Jörgen Petersson

Jörgen Petersson

Jörgen Petersson är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Jörgen Petersson har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Jörgen Petersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 168 omdömen med ett betyg på 4.8. Jörgen Petersson har haft 28 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 168 Läs vad Jörgen Petersson

• sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Viksjö
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jörgen har varit fantastisk på alla sätt från första minuten. Lugn, saklig och professionell under hela processen. Alltid tillgänglig och lyhörd för våra behov och önskemål. Vi vill lämna våra bästa rekommendationer!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Viksjö
    2022-06-19 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött, saklig och informativ. Vi fick möjlighet att titta i lugn och ro och kunde sedan ställa frågor och få relevanta svar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-06-13 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande och lätt att få information och slutföra procedurer
    • Kallhäll
    2022-05-16 Verifierad kund
    Trevligt bemött, snabb respons, ärlig o trovärdig. Berättar även om saker som kanske inte alltid är till säljarens fördel, vilket känns opartiskt och uppskattas
    2022-04-15 Verifierad kund
    På en annons på Hemnet för att titta på lägenheten. GOD och varmt bemötande av Jörgen.

Jag skulle veta mer om lägenheten då fick jag hjälpsamma informationer sv honom plus goda guidningar.

Jörgen är en fantastik och hjälpsam mäklaren som hjälpte mig med min första bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-04-14 Verifierad kund
    Otroligt kompetent och trevlig mäklare och han har funnits där genom hela processen och fått mig så lugn jag kan vara i hela momentet att sälja lägenheten till bästa pris. Har brytt sig mer än vad jag hade kunnat förvänta mig och varit en riktig stöttepelare. Rekommenderar Jörgen starkt till alla som går i köp- eller säljtankar!
    2022-03-30 Verifierad kund
    Jörgen var väldigt engagerad under hela processen. Han var alltid noga med att uppdatera och ge bra information.
  • Julia A
    • Kallhäll
    2022-03-20 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta under visningen utav lägenheten samt att Jörgen alltid var tillgänglig när man undrade något.
    2022-03-11 Verifierad kund
    Mycket trevlig, ärlig och mån om mig som säljare. Lätt att kommunicera med, alltid tillgänglig. Fick tidigt känslan av att han förstår mig och mina viljor i försäljningen. Skulle rekommendera Jörgen starkt!
    2022-03-09 Verifierad kund
    Förklarar bra, berättar bra, känns tryggt att kunna lita på han