Oscar Rehn

Oscar Rehn

Oscar Rehn är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Oscar Rehn har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Oscar Rehn har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 192 omdömen med ett betyg på 4.7. Oscar Rehn har haft 57 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

192 omdömen om Oscar Rehn

Sedan starten hos Reco 2017
Lennart L
Barkarbystaden

Oscar Rehn har ställt upp på ett exceptionellt sätt, långt utöver vad man kan förvänta sig av en mäklare, för att serva mig i mitt köp av lägenheten. Jag är mycket tacksam och ställer gärna upp som referens för den unge mannen.

Ali K
Barkarbystaden

Han är duktig på sitt jobb och hjälpsam.

Ulf Mikael S
Bolinder Strand

Oscar lyssnar in bra och är enkel att en rak komunikation med. Han har god kunskap och ger råd som bygger på en realistisk bedömning av nuläget på fastighets marknaden. Återkopplar bra och håller det han lovar.

Emma M
Barkarbystaden

Oscar är trevlig, flexibel och kommunikativ. Han är tillgänglig och svarar på alla typer av frågor, samt letar upp vidare information om han inte har svar för stunden.

Linn B
Kallhäll

Trevlig, informativ och serviceinriktad!

Elin H
Jakobsberg

Trevlig och duktig mäklare. Supernöjda med samarbetet vid vår försäljning. Rekommenderas starkt.

Julian S
Kallhäll

Oscar är otroligt proffsig och gör att man känner sig trygg genom hela bostadsaffären. Rekommenderas varmt!

Olle L
Jakobsberg

Tycker Oscar var trevlig och inte för på med att sälja utan utgick utifrån mina behov osv. Han gav mig bra med betänketid och var väldigt bra för mig som köpte min första lägenhet.

Raki K
Jakobsberg

Best in town 🙂 Smart, trustable, friendly, professional and helps as the way you need. Very supportive. I recommend Oskar to all .

Cengiz S
Bolinder Strand

Grymt bra och engagerad mäklare!!