Mäklare Stockholms län Järfälla Fastighetsbyrån Järfälla Andreas Strindemark
2018-05 - 2018-11

Läs vad 309 kunder tycker om Andreas Strindemark

• Sigrid B
    Sigrid B skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vill du få din bostad såld till bästa pris? Anlita då Andreas! Vi har anlitat honom vid båda våra bostadsaffärer och vi är så nöjda! Ett proffs ut i fingerspetsarna Läs mer
    Andreas S gillar detta
  • Åsa Ann-Charlott T sålde sin bostad med hjälp av Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Sålt huset på Torpvägen 8 i Viksjö, Järfälla

Andreas har haft ett gott bemötande både av oss, köpare och inblandade hantverkare. Främst har jag varit nöjd med att han har mycket goda kunskaper om fastigheter och stor erfarenhet av försäljningar i detta område.

Vi har känt oss vara i trygga händer.

/Åsa Tillberg Läs mer
    Andreas S gillar detta
  • Anneli Kristina Maria L sålde sin bostad med hjälp av Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas har en hög energinivå och är mycket proffsig både i sin roll som mäklare och som människa. Han mötte våra högt ställda förväntningar och jag kan därför varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas har hjälpt oss att sälja vårt hus på Uddnäsvägen. Redan från start kände vi att han har energi, driv och kunskap om marknaden. Har känts tryggt att ha Andreas att diskutera med under hela processen. Han har hållit oss informerade om läget i säljprocessen precis så mycket som vi önskat. Har egentligen aldrig behövt ringa till honom för han har hela tiden legat steget före och kontaktat oss med relevant information.
    Kan rekommendera Andreas utan några som helst förbehåll. Väljer ni honom så blir ni nöjda. Läs mer
    Andreas S gillar detta
  • Christina R sålde sin bostad med hjälp av Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Andreas är alltid lika proffsig men samtidigt personlig. Alltid glad och tillmötesgående. Otroligt tillgänglig och kunnig, kan svaret på det mesta egentligen.
    Han har sålt många objekt för oss och släkten, alla är alltid lika nöjda! Toppen mäklare :D Läs mer
    Andreas S gillar detta
  • Veronica B sålde sin bostad med hjälp av Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag har sålt en villa
    Fått mycket bra bemötande av Andreas, jag och min man känner mycket stort förtroende för honom.
    Han är engagerad, personlig, lättillgänglig och enkel att ha att göra med.
    Han kommer med bra tankar och idéer kring själva försäljningen och han välkomnade också våra egna funderingar och förslag. Han upplevs väldigt kompetent och har stenkoll på sin marknad. Läs mer
  • Contacta Eyewear
    Contacta Eyewear sålde sin bostad med hjälp av Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vill man ha en proffsig mäklare bör man anlita Andreas. Han har järnkoll på sin marknad och talar klarspråk med hur man ska tackla den. Sålde i oktober och jag blev nöjd. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    Andreas S gillar detta
  • Lars Erik Johan B sålde sin bostad med hjälp av Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Han har sålt sammanlagt 3st hus. Samt administrerat ett köp.

Allt har fungerat mycket bra hittills
    Vår sista affär blir klar 1/2 2019.

Varför inte hitta på något extra till återkommande kunder ?
    Dom brukar vara både lönsamma och smidiga Läs mer
    Andreas S gillar detta
  • Thomas Ivar Jesper K sålde sin bostad med hjälp av Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Engagerad! Rekommenderas starkt Läs mer
    Andreas S gillar detta
  • Kamelia A sålde sin bostad med hjälp av Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Behöver ni en duktig mäklare så välj Andreas! Så proffsig, han vet vad han gör. Läs mer
    2018-11-08 Andreas S svarar Kamelia A
    Tackar för att ni tog er tid att svara. Vi ses på tillträdet.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark