Fastighetsbyrån Tyresö

Fastighetsbyrån Tyresö

• BadgeElevenYears
1 169

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Tyresö kommun? Vill du veta vad din bostad kan vara värd? Undrar du hur bussarna går eller var idrottshallar och skolor ligger? Vi kan Tyresö bostadsmarknad och boendeförhållanden utan och innan och håller oss ständigt uppdaterade, just för att vi vet att en flytt ofta är ett stort...

1169 omdömen om Fastighetsbyrån Tyresö

Sedan starten hos Reco 2013

Wasana Pom B
Skogås

Är nöjd med hjälp som jag har fått med försäljning av radhus.

Agim H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Farsta
Farsta

Yosef va riktigt proffsigt trevlig och super bra kommunikation , jag är riktigt nöjd 😄

Daniel Fredrik A
Trollbäcken

Vi är supernöjda med Kim, han levererade och var väldigt lätt att samarbeta med,

Ove L
Sköndal

Helt okej trevlig ock proffisionell

Ingrid M

Trevlig och tillmötesgående. Professionell

Siv Marianne D
Örby

Att sälja sitt föräldrarhem kan vara jobbigt på flera olika sätt, men med Kims hjälp föll allt på plats och det var en helt bekymmersfri resa. Frågor blev snabbt och tydligt besvarade, förväntningar blev uppfyllda, goda råd gavs, och det hela var en mycket proffsig försäljning med ett minimum av insats från oss som säljare.

Nils W
Sköndal

Vi köpte en nyproducerad lägenhet med Yosef som mäklare. Han är en trevlig, kompetent och tillgänglig. Kan starkt rekommendera honom som mäklare!

Rong L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Farsta
Bollmora

Yosef J är en öppen, pratsam, omtänksam, tydligt, han har bra kunskap, ärlighet, erfarenhet och engagemang. Jag är nöjd av mäklaren Yosef J som vid min köpet av den bostaden på granitvägen 9A 1tr. Vi längtar flytta in snart. Tusen Tack ! Rong Luo

Tuula T
Bandhagen

Vid vårt första möte var Kim intresserad av mina tankar av försäljningen och tillsammans la vi upp en första plan för försäljningen. Kim har stor erfarenhet av att sälja lägenheter i mitt bostadsområde och stort nätverk av kunder. Redan på första visningen kom det många spekulanter och efter andra visningen veckan efter den första blev lägenheten såld. Under budgivningen informerade Kim mig om hur budgivarna tänker så att jag fick hjälp att fatta beslut. Genom hela processen har Kim genom sitt lugn och kunskaper även skapat...

Eva N
Örby

Jag uppfattade Kim som professionell, vänlig, artig och tillmötesgående. Vi är tacksamma för att vi fick hjälp just från honom. Önskar honom allt gott i framtiden! Vänliga hälsningar Eva Nesz

Mats Torsten L
Sålde sitt hus med hjälp av Tim Neuman en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Raksta

Trevligt bemötande, gjorde ett bra jobb, Bra tålamod trots trög marknad

Viktoria R
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
Länna

Trevlig och professionell. Snabb att svara eller ringa tillbaka. Förtroendeingivande.

Svar från Niklas Holmberg

Kul att höra att du är nöjd Viktoria! Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus. Mvh Niklas

Karin Charlotta Linnéa T
Älvsjö/Örby

Professionellt bemötande, effektiv och pålitlig genom hela processen. Kan varmt rekommenderas.

Per Johan Olov N
Älvsjö/Örby

Ett mycket bra och proffsigt bemötande och med ett högt tempo genom hela processen!

Eskil J
Örby

Som köpare har vi inget att anmärka på. Tydlig och snabb kommunikation. På det hela taget en smidig affär.

Joanna H
Länna

Enkel att få tag på och bra dialog.

Petronella E
Länna

Smidig och seriös men också väldigt skön och enkel. Väldigt tacksam för att man fick skriva kontrakt direkt trotts att klockan var sent på kvällen.

Dilara A
Farsta Strand

Trots den svåra marknaden lyckades Kim sälja vår lägenhet efter en visning för det priset vi önskade. Rekommenderar ALLA att anlita honom som mäklare. Han är professionell, kunnig och vi kända oss trygga redan från start. 10/10!!!

David E
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Tyresö Strand

Från första kontakten har allt fungerat utan några problem. Tydlig i sin kommunikation och höll oss hela tiden uppdaterade med vad som hände. Visningar och budgivning har fungerat smidigt. Vi rekommenderar verkligen Daniel som mäklare om ni vill ha en problemfri och enkel försäljning.

Artur V
Hagsätra

Kim är väldigt bra mäklare , hjälpsam och tydliga instruktioner.

Sanya P
Sköndal

Det var bra. Blev lite förvirrande mot slutet av slutförandet av affären. Vissa detaljer som förklaras nedan var inte helt klara men allt bra Annat. Tack Yosef !

Kumaresan Chandra K
Farsta Strand

We wanted to take a moment to express our gratitude for Kim's exceptional service during the selling process. Kim demonstrated remarkable speed, calmness, and finesse, which allowed us to relax and trust in the process fully. Their smooth handling made the entire experience effortless and enjoyable. We appreciate Kim's professionalism and expertise, and we look forward to working with them again in the future.

Jesper L

Toppen bemötande. Alltid tillgänglig och väldigt hjälpsam.

Gustaf W
Hökarängen

Tillgänglig och lätt att ha och göra med!

Anna N
Hökarängen

Supernöjd med Kim. Ärlig, realistisk och jobbar för säljaren samtidigt som han respekterar köparen.

Anna N

Trevlig, professionell och tydlig. Lätt att komma i kontakt med. Kändes trygg!

Karin E
Sålde sitt hus med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta

Trevlig, smidig och lagom PÅ, snabb till aktion

Fredrik Håkan Anders R
Sålde sitt hus med hjälp av Tim Neuman en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Krusboda

En mäklare som inte ger upp trots en trög marknad. Lyckades få sålt vårt hus efter mycket hårt arbete. Vi är mycket nöjda.

Chra O
Köpte sitt hus med hjälp av Tim Neuman en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Krusboda

En trevlig och tillmötesgående mäklare! Som har kunden i fokus och lyssnar på våra önskemål/funderingar.

Eva B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tim Neuman en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Centrala Tyresö

Kunnig, lyhörd för våra önskemål, gör allt som man kan göra för att sälja bostaden. Vi är mycket nöjda med hans arbete.

Ulf M
Centrala Tyresö

Man får förtroende för Kim, både under visningen av lägenheten och vid mötet inför signering av överlåtelsehandlingarna.

Ali A

Otroligt bra mäklare.skicklig.kunnig

Anton E
Sköndal

Väldigt trevligt och personligt bemötande genom hela processen. Positiv och hoppfull inställning. Tydlig och effektiv kommunikation. Som en förstagångsköpare överträffade Yosef mina förväntningar på en mäklare.

Robb W
Älvsjö - Örby

Yosef is our guy! He did a smooth and stress-free sale of our place for the second time!

H
Farsta

Yosef är en toppen mäklare! Otroligt tålmodig och lyhörd genom hela processen och svarade snabbt på alla våra frågor. Tack för en smidig och professionell upplevelse!

Magnus P
Sköndal

Kim är professionell och kunnig som fastighetsmäklare men framförallt respektfull och sympatisk. Enkel att sammarbeta och gjorde försäljningen trygg och smidig.

Maria L
Älvsjö - Örby

Bra och snabb återkoppling, inspel hur man kan tänka i affären. Att tänka på, ibland ser man vad du tänker Kim😀 Mvh Maria

Mats L
Sköndal

Erfaren, förstående, snabb och lösningsorienterad.

Genoveva S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

En jätte bra erfarenhet med Daniel Eriksson

Charles Ingvar M

Bara bra Snabb och driven Problem lösande mot köpare

Susann Viktoria S
Trollbäcken

Lyhörd, vänlig, kunnig, rådgivande utan att vara påstridig. Följde upp och uppdaterade mig, tog allt i min takt. Mycket lätt att kommunicera med.

Jens G
Älvsjö - Örby

Kim är väldigt kompetent, stabil, saklig och trevlig. Han är också snabb med svar på frågor.

Jenny C
Älvsjö - Örby

Mycket professionell mäklare, öppen transparant.

Rebecka W
Bandhagen

Yosef är grym. Lugn, stabil, tillgänglig och proffsig i sitt bemötande.

Karl Isak W
Bandhagen

Vi är riktigt nöjda! Proffsig från start till mål och en stabil partner som du verkligen vill ha med dig när du säljer din bostad! Kan varmt rekommendera Yosef.

Emre E
Hökarängen

Tydlig, ärlig och hjälpsam vid frågor och funderingar. Kan verkligen rekommendera Kim.

Concetta A
Högdalen

Hej!!! Yosef J. Lahlou är mycket professionell, snälla o smart. Vi träffade ett år sen och möte var så bra som jag vill kontakta honom för att sälja nu. Han hjälpte mig på några sätt för att jag är utland. Så jag kan bara säga Bra Yosef och tack. Mvh Concetta Alvich

Annika E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
Centrala Tyresö

Enkel att få tag på och snabb hantering av affären. Jag är nöjd.

Svar från Niklas Holmberg

Kul att höra att du känner dig nöjd Annika. Passar på att önska dig en God Jul! //Niklas

Ida M
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
Länna

Han ger sig inte, och trägen vinner, tack för att du inte gav upp när vi själva hade tappat orken :).

Svar från Niklas Holmberg

Kul att kunna hjälpa er Ida trots en tuff marknad och alla motgångar med vattenläkage och avgiftsförändringar. //Niklas

Jessica S
Sköndal

Snabb och smidig försäljning, Kim levde upp de de förväntningar jag hade!