Fastighetsbyrån Järfälla

Fastighetsbyrån Järfälla

• BadgeElevenYears
2 601

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Järfällaområdet? Hos oss på Fastighetsbyrån arbetar välutbildade, engagerade och målmedvetna fastighetsmäklare som med högsta kvalitet gör det de gör bäst: sälja hus. Du som letar efter drömbostaden i Järfälla får en personlig kontakt genom oss samt tillgång till vårt omfattande...

2601 omdömen om Fastighetsbyrån Järfälla

Sedan starten hos Reco 2013

Linda L
Västra Jakobsberg

Alltid trevligt bemötande .Saklig tog sig tid att förklara om man undrade något, han återkopplade snabbt till mig om jag sms honom han ringde även upp snabbt om jag ringt. Gjorde allt för att hjälpa mig på bästa sätt jag känner mig trygg med honom som mäklare. mvh Linda Frankenberg

Zacharias B
Viksjö

Ian är lite svår att få tag på i perioder (från både mig och köparen). Kommunicerar mest via SMS. Väldigt irriterande att Ian skickade en fråga kl 19 på en fredag och sedan inte svarar och avslutar dialogen utan lämnar en ganska jobbig fråga öppen. "Ursäkten" var att han åt middag med familjen. Det måste han ju gjort även vid utskicket då jag svarade nästan direkt. Äta middag kl 19 med familjen gjorde såklart jag (och alla andra familjer) också den tiden. Han återkom efter jag försökt ringa och SMS:at flera gånger. Mindre...

Soner D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hatice Demirtas en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Jakobsberg

Trevligt och driftigt mäklare med en härlig inställning. Uppfyllde alla förväntningar. Rekommenderar starkt!

Saurabh T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Jergees en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Viksjö

I'm grateful for Amanda tireless efforts in getting my house sold quickly and efficiently. I truly appreciate her hard work and expertise throughout the selling process.

Ina B
Viksjö

Ian är en förtroendegivande, lugn och proffsig mäklare. Upplevelsen av att sälja min lägenhet har känts enkel - trots en marknad som upplevs osäker. Väldigt nöjd med mitt val av mäklare.

Mikhael A
Köpte sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Kallhäll

Mycket bra bemötande. Vi hade höga förväntningar om honom gällande köp/försäljning och han levererade. Min upplevelse med Mathias va trevligt han va välkomnande väldigt pedagogisk och intog sin tid att förklara allting rekommenderar honom stort

Jonathan A
Jakobsberg

Vi är väldigt nöjda med Amanda, mycket trevlig och informativ om allt man behöver veta för en försäljning av lägenheten. Svarar snabbt när man hör av sig och har ingenting negativt att säga om Amanda Kan starkt rekommendera Amanda till andra

Takejiro M
Viksjö

Säger saker som man vill höra innan tecknat avtal sedan vid tecknat avtal så gäller inte det muntliga avtalet som man pratat om. Mycket oproffigt gjort. Svårt att få tag på. Smsar istället för att ringa. Har gjort många bostadsaffärer, denna är hittils den sämst upplevda.

Ingrid Julia N

Vi har goda erfarenheter av Mathias, Han har kommunicerat tydligt och varit tillgänglig under hela processen.

Nabil H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Jergees en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Jakobsberg

Trevligt bemötande, professionell och behjälplig. Hittills har allt gått väldigt smidigt till. Bästa mäklaren jag haft att göra med.

Bo Anders Peter L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

Jag kan rekommendera Mathias Nesselsten som mäklare efter lyckad försäljning

Angelika L
Kallhäll

Vi rekommenderar Mathisa till era kommande fastighetsaffärer. Vi har fått all hjälp och stöd som vi önskat. Angelik

Almir B
Jakobsberg

Väldigt trevlig och professionell mäklare, gick smidigt och snabbt.

Stefan A
Viksjö

Artig och trevlig men det tog tid innan avslut

Gunn F
Jakobsberg

Bra och kunnig samt ett lugnt och vänligt bemötande

Malena R
Sålde sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Jakobsberg

Vi hade en bra dialog under hela processen som ledde fram till en bra lösning för mig. Mycket nöjd med Mathias hjälp och hantering av min försäljning.

Numan T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Jakobsberg

Trevlig mäklare och professionell, hjälpte till en del för en väldigt smidig affär.

Lai T
Barkarbystaden

Värm och trevlig mäklare. Snabb och svarade på alla frågor och funderingar. Jag är jättenöjd med henne.

Le H
Barkarbystaden

Hatice var en mycket trevlig och sympatisk mäklare. Hon informerade hela tiden om processen och var mycket kunnig.

Norah S
Jakobsberg

Amanda är supertrevlig och tillmötesgående. Jag rekommenderar henne starkt.

Lennart L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Barkarbystaden

Oscar Rehn har ställt upp på ett exceptionellt sätt, långt utöver vad man kan förvänta sig av en mäklare, för att serva mig i mitt köp av lägenheten. Jag är mycket tacksam och ställer gärna upp som referens för den unge mannen.

Ann-Christine S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Bolinder Strand

Pålitlig, trevlig och tillmötesgående. Kändes tryggt med Robert Löwkrantz som mäklare och vi skulle gärna vända oss till honom igen om vi behövde.

Armin J
Kallhäll

Hatice presterade utmärkt och lyckades sälja min lägenhet till ett rimligt pris. Jag är väldigt nöjd och rekommenderar henne starkt till alla som söker en pålitlig och skicklig mäklare.

Elin Jandara A
Jakobsberg

Blev bra bemött. Han var kunnig och svarade på frågor. Det var tryggt att kungsfågel svar på sina frågor när man är ny inom att köpa bostäder.

Gustav L
Jakobsberg

Väldigt hjälpsam, svarar på alla frågor man har.

Olivia A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Pettersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Kallhäll

Amanda har ända sedan start bemött mig och hanterat min bostadsförsäljning med största proffessionalitet och vänlighet. Med en god och tydlig kommunikation har jag under hela processen känt mig delaktig och trygg. Kan verkligen rekommendera Amanda för andra som söker en lyhörd och stabil mäklare!

Giridhar S
Viksjö

He was very helpful in scheduling a viewing for us and patiently spent about 30 minutes answering all our questions about the house. He also patiently explained all the contents of the purchase agreement as it was in Swedish. He has been helpful to us by referring us to Swedbank for the loan.

Floria A
Viksjö

Väl bemött blev jag. Trevlig och rak. Jag hade väl självklart förväntat mig att min lgh skulle säljas för ett högre pris men förstår att tidspress och marknad gjort sitt och har inget med mäklaren att göra.

Angelina Y
Jakobsberg

Han lovar inget han inte kan hålla, bra kommunikation och uppdateringar. Har ingenting negativt att säga, är så otroligt nöjd!

Malin T
Viksjö

Proffsig! Skulle vi sälja vårt hus igen skulle vi välja han.

Karin B
Viksjö

Min erfarenhet av Ian är god. Han har skött sitt uppdrag med bravur.

Anne A
Viksjö

Engagerad, fint bemötande på visningarna Höll tät kontakt under budgivningen utan att jaga.

Ali K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Barkarbystaden

Han är duktig på sitt jobb och hjälpsam.

Mikael L
Skälby

Ian var alltid positiv och tillgänglig. Mycket kompetent och trygg genom hela processen.

Mario J
Jakobsberg

Professionell, trevlig och hjälpsam. Det har inte varit några problem alls med samarbetet under hela försäljningen av bostaden, hon visade tydligt hur villig och engagerad hon var på få objektet såld. Kan starkt rekommendera henne!

Jane L
Skälby

Ian är proffesionell, skarp, tydlig och håller vad han lovar. Alltid tillgänglig. På en tuff marknad lyckades han sälja vår bostad inom bra tid.

Åke S
Jakobsberg

Jag blev bemöt på bästa sätt, och jag är mycket nöjd.

Ananda S
Viksjö

Mathias provided good overview of the house and explained in detail the selling points of the house. He is transparent and communicated clearly.

Daniel F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Järfälla
Viksjö

Detta betyg går helt och hållet till mäklare William. Han klarade av något ingen annan klarade. Jag mailade ut till ALLA mäklarbolag i Järfälla kommun, jag skickade alla samma Mail om att jag har en lägenhet som jag vill få sålt snabbt och till bra pris. Jag vägrade skriva kontrakt och låsa mig till en agentur så det vart lite av en utmaning för alla att den som klarade det fick kontraktet. William däremot, ringer mig säger att han har en spekulant, nästa dag kör en visning och dagen därpå säljer den. Proffsigt och snabbt 👍🏼

Alexander S
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Pettersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Kallhäll

I am really happy to be Amanda's customer. Everything is quick, clear and professionally.

Jim V

Mathias har varit fantastik under vår försäljning. Det var tufft läge med försäljning kopplat till osäker marknad, inflation, stigande räntor mm men Mathias var både otroligt kunnig och gav oss bra rekommendationer, men även väldigt trygg, tillgänglig och förtroendeingivande under processen. Vi kan varmt rekommendera honom!

Darwish S
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Pettersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Kallhäll

Amanda är en energifull, positiv, trevlig och kunnig och mål medveten tjej. Om jag ska sälja eller köpa annan fastighet jag skulle självklart anlita Amanda igen.

Annika H
Viksjö

Jag blev professionellt bemött och jag fick tydliga svar på alla frågor som jag hade. Jag hade inga direkta förväntningar då det var mitt första bostadsköp, men Mathias kändes ärlig och uppriktig. Det kändes tryggt att prata med honom och han var snabb med att återkoppla när något hände.

Lovisa A
Polhem

Mycket hjälpsam, tillmötesgående och lyhörd. Andra gången vi anlitade Mathias som mäklare.

Mattias A
Polhem

Skapar lugn vid sin livs affär.

Jesper B

Proffsig och förtroendeingivande

Tobias M
Viksjö

Kort sammanfattat så lyckades Mathias att överträffa alla förväntningar. Riktigt kunnig och ödmjuk mäklare som verkligen vet hur man levererar.

Thomas J
Viksjö

Vi blev väl bemötta utav Mattias och han var öppen och trevlig under hela (långa) bostadsaffären. Vi hade höga förväntningar på Mattias och han stod upp bra och gav oss bra råd. Varje gång vi talade med Mattias så fick upp hoppet i vår långa försäljning och vi kommer att rekommendera Mattias till våra vänner.

Christel B
Viksjö

Trevlig och med stor lokalkännedom

Behrooz S
Stäket

Jag tycker att Mathias Nesselsten är mycket vänlig och ärlig. Han är Samtidigt kapable att kunde förklara alla egenskaperna hos hus or lägenheter.