Anders Ryvallius
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 87 Läs vad Anders Ryvallius

• Shmail D köpte sitt hus med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-03-20

Huskvarna
    Kommer aldrig köpa nånting från den mäklare Läs mer
  • Börje A sålde sitt hus med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-02-07

Huskvarna Öxnehaga
    Sålt villa.
    Bekant sedan tidigare affär, bra bemötande.
    Är inte riktigt avslutat ännu men bra skött så långt.
    Sammanfattningsvis lika tidigare affär dvs. mycket bra! Läs mer
  • Anton M sålde sitt hus med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-12-09

Habo
    När jag sålde mitt hus hjälpte Anders mig med allt tänkbart. Jag är jättenöjd med arbetet han la ner och skulle verkligen rekommendera mina vänner att ta kontakt med honom vid en försäljning. Läs mer
  • Gull-Britt S sålde sitt hus med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-10-18

Huskvarna Söder
    Sålt ett 2-familjshus i Huskvarna. Väldigt bra bemötande och ett smidigt sätt att arbeta. En mäklare att rekommendera. Läs mer
  • Aniola Jola B
    Aniola Jola B sålde sitt hus med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-10-18

Taberg
    Funkat kanon med Anders. En mäklare som bryr sig och kunderna och gör sitt yttersta. Trevlig och kunnig på sitt jobb.

Rekommenderas varmt!

Familjen Blomberg Läs mer
  • Gunvor A sålde sitt hus med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-10-07

Sålt sommarhus och vi har blivit väldigt bra bemötta, återkoppling hela tiden och noggrann i sitt utövande Läs mer
  • Rickard S
    Rickard S köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-08-31

Ljungarum
    Mycket oklarheter , allt berodde ej på mäklaren men blev dåligt uppstyrt ! Läs mer
  • Mattias W köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-07-09

Huskvarna Söder
    Köpte en lägenhet. Bra bemötande Läs mer
  • Johanna P köpte sitt hus med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-26

Tovrida Udde
    Superbra mäklare .Ärlig o hängiven Läs mer
  • Ann-Charlotte B
    Ann-Charlotte B sålde sitt hus med hjälp av Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-15

Vi har sålt vår villa med Anders hjälp. Han värderade vårt hus och sålde det inom två veckor. Han har varit kunnig, lugn och informativ. När vi sökt honom har vi snabbt fått kontakt eller han har ringt tillbaka när han blivit ledig. Vi känner stort förtroende för honom. Han har gett oss trygghet i denna stora förändring i vårt liv. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher