Mäklare Stockholms län Järfälla Fastighetsbyrån Järfälla Andreas Strindemark
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 315 kunder tycker om Andreas Strindemark

• Erik B köpte sitt hus med hjälp av Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-02-18

132m²
    Viksjö
    Husköp.
    Tycker det överlag var bra och bemötandet proffesionellt
    Fick indikationer på tidigare inflyttningsdatum (mitt önskemål) vilket inte infriades.

Köpet gick bra och i helheten är jag nöjd. Läs mer
  • Faraidun A köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-02-15

86m²
    Jakobsberg
    Köpte en lägenhet på fyra rum i Jakobsberg Läs mer
  • Baboucarr S köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-02-14

93m²
    Viksjö
    jag är jätte snäll och hjälpsam Läs mer
    Andreas S gillar detta
  • Nadin H sålde sin bostad med hjälp av Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-01-20

Jag är supernöjd! Jag har sålt lägenheten och hade inte klarat av det utan min mäklare. Jag har fått hjälp av samma mäklare tidigare och kommer kontakta honom i framtiden också! Läs mer
    Andreas S gillar detta
  • Ida B sålde sin bostad med hjälp av Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-01-16

Vi rekommenderar Andreas till alla er som går i sälj/köptankar.
    Från dag ett till affären avslutades så har vi inget negativt att säga, han är proffesionell och har ett stort engagemang i det han gör.
    Vi är oerhört nöjda med valet av mäklare och skulle det bli aktuellt att flytta igen så skulle vi anlita Andreas igen. Läs mer
  • Dan T
    Dan T skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-01-10

Andreas Strindemark på Fastighetsbyrån hade uppdraget att hjälpa oss att sälja våra föråldras hus i Järfälla efter deras bortgång. När huset började kontrolleras lite närmare efter över 40 år i samma ägo, visade det sig en lång rad brister och behov av större och mindre slag. Med Andreas hjälp så arbetade vi oss igenom det om skulle göras, vilket bl. a. innefattade rätt omfattande renovering. Huset är nu i ett mycket fint skick och affären avslutades på ett sätt som överträffade alla våra förväntningar. Andreas är lugn, trygg, kunnig och metodisk och var en bra vägg att luta sig mot när saker och ting krånglade. Allt löste sig till det bästa och vi är oerhört nöjda. Vi rekommenderar Andreas varmt för alla typer av mäklaruppdrag, och i synnerhet de som är eller kan bli komplicerade. Läs mer
  • Sigrid B
    Sigrid B skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-12-14

Vill du få din bostad såld till bästa pris? Anlita då Andreas! Vi har anlitat honom vid båda våra bostadsaffärer och vi är så nöjda! Ett proffs ut i fingerspetsarna Läs mer
    Andreas S gillar detta
  • Åsa Ann-Charlott T sålde sin bostad med hjälp av Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-12-14

Sålt huset på Torpvägen 8 i Viksjö, Järfälla

Andreas har haft ett gott bemötande både av oss, köpare och inblandade hantverkare. Främst har jag varit nöjd med att han har mycket goda kunskaper om fastigheter och stor erfarenhet av försäljningar i detta område.

Vi har känt oss vara i trygga händer.

/Åsa Tillberg Läs mer
    Andreas S gillar detta
  • Anneli Kristina Maria L sålde sin bostad med hjälp av Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-12-03

Andreas har en hög energinivå och är mycket proffsig både i sin roll som mäklare och som människa. Han mötte våra högt ställda förväntningar och jag kan därför varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Andreas Strindemark en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-11-22

Andreas har hjälpt oss att sälja vårt hus på Uddnäsvägen. Redan från start kände vi att han har energi, driv och kunskap om marknaden. Har känts tryggt att ha Andreas att diskutera med under hela processen. Han har hållit oss informerade om läget i säljprocessen precis så mycket som vi önskat. Har egentligen aldrig behövt ringa till honom för han har hela tiden legat steget före och kontaktat oss med relevant information.
    Kan rekommendera Andreas utan några som helst förbehåll. Väljer ni honom så blir ni nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark