en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Hoppets Torg 4, 553 21 Jönköping — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 61 rekommendationer

Läs vad 61 användare tycker om Andreas Stoor (fd.Franzén)

• Patrik H
    Patrik H skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Fantastiskt bra. Professionell, bra bemötande. Rekommenderas starkt.
    2016-11-04 Andreas S svarar Patrik H
    Tack Patrik
    Glad att höra att ni är nöjda. Alltid välkomna!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vad ska man säga? Den enda mäklaren man behöver. Det var andra gången jag anlitade Andreas, och han överträffade alla förväntningar ännu en gång.

Oerhört stort kontaktnät som han använder på ett mycket bra och personligt sätt. Oerhört påläst, ger verkligen allt för både säljare och köpare.

Utöver det en helschysst kille rakt igenom. Anlita Andreas helt enkelt!
    2016-11-02 Andreas S svarar Fredrik B
    Men vilken recension🌸🌸🌸

TACK för både dom fina orden och att jag fick hjälpa dig igen!

Du vet var jag finns, alltid välkommen🙏🏽
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket nöjd med Andreas som mäklare. Kände ett stort förtroende redan från start och detta intryck växte under försäljningen. Andreas var alltid lätt att få tag på och kommunicerade tydligt läget under såväl budgivning som slutförande av affären.
    2016-10-29 Andreas S svarar Alexander S
    Tack Alexander
    Varit väldigt kul att fått jobba med dig

Hoppas du fått något stimulerande jobb. Lycka till i framtiden🌸
  • Jesper F
    Jesper F skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag är mycket nöjd med bemötandet jag fick. Andreas känns genuint intresserad vilket gör att man kan känna sig trygg vid en bostadsaffär han sköter. Sammanfattningsvis är jag helt och hållet nöjd med Andreas arbete.
    2016-10-29 Andreas S svarar Jesper F
    Tack Jeppe :)

Hoppas ni hittar ert nästa drömboende

Vill ni ha råd om bostäder som ni ev är intresserade av, så är det bara att ringa🌸
  • Elin H
    Elin H skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Han var väldigt trevlig och ville det bäst för mig som kund.
    2016-10-28 Andreas S svarar Elin H
    Tack Elin!

Hoppas du trivs med skolan och i din nya lägenhet!
  • Anders L
    Anders L skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Andreas Stoor utförde sitt uppdarg som mäklare på ett oklanderligt sätt. Allt fungerade enligt förväntningarna och på utsatt tid.
    2016-10-28 Andreas S svarar Anders L
    Tack Anders!
    Hoppas ni trivs i Filmstaden!
  • Linda E
    Linda E skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Håller en uppdaterad på allt.
    Lyssnar och tar till sig allt man säger.
    Följer upp bra efter köp/sälj.
    2016-10-27 Andreas S svarar Linda E
    Tack Linda 😊

Glad att fått hjälpa er!

Är det något hör bara av er, alltid välkomna!

• Pierre O
    Pierre O skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi hade tre olika mäklare som fick presentera hur de arbetar, Andreas är den som gav bäst intryck av att vilja ge oss säljare den bästa affären. Han gav även en tydlig beskrivning hur han arbetar, tydlig information under hela processen. Samt han hörde av sig ca 2 månader efter vi sålt lägenheten för att kolla så att allt var okej. Det är kundservice hela vägen...
    2016-10-27 Andreas S svarar Pierre O
    Stort tack för både förtroendet och den fina recensionen!

🙏🏽

Är det något så är ni alltid välkomna!

• Johan N
    Johan N skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Andreas gav ett förtroendeingivande intryck från början till slut och höll även en bra dialog under hela affären.
    Mycket nöjd!
    2016-10-28 Andreas S svarar Johan N
    Tack Johan för förtroendet! Glad att höra att du varit nöjd!
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    ett bra bemötande.mycket information om objektet. återkom efter köpet va klart om det fanns några problem.
    2016-10-26 Andreas S svarar Fredrik F
    Tack Fredrik :)

Hoppas Ni trivs på Kålgården.

Är det något - alltid välkomna!
  • Fabian H
    Fabian H skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket erfaren, trevlig och duktig!
    2016-10-25 Andreas S svarar Fabian H
    Tack Fabian :)

Hopps du trivs och att plugget går bra!

Alltid välkommen om det är något!

• Oskar S
    Oskar S skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Väldigt väl skött försäljning och hantering av administrationen runtomkring. Kan varmt rekommendera Andreas!
    2016-10-28 Andreas S svarar Oskar S
    Tack Oskar!

Alltid välkomna i framtiden om ni vill ha hjälp och råd när ni söker nytt boende
    🌸
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Ett professionellt bemötande, vi är väldigt nöjda med hela försäljningsprocessen. Vi kände verkligen att mäklaren var engagerad och att vi hade ett stort förtroende för honom.
  • Jack M
    Jack M skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket driven och duktig mäklare. Säger som det är, ärlig och rak. Proffsig som bara den och det bästa är att han alltid är tillgänglig, spelar ingen roll om det är en fredag kl 21 eller en söndag kl 08 jag undrar något, Andreas var alltid tillgänglig och svarade. Gav en massa nyttiga tips och som grädde på moset körde han över rekordet (pris/kvm) i föreningen, vilket vi diskuterat tidigare och han hade sagt att han skulle göra sitt bästa. Bra återkoppling och hör dessutom av sig på eget initiativ för att uppdatera om läget. Rekommenderas STARKT. Värd varenda krona!
    2016-09-12 Andreas S svarar Jack M
    Tack Jack! Varit kul att få hjälp till!
    Tusen tack med för den utförliga recensionen =)

Hälsa och tacka så mycket din vän dom rekommenderat dig att anlita mig
  • Jens N
    Jens N skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Överlag ett proffsigt och positivt bemötande där vi gavs en möjlighet att få en god överblick över olika alternativ för vår försäljning samt hur vi skulle hitta en lösning som passade just oss.
    2016-09-09 Andreas S svarar Jens N
    Tack Jens =)
    Hoppas allt är bra med er och tack för förtroendet!
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag och min familj sålde vår bostadsrätt genom Fastighetsbyrån i Jönköping och Andreas Stoor var vår mäklare i affären. Vi kan inte nog uttrycka hur nöjda vi varit med bemötandet och genomförandet av försäljningen. Från första samtalet till överlåtelse - alltid högsta närvaro och service från Andreas sida. Det allra bästa har just varit dialogen där vi hållt ett väldigt öppet och genuit samtal kring försäljningspris, strategi, logistik och allmänt upplägg. Vi har inget att klaga på och det finns ingen annan mäklare/mäklarfirma vi skulle rekommendera i Jönköpingsområdet om någon frågade.
  • Emelie G
    Emelie G skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag är mycket nöjd mer Andreas som mäklare. Man kände sig trygg med att han verkligen visste all info om både lägenheten och köpet. Kändes även bra att om det var minsta lilla sak jag undrade så var det inget problem att kunna höra av sig och fråga.
    2016-08-23 Andreas S svarar Emelie G
    Glad att höra att du är belåten med allt =)

Skulle det vara något i framtiden så är du alltid välkommen till mig.
    Hoppas du trivs!
  • Ove K
    Ove K skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Kontakten med Andreas var från första början (visningen) positiv.
    Han kunde svara på våra frågor och funderingar. Hade han inte direkta svar
    återkom han senare. Vi är mycket nöjda med kontakten med Andreas.
    Det är första gången som vi är med om köp av lägenhet.
    Vi hade också god kontakt med säljaren av lägenheten.
    2016-08-22 Andreas S svarar Ove K
    Glad att höra att allt känts bra, försöker alltid göra mitt bästa =)
    Skulle det vara något så är ni alltid välkomna

• Anders R
    Anders R skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    En bra mäklare som vet vad han pratar om och sätter alltid kunden och säljaren i fokus. Bra återkoppling vid samtliga visningar samt snabb att svara på eventuella frågor som uppkom under försäljningsperioden. Tack för ett bra sammarbete.
    2016-08-22 Andreas S svarar Anders R
    Tack Anders för dom fina orden. Glad att fått hjälpa er, hoppas ni trivs i era nya lägenhet.
    Om det är något annat hör bara av er =)
  • Rudi M
    Rudi M skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Stabil och pålitlig mäklare med professionellt framträdande.
    2016-08-22 Andreas S svarar Rudi M
    Tack Rudi för både förtroendet och recensionen =)
  • David H
    David H skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Exceptionellt bra mäklare som alltid sätter dig som kund i första rummet. Andreas är mycket profesionell, lyhörd, påläst, pålitlig och hjälpsam. Från första besöket till att affären är avslutat är han anträffbar och svarar direkt på alla dina samtal och sms. Andreas sålde min lägenhet och jag är väldigt nöjd med hans insats. Jag rekommenderar honom varmt till alla som ska sälja sin bostad.
    2016-08-22 Andreas S svarar David H
    David, Tusen tack för både förtroendet och dom fina orden!
  • Susanne O
    Susanne O skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra, effektiv, enkel, informativ, lagom,
    2016-05-30 Andreas S svarar Susanne O
    Tack =)
    Hoppas flytten gått bra och skulle det vara något så är du alltid välkommen!
  • Elias J
    Elias J skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevlig, Tillmötesgående, Ringde alltid upp om man inte fick svar.
    2016-05-28 Andreas S svarar Elias J
    Tack Elias :)

Var kul att se hur fint ni gjort det!

Är det något annat så är det bara ringa - Alltid välkomna!
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra mäklare som tog sig tid för oss som köpare även på helgen då han var ledig.
    2016-05-27 Andreas S svarar Magnus S
    Tack Magnus =) Glad att höra att ni är nöjda

Är det något så är det bara att ringa!
  • Lena B
    Lena B skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Är mycket nöjd med Andreas. Allt fungerade perfekt under försäljningen.
    2016-05-27 Andreas S svarar Lena B
    Tack Lena =)
    Hoppas allt är bra med dig!
  • Anna T
    Anna T skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Gjorde väl vad han skulle vid köpet men när jag fick problem så var han inte intresserad mer.
    2016-05-26 Andreas S svarar Anna T
    Jag beklagar att säljarna inte lämnat lägenheten så som du tänkt dig. Vill dock minnas att vi pratades vid ett flertal ggr och jag berättade lite vad som gäller generellt och hur du kan gå till väga.

Berättade med att jag inte får ta sida eller vara någon domare- ska vara opartisk och det är inte för göra det lätt för mig utan lagen är sådan. Det enklaste hade såklart varit om jag hade kunnat få bestämma =)

Sen att gällande medlemskapet, vi skickade papprean 3ggr i normala fall gör vi det 1 gång och den felande länken har inte varit oss.

Återigen beklagar om du inte känt att jag vill hjälpa inte varit avsikten. Utan är begränsad i vad jag får och inte får

Hopppas att du kommit i ordning och trivs!
  • Simon D
    Simon D skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bara gott att säga om Andreas! Väldigt nöjd med försäljningen. Lyhörd, tillmötesgående, ödmjuk. Rekommenderas!
    2016-05-25 Andreas S svarar Simon D
    Tack Simon =)
    Jätte kul att fått hjälpa er!
  • Malin E
    Malin E skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra och professionell.
    2016-05-25 Andreas S svarar Malin E
    Tack Malin =)
    Hoppas du trivs i din nya fina lägenhet!

• Gunbritt K
    Gunbritt K skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Andreas Stoor är trevlig och vänlig i sitt bemötande
    2016-05-25 Andreas S svarar Gunbritt K
    Tack så mycket hoppas ni stor trivs. Alltid välkomna om det är något =)
  • Peter K
    Peter K skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Glad framåtsträvande mäklare som gör din försäljning enkelt och effektivt. Proffsig inställning utan att ta för mycket plats.
    2016-05-25 Andreas S svarar Peter K
    Tack! =)
    Jätte kul att få hjälpa till!
    Skulle det vara något annat så är ni alltid välkomna!
  • Roger M
    Roger M skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hej Andreas Stoor anser jag vara en mycket duktig o trevlig mäklare på alla sätt vilket jag visste innan. Honom rekommenderar jag verkligen.. tack Andreas. Mvh Roger Mörk
    2016-06-07 Andreas S svarar Roger M
    Tack så jätte mycket Roger

Glad att jag fick hjälpa till!

Alltid välkommen :)
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Kunnig mäklare med stor vilja att reda ut frågetecken om bostaden
    2016-05-25 Andreas S svarar Fredrik S
    Tack för dom fina orden, glad att höra att du är nöjd =)
  • Fatih K
    Fatih K skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Genomgående en mycket bra upplevelse att arbeta med Andreas.
    2016-05-25 Andreas S svarar Fatih K
    Tack för samarbetet! Kul att få jobba med dig =)
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi anlitade Andreas för att sälja våran lägenhet och det är vi väldigt glada för! Kände oss trygga under hela försäljningen då han höll oss ständigt uppdaterade. Vi tycker även att han hade en god kontakt med de som var intresserade av lägenheten. Vi skulle absolut välja Andreas igen vid en försäljning!
    Alltid positiv, rak på sak och VÄLDIGT kunnig mäklare!
    / Marcus, Matilda och Noel
    2016-02-15 Andreas S svarar Marcus J
    Har varit en glädje att få hjälpa er! Än är det ju inte klart utan vi håller kontakten och minsta lilla så ringer ni bara
    Tack för att jag fått ert förtroende =)
  • David T
    David T skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Är du en person som ställer höga krav? Då ska du anlita Andreas Stoor f.d Franzén på Fastighetsbyrån. Han jobbar sju dagar i veckan, dag och natt om det krävs för att göra dig som säljare nöjd. Han var väldigt noggrann med att alltid hålla mig uppdaterad om läget, mer eller mindre dagligen. Andreas är en mycket professionell, lugn och kunnig mäklare. Jag rekommenderar honom till alla jag känner.
    /Tanriver
    2016-01-20 Andreas S svarar David T
    Stort tack för dom fina orden och för att du kontaktade mig för din försäljning. Ni är alltid välkomna om det skulle vara något =)
  • Gentiana D
    Gentiana D skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tack Andreas Stoor för ett otroligt proffsigt utfört jobb med pappas lägenhet. Vi är jätte nöjda och det bästa vi gjorde va att anlita dig. Lycka till med det du är bäst på.
  • Andrea F
    Andrea F skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag anlitade Andreas vid försäljningen av min bostadsrätt. En väldigt trevlig och kunnig person. Jag gillar att han är professionell och personlig på samma gång. Han är lyhörd och lyssnar på vad man har för önskemål. Andreas var alltid tillgänglig och engagerad trots att han hade mycket att göra. Detta är något som jag uppskattade väldigt mycket!

Det är svårt att hitta en mäklare som man är nöjd med här uppe i Stockholm, då man hela tiden jämför med Andreas:)
    Är supernöjd med hans insats och rekommenderar honom ALLA DAGAR i veckan!! Högsta betyg till honom!
    2015-11-03 Andreas S svarar Andrea F
    TACK Andrea!!!! Stort tack för din otroligt fina recension och för att jag fick hjälpa er med eran bostad! Är det något så är ni alltid välkomna! Vänligen Andreas Stoor
  • Viktor N
    Viktor N skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi anlitade Andreas i samband med vår försäljning av en lägenhet. I Andreas fick vi en otroligt professionell mäklare med ett stort engagemang. En bostadsaffär kan vara livets viktigaste affär, och med Andreas som mäklare kändes det som att vi fick de bästa förutsättningarna för att få till en bra affär. Efter vår affär kan jag verkligen rekommendera Andreas!
    2015-10-05 Andreas S svarar Viktor N
    Tusen tack Viktor! Lycka till med era nya jobb. Glad att du kontaktade mig och att jah fått hjälpa er :)
  • Tobias K
    Tobias K skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi har varit väldigt nöjda med Andreas och har fått ett trevligt, glatt och professionellt bemötande. Vi upplevde Andreas som en mäklare som brydde sig lite extra och som verkligen tog sig tid till de olika bitarna i bostadsaffären.

Vi uppskattade att Andreas var lyhörd för våra förväntningar och vad vi tyckte var viktigt vilket gav oss ett stort förtroende.

Vi kan varmt rekommendera Andreas till kommande kunder!
    2015-09-25 Andreas S svarar Tobias K
    =) Tusen tack för förtroendet. Har varit sjukt kul att få hjälpa er hela vägen och som jag sagt tidigare. Alltid välkomna om det är något =)
  • Ing-Marie L
    Ing-Marie L skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket kunnig, engagerad och supertrevlig mäklare som gjorde ett toppenjobb.
    2015-09-25 Andreas S svarar Ing-Marie L
    Stort tack återigen för förtroendet, väldigt glad över att jag fick hjälpa dig med din försäljning. Är det något - alltid välkommen!
  • Hector J
    Hector J skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra och ambitiös mäklare som agerar proffsigt i alla situationer. Ett föredöme.
    2015-08-27 Andreas S svarar Hector J
    Tack själv Hector för både de fina orden och framförallt för förtroendet! Lycka till i Göteborg =)
  • Carin K
    Carin K skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag kan rekommendera honom. Visserligen hade jag inte honom vid slutköpet.
    2015-08-25 Andreas S svarar Carin K
    Hej Carin kul att höra att du är belåten =) Beklagar att jag inte kunde vara med på tillträdet. Men är det något så är det bara att ringa =)
  • Johan I
    Johan I skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Andreas var vänlig och enkel att prata med och få tag i. Kändes proffesionell och trygg i sin roll. Vilket är viktigt för speciellt oss, som köper och säljer lägenhet för första gången.
    2015-08-25 Andreas S svarar Johan I
    Glad att höra att Ni känner er väl omhändertagna! Är det något innan eller efter tillträdet så vet ni var jag finns =)
  • Irene G
    Irene G skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag upplevde Andreas som en väl bemötande, glad och trevlig person.
    Han verkade veta vad han sysslade med och gjorde det bra.
    Eftersom affären inte är avklarad ännu så kommer vi att ha mer kontakt
    framöver.
    2015-08-25 Andreas S svarar Irene G
    =) Tack Irene för recensionen! Ser fram emot kommande tillträde =)
  • Kajsa M
    Kajsa M skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra bemötande och mycket snabb återkoppling på mina frågor.
    2015-08-24 Andreas S svarar Kajsa M
    Tack Kajsa =)

Och skulle det vara något mer nu så är det bara att ringa mig! Hopas du trivs. Vänligen Andreas
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Inte första gången vi låter Andreas ta hand om vår försäljning av bostad, vi är lika nöjda som alltid! Du gör ett mycket bra jobb :-)
    /Sandra och Mattias
    2015-08-19 Andreas S svarar Sandra A
    Tack igen för förtroendet! Och som vanligt, ALLTID välkomna!
  • Kristoffer G
    Kristoffer G skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Högsta betyg för väl utfört arbete och trevligt bemötande!
    2015-05-03 Andreas S svarar Kristoffer G
    Tusen tack Kristoffer. Glad och tacksam över att få hjälpa dig med din försäljning!
    Alltid välkommen om det är något.

Vänligen Andreas Franzen
  • Rickard L
    Rickard L skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Har bara possitivt att säga. Snabb smidig affär. Förtroende givande.
    2015-05-03 Andreas S svarar Rickard L
    Tack Rickard. Glas att allt är till belåtenhet :)

Tacksam över fått hjälpa dig!!

Vänligen Andreas Franzen
  • Cim A
    Cim A skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag tycker att mäklaren gjorde ett mycket bra jobb från visning till avslut. Hade tidigare vart på en visning där jag mötte den sämsta mäklare någonsin, inget glatt bemötande och inget engagemang, stod bara utanför lägenheten och sa ingenting. Så då kändes det ännu bättre att sen gå komma på denna visning med Andreas som mötte uppe med ett glatt välkomnande, höll ett gemensamt informationstal om lägenheten inför alla som va på visningen, och följde med omkring och svarade på frågor. Sen tycket jag även att resten sköttes väldigt bra från budgivning fram till avslut. Och nu väntar bara en flytt :-) Tack
    2015-04-30 Andreas S svarar Cim A
    =)

TACK för din utförliga rekommendation. Glad att höra att man uppskattar det jag gör.

Vi ses till tillträde och är det något är det bara att ringa!
  • Nathalie B
    Nathalie B skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Andreas har varit professionell och samtidigt "personlig" vilken jag uppskattat mycket. Detta i kombination med en tydlig bred kunskap inom sitt område ingav mig fullt förtroende. Han har hela tiden lyssna på mina behov och önskemål och han har dessutom varit otroligt snabb på att återkoppla så fort jag sökt honom. Jag kan varmt rekommendera honom till kommande kunder!
    2015-04-30 Andreas S svarar Nathalie B
    Tusen tack Nathalie, har varit väldigt kul att få hjälpa Dig! Hoppas att du kommer trivas bland alla goa glada Göteborgare =)
Nathan Efram
Anders Lagerquist