Anna Andersson

Anna Andersson

Anna Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Anna Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Anna Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Andersson har haft 7 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-07

Läs vad 5 Läs vad Anna Andersson

• sålde sitt hus med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2021-07-11
    Anna har varit helt suverän . Har fungerat kanon
    Tack Peter för dina ord. Det känns väldigt ömsesidigt. Ett fint samarbete. /Anna Anna Andersson
    • Mariebo
    2021-07-06
    Anna var mycket trevlig och uppmuntrande. Man vill känna förtroende och att det ska vara ordning och reda och detta funkade bra med henne. Man vill förstå processen och detta hjälpte hon till med på ett bra sätt.
    Affären gick snabbare än vi planerat och förväntat oss, under tiden huset var "på gång". Det är svårt för oss att veta om det hade varit en fördel att ha en ordinarie visning som ju planen var. Uppenbart så tjänar mäklarna på att det säljs innan ordinarie visning, vi har ingen aning om ifall vi hade kunnat få mer betalt. Vi hade dock ganska lång diskussion med Anna om ifall vi skulle ta budet eller inte så vi fick stöd i detta beslut.
    Tack Carin för dina ord! Det var ett sant nöje att få vara med och förmedla denna fastighet. Jag hoppas att ni trivs där ni nu bor. Ni är fantastiska du och Göte! Tack för förtroendet. / Anna Anna Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Andersson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2021-07-05
    Vår upplevelse var väldigt bra! Anna är väldigt trevlig och hjälpsam
    Tack Molly! Det kändes fantastiskt kul att få förmedla denna fastighet till Er. Önskar er verkligen all lycka i Er fina bostad. /Anna Anna Andersson
    2021-07-02
    Anna ställde upp från start och fixade en privat visning för oss redan dagen efter vi hörde av oss då vi missade de andra visningarna. Hon har varit väldigt stöttande och alltid svarat på frågor då det är första husköpet för mig och min sambo har det ju funnits en del frågor. Hon har alltid varit väldigt trevlig och alltid haft ett leende på läpparna! Våran allmänna uppfattning av Anna är väldigt positiv, både min och min sambos.
    Tack Anton! Med positiva säljare och köpare, som ni, blir det ofta väldigt bra. Önskar er all lycka till! / Anna Anna Andersson
    • Huskvarna Norrängen
    2021-06-30
    Hela processen med försäljningen gick väldigt smidigt och enkelt till och det var Annas förtjänst. Hon var lätt att komma i kontakt med, gav mig all information jag behövde men överöste mig inte med detaljer jag inte ville ha. Hon guidade enkelt genom förberedelserna. Jag uppskattade att hon med en gång uppfattade vad som var viktigt för mig när det gällde huset och jag kunde vara trygg med att det kommunicerades till intressenter. Jag är förvånad och tacksam över hur smidigt och rimligt allting sköttes och är mycket nöjd med mäklarens arbete.
    Tack Gunlög för dina fina ord. Det var ett nöje att få förmedla denna bostad. Tack för förtroendet. /Anna Anna Andersson