Jörgen Petersson
Aktiv på Reco.se sedan 2014-05-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 114 Läs vad Jörgen Petersson

• Per-aarne S
    Per-aarne S köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-05-11

Polhem
    Vi har köpt ett radhus i Järfälla. Jörgen har varit en mycket trevlig och bra mäklare som vi gärna rekommenderar till andra. Läs mer
  • Hilda Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-05-09

Polhem
    Väldigt engagerad, hjälpsam och trevlig! Läs mer
  • David S sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-05-06

Jakobsberg
    Sålde lägenhet genom Fastighetsbyrån och Jörgen. Allt gick bra och Jörgen var kunnig, engagerad och väldigt hjälpsam. Kan varmt rekommendera Jörgen som fastighetsmäklare. Läs mer
  • Michel H sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-03-30

Jakobsberg
    Sålde min lya i Järfälla med hjälp av Jörgen. Väldigt smidigt måste jag säga. Professionell och to the point. Flexibel i tillägg. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Tuiana Z sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-03-06

2:a
    Barkarbystaden
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Mycket bra och ärlig bemötande av Jörgen.
    Vi har inget att klaga över och vi är mycket nöjda.
    Bara positivt.
    Fem plus!! Läs mer
  • Annika M sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-14

Polhem
    Bostadsrätt 3 rok. Mycket bra bemötande, positiv med energi. Alltid mån om att informera och återkoppla. Personlig, enkel och smidig i samband med visningar, tydlig och kompetent genom hela processen. Mina bästa rekommendationer till Jörgen Peterson! Läs mer
  • Helena F sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-01-27

Jakobsberg
    När vi skulle sälja lägenheten i Järfälla valde vi Jörgen på rekommendation av en bekant. Och vi kan inte annat är rekommendera honom till alla andra som går i säljtankar. Han är mycket professionell, kan området väl och har koll på marknaden. Att han dessutom kontinuerligt hörde av sig och stämde av läget med oss gjorde också att vi kände oss trygga under hela processen. Toppbetyg med andra ord! Läs mer
  • Anneli Ö
    Anneli Ö skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-10-31

Jörgen var ett stort stöd vid bostadsaffären och gav utmärkt service. Jag är särskilt glad över hur fint han bemötte min 86-åriga far, som nu har fått en otroligt trevlig seniorbostad med ett härligt grönskande uterum. Vi är tacksamma för Jörgens yrkeskunskaper och hjälp!
    Vänliga hälsningar från Anneli, Börje och Lena Läs mer
  • Karin Helena N sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-10-24

Viksjö
    Jörgen fick förtroende att sälja vårt radhus i Viksjö.
    Bemötandet var väldigt professionell och vi ficki snabbt förtroende för Jörgen i hans yrkesroll.

Jörgen guidade oss igenom försäljningens olika steg på ett bra sätt som var lätt att förstå.
    Under processen av försäljningen uppdaterade han oss ofta och var tydlig i sin kommunikation.

Våra förväntningar var höga men det Jörgen levererade var långt mer över det vi trott var möjligt.

Vi är verkligen jätte nöjda Läs mer
  • Stefan Mikael N sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-10-24

Viksjö
    Fantastiskt person som har både stor kunskap och är otroligt hjälpsam. Kan verkligen rekommendera honom som mäklare till alla jag känner. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark