Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Järna

Fastighetsbyrån Järna

Storgatan 3, 153 30 Järna — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Järna och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 69 kunder tycker om Fastighetsbyrån Järna

• Mario
    Mario skrev om Fastighetsbyrån Järna
    Hej
    Trevligt och professionellt bemötande Glad och trevlig.Bästa mäklaren vi har haft att göra och vi fick träffa många men Linda var kanon bra och alltid ringt upp de gånger som jag ville tala med henne. Vi önskar henne lycka till och kan därför varmt rekommendera Linda Holmström
    Mvh Mario L
  • Malin T
    Malin T skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Jag är mycket nöjd med kontakten med mäklaren. Alltid lätt att få kontakt när jag har haft någon fråga eller annat ärende.
  • Reima L
    Reima L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Linda är en trevlig och ambitiös mäklare. Hon verkar väl påläst och insatt i objekten som vi var och kikade på. Relativt snabb på återkoppling,kan bero på hög arbetsbelastning eller våra högt ställda krav? Rekommenderas till andra.
  • Jan-olof R
    Jan-olof R skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Bra bemötande och bra utfört arbete.
  • Helen L
    Helen L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Trevligt och professionellt bemötande både per telefon och på möten. Men svår att nå per telefon. Snabbare svar via mail. Det krävdes 4 visningar innan huset såldes. Vet inte om acceptpriset var fel från början. Svårt att veta prisnivån som säljare.
  • Vidarstiftelsen
    Vidarstiftelsen skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Effektiv och duktig. Glad och trevlig.
  • Mexhide L
    Mexhide L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Linda Holmström har varit en jätte bra mäklare
  • Stephanie L
    Stephanie L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Snabbt gensvar, trevlig och hela affären flöt på utan problem
  • Peter K
    Peter K skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Proffsigt och trevlig.God kännedom om marknaden och området där hon hjälpte oss med en försäljning.
  • Rasmus F
    Rasmus F skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Väldigt oseriös.
    Hon lurade oss, ljög både för oss samt för säljaren, svarade inte när jag ringde från mitt nummer trots upprepade försök och lämnade meddelanden. Hon svarade dock direkt då jag ringde från annat nummer. Riktigt hal och oprofessionell. Min rekommendation är att inte köpa/sälja via denna mäklare.
  • Emilie D
    Emilie D skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Anlita INTE Linda Holmström! Förutom att hon var otrevlig och oprofessionell mot oss som köpare så lurade hon en stackars äldre änka på pengar bara för att kunna sälja fastigheten som vi var intresserade av till den hon ville. Alla bevis samt vår historia finnes via länken; http://wp.me/p2i8ge-d4n
  • Niklas F
    Niklas F skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Vi anlitade fastighets byrån när vi skulle sälja våran villa i Nykvarn. Försäljningen gick över förväntan och Mäklaren Linda gjorde ett kanonjobb och hittade rätt köpare direkt. Huset såldes innan visning. Linda var både proffsig och opartisk villket gav både oss som säljare och köparna en trygghet i affären. Kan inte annat än varmt rekommendera Fastighets byrån.

Tack för hjälpen / Niklas.
  • Lars S
    Lars S skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Hej, mailet gick till Lars Sjöberg (Maries f d man). Jag var väldigt nöjd med Linda. Hon tog sig tid och hade ett bra bemötande mot oss i en jobbig situation (skilsmässa). Försäljningen gick smidigt och jag tycker att jag fick bra stöd då det var en liten detalj som krånglade med huset. Mvh Lars Sjöberg
  • Erik O
    Erik O skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Vänligt bemötande och korrekt hantering av affären.
  • Malin K
    Malin K skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Trevlig! Dock dålig på att återkomma efter en fråga. Har mejlat vid två tillfällen.
  • Monica Eleonora M
    Monica Eleonora M skrev om Fastighetsbyrån Järna
    Vi har idag rekommenderat er till ett par i Järna
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Linda Holmström sålde ett fritidshus till oss. Vi fick ett mycket trevligt bemötande av Linda. Hon var påläst och gjorde ett bra jobb som mäklare.
  • Fajo B
    Fajo B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    oprofessionell...................................
  • Lilian V
    Lilian V skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Professionell hantering vid köp av Bostadsrätt. Från första kontakt till avslut av affären.
  • Marianne Solveig H
    Marianne Solveig H skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Jag har ingenting att anmärka på Linda Holmström. Hon har gjort ett bra arbete och varit tillmötesgående och alltid ringt upp de gånger som jag ville tala med henne. Linda ska ju i höst hjälpa mig med deklarationen - hoppas att det går bra.
    Linda hjälpte mig att sälja mitt fritidshus.
  • Essam Ramzi Gabra M
    Essam Ramzi Gabra M skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Det var mycket bra service av Linda och andra på byrån.
    Tack
  • Martin P
    Martin P skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Mycket bra. Vår mäklare var kanon. Oerhört hjälpsam och kompetent.
  • Maria K
    Maria K skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Allt har fungerat bra, lite otur att det är mitt i semestrar alltid tryggare när man har sin kontakt person hela vägen. Blivit bra bemött.
  • Staffan Erland Hjalmar I
    Staffan Erland Hjalmar I skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Vi är mycket nöjda med Linda Holmström och hennes kunskap i allt som hade med husköp och husförsäljning att göra. Vi tycker att vi fick bra hjälp i alla avseenden och hu önskar henne lycka till i hennes fortsatta arbete som mäklare.
  • Peter L
    Peter L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Vi kände oss direkt väl omhändertagna av Linda. Förutom att vara väldigt trevlig så kände vi oss trygga med hennes proffsighet i hur hon tog sig an uppdraget att sälja vår villa. Med bland annat fotografering och annonsering. Under hela processen så kunde vi lita på att Linda utan dröjsmål gav oss svar på de frågor som vi hade. Vi har bara goda erfarenheter och kan därför varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Linda Holmström till våra vänner.
  • Lillemor Carina B
    Lillemor Carina B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Vi tycker Linda Holmström är toppen, en seriös och trevlig tjej med en vilja att alltid vara behjälplig. Vi önskar henne en god fortsättning på sommaren. Vänliga hälsningar Christer och Carina Bernestig.
  • Pär Anders N
    Pär Anders N skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Vi anlitade företaget vid försäljning av hus. Vi fick även hjälp med köp av en annan fastighet. Allt fungerade väldigt smidigt.
  • Sven-Olof Arne N
    Sven-Olof Arne N skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Jag sålde två hus på samma fastighet, varav det mindre var för tillfället en kontorsfastighet. Här märktes att de inte var bra på den kombinationen. De verkade saknade erfarenheten av affärer med kombinationen vanlig husförsäljning och affärsrörelseförsäljning. Det blev även en "felaktig" och alltså dålig inledning på annon-seringen i Länstidningen. I övrigt bra bemötande och bra engagemang.
  • Inger Lise O
    Inger Lise O skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Linda Holmström är säker i sin proffesionalism och har varit väldigt lyssnande och entusiastisk omkring försäljningen av vårt hus. Hon har hållit oss löpande uppdaterade omkring processen och levererat allt material vi har behövt för att kunna ta ställning till alla moment i försäljningsprocessen. Vi hade fullständig tillit till henne att sälja vårt hus. Hon är trevlig, intresserad och har en öppenhet och ett tillmötesgående sätt som inger förtroende. Det spelar en stor roll att hon är så positiv. Vi är mycket nöjda och Fastighetsbyrån kan vara glada att de har en sådan skärpt och energisk medarbetare. Vi har genom ett liv sålt flera hus och utan tvekan är Linda Holmström i en särklass för sig. Vi önskar henne lycka till på vägen! Vänlig hälsning, Hans och Inger Lise Oelrich, Gullvivstigen 4, 15335 Järna som såldes för ett par veckor sedan.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Vi är nöjda med den support vi fick i samband med att vi köpte samt sålde vårat hus.
  • Ingemar A
    Ingemar A skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Vi har köpt lägenhet o sålt villa. Linda har skött det här på ett väldigt bra sätt.Hon har varit mycket proffsig o vi har känt oss trygga med henne o vi kan rekomendera henne. M.V.H. Aina o o Ingemar.
  • Elin S
    Elin S skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Mycket bra. Trevligt bemötande och vettig person som såg till både säljare o köpares behov.
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Min kontakt med Linda har varit ytterst professionell och vänlig.
    Jag har inget att anmärka och ger därför Linda högsta betyg.
    Med vänlig hälsning Torbjörn Johansson / Tobab AB
  • Jojje L
    Jojje L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Som man förväntar en mäklare ska vara. Rekommenderas!
  • Tina Lindh S
    Tina Lindh S skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Fastighetsbyrån fungerar bra, bra bemötande och kunnig personal. Jag har fåt hjälp med att köpa ett hus och även att sälja ett hus. Runt budgivning var det lite struligt och ostrukturerat men i övrigt helt ok.
  • Zeljko P
    Zeljko P skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Hej!
    Bemötandet var helt okej, alla var tillmötesgånde och husköpet klarades av på ett mycket bra sätt, säljarna (dödsboet) var helt suveräna på alla sätt samt att dom tillät en del av underhåll och förbättring innan affären blev avklarad.
  • Mikaela Gunilla Elisabeth E
    Mikaela Gunilla Elisabeth E skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Linda är absolut den bästa mäklaren jag har träffat
  • Robert P
    Robert P skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Vi är jätte nöjda med Lindas insats
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Jag anlitade Fastighetsbyrån att sälja min fastighet i Nykvarns kommun under hösten 2012. Linda mötte mig med entusiasm och professionalism. Efter en, för mig, under givna omständigheter, kort tid kunde försäljningen slutföras i början av 2013.
    Jag som säljare fick affären genomförd till full belåtenhet och alla formalia uppfyllda.
  • Hans T
    Hans T skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Proffsig hantering. Lätt att få kontakt när man hade lite frågor. Allt kändes proffsigt men vi kanske fick den bästa mäklaren som vägledde oss genom hela proceduren
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Bra jobbat, snabbt avslut, gott och bra betyg.
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    har svarat en gång redan och jag är fortfarande nöjd
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Ärligt, kunnigt och förstående
  • Lisbeth Kristina E
    Lisbeth Kristina E skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Jag fick hjälp att sälja huset Blev väl bemött och fick hjälp med det jag behövde
    Fastighetsbyrån fick jag ett gott intryck av Linda var för det mesta lätt att få kontakt med
    Skulle rekommendera det till andra
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Trevligt bemötande hela tiden och informativt.
  • Anders Eric D
    Anders Eric D skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Kort sammanfattning av Linda Holmström på fastighetsbyrån i Södertälje:
    Linda ger ett proffsigt och kunnigt intryck, jag fick en helt egen visning vid mitt fastighetsköp av henne.
    Fastighetsbyrån är flexibla och ser till sina kunders bästa, jag ser dem som seriösa och som en välrennomerad mäklarbyrå.
    Jag rekommenderar dem helt klart till vänner och bekanta.
  • Maria S
    Maria S skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Hej Vi köpte vårt hus av Linda Holmström. Affären gick smidigt tack vare Linda och hennes team. Vi kan varmt rekommendera henne och hennes team på Fastighetsbyrån!
  • Arne J
    Arne J skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Vi fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande vid försäljningen av vårt hus.
  • Anna E
    Anna E skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Trevligt,proffsigt bemötande. Vi fick hjälp med köp och försäljning av hus.
    Vänligt o proffsigt bemötande på bankkontoren som är anslutna till företaget.
    Nöjda kunder.
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Järna
    Bra bemötande och angagemang. Kan rekomenderas till andra

Storgatan 3, 153 30 Järna