en del av Fastighetsbyrån Jönköping

4.7 / 5 i betyg — 36 rekommendationer

Läs vad 36 användare tycker om Anders Ryvallius

• Soheilla E
    Soheilla E skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra kommunikation hjälpsam trevlig allt flöt på bra
  • Stig J
    Stig J skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders Ryvallius en bra mäklare
  • Sören E
    Sören E skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra bemötande med en saklig och tydlig genomgång om hur försäljningen av mitt hus går till. Sedan hölls det kontinuerlig kontakt under hela försäljningsprocessen.
  • Dieter S
    Dieter S skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hej jag tycker att han är toppen han får högsta betyg av mig/Dieter
    2016-10-03 Anders R svarar Dieter S
    Tack Dieter! Jag hoppas att ni mår väl och trivs med ert nya boende! Med vänlig hälsning Anders
  • Gerd A
    Gerd A skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevlig och öppen och man känner genast förtroende för honom.
    2016-10-03 Anders R svarar Gerd A
    Hej Gerd! Roligt att läsa ditt fina omdöme! Tack för att jag fick hjälpa dig och lycka till! Med vänlig hälsning Anders
  • Johnny B
    Johnny B skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Han är trevlig å tillmötesgående
    Han får top betyg av mej
    2016-10-03 Anders R svarar Johnny B
    Tack Johnny! Jag hoppas att du mår fint! Med vänlig hälsning Anders
  • Sören N
    Sören N skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders var väl förberedd och förtroendeingivande. Han var engagerad och väldigt kunnig i allt som hörde till vår försäljning av villan. Han var riktigt positiv och trevlig i sitt bemötande. Vi rekommenderar honom varmt ! Sören o Hjördis Nilsson
    2016-10-03 Anders R svarar Sören N
    Hej Sören och Hjördis! Stort tack för det fina och värmande omdömet! Jag önskar er all lycka i framtiden och hoppas att ni trivs bra i Jönköping! Med vänlig hälsning Anders
  • Anna S
    Anna S skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    trevlig lugn och ärlig. jordnära och inte påhängset som vissa säljare kan vara
    2016-10-03 Anders R svarar Anna S
    Hej Anna! Tack för omdömet! Hoppas att du trivs bra i ditt nya hem! /Anders
  • Lars-erik L
    Lars-erik L skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders är en trevlig och noggrann mäklare som lyssnar på säljarens önskemål samt kommer med tips och råd inför en försäljning. Vi kan varmt rekommendera Anders till nya uppdrag där han med all säkerhet kommer att få både nöjda säljare och köpare.
    Lars-Erik Larsson
    Nöjd säljare.
    2016-10-03 Anders R svarar Lars-erik L
    Hej Lars-Erik! Tack för de värmande orden! Det var verkligen trevligt att träffa er och hjälpa er med er villaförsäljning! Lycka till med allt! Med vänlig hälsning Anders
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders var lugn noggrann o gav ett stabilt ioch varmt intryck
    2016-10-03 Anders R svarar Susanne W
    Hej Susanne! Jag önskar dig lycka till i ditt nya boende och tackar för förtroendet att hjälpa dig! /Anders
  • Mikael Q
    Mikael Q skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra, kan inte begära mera, vill gärna anlita honom igen
    2016-10-03 Anders R svarar Mikael Q
    Hej Mikael! Tack för ditt positiva omdöme! Det har varit trevligt att lära känna dig och önskar er all lycka framöver! /Anders
  • Claes R
    Claes R skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Välvillig med ökad servicenivå efter hand kontrakten varade.
    Varken mer eller mindre än vad man kan förvänta sig av en mäklare.
    Ovan vid denna typ av objekt.
    2016-10-03 Anders R svarar Claes R
    Hej Claes! Jag hoppas att allt går väl med fastigheten och den nya verksamheten! Med vänlig hälsning Anders
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Fantastiskt service och kunnande. Ödmjuk och vänlig som hjälper till hela vägen.
    2016-10-03 Anders R svarar Caroline B
    Hej Caroline! Tack för det fina omdömet och förtroendet att hjälpa er med er husförsäljning! Jag önskar dig lycka till framöver! /Anders
  • Sören H
    Sören H skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vår kontakt har varit mycket bra. Allt har gått bra.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag är jättenöjd med Anders som Mäklare.
    Han lysssnade på mig och hjälpte mig på bästa möjliga sätt! Enbart positivt!
  • Alf W
    Alf W skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders gav ett gott förtroende och hanterade förmedlingsuppgiften korrekt
    2015-04-29 Anders R svarar Alf W
    Hej Alf! Jag tackar er för uppskattningen och önskar er lycka till med nya bostaden! Med vänlig hälsning Anders Ryvallius
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders har varit kunnig, jobbat på ett proffesionellt sätt
    2015-04-28 Anders R svarar Åsa B
    Hej Åsa! Tack för omdömet och att jag fick uppdraget att hjälpa er! Stort lycka till med nya huset! Med vänlig hälsning Anders
  • Marie P
    Marie P skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders Ryvallius skötte försäljningen av vårt hus - med den ära. Vi kunde inte haft bättre hjälp. Hög professionalitet, hög serviceanda samt ett utomordentligt stort kunnande. Vi ger Anders våra högsta och bästa rekommendationer. Uppskattar stort Anders kunnande som han erbjöd oss, innan.... vi själva förstod vad vi skulle fråga om.
    Fantastiskt från början genom hela processen!
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Fick ett bra och proffsigt bemötande när Anders Ryvallius förmedlade affären
    där jag köpte en bostadsrätt i Habo
  • Birger W
    Birger W skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Fick ett bra bemötande av Anders. Han var kunnig och ingav förtroende i försäljning av mitt hus.
  • Philip G
    Philip G skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders är professionell i sitt bemötande som fastighetsmäklare. Trovärdig, personlig men framför allt fint ödmjuk!! Ger intryck av kunnande i sin yrkesroll och intresserad av kundens efterfrågan. Bemötte det äldre par som sålde sitt hus bra, genom att ta sig tid att förklara begrepp och termer vid affären.

Vi rekommenderar starkt denna fastighetsmäklare till andra kunder!!

Vi kom i kontakt med Anders Ryvalius när vi köpte ett av hans objekt hösten 13.
  • Gunvor L
    Gunvor L skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Fem !!! Kronor till barncancerfonden ! Ni måste glömt nån nolla!! Anders R , mycket bra engagerad mäklare som höll fin kontakt med oss hela tiden. Vi rekommenderar gärna!
  • Bernt A
    Bernt A skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders gav oss ett mycket kompetent bemötande vid vär vil laförsäljning i Mullsjö.
  • Gidey H
    Gidey H skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders RYvallius en bra mäklare
  • Rickard J
    Rickard J skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra mäklare. Vi kände oss helt trygga genom hela köpprocessen. Kan varmt rekommendera Anders!
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Kanon! Han skulle jag med glädje rekommendera till alla! Snygg är han med! "smile"
  • Inger K
    Inger K skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag fick ett fint bemötanden och allt gick bra.

Fick den hjälp jag behövde.
  • Morgan R
    Morgan R skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra bemötande och vi fick intrycket att han brydde sig just om vårt objekt till skillnad från en konkurrerande firma som vi hade ute. Visningen har ju vi ingen förstahandsinfo om men det var proffsigt utfört enl vad vi hört. Helhetsintrycket är mycket bra och jag kan rekommendera Anders o fastighetsbyrån. (avslutet gjordes av en kollega då Anders hade semester men det var lika bra bemötande där.)
  • Jerker S
    Jerker S skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Försäljning av min villa!

Mycket bra och professionellt bemötande av en kunnig mäklare.
    2014-09-09 Anders R svarar Jerker S
    Hej Jerker! Tack för de orden, det uppskattar jag! Jag önskar dig lycka till med ditt nya hem! /Anders
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag fick ett professionellt och trevligt bemötande i samband med försäljning av min fastighet på Öxnehaga i Huskvarna.
    Jag har fått presentkort till Den Småländska Kolonin och det är uppskattad. Rabatten hos Bergmans möbler kom väl till pass då vi köpte nästan allt nytt. Återstår hjälp med deklarationen men det är inte aktuellt förrän nästa år.
    Den rekommenderade rabatten på städning hos HSB var inget bra alternativ, det finns alldeles för många andra aktörer på marknaden som utför samma arbete till halva priset av det vad HSB offererar, därför anlitade jag en annan firma. Det jag tänker nyttja är också konsultation hos Juristbyrån.
  • Rogberga-Öggestorps F
    Rogberga-Öggestorps F skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Försäljning fastighet. Har erfarenhet av fastighetsbyrån sedan tidigare, så det var ett lätt val att ge dem uppdraget.
    Bra bemötande av Anders genom hela försäljnings-perioden, proffsig
    marknadsföring, bra fotografering, det går inte att anmärka mot något. Försäljningen genomfördes på ett bra sätt till allas belåtenhet.
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Det kom lite hastigt på att jag skulle sälja mitt hus och tog kontakt med Anders Ryvallius på Fastighetsbyrån. Försäljningen gick smidigt och snabbt.
    Det kändes tryggt att få en så kunnig och tillmötesgående mäklare.
  • Sören T
    Sören T skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Snabb service med hög tillgänglighet på telefon & mejl. Proffsigt med uppföljning samtal efter tillträde.

Nöjd kund i Habo.

/ /Sören
  • Eric A
    Eric A skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Fick den bästa tänkbara service vid såväl före som under och efter försäljningen av min fastighet. Professionellt bemötande under hela försäljningsprocessen.
    Kan bara gratulera Fastighetsbyrån som har en så kvalificerad anställd som Anders Ryvallius.
    Eric Ahlström
    2014-09-09 Anders R svarar Eric A
    Hej Eric! Tack för det fina omdömet, det värmer! Jag önskar dig all lycka framöver och vill samtidigt passa på att tacka för förtroendet att hjälpa med dig med din husförsäljning. Mvh Anders
  • Ingemar F
    Ingemar F skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Allt var till belåtenhet snabbt jobbat av Anders när jag behövde sälja snabbt.
  • Mattias Ö
    Mattias Ö skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag tycker att Anders Ryvallius och Fastighetsbyrån gjorde ett bra jobb. Som förstagångsköpare så underlättade Anders affären för oss genom att förklara vad som skulle hända härnäst genom hela köp-processen, vilket gjorde att vi kände oss både trygga och lugna.
Andreas Stoor (fd.Franzén)
Nathan Efram