Läs vad 47 Läs vad Rebecca Enblom

• 2021-01-18
    Rebecca var väldigt hjälpsam, hon svarade på alla mina frågor, hjälpte mig att förstå några grejer och anpassade sig för mina behov.
    Magdolin T
    • 1:a
    • 22.0 m²
    • Viksjö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Enblom en del av Fastighetsbyrån Järfälla
  • 2021-01-16
    Vi sålde vår bostadsrätt och har inte så mycket erfarenhet om att sälja sin bostad. Rebecka hjälpte oss lugnt och tydligt och lyckades göra vår försäljning så mycket lättare än vi kunnat tro.
    Joakim H
    Joakim H
    • 3:a
    • 73.0 m²
    • Skälby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Enblom en del av Fastighetsbyrån Järfälla
  • 2021-01-05
    Vi sålde vår bostadsrätt i Kallhäll med hjälp av Rebecca och har varit nöjda från start till slut. Rebecca har varit tydlig i sin kommunikation, lyhörd gentemot våra önskemål och alltid varit trevlig att vara i kontakt med, vi kan varmt rekommendera Rebecca som mäklare!
    Jasmine B
    • 50.0 m²
  • 2020-12-04
    Jag har köpt en lägenhet då Rebecca var mäklare. Hon har varit så himla hjälpsam och duktig.
    Elin H
    • 1:a
    • 39.2 m²
  • 2020-12-02
    Rebecca var trevlig hälpsam informativ och snabb att svara på frågor !
    Kristina H
    • 4:a
    • 102.5 m²
  • 2020-12-01
    Jag har sålt min bostad via Rebecca.
    Hon är snabb tillmötesgående och kunnig.
    Hittills har hon svarat mot mina förväntningar.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
    Aphram M
    • 142.0 m²
    • Viksjö
    sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Enblom en del av Fastighetsbyrån Järfälla
  • 2020-11-30
    Väldigt duktig och trevlig mäklare! Orkade att leta efter lägenhet för mig i tre månader tills hon kom med något unikt! Definitivt en mäklare man kommer kontakta i framtiden!
    Mostafa S
    • 50.0 m²
    • Jakobsberg
    Tack för detta Mostafa! Roligt att få hjälpa till och jag hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet!
    Rebecca Enblom

Rebecca Enblom

Visa svar
  • 2020-11-21
    Vi rekommenderar Fastighetsbyrån i Järfälla till det bästa och vår mäklare Rebecca Enblom har vi haft största förtroende för.
    Vi sålde vår 5 i Aspnäs och hoppas att vi även kommer att få använda oss av Fastighetsbyrån i Järfälla vid köp av bostad

Janne och Annika
    Annica B
    Annica B
    • 5:a
    • 119.0 m²
  • 2020-11-07
    Sålde min lgh med hjälp av Rebecca. Toppentjej som var superengagerad i vår försäljning men även i vår jakt efter en ny bostad. Rebecca höll en kontinuerlig kontakt med oss och kom med bra förslag på hur vi skulle gå tillväga.

Rebecca är rak och tydlig i kommunikationen vilket underlättade vår försäljningsprocess. Hon gör det lilla extra för att försäljningen och upplevelsen ska bli så bra som möjligt.

Grym mäklare som jag varmt rekommenderar till alla som går i både sälj- och köptankar!
    Michaela S
    • 58.0 m²
  • 2020-11-03
    jag tycket tydligt och lätt att förstå
    Ardo M
    • 4:a
    • 94.0 m²
    • Jakobsberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte