Jörgen Petersson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 89 kunder tycker om Jörgen Petersson

• Nathalie K sålde sin bostad med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-12-21

Jörgen hjälpte mig sälja min lägenhet och gjorde ett väldigt bra jobb. Han var engagerad och aktiv i processen och gjorde gärna det lilla extra. Han är även väldigt hjälpsam och trevlig som person vilket underlättar kontakten mycket. Jag är nöjd över att jag valde Jörgen som mäklare och skulle definitivt kunna göra om det :) Läs mer
  • Daniel M skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-10-11

Sålt lägenhet, mycket trevlig och kunnig, förstående och ambitiös Läs mer
  • Martin Patric L skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-10-11

Jag köpte en lägenhet via Jörgen. Jörgen var professionell och avslappnad, vilket gör de hela processen väldigt behaglig. Jag skulle (och har redan) rekommendera Jörgen som mäklare för både säljandet och köpandet av ett boende. Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B sålde sin bostad med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-09-13

Sålde min bostadsrätt och fick kontinuerligt uppdatering om vad som hände osv. Toppen! Läs mer
  • Martin R sålde sin bostad med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-09-13

Fick ett bra bemötande och alla förväntningar uppfylldes. Han verkade jobba 24 timmar om dygnet Läs mer
  • Britt Marie P
    Britt Marie P skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-09-11

Vi har sålt vår villa. Jörgen är en trevlig, profesionell mäklare. Han jobbade intensivt för att få en bra affär. Vi kände oss trygga genom hela processen. Vi är jätte nöjda! Läs mer
  • Leonard Ö köpte sin bostad med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-09-11

Jag har köpt en 2 ROK bostadsrätt @ 60 kvm. Jörgen var en seriös, flexibel och tillmötesgående mäklare. Har inget att klaga över, 5/5. Läs mer
  • Tahmineh Z skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-05-31

Sålt min lägenhet
    Jätte bra
    Han var trevlig och duktig Läs mer
  • Jessica A skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-05-31

Jag har köpt lägenhet och fick från start ett mycket bra intryck av Jörgen. Han gav ett professionellt och sakkunnigt intryck. Han var väldigt hjälpsam och engagerad. Läs mer
  • Jonas M skrev om Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-04-24

Mycket trevligt bemötande, och svarade mer än gärna på alla frågor och funderingar vi hade.

Fick oss att känna ett lugn och stressade inte när vi sa att vi var intresserade av bostadaen som andra mäklare vi har träffat haft tendenser till att göra Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark