en del av Fastighetsbyrån Järfälla

4.8 / 5 i betyg — 245 rekommendationer

Läs vad 245 användare tycker om Andreas Strindemark

• Pelle F
    Pelle F skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas är en av de bästa mäklare du kan hitta. Vi är väldigt nöjda.
    2017-05-17 Andreas S svarar Pelle F
    Tack så mycket för ert svar. Lycka till med flytten.
  • Siham E
    Siham E skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Både jag och min man upplever att Andreas var otroligt engagerad i vår bostadsaffär, trevlig och lättsam samtidigt som det är uppenbart att han är besitter en otrolig expertis när det gäller bostadsaffärer. Vi var i trygga händer och kommer absolut rekommendera Andreas till vänner och familj inför deras bostadsaffärer.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Toppenbemötande. Hjälpte oss hela vägen till ett lyckat köp!
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Professionellt agerande från Andreas i vårt uppdrag till honom att sälja vår lägenhet. Allt har gått smidigt. Det är andra gången vi anlitar Andreas, så vi är en återkommande, nöjd kund.
  • Malin E
    Malin E skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Enkelt, snabbt och smidigt! Precis som man hoppas att försäljningen ska bli :)
  • Åke L
    Åke L skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag upplever att Andreas har mycket god kunskap och kännedom om aktuellt bostadsområde. Han visar stort intresse för kundens egna önskemål och är mån om att slutresultatet av försäljningen skall utfalla till kundens fulla belåtenhet. Informationen, tillgängligheten och återkopplingen under försäljningsperioden är mycket god. Jag anser att Andreas är en utomordentligt bra mäklare och kan å det varmaste rekommendera honom. /Åke Lundberg.
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    .....................................
  • Malin M
    Malin M skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Snabb återkoppling och informativ
  • Vasiliki M
    Vasiliki M skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Väldigt professionell och super trevlig kille!!!
  • Joachim L
    Joachim L skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas var trygg och ingav stor förtroende. Andreas gav mycket bra råd och var hela tiden tillgänglig för frågor. Mycket bra dialog med köpare.
  • Helena E
    Helena E skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Han var proffsig och kunnig. Lyssnade på våra önskemål och gav mycket bra tips hur upplägget kunde läggas upp på bästa sätt. Bra kontakt med med tänkbara köpare.
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag skulle rekommendera Andreas till alla jag känner. Han levde upp till den känsla jag fick vid första mötet. Han förmedlade en lugn och trygg affär från början till slut, vilket var av stort värde för mig. Han var alltid tillgänglig, höll oss uppdaterade och informerade oss vid behov. Grymt bra jobbat Andreas och TACK!
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Försäljningen gick lätt och smidig och Andreas upplevdes som proffsig.
  • Maria B
    Maria B skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mycket nöjd med Andreas! Proffsig, noggrann, snabb och tillgänglig. Väldigt mån om båda parter i affären och lämnar inget åt slumpen. Kan varmt rekommendera Andreas vid både köp och försäljning!
  • Joel Y
    Joel Y skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Väldigt trevlig ,tillmötesgående och hjälpsam
  • Vasilios P
    Vasilios P skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Väldigt professionell, väldigt trevlig och serviceminded.
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas gör alltid sitt yttersta och levererar alltid ett bra resultat. Vi har använt Andreas vid flera försäljningar och alltid varit lika nöjda.
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas är en extremt duktig och kunnig mäklare, väldigt jordnära och lätt att ha och göra med.
    Han tar sig tid att hjälpa och förklara, framförallt för någon som skulle både köpa och sälja för första gången. Andreas är helt klart en mäklare i världsklass. Mäklarna i tv programmet "stjärnmäklarna" har inget att komma med i jämförelse med Andreas!

/Niklas molin
  • Susann K
    Susann K skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas är en lyhörd, pålitlig och framförallt en mycket skicklig mäklare. Väldigt proffesionellt bemötande som ger ett bra första intryck. Jag är mycket nöjd med min försäljning och kan starkt rekommendera Andreas till er som vill göra en bra bostadsaffär.
  • Johanna D
    Johanna D skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Toppenservice! Har under några år nu haft kontakt med flera mäklare vid både köp av och försäljning av bostäder och detta har varit den bästa hittills alla kategorier.
  • Malin F
    Malin F skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vår försäljning gick jätte bra och vi är mycket nöjda med Andreas som mäklare. Hela resan från första kontakt till avslutad försäljning gick väldigt smidigt. Andreas har stor lokalkännedom och kundunderlag vilket vi tyckte var ett stort plus. Andreas är kunnig och lätt att arbeta med.
  • Karolin M
    Karolin M skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mycket proffesionellt bemötande!
  • Åke H
    Åke H skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mycket ödmjuk och trevligt bemötande av mäklaren, dessutom mycket väl förklarande hur det kommer gå till och vilka möjligheter som finns. Uppdaterande via sms, mail och telefon samtal under processen.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Härlig kille som sköter sitt jobb. Försäljningen gick jätte smidigt. Inget krångel, rakt på sak! Grymma idéer som gör allt så mycket lättare för en säljare.
  • Alina J
    Alina J skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Allt har gått super bra rakt igenom!
    Det har känts tryggt.
    Om vi flyttar kontaktar vi honom igen :)
  • André D
    André D skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mycket professionell service! Jag fick jättebra hjälp under hela processen och det kändes tryggt. Rekommenderar starkt!
  • Yadi A
    Yadi A skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas är väldigt trevlig,punktlig och sak kunnig och står på det som han har sagt och lovat.
    Jag gärna och hjärtlig rekommenderar Han som best.
  • Marie E
    Marie E skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Han var jätte duktig o aktiv med försäljningen
  • Ann-christine D
    Ann-christine D skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas är professionell och trevlig. Han håller en mycket hög servicenivå, är tillgänglig och förser kunden med all information man behöver för en trygg affär. Jag kan definitivt rekommendera honom som mäklare. Det finns inget annat betyg än 5 att ge!
  • Mejgan M
    Mejgan M skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mycket bra, högsta betyg:)
    Alltid tillgängligt, kände trygg och ha honom som mäklare!
  • Railie G
    Railie G skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Proffsigt ödmjuk och kunnig vårt val var att han kunde området och har haft bra försäljning i området. Vid kontraktsskrivning var han tydlig och förklarade på ett mycket pedagogiskt sätt.
  • Ulrika G
    Ulrika G skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas är toppen! Kunnig och bra säljare. Rekommenderas.
  • Mats S
    Mats S skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Super bra mäklare. Gör allt för dig i stort sätt
  • Pamela D
    Pamela D skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag hade 4 olika mäklare på besök inför mitt val av mäklare. För mig blev Andreas det självklara valet. Han stack ut på ett bra sätt. Andreas har dels mycket bra kunskap om byggteknik och kunde därför ge potentiella köpare en trygghet i hur man kunde förändra och bygga om, sen gav han även mig som säljare trygghet genom sitt sätt att vara och bemöta mina frågor och funderingar. Efter varje gång jag pratat med Andreas inför visningen så kände jag ett lugn. Jag upplevde att han gav både mig och potentiella köpare en trygghet i affären.
  • Karolina W
    Karolina W skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Tillmötesgående, professionell, noga med att alla parter förstod innehållet i kontraktet. Det enda jag skulle önska var att få en bekräftelse när handpenningen hade kommit in vilket jag fick efter att jag frågade om det :)
  • Josef S
    Josef S skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Proffeionell mäklare med personligt engagemang i sina kunders önskemål. Kändes väldigt kunnig och gick igenom alla steg tillsammans med oss och berättade vad vi bör tänka på. Hade många bra förslag kring strategier för hur och när vi skulle lägga ut/sälja bostaden. Vi är väldigt nöjda och kommer med all säkerhet att kontakta Andreas vid nästa försäljning.
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas har alltid varit bra att arbeta med och ser till att göra både köpare och säljare nöjda. Professionell och välinformerad.
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Som köpare kände jag att jag blev väl informerade och hölls uppdaterad i alla skeden av affären.
    Andreas var hjälpsam, trevlig och var lätt att få tag på om man hade frågor.

Jag har verkligen inget negativt att säga. Bara positivt!

Tack för hjälpen Andreas!
  • Lotta
    Lotta skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Otroligt engagerad och ytterst kompetent mäklare. Tillgänglig och har alltid svar på alla frågor. Kan varmt rekommendera Andreas till både köpare och säljare!
  • Kicki H
    Kicki H skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Otroligt dåligt jobbat! Min kära syster har letat hus länge i Skälby och när det perfekta objektet dök upp så mailade hon till Aders Strindberg för att meddela att dom var mycket intresserade. "Ifall det skulle bli tal om att sälja innan visning", skrev hon till honom. Huset låg på perfekt avstånd från mitt hus dessutom! Men vad händer!?! Det blir sålt innan visning, utan att min syster blir kontaktad!!!! Min syster hade varit beredd att ge mer för detta hus. Urdåligt av Anders att inte kontakta min syster trots att hon anmält intresse!! :-(
    2016-05-21 Andreas S svarar Kicki H
    Hej Kicki. Jag förstår att ni tycker att det är tråkigt. Din syster mailade tyvärr mig då huset redan hade visats. Spekulanten som köpte hade lagt ett villkorat bud om att säljaren inte skulle visa för fler. Inför förhandsvisningen så hade jag kontakt med alla spekulanter som hört av sig till mig och ingen av dem var beredd att bjuda mer än köparen erbjud inför förhandsvisningen. Budet låg på 100 000 kr över försäljningsrekordet i området, utbudet på marknaden har ökat kraftigt senaste veckorna, antalet visningsdeltagare har även minskat och många avvaktar pga det kommande amorteringskravet. På det underlaget beslutade säljaren att gå med på köparens villkor och gav därmed mig order om att avsluta affären utan att bearbeta fler kunder. Så beslutet var tyvärr inte mitt utan säljarens och jag måste följa min uppdragsgivares beslut och kan inte överskrida mina befogenheter. Visningarna är min marknadsplats och där jag träffar nya kunder. Så jag har helst visningar. Då jag är den som säljer mest i det området så har jag sparat din systers kontaktuppgifter och kommer återkomma till henne när nästa hus ska säljas. Jag visar även ett annat hus i området redan imorgon. Annars är det ganska bra omsättning på husen så hon kommer snart att få komma på visning där. Jag hoppas att detta gav dig klarhet och förklaring till varför huset såldes innan ordinarie visning. Återkom gärna annars.
  • Karima K
    Karima K skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas Strindemark har vi anlitat som mäklare ett flertal tillfällen, och han har även anlitats av flera bekanta och vänner där samtliga har varit supernöjda, så därmed får denna mäklare toppbetyg av oss.
  • Berit B
    Berit B skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vänlig, engagerad och mycket kompetent. Hela processen hanterades perfekt. Jag vet att Andreas är eftertraktad och har massor av försäljningar, men jag kände alltid att han hade 100% kontroll och tog sig tid för mig och min försäljning. Jag kan inte säga annat än att han överträffade min förväntningar på alla sätt. Ett stort tack till dig, för allt.
    2016-04-23 Andreas S svarar Berit B
    Tack. Hoppas att flytten till stan gått bra.
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag har köpt en fastighet av Andreas Strindemark och träffat honom på ett flertal visningar. Jag har alltid fått ett trevligt, engagerat och professionellt bemötande. Framförallt har han varit otroligt kunnig vad gäller svaren på mina frågor kring fastigheterna jag mött honom på. Hade jag inte fått så bra information om huset och besiktningen skulle jag inte vågat lägga bud på det huset vi till sist köpte. Den dagen jag ska sälja är Andreas mitt självklara val!
  • Anna G
    Anna G skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas Strindemark, Fastighetsbyrån Järfälla, sålde på vårt uppdrag en bostadsrättslägenhet. Vi fick ett mycket bra bemötande och professionell hjälp/rådgivning i förberedelserna för försäljningen. Andreas hanterade också försäljningen på ett bra sätt som motsvarade alla våra förväntningar.
  • Ove G
    Ove G skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas gjorde ett jättebra jobb i samband med försäljningen av vår lägenhet. Allt gick smidigt och snabb.
  • Brittmarie H
    Brittmarie H skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas Strindemark sålde vårt hus i Järfälla. Vi kände oss väl omhändertagna.
    Han gick igång med energi och var hjälpsam med allt som skulle göras inför en
    försäljning. Huset blev snabbt sålt.
    Kan varmt rekommendera honom inför en husförsäljning.
    2016-04-23 Andreas S svarar Brittmarie H
    Tack och lycka till med flytten.
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Engagerad mäklare med proffesionellt bemötande och strålande resultat med försäljningen! 5 av 5 stjärnor!
  • Victor P
    Victor P skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag har haft kontakt med flera mäklare i Stockholmstrakten vid både försäljning och köp av bostäder men ingen har kommit i närheten av Andreas Strindemark när det kommit till professionalism.

Han är otroligt kunnig, snabb och trevlig!

Om du som jag föredrar en lugn och kompetent mäklare så behöver du inte leta längre – Andreas är tvivelsutan en av de bästa mäklarna du kommer ha och göra med!
    2016-04-23 Andreas S svarar Victor P
    Hej och tack för ert svar. Vi ses på tillträdet.
  • Salam Z
    Salam Z skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag är jätte nöjd med samarbete med Andreas. Han hjälpte oss med att köpa och sälja hus och allt fungerade bra. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrå och Andreas!
  • Awin S
    Awin S skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas är en av de mäklarna som jag skulle rekommendera varmt till mina närmsta vänner och bekanta. Uppriktig, engagerad, tillgänglig och ärlig är bara några av hans bästa sidor. Vi har varit otroligt nöjda med hur han har skött sitt arbete vad gäller vår husförsäljning.
Mathias Nesselsten
Michaela Forsberg