Jörgen Petersson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 98 Läs vad Jörgen Petersson

• Eva Margaretha R sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-05-20

Skälby
    Lugnt och trevligt bemötande. Upplevdes som kunnig och gav realistiska förväntningar. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Christina P
    Christina P sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-05-06

Jakobsberg
    Jag har sålt min bostad genom Jörgen men jag har också träffat Jörgen i samband med visningar av objekt. Jag tycker att Jörgen är tillmötesgående och trevligt. Jag har känt mig mycket trygg i att sälja lägenheten via Jörgen eftersom han lägger ner mycket tid på att informera mig om vad som händer. Det inger en känsla av professionalism att sätta både sälja och köpare i fokus och inte lägga för mycket fokus på att sälja snabbt för att kunna gå vidare med nästa objekt. Detta är inte helt vanligt längre bland mäklare, det skall han ha en eloge för. Läs mer
  • Josefine G köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-04-07

Kallhäll
    Jag köpte min första lägenhet. Blev mycket bra bemött av mäklaren, Jörgen. I och med att det var mitt första lägenhetsköp hade jag inte så mycket förväntningar på hur det skulle gå till. Men en trevlig och mycket bra mäklare gjorde att allt gick smidigt och gav en svar på alla frågor som dök upp längst vägen. Stort tack! Läs mer
  • Bo N sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-02-26

Barkarby
    Jag har köpt en bostad genom Fastighetsbyrån i Bålsta till tyckte jag ett bra pris och försökte då sälja min lägenhet i Barkarby.
    Det förväntade priset hade dock minskat kraftigt och utgångspriset låg mycket under det man hade fått som slutpris på hösten. Efter tre visningar och budgivning, som var komplicerad, hamnade slutpriset något över utgångspriset. Mäklaren bemötte mig på ett trevligt och positivt sätt och kunde inte göra mer än han gjorde för att få upp slutpriset. Mina förväntningar var visserligen större men slutpriserna hade över lag börjat minska och jag måste få pengar till köpet av den andra lägenheten. Summering: Borde ha sålt och köpt vid tidigare tidpunkt men ingen anmärkning på mäklarens agerande. Läs mer
  • Anna Katarina Birgitta G sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-02-21

Viksjö
    hade förväntat mig mer pegar och engagemang. Läs mer
  • Gunnar Tomas Nils G sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-02-19

Viksjö
    Jag har sålt en villa och jag tycker att Jörgen var trevlig och professionell i sitt hanterande Läs mer
  • Ann-Charlott S sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-02-18

Skälby
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • John Olof Patrick S köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-02-11

Jakobsberg
    Trevlig, tydlig, hjälpsam och korrekt! Läs mer
  • Jeanette M sålde sin bostad med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-01-28

Fick hjälp av Jörgen att sälja mitt radhus och det gick över förväntan. Inom en vecka skrev jag avtal, är nöjd med priset och med inflyttningsdatum. Fick jättebra hjälp med allt. Jörgen är en mycket kunnig och jättetrevlig mäklare och jag rekommenderar honom varmt.
    Mvh Jeanette Läs mer
  • Nathalie K sålde sin bostad med hjälp av Jörgen Petersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-12-21

Jörgen hjälpte mig sälja min lägenhet och gjorde ett väldigt bra jobb. Han var engagerad och aktiv i processen och gjorde gärna det lilla extra. Han är även väldigt hjälpsam och trevlig som person vilket underlättar kontakten mycket. Jag är nöjd över att jag valde Jörgen som mäklare och skulle definitivt kunna göra om det :) Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark