Philip Strådal
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 144 Läs vad Philip Strådal

• Paulos A sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-03-31

Barkarbystaden
    Philip hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Barkarbystaden.
    Från dag 1 har han varit vänlig och ödmjuk.
    Han har aldrig pressat oss till att acceptera ett bud vi inte varit nöjda med.

Vi fick lägenheten såld för exakt den summa vi begärde och utan Philip hade det inte varit möjlig. En riktig klippa som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • Alicia Å köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-11

Jakobsberg
    Väldigt bra bemött och mycket bra mäklare! Läs mer
  • Henrique S köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-12-18

Köpte en legehet i Järfälla
    Bra bemötande och bara bra förväntningar av meklare Philip Stråldal, bara positiv.

Jag blev väldigt glad och nöjd, med köpet Läs mer
  • Anton M köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-12-13

Jakobsberg
    Jag har köpt min första lägenhet i jacobsgerg, Philip hjälpte mig få den för ett riktigt bra pris även fast säljaren ville ha mera. svarade snabbt på alla frågor och funderingar.
    Eftersom det va min första budgivning så har jag inte mycket att hänföra med men är extremt nöjd med allt Läs mer
  • Brandon L köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-11-26

Jakobsberg
    Jag och min sambo skulle köpa en lägenheten, det var då vi fick träffa Philip som från första början så hjälpte han oss jätte mycket, han var tydligt och han var alltid där när vi hade någon fråga. Nu har vi köpt lägenheten och vi är jätte nöjda och allt tack vare allt info och hjälp vi har fått från Philip. Jätte tacksam för att vi fick Philip som vår mäklare! Läs mer
  • Kanstantsin B
    Kanstantsin B sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-11-13

Kallhäll
    Tja. Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Philip. Det känns jätte bra med honom. Han gjort verkligen bra jobb. Jag är så nöjd. Läs mer
  • Vahid G sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-10-31

Barkarbystaden
    Philip fick i uppgift att sälja min lägenhet på en tuff marknad. Efter många försök och ihärdigt jobb så lyckades vi nå i mål. Efter en trevande start så har Philip den senaste tiden lagt ner mycket tid för att få affären att gå i lås. Läs mer
  • Marlena K köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-10-20

Polhem
    Jag har köpt en bostadsrätt. Det var min första inköp av en fastighet i Sverige. Mäklaren var jättetrevligt och var väldig professionellt. Mäklaren tipsade mig vad jag måste göra steg per steg innan och efteråt fastighets inköp. Jag ska rekommendera deras fastighetsbyrå för mina vänner pga hans professionellt service. Mvh Marlena Kivimets Läs mer
  • Le H köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-09-05

Barkarbystaden
    Via Hemnet, I was known about this appartment and Philip was an enthusiatic person, we got a really nice appartment.
    Regards,
    Le Läs mer
  • Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Strådal en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-08-31

Kallhäll
    Jag har sålt en tvåa i Kallhäll med Philip. Han är ihärdig, trevlig och serviceinriktad. Kan absolut rekommendera att sälja med Philip. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark