en del av Fastighetsbyrån Järfälla

4.8 / 5 i betyg — 9 rekommendationer

Läs vad 9 användare tycker om Cecilia Andersson

• Thomas K
    Thomas K skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Det har fungerat ganska bra,men man känner sig ganska stressad eftersom jag tycker man får för lite tid att fråga om saker och ting, t.e.x vad är det som händer nu.
    2016-03-11 Cecilia A svarar Thomas K
    Hej Thomas, Det är snabba vändningar på marknaden och jag förstår att det ibland kan upplevas som stressigt. Jag finns dock ett samtal bort så det är bara att ringa om du har några frågor eller funderingar.
  • Oskar F
    Oskar F skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mycket professionell och kunnig inom området. Var flexibel och alltid kontaktbar.
    2015-10-02 Cecilia A svarar Oskar F
    Tack så mycket. Kul att ni fick köpa till slut. Ni fick verkligen ett riktigt fint beläget hus. Är övertygad om att ni kommer att trivas. Trevlig helg!
  • Jan L
    Jan L skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Super nöjd! Fantastiskt bra. Allt man kan önska sig när man ska köpa. Rekommenderar varmt Cecilia Andersson.
  • José M
    José M skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Cecilia är mycket professionell och affärsinriktad. Jag arbetar själv som säljare och har aldrig mött en säljare som är så professionell som Cecilia.
    Jag är mycket nöjd med försäljningen av bostaden och hur hon hanterat allt runtikring. Rekommenderar Cecilia varmt.
    Enkelt sagt; Vill du lyckas med din bostadsaffär? Anlita Cecilia Andersson på Fastighetsbyrån!
    2015-10-02 Cecilia A svarar José M
    Det har varit jätteroligt att arbeta med er! Lycka till med flyttförberedelserna så ses vi om drygt 2 veckor. Då går vi även igenom den preliminära kapitalvinstberäkningen som jag upprättade så att ni känner att ni har stenkoll.
  • Linn F
    Linn F skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Cecilia har varit en bra mäklare från köparens sida. Snabba svar och smidig affär.
    2015-10-02 Cecilia A svarar Linn F
    Roligt att ni är nöjda. Jag hoppas innerligt att ni kommer trivas i huset! Vi ses om 1,5 veckor vid tillträdet, men tveka inte att höra av dig om några frågor dyker upp dessförinnan.
  • Lina B
    Lina B skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Allt man kan önska sej av en mäklare när man ska köpa.
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Jan S
    Jan S skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    mycket bra
    köpt fastighet
    sålt lägenhet
  • Peter M
    Peter M skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi träffade Cecilia som ansvarig mäklare för en lägenhet som vi köpte i Kallhäll. Cecilia var utmärkt angående hela processen, öppen att svara på alla fragor och helt professionellt. Vi kunde inte har tänkt att någonting kan vara bättre.
    2014-09-08 Cecilia A svarar Peter M
    Tack! Det är alltid kul att få höra att det man gör uppskattas.
  • Annie L
    Annie L skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Villaförsäljning
    Kunnig, smidig lättsam mäklare utan omsvep. Flexibel och lösningsfocuserad med målet att sälja för ett bra pris och hitta rätt köpare. Mkt serviceminded och proffisionell!!
    2014-09-03 Cecilia A svarar Annie L
    Tack snälla Annie! Det var ett nöje!
Andreas Strindemark
Mathias Nesselsten