Dennis Allingmon

Dennis Allingmon

Dennis Allingmon är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Dennis Allingmon har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Dennis Allingmon har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.8. Dennis Allingmon har haft 7 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 15 Läs vad Dennis Allingmon

• köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Allingmon en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-07
    Professionell och fokuserad på både köpare och säljare.
    • Barkarby
    2021-06-04
    Hej !
    Jag har köpt en radhus och sålt en Lgh .
    Dennis är en skickligt seriös och trevligt
    Jag har fått allt som behövs när man köpa och sälja så jag är nöjd med mäklare .jag rekommenderar till mina vänner och kompisar
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Allingmon en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-03-15
    Vi hade inte kunnat hitta en bättre mäklare för försäljning av vår bostadsrätt. Dennis överträffade våra förväntningar. Avslappnat, professionellt och trevligt bemötande. Skulle inte tveka att kontakta Dennis vid framtida försäljning. Rekommenderas!
    2021-03-15
    Sålde vår lägenhet genom Dennis och allt gick smidigt och snabbt som vi önskade. Fick lägenheten såld innan visning ☺️
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Huddinge
    2020-11-09
    Sålt brf i Visättra Huddinge. Gott arbete utifrån förutsättningar. Jag är nöjd med genomfört arbete och resultat.
    • Vårby
    2020-10-28
    Jätteduktig och målinriktad mäklare. Kommer att gå långt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Segeltorp
    2020-09-20
    Mycket nöjda med Dennis! Skötte allt så professionellt. Rekommenderar gärna honom för andra vid försäljning av bostad!

Hälsningar

Ylva Gustafsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Segeltorp
    2020-09-19
    De förväntningar som vi hade på Fastighetsbyrån innan processen med att försäljningen av vår fastighet startade har uppfyllts till 100 %.

Dennis agerande är mycket professionellt och vi har och kommer att rekommendera honom till alla som ev kommer
    att göra fastighetsaffärer i Huddinge.

Detta är ett omdöme från mig och min hustru Ylva som ni följaktligen inte kommer få något svar ifrån.

Häls
    Alf och Ylva Gustafsson
    2020-09-07
    We bought an apartment recently, Dennis was very helpful and kind in the whole procedure.
    2020-09-03
    Enkel att prata med och väl informativ. Bemött på ett trevligt sätt vilket gjorde att hela affären kändes lugn och smidig.