Fastighetsbyrån Idre

Fastighetsbyrån Idre

• Badge2022
Ring 0253-201 80 Dela

Vi är engagerade och målinriktade mäklare som arbetar i hela Norra Älvdalens kommun där bl.a. Idre Fjäll, Fjätervålen, Grövelsjöfjällen och Särna ingår. Fastighetsbyrån har funnits i området sedan 1970-talet och vi har under åren som gått byggt upp ett starkt kontaktnät och mycket kunskap om våra områden. Låter du oss ta hand...

158 omdömen om Fastighetsbyrån Idre

Sedan starten hos Reco 2013

Tommy G
Gördalen

har hatt en fin opplevelse med vårt hytte kjøp

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Det låter mycket trevligt, vi önskar er en Glad Påsk!

Knut Maj Viviann P
Storfjäten

Mycket bra i kontakt, lättillgänglig och tydlig.

Mats Gunnar H
Idre Fjäll

Från min synvinkel en oerhört kompetent, seriös och dessutom trevlig mäklare! Det av mäklaren bedömda marknadsvärdet stämde mycket bra och överträffade mina förväntningar! Bra kommunikation, hade mäklaren inte möjlighet att svara då jag ringde, blev jag strax efter uppringd. Ett föredöme för kåren, rekommenderas!

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Tack för fin feedback, vi önskar dig en fin vinter :)

Hanna L
Mörkret

Allt har fungerat bra, trevlig mäklare!

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Tack för det fina omdömet Hanna. Vi hoppas att du kommer trivas bra :)

Jon M
Köpte sitt hus med hjälp av
Drevdagen

Nina er en ryddig og imøtekommende megler . Hun følger opp oss som kunde på en meget god måte. Hun har bidratt til en ryddig handel. Takker for all hjelp så langt🙂 Vi ser frem til overtagelse🥳

Herbert P
Särna

Allt utmärkt bra - seriöst, kompetent, trygg. Varmt rekommenderat !

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Tack så mycket för sådan fin respons, jättekul att höra tycker vi, det gläder oss verkligen! Ha en fortsatt fin vår!

Anja E
Idre

Engagerad, personlig och professionell - mycket nöjd!

Folke Sven-Inge S
Idre

Mycket trevligt bemötande med ett proffsigt sätt att sköta vår husförsäljning. Rekommenderas varmt.

Per Nils Erik B
Idre Fjäll

Kerstin-Mycket kompetent och trevlig mäklare som hade återkommande kontakter med oss under hela säljprocessen. Överträffade våra förväntningar! Solweig och Per

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Hej & tack för sådant fint omdöme, superroligt att höra att ni är nöjda. Ni är alltid välkomna att höra av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Ha en fortsatt fin vinter!

Drevdagen

Extremely professional service. Always available.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Thank you so much for such a nice response, it's so lovely to hear! Wish you all the best!

Anders L
Idre Fjäll

Kerstin var mycket proffisig från början till slut. Rekommenderas!

Representant för Fastighetsbyrån och Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
Svar från Fastighetsbyrån Idre

Stort tack för ert fina omdöme. Vi önskar er lycka till med ert nya fritidsboende och hoppas att ni ska trivas. Vi ses och vi önskar er en god fortsättning på det nya året!

Bente W
Särna

Allt har fungerat bra så vi är mycket nöjda

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Tack så mycket för sådan fin respons, jättekul att höra tycker vi, det värmer verkligen! God jul & gott nytt år!

Kerstin Margareta K
Grövelsjön-björnliden

På ett vänligt och korrekt sätt. Allt flöt på bra fast marknaden var lite svårare för försäljning .Vi är nöjda med priset och att det blev sålt Vi blev underrättade via telefon och säljcoachen under hela processen.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Hej & tack för sådant fint omdöme, vad roligt att höra att ni är nöjda. Ni är alltid välkomna att höra av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Ha en fortsatt fin vinter! /Fastighetsbyrån Norra Dalarna

Lena S
Idre

Fantastiskt! Det känns som mäklaren värnat både mig som köpare och säljaren.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Stort tack för ert fina omdöme. Vi önskar er lycka till med ert nya fritidsboende och hoppas att ni ska trivas. Vi ses!

Flötningen

Professionell, inga problem för extra hjälp, bra kommunikation, alltid tillgänglig.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Varmt tack för sådan fin respons, jättekul att höra tycker vi! Ha en fin höst & vinter!

Erik E
Idre Fjäll

Vänligt bemötta och hög servicegrad. Visst minus med att assistenten som visade inte kunde svara på så många frågor om huset och gav felaktig information kring expansionsplanerna och framtida byggnation på anläggningen.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Stort tack för ert fina omdöme. Stort tack även för feedback, vi är tacksamma för information som ger oss möjligheten att ständigt förbättras. Vi önskar er lycka till och hoppas att ni kommer trivas!

Anders T
Idre Fjäll

Som köpare upplever vi Fastighestbyrån Idre som både trevliga och hjälpsamma!

Bengtsson Martin Ivar Per B
Fjätervålen

Ordning och reda. Bra information i säljcoachen

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Tack vad fint att höra, ha en fortsatt trevlig sommar!

Robin L
Idre Fjäll

Bra bemötande av mäklaren som gav oss tid att i lugn och ro titta på lägenheten. Bra stöd under hela köpprocessen!

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Vilket fint omdöme - vad glada vi blir! Vi hoppas ni ska trivas bra i er nya fritidsbostad. Varmt välkomna åter om vi kan göra något för er i framtiden. Ha en fortsatt härlig sommar!

Ulrika A
Idre Fjällbäcken

Blev trevligt bemött och fick bra information.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Stort tack - Kul att höra att ni är nöjda, varmt välkomna åter om vi kan göra något för er i framtiden. Önskar er en fin sommar!

Karl Tobias H
Grövelsjön

Mycket duktig mäklare som engagerade sig i husaffären. Kom upp till objekt på en Lördag utan tvekan.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Stort tack för ert fina omdöme, det gläder oss att höra. Och vi ser det som en bra och självklar service att vi visar våra bostäder 7 dagar i veckan, så tack vad trevligt att det uppskattades. Må så gott! /Fastighetsbyrån Norra Dalarna

Daniel T
Grövelsjön

Bra kommunikation och bra bemötande. Allt har känts bra och tryggt från start till mål

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Varmt tack för fint omdöme - vad glada vi blir! Välkomna åter om vi kan göra något för er i framtiden. Må så gott!

Erik Micael N
Foskros

Mycket nöjda. Hela försäljningsprocessen kändes toppen med tydlig, trygg och trevlig kommunikation både muntlig och genom dokumentation.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Hej & tack för sådant fint omdöme, superroligt att höra att ni är nöjda. Ni är alltid välkomna att höra av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Ha en fortsatt fin vår! /Fastighetsbyrån Norra Dalarna

Aina Rose-marie H
Foskros

Glad och positiv mäklare. Resultat bättre än mina förväntningar.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Stort tack för ert fina omdöme, det gläder oss att höra. Må så gott! /Fastighetsbyrån Norra Dalarna

Inga Margareta F
Fjätervålen

Trevligt och proffsigt bemötande , försäljningen gick över förväntan trots lite oväntade händelser, vi är supernöjda med vår mäklare Kerstin Romelin. vi vill också tacka Anna - Karin på kontoret i Idre för att hon är en så positiv och peppande person. Mvh Inga och Bengt Dalripstigen 7

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Stort tack för ert fina omdöme. Kul att höra att ni är nöjda och skönt att allting löste sig bra trots de oväntade händelserna. Allt gott!

Lena K
Fjätervålen

Upplevde Mäklaren som påläst och kunnig om objektet. Hjälpsam och tillmötesgående.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Stort tack för era fina ord. Önskar er all lycka i ert nya fritidsboende.

Christian E
Foskros

Glatt o positiv Tydlig kontakt, enkelt

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Tack för ert fina omdöme. Lycka till mer ert nya boende.

Christian B
Grövelsjön - Lövåsen

Toppen på alla sätt och vis, snabba , effektiva , serviceminded öppet och ärligt

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Vilket fint omdöme, varmt tack för det - vad glada vi blir! Välkomna åter om vi kan göra något för er i framtiden. Må så gott!

Mats V
Kringelfjorden

Bra bemötande, informerande och kunniga.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Stort tack för så fina ord, varmt välkommen åter. Ha en fortsatt fin höst & vinter!

Jan Erik V
Kringelfjorden

Fungerar alltid lika bra med Fastighetsbyrån. Nöjd från början till slut.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Fantastiskt kul att få höra, vad glada vi blir - stort tack! Varmt välkommen åter om vi kan göra något för dig i framtiden. Må så gott!

Peter T
Köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Idre
Kringelfjorden

snabb och bra återkoppling, kunniga och bra lokal kännedom

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Tack för ert fina omdöme! Lycka till med kommande byggnation.

Lennart J
Idre

Bra och professionellt bemötande. Mina förväntningar uppfylldes med råge trots vissa problem på vägen.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Stort tack för ert fina omdöme! Gott att höra, tack för bra samarbete.

NIKOLAS K
Idre

Tack för ett bra bemötande av en kunnig mäklare, tack igen för ett smidigt köp

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Tack för ert fina omdöme. Önskar er lycka till med ert nya boende!

Lilly Marguerite W
Kringelfjorden

Kerstin Romelin mycket bra. Effektiv och kunnig. Lagom distans. Tycker dock att Säljcoachen var lite överambitiös och tungarbetad.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Stort tack för ert fina omdöme! Bra kämpat med säljcoachen. Allt gott!

Robert W
Idre

Bra tillgänglighet. Trevligt bemötande.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Hej & tack, kul att höra att ni är nöjda. Ni är alltid välkomna att höra av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Ha en fortsatt fin höst! /Fastighetsbyrån Norra Dalarna

Anna-karin C
Idre

Trevliga, serviceinriktade- tagit reda på saker och återkopplat. Gett tips och idéer med lokal anknytning.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Hej & tack för sådant fint omdöme, superroligt att höra att ni är nöjda. Vi hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus. Ni är alltid välkomna att höra av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden, eller behöver fler tips & idéer :) Ha en fortsatt fin höst! /Fastighetsbyrån Norra Dalarna

Arja Hannele H

Mycket proffsigt bemötande bra

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Hej, Vad kul att höra att ni är nöjda med att anlita oss. Vi hälsar er varmt välkomna åter om ni behöver hjälp med något annat i framtiden /Fastighetsbyrån Norra Dalarna

Carl Håkan Magnus E
Grövelsjön

Proffsigt, smidigt och med en vänligt bemötande.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Hej & tack för sådant fint omdöme, superroligt att höra att ni är nöjda. Ni är alltid välkomna att höra av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Ha en fortsatt fin höst! /Fastighetsbyrån Norra Dalarna

Vitantonio D
Särna

Mycket bra bemötande, väldigt snälla men framför allt mycket välorganiserade och noggranna, snabba att svara och informera. Försäljningen gick långt över våra förväntningar. Kanske lite dyrt, men i det här fallet "you get what you pay for". Högt rekommenderad.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Hej, Vad kul att höra att ni är nöjda med att anlita oss. Vi tackar för sådan fin, fin respons och ni är varmt välkomna åter om ni behöver hjälp med något annat i framtiden 😊 /Fastighetsbyrån Norra Dalarna

Jan Erik Åke L
Idre Himmelfjäll

Vi är mycket nöjda, men vårt köp och mäklaren responstid och bemötande, och kommer därför anlita dem till försäljning av vårt andra hus.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Hej! Tack för fint omdöme, det värmer att höra att ni är nöjda. Det är väldigt roligt att få fortsätta samarbeta med er. /Fastighetsbyrån Norra Dalarna

Anders M
Grövelsjön - Lövåsen

Alltid snabba och korrekta svar. Mycket kundvänliga med bästa service.

Anne-katrine Elisabet J
Idre Fjäll

Vi fick förtroende för Kerstin från första stund, lungn och saklig! Vi ville ha hjälp med försäljningen från dag ett till överlämnandet och de’ fick vi till 100%! Hade vi frågor, så var de’ bara att slå en signal till antingen Kerstin eller Anna-Lena( inte att förglömma), och blev alltid vänligt och proffsigt bemött. Vi är så nöjda, kan verkligen rekommendera Er!

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Hej! Tack för fint omdöme, superroligt att höra att ni är nöjda. Ni är alltid välkomna att höra av er till oss om det är någonting vi kan göra för er i framtiden. Ha en fin sommar! /Fastighetsbyrån Norra Dalarna

Drevdagen

Excellent experience, good personal contact, fantastic online system. Makläre knows the neighbourhood and the market. Professional!

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Hi, Thank you for the very kind words! We are very happy to hear that. All the best, Fastighetsbyrån

Lars W
Köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Idre
Idre Gammelsätervallen

Mycket bra beötande av vår mäklare

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Stort tack för ert fina omdöme. Må så gott!

Anna Karolina B
Särna

Bra service, bemötande och tillgänglighet

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Varmt tack för ert fina omdöme. Ha en fin sommar!

Ann-marie W
Särna - Östomsjön

Mycket bra bemötande överlag av mäklaren! Över förväntan.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Hej, Tack för den fina recensionen. Alltid lika kul att kunna göra det lilla extra, med nöjda köpare som resultat. Hoppas att ni fortsatt kommer att trivas bra i ert nya hus och stort lycka till. Ni är alltid välkomna att återkomma om vi kan hjälpa till med något i framtiden.

Emelie W
Idre Fjäll

Bemötandet har varit super! Hjälpsamma o svarat på alla våra undringar. Vi är mer än nöjda med dem

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Hej, Stort tack för ert fina omdöme, det värmer. Ha en superfin sommar!

Christin P
Särna

Hej! Jag är riktigt nöjd med fastighetsbyrån i Idre. Första kontakten hade vi med mäklarassistent Anna-Lena Persson som visat oss några hus tidigare och har alltid gjort ett gott intryck på oss! Kerstin Romelin tog sedan vid och ledde oss genom budgivning och kontrakt skrivning även det fungerade utmärkt och även där har vi bara positivt att säga. Allt enligt våra förväntningar och nu ser vi framemot tillträdet 18 juni. Med vänlig hälsning Christin och Johan Pehrson

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Hej, Vad kul att höra att ni är nöjda med köpet. Vi tackar för sådan fin, fin respons och hoppas ni hör av er om ni behöver hjälp med något annat i framtiden 😊 /Fastighetsbyrån Norra Dalarna

Maria Karolina B
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Idre

Bra bemötande och lätt att hålla kontakt. Trevlig mäklare.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Varmt tack för ert fina omdöme. Ha en fin sommar

Maria U
Grövelsjön-Björnliden

Väldigt kunnig och trevlig mäklare vid husvisningen, som svarade på alla våra frågor om fastigheten. Då vi beslutat oss att köpa fastigheten har vi fått all information hur allt går till med köpet, mäklaren har återkopplat snabbt vid all kontakt. Vi är väldigt nöjda med allt kring pågående husköp genom Fastighetsbyrån Idre.

Svar från Fastighetsbyrån Idre

Tack för era fina ord och för respons på vårt arbete. Vi önskar er all lycka i husköpet och hoppas att ni kommer att trivas i området som ni längtat så till! Allt gott!