Sofia Vaz
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 35 kunder tycker om Sofia Vaz

• Benjamin W köpte sin bostad med hjälp av Sofia Vaz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Köpte en bostadsrätt och tycker att jag blivit väldigt bra bemött i alla ärenden.
    Hade egentligen inga förväntningar men är nöjd ändå. Läs mer
  • Elisabeth Ö köpte sin bostad med hjälp av Sofia Vaz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    För det mesta positivt. Glad person.
    Ibland hade vi olika förväntningar, men det ordnade sig till slut. Läs mer
  • Masoumeh E sålde sin bostad med hjälp av Sofia Vaz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi har både köpt radhus och sålt radhus med Sofia. Hon har bägge gångerna försökt tillmötesgå våra begär. Hon är trevlig och skoj i kontakten. Läs mer
  • Ali O sålde sin bostad med hjälp av Sofia Vaz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Sålt en bostadsrätt, 3 rum, 77kvm i Viksjö Järfälla

Mäklaren kom i kontakt med oss och frågade om ett intresse. Jätte trevlig och informativ samt att det var tydligt att hon var kunnig inom området.

Vi hade inga funderingar på att sälja då vi nyligen flyttat in. Trevlig och målmedveten mäklare som sänkte våra förväntningar till en rimlig nivå som hon levde upp till i en tuff marknad.

Mäklaren ställde upp vid tuffa tillfällen för oss under vår köp- och sälj process vilket inte var lätt för oss. Hon gav oss råd och var alltid tillgänglig vilket underlättade allt. Vi har nu köpt vårt hus som vi länge velat flytta till och är nöjda med utfallet av försäljningen. Supernöjda! 👍 Läs mer
  • Pia H sålde sin bostad med hjälp av Sofia Vaz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Sofia hjälpte mig att sälja min lgh. Mkt kompetent mäklare. Gav mkt bra råd och var väldigt nogrann. Rekomenderar absolut Sofia Läs mer
  • Eva G köpte sin bostad med hjälp av Sofia Vaz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Snabbt
    Informativ
    Kunnig
    Trevlig
    Kompetent Läs mer
  • Maria Victoria O sålde sin bostad med hjälp av Sofia Vaz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Sofia Vaz var/är vår mäklare som hjälpte oss med försäljning av vår bostad. Hon visade en stor professionalitet och var alltid tillmötesgående när vi behövde henne. Hon var snabb att svara på våra frågor och gav oss den tid vi behövde när vi kände oss osäkra över något.
    Vi kände att Sofia var rätt person och hon var alltid positivt och förståndig. Läs mer
  • Niklas B köpte sin bostad med hjälp av Sofia Vaz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Köpte kedjehus innan visning där Sofia var mäklare. Väldigt bra och trevligt bemötande. Kunnig mäklare som hade svar på våra frågor. Väl förberedd inför förhandsvisningen. Hela processen var enkel och gick smidigt. Läs mer
  • Kent S sålde sin bostad med hjälp av Sofia Vaz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Sålt villa. Trevligt bemötande av Sofia. Pga marknaden fick vi inte det pris vi önskat. Sofia gjorde så gott hon kunde under rådande omständigheter. Sofia hjälpte oss på ett bra sätt med alla turer kring försäljningen. Läs mer
  • Kristina D
    Kristina D köpte sin bostad med hjälp av Sofia Vaz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Trevlig lätt att prata med saklig och mkt kunnig kring sina projekt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark