Jörgen Petersson

Jörgen Petersson

Jörgen Petersson är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Jörgen Petersson har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Jörgen Petersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 141 omdömen med ett betyg på 4.8. Jörgen Petersson har haft 31 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 141 Läs vad Jörgen Petersson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-13
    Jag är mycket nöjd med bemötandet, presentation av upplägget och kontakten under försäljningsprocessen.
    Jag har fått den hjälp jag önskat, allt har gått smidigt tillväga. Jörgen har hittat rätt köpare.

Tack för hjälpen!
    Ing-Mari Sennström
    • Skälby
    2021-06-12
    Lätt att jobba med, bra att informera om vad som sker, kände inte någon stress, allt flöt på bra.
  • Magnus H
    köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Skälby
    2021-06-12
    Proffsig mäklare som verkligen bryr sig om både köpare och säljare och är mån om att det blir en bra affär
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-12
    Jörgen är en trevlig person väldigt professionell i sitt yrkesroll väldigt informativ utmärkt bemötande
    2021-06-12
    Körupplevelsen positiv, dels för vi fick den lägenhet vi väntat på sedan länge och sedan Jörgen Peterssons servicesinne och engagemang när han hjälpte oss genom hela processen. Jörgen Petersson rekommenderas varmt.
    Ivan & Eva Ulvesäter
    2021-06-11
    Vi är mycket nöjda med Jörgen Petersson på Fastighetsbyrån Järfälla.
    • Barkarbystaden
    2021-05-26
    Grymt bra mäklare! jag rekommenderar homon starkt! Bra bemötande och pålitlig person!
    • Kallhäll
    2021-05-26
    Vi har köpt en bostad på fyra rum och kök. Väldigt trevlig och kompetent mäklare som sätter kunden i fokus. Ger grundlig information, behjälplig och följer upp de olika delarna i ett köp av bostaden. Mycket nöjd.
    • Barkarbystaden
    2021-05-26
    Bra bemötande, professionell, seriös och trevlig person. Det har känts tryggt med Jörgen som mäklare under processen av köp av ny bostad och han har varit väldigt hjälpsam. Rekommenderar starkt!
  • Anika N
    2021-05-04
    Vi har sålt en tvåa i Jakobsberg.
    Han lyhörd och genuin.
    Förväntningen var att han skulle sälja lägenheten med vinst. Detta klarade han bra. Han tog mycket initiativ för att kontakta köpare.
    En mäklare med fötterna på jorden som gör sitt yttersta.