Lova Georgsson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 18 Läs vad Lova Georgsson

• Christina Michaela R
    Christina Michaela R sålde sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-07-19

Kallhäll
    Jag behövde sälja mammas lägenhet i Kalhäll när hon gick bort och gick tillbaka till Fastighetsbyrån i Järfälla. De sålde lägenheten till oss 2007 och det var en positiv erfarenhet.

Jag träffade Lova första gången när jag gick in utan att ha bokat ett möte och hon gav ett mycket positivt intryck från början.

Hon har hjälpt mig enormt för jag bor utomlands och hon har alltid varit till hands per email, telefon och wattsapp. Jag har alltid fått snabba svar på många frågor jag hade.

Jag skulle varmt rekommendera Lova Georgsson till de som har bostäder att sälja i området. Läs mer
  • Mercedes N köpte sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-07-17

Kallhäll
    Trevlig. Snabb i sina svar trots mina ibland omständiga (och många) frågor. Rekommenderas. Läs mer
    Lova G gillar detta
  • Pankaj D köpte sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-07-10

Jakobsberg
    It was good support from her in all my queries. Läs mer
  • Jaser M
    Jaser M köpte sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-06-30

Kallhäll
    Köpte min första lägenhet av Lova där hon har varit jätte trevlig & hjälpsam under hela processen. Jag kände verkligen att hon alltid var tillgänglig då hon är supersnabb på att svara, vilket är ett jättestort plus.

Jag rekommenderar Lova starkt vid era bostadsaffärer! Läs mer
  • Julia A
    Julia A sålde sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-06-22

Jakobsberg
    Vi är mycket nöjda med Lovas arbete! Hon hjälpte oss sälja vår lägenhet. Hon är allert, väldigt tillmötesgående, har ett trevligt bemötande och svarar snabbt på både telefon och Mail.
    Kan varmt rekommenderas! / Julia Läs mer
  • Jonatan Ö
    Jonatan Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-06-17

Jakobsberg
    Lova är en väldigt snäll och lättsam mäklare som gjort hela processen väldigt enkel för mig som aldrig köpt något tidigare. Läs mer
    Lova G gillar detta
  • Erik H sålde sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-06-11

Viksjö
    Lova har gjort ett utmärkt jobb med att sälja min lägenhet. Fastighetsbyråns kontaktnät är också positivt. Läs mer
  • Sebastian T
    Sebastian T köpte sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-06-03

Jakobsberg
    Jag köpte en lägenhet som hon sålde.
    Jag tycker hon är extremt proffsig och ett mycket trevligt bemötande.
    Hon svarar alltid snabbt på sms mm

Hon är en grymt bra och proffsig mäklare

5/5 poäng!!! Läs mer
    Lova G gillar detta
  • Jan-Åke L sålde sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-05-27

Viksjö
    Försäljning av min lg. Lova har på ett trevligt sätt hållit mig informerad och genomfört affären. Vi ge de bästa rekommendationer! Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N sålde sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-05-22

Jakobsberg
    Lova har under hela processen givit mig som säljare ett trevlig bemötande. Lova har varit tydlig och enkel i förklarande av säljprocessen och har alltid lyssnat in min åsikt. Tack för ett bra samarbete! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark