Rebecca Enblom
Registrerad mäklare sedan 2019-07-09
Aktiv på Reco.se sedan 2019-11-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 25 Läs vad Rebecca Enblom

• Anthon E sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Enblom en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-07-28

Jakobsberg
    Rebecca hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Hon var väldigt aktiv och engagerad genom hela säljförloppet. Vi är väldigt nöjda med hennes arbete och bemötande.

Vi har inget dåligt att säga om vår upplevelse som kund hos Rebecca och Fastighetsbyrån. Väl rekommenderat! Läs mer
    2020-07-28 Rebecca E svarar Anthon E
    Tusen tack för att jag fick äran att hjälpa till! Vi hörs av!
  • Lyly D sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Enblom en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-07-26

Jakobsberg
    Rebecca är bra mäklare. Hennes engagemang och tydlighet gör att kundennkänner sig trygg i försäljningen. Läs mer
    Rebecca E gillar detta
  • Alfiya K köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Enblom en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-07-24

Jakobsberg
    Min mamma behövde köpa en ny bostad till sig och Rebecka hjälpte oss snabbt och smidigt att genomföra köpet. Super trevlig tjej, som hittar alltid svar på dina frågor, samt är lojal mot sina kunder. Rekommenderar henne starkt och vi är tacksamma för allt! Läs mer
    Rebecca E gillar detta
  • Karl Edlund Y sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Enblom en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-07-20

Jakobsberg
    Sålde en lägenhet på 46kvm i Jakobsberg.
    Rebecca var driven, lösningsorienterad och lyssnade såväl som mötte mina önskemål & förväntningar.
    Jag sålde lägenheten från London & Rebecca var extremt hjälpsam i min process. Läs mer
    2020-07-22 Rebecca E svarar Karl Edlund Y
    Stort tack för orden och för förtroendet, gott samarbete!
  • Brola K sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Enblom en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-06-15

DUKTIG OCH PROFFSIGT BEMÖTANDE. Läs mer
    Rebecca E gillar detta
  • Andreas H sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Enblom en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-06-15

Jakobsberg
    Helt ok mäklare, märks att hon fortfarande är något oerfaren. I övrigt en väldigt trevlig människa. Läs mer
    Rebecca E gillar detta
  • Mats L sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Enblom en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-04-20

Barkarby
    Sålt bostadsrättsradhus. Rebecca var tydlig och allt fungerade på ett utmärkt sätt från början till kontraktskrivning Läs mer
    Rebecca E gillar detta
  • Habib K sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Enblom en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-04-14

Kallhäll
    Rebecca är duktig, kunnig och hjälpsam.
    Väldigt nöjd med samarbetet Läs mer
    Rebecca E gillar detta
  • Jonas B köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Enblom en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-04-11

Kallhäll
    Allt fungerade mycket bra och smidigt vid vårt lägenhetsköp. Läs mer
    Rebecca E gillar detta
  • Angela B köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Enblom en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-04-03

Kallhäll
    Väldigt duktig, kunnig och trevlig.
    Alltid tillgänglig och hjälpsam.
    Bra jobbat! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla