Läs vad 120 Läs vad Jörgen Petersson

• 2020-12-26
    Vi köpte ett radhus i Viksjö. Jörgen var väldigt trevlig och enkel att ha att göra med. Allt gick enkelt och smidigt.
    Emma S
    • 117.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
  • 2020-12-11
    Trevligt och kunnig, bra bemötande. Jag är mycket nöjd.
    Robert S
    • 71.0 m²
    • Polhem
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
  • 2020-10-18
    Sålt en lägenhet
    Mycket Bra
    Allt gick jättebra
    Connie W
    • 40.0 m²
  • 2020-10-18
    Jörgen hjälpte oss att sälja våran bostadsrätt, en fyra. Han var riktigt proffsig och visste verkligen vad han pratar om. Stort engagemang och lyssnade på våra önskemål och lyckades sälja lägenheten till ett riktigt bra pris! Han har även hjälpt oss extremt mycket efter försäljning. Extremt nöjd från första samtalet via telefon till slutet
    Therese C
    • 4:a
    • 93.0 m²
  • 2020-10-11
    Har köpt en bostadsrätt på 40m² i Järfälla (Stockholm).
    Mäklaren var vänlig, professionell och flexibel med telefonkontakten detta var särskilt bra då jag i arbetet oftast inte kan prata i telefon (under arbetstid).
    Detta var min första bostads-affär (så jag visste inte vad jag kunde förvänta mig av en mäklare) men det gick bra.
    Filippo D
    • 40.0 m²
    • Jakobsberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
  • 2020-10-03
    Perfekt mäklare, mycket social kompetens o mycket goda kunskaper.
    Erland N
    • 117.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
  • 2020-05-11
    Vi har köpt ett radhus i Järfälla. Jörgen har varit en mycket trevlig och bra mäklare som vi gärna rekommenderar till andra.
    Per-aarne S
    Per-aarne S
    • 77.5 m²
  • 2020-05-09
    Väldigt engagerad, hjälpsam och trevlig!
    Hilda Ö
    • 77.5 m²
  • 2020-05-06
    Sålde lägenhet genom Fastighetsbyrån och Jörgen. Allt gick bra och Jörgen var kunnig, engagerad och väldigt hjälpsam. Kan varmt rekommendera Jörgen som fastighetsmäklare.
    David S
    • 79.5 m²
  • 2020-03-30
    Sålde min lya i Järfälla med hjälp av Jörgen. Väldigt smidigt måste jag säga. Professionell och to the point. Flexibel i tillägg. Rekommenderas starkt.
    Michel H
    • 42.5 m²
    • Jakobsberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte