Amelie Sjöbring
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 46 kunder tycker om Amelie Sjöbring

• Pierre Stig Olof E sålde sin bostad med hjälp av Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Min erfarenhet av mäklare i allmänhet är inte det mest positiva vad gäller kunskap och ansvarskänsla.

Amelie däremot är väldigt proffsigt och ansvarstagande i sitt arbete och behåller samtidigt flexibiliteten och kundfokus i det hon gör. Läs mer
  • Martin Mudar Peter H sålde sin bostad med hjälp av Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Har sålt vår bostadsrätt. Fick bra bemötande varje gång vi hade kontakt. Hade höga förväntningar på försäljningen och dessa infriades. Det var en mycket nervös men spännande period. Läs mer
  • Ulrika Isaksson Ö sålde sin bostad med hjälp av Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi har sålt en lägenhet o Amelie vad jätte duktig med den.
    Hon va hjälpsam o trevlig vi hade många frågor o hon ställde alltid upp o svara snabbt.
    En kanon mäklare. Läs mer
  • Elias J köpte sin bostad med hjälp av Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Det fungerade bra, snabbt, smidigt och bra kontakt! Läs mer
  • Pontus S
    Pontus S skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Gjorde ett gediget arbete och var närvarande under hela affären. Grymt bra jobbat! Läs mer
  • Nina M
    Nina M skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Köpte och sålde via Amelie! Väldigt professionell, trevlig och snabb. Trots mycket oro var Amelie väldigt duktig på att lugna oss. Bra på alla sätt så skulle verkligen rekommendera henne till andra :) Läs mer
  • Catrin G sålde sin bostad med hjälp av Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Är väldigt nöjd med Amelies insats då vi var tvungna och sälja lägenheten med snabba ryck. Allting gick bra och våra förväntningar uppfylldes i den ovissa marknaden så vi rekommenderar absolut Amelie :) Läs mer
  • Henric H
    Henric H sålde sin bostad med hjälp av Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Herregud va hon levererade!
    Jag hade höga förväntningar på Amelie redan från start när jag ville sälja min etta, men inte ens i min vildaste fantasi kunde jag förvänta mig det hon la fram på bordet. Trots en tuff marknad så lyste hennes erfarenhet och känsla för sitt yrke rakt igenom och levde upp till förväntningarna med råge. Kan starkt rekommendera Amelie om du går i sälj-tankar och vill ha en mäklare med gott humör, glimten i ögat och en grym känsla för affärer. Läs mer
  • Rebecka U köpte sin bostad med hjälp av Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag köpte bostad.
    Jag fick ett gott bemötande och upplevde att Amelie vad påläst och engagerad.
    Jag är mycket nöjd med mötet med Amelie och affären kändes trygg. Läs mer
  • Ludvig R skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra rakt igenom! Anlitade Amelie när jag skulle sälja min lägenhet. Hon var smidig att ha och göra med och positivt inriktad. Till slut gick allt över mina förväntningar efter en lite krokig väg fram. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher