Carola Ivarson
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 34 kunder tycker om Carola Ivarson

• Malin C sålde sin bostad med hjälp av Carola Ivarson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-12-20

Fick hjälp att sälja min lägenhet av Carola och de gick snabbt och smidigt. Jag är super nöjd, Carola är amazing! Läs mer
  • Catharina W skrev om Carola Ivarson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-10-22

Vi har köpt en lägenhet genom Carola Ivarson, hon var mycket proffsig och allt löpte på bra och tydligt .vi är nöjda . Läs mer
  • Malin H skrev om Carola Ivarson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-10-21

Sålde Villa i jönköping/Huskvarna. Hon hade dålig koll på marknadsvärdet och gick ut med ett alldeles för högt utgångspris vilket förstörde hela affären. Missade en del saker under processen och gav därför ett lite rörigt/slarvigt intryck. Läs mer
  • Ingegärd Anita Kristina S sålde sin bostad med hjälp av Carola Ivarson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-09-16

Vi sålde vårt hus. Carola gav ett fint första intryck, trevlig. Vi är nöjda med försäljningen. Läs mer
  • Mikael L köpte sin bostad med hjälp av Carola Ivarson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-09-14

Känns som att Carola har alldeles för många objekt. Hon känns stressad och inte speciellt trevlig. Hon svarar sällan på sms och när man ringer är hon väldigt kort precis som när hon de få gångerna svarar på sms. Jag har varit i kontakt med andra mäklare som svarar snabbt och utförligt på meddelanden och där kundens hela upplevelse räknas och inte bara en kontraktsskrivning. Känns inte allt för mycket begärt att man känner sig uppskattad som kund när man köper en villa! Som sagt inte speciellt nöjd med helhetsintrycket. Hade själv inte rekommenderat Carola till någon annan. Läs mer
  • Göran S skrev om Carola Ivarson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-06-20

Sålt en bostadsrätt. Bra bemött av Carola. Hon skötte sig bra, sen vill man väl gärna ha mer än man får. Läs mer
  • Roni L skrev om Carola Ivarson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-06-12

Vi sålde vår bostadsrätt med mäklaren och hela affären gick mycket bättre än förväntat. Carola är en toppen, professionell, lyhörd och mycket ärlig mäklare! Fantastiska egenskaper som gav fantastiska säljresultat! Super nöjda.
    / Ron & Nina Läs mer

Mvh Läs mer
  • Eva-Britt S
    Eva-Britt S skrev om Carola Ivarson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2017-10-06

Carola gjorde ett så fint och förtroende intryck så jag ringde återbud till den andra mäklaren som jag avtalat tid med 2 timmar senare. jag är supernöjd med med hennes hantering av husförsljningen. Läs mer
  • Cecilia L skrev om Carola Ivarson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2017-10-06

Proffsig, erfaren och positiv. Har absolut levererat efter förväntan! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher