Lousin Yousef
en del av Fastighetsbyrån Järfälla

Allmogevägen 5
177 57 Järfälla — Visa karta

Vad tror Lousin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 60 kunder tycker om Lousin Yousef

• Jeanette R skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Var tillgänglig och hade ett trevligt bemötande. Hade dock lite bråttom att slutföra affären tycker jag. Dagen för överlåtelsen blev det en lång väntetid då det var fel summa som skulle överlåtas. Det upptäckte banken. Läs mer
  • Marcus S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Lousin fick ihop affären på ett mycket bra sätt. Som köpare fick jag ett seriöst och bra intryck av henne. Detaljer i planlösning var inte korrekt men helhetsintrycket var bra. Läs mer
  • Reima S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag upplevde mina kontakter och samarbetet med Lousin som smidigt och väldigt givande. Hon var hjälpsam och gav mig ett professionellt intryck. Läs mer
  • Dödsboet E skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    När jag valde mäklare träffade jag mäklare från tre olika byråer. Jag valde Lousin av två anledningar. En av dem var att jag uppfattade att arvodet kändes mer rimligt än det arvode de andra mäklarna begärde. Men först och främst var det att hon kom ordentligt förberedd, kändes engagerad, positiv och energisk och marknadsförde sig och Fastighetsbyrån på ett väldigt bra sätt. Hon kändes trovärdig och var väl bekant med området. Hon gav helt enkelt ett väldigt gott intryck. Hon har hela vägen känts profissionell, lyssnat på vad jag och mina bröder vill och gett råd utan att försöka styra för mycket. Lousin har varit tillgänglig och effektiv och alltid trevlig. Jag är nöjd med hur hela försäljningen har skötts. Läs mer
  • Mimmi Z skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Trevligt bemötande och uppmärksam.
    Pedagogisk. Läs mer
  • Jossan
    Jossan skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mycket trevlig mäklare som svara snabbt både på mail, sms, samtal. Hade alltid svar på mina frågor inför mitt lägenhetsköp. Läs mer
  • Svein-arne M skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    För mig var Lousin i det närmaste perfekt. Vänlig, tålmodig, kunnig och förestående för mina problem. Läs mer
  • Leila L skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag känner att vi fick bra bemötande och hon svarade alltid på våra frågor. Visserligen tycker jag att utgångspriset var väldigt lågt och slutpriset blev då också bara ok. Men i det stora hela fick vi bra service av henne. Läs mer
  • Johanna B skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi kände oss sedda av Lousin på visningen och under budgivningen var hon snabb och vi hade bra kontakt. Att vi sedan fick skriva på kontraktet sent på kvällen istället för att vänta till dagen efter så vi också som mycket positivt.
    Vi är nöjda med Lousins arbete! Läs mer
  • Muthita P skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag ar nojd med Lousin. Hon var hjalpsam och kunnig. Jag skulle absolut rekommendera henne till andra saljare! Tack så mycket! Läs mer
  • Fadi N skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    jag har en väldigt bra erfarenheter med arbete med Louise Yousef. hon var professionell och hjälpte mig med allt som jag behövde. hon var informativ och svarade på alla mina frågor. jag rekommenderar Lousin Yousef vidare till alla mina bekanta. Läs mer
  • Adam B
    Adam B skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Den bästa maklare vi har träffat. Tålmodig och trevlig. Hjälpsam under hela försäljnings- och inköpsprocessen. Hon har stor erfarenhet och ett bra tillvägagångssätt för kunden. Hela tiden vi hade bra kontakt med henne och hon svarade alltid på telefonerna och våra frågor. Vi rekommenderar starkt och vi kommer säkert tillbaka till henne . Läs mer
  • Tom F skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Väldigt trevlig person och serviceminded. Hos fanns alltid tillgänglig när jag hade frågor. När vi stötte på problem så löste hon dem utan att jag behövde bekymra speciellt.

Stora hela var det toppen. Läs mer
  • Katarina S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mycket bra upplevelse. Tydlig, snabb på att svara. Drivande mäklare. Läs mer
  • Waiel Y skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Smidigt säljande och mycket bra bemött. Hanterade försäljningen proffsigt och gav alltid bra feedback och info om läget. Läs mer
  • Dani S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mycket bra mottagande av mig som köpare hade svar på köparens frågor,en viktig sak var att hon svarade på mail samt samtal i god tid. Skulle rekommendera till både köpare och säljare Läs mer
  • Bassam A skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Hon mycket trevlig ,smart ,glad samt super trevligt bemötande.
    Jag är mycket nöjd med att samarbete med henne.
    Jag rekommendera mina vänner , kusiner och andra folk att välja den har mäklaren. Läs mer
  • Liza K
    Liza K skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mkt bra, Lousin levde upp tillvara högt ställda krav på kunskap, erfarenhet och tillgänglighet!
    Proffesionellt men ändå personligt bemötande. Vi är helt nöjda! Läs mer
  • Yun O skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag är supernöjd med Lousin Yousef!!!
    Hon är Kunnig Proffsig Mäklare.
    varmt rekommendera henne. / Yunok Läs mer
  • Michael S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Trevligt och bra bemötande. Bra kontakt och info under hela försäljningen.
    Lousin gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
  • Anette D skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Mycket trevligt, informativt och personligt bemötande. Lousin är ansvarsfull och en alldeles utmärkt fastighetsmäklare. Skulle gärna anlita just henne igen. Läs mer
  • Karar S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jätteduktig mäklare! Alltid trevlig och tillgänglig. Väl påläst och kan hjälpa till vid speciella situationer! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Catrin S
    Catrin S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Effektiv och informativ. Tålmodig och noggrann. Läs mer
  • Aicha K skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Proffsig mäklare i form av Lousin och kändes uppriktig. Läs mer
  • Anneli N skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Fick ett mycket trevligt mottagande. Lousin är proffsig i sin mäklarroll och jag skulle gärna rekomendera andra att anlita henne. Läs mer
  • Nina S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Tar ej ansvar . Inga regler hade följts av säljaren som städning o.s.v. Men vid kontakt med mäklaren så ville de inte kännas vid detta och sa bara att jag kunde stämma om det inte passade. Läs mer
    2016-04-14 Lousin Y svarar Nina S
    Hej Nina. Jag tycker att det är väldigt tråkigt att du känner följande. Jag och min chef Per Andersson pratade med dig och säljaren vid flera tillfällen och vi försökte komma med råd och lösningar men tyvärr så gick det inte hela vägen. Jag hoppas att saker och ting verkligen löser sig med huset.
  • Per F skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Trevligt o proffsigt bemötande. Engagerade sig i affären. Läs mer
  • Silja S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi kan verkligen rekommendera Louisin som mäklare. Hon är förtroendeingivande, professionell och engagerad. Hon är mycket trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Stefan E skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Hon är väldigt tevlig, personlig och engagerad. Hon jobbar hårt för sina kunder och är duktig på det hon gör. Hon har varit mäklare både när jag köpt och sålt och jag kan starkt rekommendera henne! Läs mer
  • Sabina E skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    När jag ska sälja står hon högst på listan 😊 Riktigt trevlig och bra mäklare! Läs mer
    Lousin Y gillar detta
  • Gun Britt Margareta K skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Trevlig, kunnig inom sitt yrkesområde, har svar på frågor, engagerad. Läs mer
  • Lena-marie S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Kanon tjej! God attityd och med en possitv anda Läs mer
  • Awat S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag är mycket nöjd med köpet där allting gick smidigt till. Läs mer
  • Abdul D skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Lousin Yousef en mäklare som kan sitt jobb . trevligt och klart när det gäller affärer Läs mer
  • Jessica D skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Allt har fungerat bra. Mycket bra engagemang under tiden vår lägenhet låg ute som kommande, bra bemötande och information. Skönt att allt löstes fort när det väl var klart. Läs mer
  • Anneli V
    Anneli V skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Hon visade mycket proffsigt och trevligt mötande från första gången vi träffades. Läs mer
  • Sylvia K skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Lousin är glad och trevlig, känner väl till Viksjö och har ett brett naturligt kontaktnät. Hon är väl insatt i regler om besiktning och beskattning etc. Hon behandlar både säljare och köpare korrekt, och ser till att affären blir säker. Hon ger tillräcklig info om köparna så att säljaren kan välja rätt.

Förbättringspotential: Använd mindre parfym. Läs mer
  • Kent S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Positiv glad vet vad hon håller på med, stort förtroende för henne.

Kent Svalling Läs mer
  • Long P skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag har köpt en bostadrätt.
    Louis Yousef var trevligt och bra. Läs mer
  • Anton L skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    En kompetent mäklare som tar hand om sina kunder! Ett bra val helt enkelt. Läs mer
  • Fredrik H skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Lousin och Fastighetsbyrån hjälpte mig vid köp av en bostadsrätt i Stockholms län. Bemötandet jag fick var mycket professionellt och jag är mycket nöjd med hur hela processen hanterades. Lousin har varit mycket noggrann, trevlig och hjälpsam genom hela köpet och kan varmt rekommendera henne.

Min upplevelse som kund/köpare kan sammanfattas som att jag är mycket nöjd och skulle gärna anlita Fastighetsbyrån och Lousin för framtida uppdrag. Läs mer
  • Ulla-britt J skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Har köpt en lägenhet, väldigt hjälpsam affären gick snabbt så jag är supernöjd.

Jag har sett att företaget har andra tjänster som jag kommer att behöva hjälp med bl a skrivning av köpekontrakt mellan mig och min dotter för mitt hus som ska säljas till henne.

Sedan såg jag också i ett mejl ni skickat att man har 20 % på Flugger färg eventuellt kommer jag kunna utnyttja det, då jag vill tapetsera om i ett par rum.

Ni kan också rekommendera en flyttfirma, som jag kanske kommer att anlita också.

För mig som kund är det bra att man kan få så många tjänster hos samma företag. Jag hade ingen aning om det innan att det var så. Kanon. Läs mer
  • Malin S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag fick ett mycket proffsigt och personligt bemötande av Lousin och jag kände mig trygg under i hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Ivan Å skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Bra kontakt från början. En del missförstånd under vägen men som reddes ut. Lousin kändes noggrann och hon har bra koll på området.
    Det finns givetvis små saker som kunnat vara bättre, men jag är på hela taget mycket nöjd. Läs mer
  • Mathias J skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Känndes som att hon inte hadde tid för försälningen och glömde informera. Läs mer
    2015-10-28 Lousin Y svarar Mathias J
    Hej Mathias. Det är tråkigt att du upplevde den känslan. Vi blev tvungna att invänta svar från din bank gällande lånelöfte i nästan 2 dagar och därför fanns det ingen ny information att uppdatera med. Vi ses på tillträdet/ Lousin
  • Johan S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Allt har fungerat mycket bra. Snabba och tydliga svar på diverse frågor som uppkommer på resans gång. Ett bra samarbete som jag naturligtvis skulle rekommendera om någon skulle fråga. Läs mer
  • Malin B skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi är mycket nöjda med fastighetsbyrån och Lousin som mäklare. Allt har varit smidigt och tydligt och vi har fått hjälp med saker som vi varit osäkra på. Vi kan varm rekommendera fastighetsbyrån och Lousin om du vill vara säker på att du anlitar en engagerad mäklare som gör ett strålande jobb. Läs mer
  • Mikael S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Hon är väldigt bra samt sköter allt smidig,samt väldigt duktig Läs mer
  • Daniel S skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Valde Lousin på fastighetsbyrån bland 5 andra mäklare efter att hon visat stort intresse och engagemang till att sälja min bostadsrätt. Fastighetsbyrån som mäklare uppfattades även som de mest professionella av mäklarebyråer som jag jämförde mellan. Mycket bra dialog och kommunikation. Jag är mer än nöjd med försäljningen och kan varmt rekommendera fastighetsbyrån och Lousin. Läs mer
    Lousin Y, Fastighetsbyrån Järfälla gillar detta
  • Peter H skrev om Lousin Yousef en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag tycker Lousin Yousef skötte sitt jobb mycket bra.

Det enda jag kan tycka var dåligt var att hon stressade på i onödan. När vi efter köpet pratade med säljarna så var det ju inte alls så att det var superbråttom att få det klart den dagen Lousin sa. Läs mer
Andreas Strindemark
Mathias Nesselsten