Lousin Yousef
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 60 kunder tycker om Lousin Yousef

• Jeanette R skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2017-10-05

Var tillgänglig och hade ett trevligt bemötande. Hade dock lite bråttom att slutföra affären tycker jag. Dagen för överlåtelsen blev det en lång väntetid då det var fel summa som skulle överlåtas. Det upptäckte banken. Läs mer
  • Marcus S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2017-10-01

Lousin fick ihop affären på ett mycket bra sätt. Som köpare fick jag ett seriöst och bra intryck av henne. Detaljer i planlösning var inte korrekt men helhetsintrycket var bra. Läs mer
  • Reima S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2017-09-29

Jag upplevde mina kontakter och samarbetet med Lousin som smidigt och väldigt givande. Hon var hjälpsam och gav mig ett professionellt intryck. Läs mer
  • Dödsboet E skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2017-09-28

När jag valde mäklare träffade jag mäklare från tre olika byråer. Jag valde Lousin av två anledningar. En av dem var att jag uppfattade att arvodet kändes mer rimligt än det arvode de andra mäklarna begärde. Men först och främst var det att hon kom ordentligt förberedd, kändes engagerad, positiv och energisk och marknadsförde sig och Fastighetsbyrån på ett väldigt bra sätt. Hon kändes trovärdig och var väl bekant med området. Hon gav helt enkelt ett väldigt gott intryck. Hon har hela vägen känts profissionell, lyssnat på vad jag och mina bröder vill och gett råd utan att försöka styra för mycket. Lousin har varit tillgänglig och effektiv och alltid trevlig. Jag är nöjd med hur hela försäljningen har skötts. Läs mer
  • Mimmi Z skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2017-09-28

Trevligt bemötande och uppmärksam.
    Pedagogisk. Läs mer
  • Jossan
    Jossan skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2017-09-27

Mycket trevlig mäklare som svara snabbt både på mail, sms, samtal. Hade alltid svar på mina frågor inför mitt lägenhetsköp. Läs mer
  • Svein-arne M skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2017-09-27

För mig var Lousin i det närmaste perfekt. Vänlig, tålmodig, kunnig och förestående för mina problem. Läs mer
  • Leila L skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2017-09-27

Jag känner att vi fick bra bemötande och hon svarade alltid på våra frågor. Visserligen tycker jag att utgångspriset var väldigt lågt och slutpriset blev då också bara ok. Men i det stora hela fick vi bra service av henne. Läs mer
  • Johanna B skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2017-09-27

Vi kände oss sedda av Lousin på visningen och under budgivningen var hon snabb och vi hade bra kontakt. Att vi sedan fick skriva på kontraktet sent på kvällen istället för att vänta till dagen efter så vi också som mycket positivt.
    Vi är nöjda med Lousins arbete! Läs mer
  • Muthita P skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2017-09-04

Jag ar nojd med Lousin. Hon var hjalpsam och kunnig. Jag skulle absolut rekommendera henne till andra saljare! Tack så mycket! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark