Anders Ryvallius
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-07

Läs vad 80 Läs vad Anders Ryvallius

• Mattias W köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-07-09

Huskvarna Söder
    Köpte en lägenhet. Bra bemötande Läs mer
  • Johanna P köpte sitt hus med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-26

Tovrida Udde
    Superbra mäklare .Ärlig o hängiven Läs mer
  • Ann-Charlotte B
    Ann-Charlotte B sålde sitt hus med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-15

Vi har sålt vår villa med Anders hjälp. Han värderade vårt hus och sålde det inom två veckor. Han har varit kunnig, lugn och informativ. När vi sökt honom har vi snabbt fått kontakt eller han har ringt tillbaka när han blivit ledig. Vi känner stort förtroende för honom. Han har gett oss trygghet i denna stora förändring i vårt liv. Läs mer
  • Kent B
    Kent B sålde sitt hus med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-15

Vi har sålt vårt hus med hjälp av Anders. Han har skött sitt uppdrag på ett utmärkt sätt. Anders har ett förtroendeingivande sätt och har varit lätt att få kontakt med vid behov. Anders är lösningsorienterad och har en hög social kompetens.
    Anders har levt upp till våra förväntningar och vi är mycket nöjda med hans insats. Läs mer
  • Yaqoob Y köpte sitt hus med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-12

Huskvarna Öxnehaga
    Han var bra och han förklarat allt Läs mer
  • Maria W sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-12

Liljeholmen
    Anders R har tidigare sålt två bostäder från mig, därför vr Anders det självklara valet när jag nu ska/har sålt min bostadslägenhet. Anders har på alla sätt infriat mina förväntningar på hur en mäklare ska anta sig ett säljuppdrag. Han är tydlig, korrekt, saklig och ger framförallt mig som kund en känsla av trygghet och att jag i alla stycken kan lite på att han sköter affären från A-Ö. Han är lätt att få tag på och trots att mina frågor säkert uppfattas som "okunniga", förklarar han på ett tydligt, lugnt och sakligt sätt. Jag kan utan förbehåll, rekommendera Anders Ryvallius som en mycket professionell mäklare. Läs mer
  • Elin G
    Elin G sålde sitt hus med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-03

Ölmstad
    Vi sålde en nybyggd villa på landet med lite mark.
    Anders är trevlig, lättsam och tillmötesgående. Proffsig i sitt jobb och har koll på läget, håller det han lovar , kommer med rimliga värderingar, tidsplaner osv ! Lotsade oss tryggt igenom för oss en nervös och lite läskig husförsäljning. Läs mer
  • Ola D köpte sitt hus med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-05-31

Bymarken
    Jag köpte ett parhus på Dunkehallavägen.
    Bemötandet från mäklaren var mycket bra och hade saklig och korrekt information.
    Hela processen gick väldigt smidigt från första kontakt till avslut och tillträde. Läs mer
  • Helena S sålde sitt hus med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-04-13

Bymarken
    Anders sålde vårt hus, han har varit kanonbra! Läs mer
  • Mattias S
    Mattias S sålde sitt hus med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-04-03

Bymarken
    Anders är proffsig och hjälpsam!
    Framför allt kontaktbar vilket inte alla mäklare är.
    Så inget att klaga på! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher