Philip Strådal

Philip Strådal

Philip Strådal är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Philip Strådal har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Philip Strådal har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-06 och har fått 147 omdömen med ett betyg på 4.7. Philip Strådal har haft 2 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 147 Läs vad Philip Strådal

• sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2020-06-30
    Philip Strådal sålde min lägenhet i Barkarbystaden, jättebra bemötande, pålitlig och profesionell. Tillgänglig och förstående.
    Jag kan varmt rekomendera Philip som försäljare.
    2020-05-01
    Jag hade kontaktat Fastighetsbyrån i Falköping för att köpa lägenhet där. Den mäklaren satte mig i kontakt med Philip Strådal. Så Philip har hjälpt mig att sälja min lägenhet och det gjorde han väldigt bra. Han fick upp priset samt att han lyckades sälja den innan visning.
    Philip har varit väldigt tillmötesgående och varit lätt att få tag på både via Mail och sms då jag har behövt att fråga honom om något.
  • sålde sitt hus med hjälp av Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Skälby
    2020-04-19
    Sålt en villa i Järfälla. Mycket nöjd med bemötandet av Philip. Han har varit mycket engagerad och jobbat för oss på ett föredömligt sätt. Trots att vi sålde under föreslaget utgångspris var det inte något som Philip kunnat påverka under rådande pandemi. Hans engagemang och kontinuerliga uppföljningar om läget och budgivning var över förväntan. Vi rekommenderar verkligen honom som mäklare.
    2020-03-31
    Philip hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Barkarbystaden.
    Från dag 1 har han varit vänlig och ödmjuk.
    Han har aldrig pressat oss till att acceptera ett bud vi inte varit nöjda med.

Vi fick lägenheten såld för exakt den summa vi begärde och utan Philip hade det inte varit möjlig. En riktig klippa som jag varmt kan rekommendera!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2020-02-11
    Väldigt bra bemött och mycket bra mäklare!
    2019-12-18
    Köpte en legehet i Järfälla
    Bra bemötande och bara bra förväntningar av meklare Philip Stråldal, bara positiv.

Jag blev väldigt glad och nöjd, med köpet
    2019-12-13
    Jag har köpt min första lägenhet i jacobsgerg, Philip hjälpte mig få den för ett riktigt bra pris även fast säljaren ville ha mera. svarade snabbt på alla frågor och funderingar.
    Eftersom det va min första budgivning så har jag inte mycket att hänföra med men är extremt nöjd med allt
    2019-11-26
    Jag och min sambo skulle köpa en lägenheten, det var då vi fick träffa Philip som från första början så hjälpte han oss jätte mycket, han var tydligt och han var alltid där när vi hade någon fråga. Nu har vi köpt lägenheten och vi är jätte nöjda och allt tack vare allt info och hjälp vi har fått från Philip. Jätte tacksam för att vi fick Philip som vår mäklare!
  • Kanstantsin B
    • Kallhäll
    2019-11-13
    Tja. Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Philip. Det känns jätte bra med honom. Han gjort verkligen bra jobb. Jag är så nöjd.
    2019-10-31
    Philip fick i uppgift att sälja min lägenhet på en tuff marknad. Efter många försök och ihärdigt jobb så lyckades vi nå i mål. Efter en trevande start så har Philip den senaste tiden lagt ner mycket tid för att få affären att gå i lås.