en del av Fastighetsbyrån Jönköping

4.6 / 5 i betyg — 33 rekommendationer

Läs vad 33 användare tycker om Christian Österberg

• David A
    David A skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Christian tog sitt uppdrag på stort allvar och gjorde ett gott arbete, och tack vare honom fick vi ett mycket bra utfall.
    Tack Med vänlig hälsning, David
    2016-11-10 Christian Ö svarar David A
    Hej David,
    Stort tack för era fina ord. Det har varit ett nöje att få hjälpa er. Rakt igenom. 👍
  • Kristina T
    Kristina T skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevligt bemötande, återkom fort när vi sökte honom i olika frågor.
    2016-11-10 Christian Ö svarar Kristina T
    Tack för ert omdöme och hoppas. I trivs i er nya lägenhet. Hittar jag något med utsikt så återkommer jag till er 😊.

Ha det gott i värmen.
  • Anton P
    Anton P skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Gick smidigt o snabbt vilket jag tyckte var skönt.!
    2016-11-10 Christian Ö svarar Anton P
    Tjena Anton,
    Snabbt gick det, och bra!
    Var en rolig affär att jobba med. Kul att du är nöjd.

Hör av dig om det är något du funderar på!

/ christian
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    En väldigt bra Mäklare som håller vad han lovar. Trevligt bemötande och en personlig service.
    Svarar alltid när man ringer , och sprider ett starkt förtroende.
    Christian rekommenderas starkt.
    2016-11-10 Christian Ö svarar Alexander R
    Vilket omdöme 😀, stort tack!
    Jag blir väldigt glad av dina ord.
    Tack!

• Lars-erik S
    Lars-erik S skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Ett mycket bra bemötande. Fick ett seriöst intryck av Christian Österberg.
    2016-10-26 Christian Ö svarar Lars-erik S
    Hej,
    Tack för att jag fick möjlighet att hjälpa er genom förmedlingen och tack för det fina omdömet.

• Simon C
    Simon C skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra kille som gav oss ett mycket bra resultat . Super nöjda med allt från första möte till överlåtelse på banken!
    2016-10-25 Christian Ö svarar Simon C
    Tjena Simon!
    Stort tack, det var kul att få hjälpa er och det känns gött att ni blev nöjda. Tack!
  • Annie R
    Annie R skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Proffsig med lång erfarenhet! Duktig på att ta alla sorters människor, gamla som unga. Skulle varmt rekommendera honom, och ska vi sälja i framtiden kommer vi garanterat anlita honom!
    2016-10-25 Christian Ö svarar Annie R
    Hej Annie, tack för dina fina ord. De värmde. Är det något är ni alltid välkomna tillbaka. :)
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Christian är verkligen en toppenmäklare, han gör som krävs för att göra ett bra jobb. Vi är tacksamma för all hjälp vi fått!
    2016-10-25 Christian Ö svarar Fredrik E
    Tjenare Fredrik, hoppas allt är bra och att svågern din sköter sig ☺️.

Tack för de fina orden!!

Ta hand om er!!
  • Jonny T
    Jonny T skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag har anlitat många mäklare vid både försäljningar och köpt av.. men Christian måste jag tyvär säga att han är den som jag blivit sämst bemött av.. svarar aldrig i telefon när man söker honom och i detta fallet som jag köpte av honom så kände jag att han enbart var på säljarens sida.. så jag kan inte säga något positivt om honom och kommer heller inte rekommendera honom eller använda mig av honom igen/ Jonny Thörnberg
    2016-11-02 Christian Ö svarar Jonny T
    Hej Jonny, tråkigt att höra att du/ni är så missnöjda med mig och fastighetsbyrån. Hoppas ändå att ni trivs i lägenheten och att allt är bra med er annars.

EDIT;
    Jag har försökt nå dig ett par ggr för att reda ut vad det var som gjorde dig så besviken. Ring gärna tillbaka.

• Ann-christine K
    Ann-christine K skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag är mycket nöjd med Christian som mäklare, både som köpare och säljare. Han var förtroendeingivande och kunnig.
    2016-11-10 Christian Ö svarar Ann-christine K
    Hej, Anki!
    Tack, det var väldigt roligt att få hjälpa dig ska du veta. Jag är glad att du är så nöjd, stort tack!

🍾
  • Simon G
    Simon G skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tycker det har fungerat mycket smidigt och bra i allmänhet.
    Han har svarat ärligt på våra frågor och hjälpt oss med väldigt mycket, inklusive tips inför vårat köp.

Ett stort plus till smidighet med ändring av datum för tillträde samt fullmakt.

Om vi säljer vår lägenhet någon gång, så kommer Christian troligtvis vara den vi vänder oss till.
    2016-11-10 Christian Ö svarar Simon G
    Hej Simon,
    Tack för dina ord. Känns bra att ni är nöjda.
    Och självklart, om ni ska sälja, är ni välkomna hit 😊

• Petra J
    Petra J skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi är supernöjda med Christian; han var härlig att ha att göra med från början. Han var supertrevlig och kunnig, och dessutom både lättsam och förtroendeingivande.
    Vi köpte vår första bostad av Christian och kände oss lugna och trygga hela vägen.
    När vi säljer kommer vi definitivt att använda oss av Christian och jag kan utan problem rekommendera honom vidare!
    2016-11-10 Christian Ö svarar Petra J
    Hej hej,

Jag hoppas ni trivs bra i er lägenhet och i "lilla" Jönköping.
    Stort tack för dina fina ord. De värmer!

/ Christian Österberg
  • Per S
    Per S skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Duktig, personlig och trevlig mäklare! Kan definitivt rekommenderas! (kontakt som köpare)
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket personlig och engagerad mklare
  • Christina H
    Christina H skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Allt var bra utom att han inte återkom angående väggarna i lägenheten
    Och att jag skulle behöva nycklarna till den inglasade balkongen snarast !!
    Biobiljetterna jag fick har gått ut redan :(((

Be honom ringa mej snarast nuuuu så ska jag skatta honom högt ! Han var trevlig o tydlig mot ovana mej vid försäljningen o jag är så nöjd på alla andra punkter MEN SKULLE VERKLIGEN VILJA HA NYCKELN !!
    Ha det gött
    Christina Hägerstrand
    2016-05-31 Christian Ö svarar Christina H
    Hej & tack för att det kändes bra med mig som mäklare. Jag undrar var säljaren kan ha gömt undan den nyckeln. Jag ska kolla upp det omedelbart.

Ha det gott och njut av utsikten.

Christian
  • Solveig S
    Solveig S skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra dialog, lätt att samtala med.
    2016-05-29 Christian Ö svarar Solveig S
    Tjenare,
    Tack för ditt omdöme. Kul att höra att det kändes bra! Hör bara av dig om det är något framåt.

• Victoria P
    Victoria P skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Helt ok, han var svår att nå ibland. Trevlig.
    2016-05-28 Christian Ö svarar Victoria P
    Hej Victoria,
    Tack för ditt omdöme. Kul att du tyckte jag var trevlig. Vet att du hade lite svårt att få tag på mig vid deklarationen, ber om ursäkt för det.
    Hoppas mamma trivs!
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Min mamma fick otydligt meddelande om att hon fått lägenheten vilket sedan drogs tillbaka. När att retts ut flöt det på bra och bra hanterat av mäklaren.
    2016-05-28 Christian Ö svarar Jesper L
    Det var förargligt att det kom in ytterligare en budgivare i affären. Jag tyckte det var både kul och skönt att vi till slut kunde lösa det åt din mamma.
    Hoppas hon trivs bra!

• Anders D
    Anders D skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Behaglig och informativ. Inte påträngande
    2016-05-28 Christian Ö svarar Anders D
    Tack Anders för ditt fina omdöme. Det var kul att få hjälpa er genom affären. Hoppas ni trivs och att allt är bra med lägenheten. Ni får alltid höra av er om det är något.

• Carl W
    Carl W skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Christian sköter sitt uppdrag utmärkt. Man känner även som köare ett stort förtroende och att allt går rätt till. detta är den andra lägenheten vi köpt via Christian på ett par år.
    2016-05-31 Christian Ö svarar Carl W
    Hej Carl,

Kul att du är så nöjd! Känns roligt att få hjälpa till och om inte jag minns fel finns det väl en kvar där hemma som snart också behöver en ny lya...Bara att säga till så fixar vi det.

Ha det gott nu.

Christian
  • Anna T
    Anna T skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Engagerad och tillmötesgående. Lyssnade på vad jag ville och gav goda råd utifrån sina erfarenheter. Mycket bra!
  • Victoria I
    Victoria I skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    proffsigt, personligt, trevligt och kunnigt bemötande.
    jag är mycket nöjd som kund med allt, flytet, kontakten och det jobb christian gjorde.
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket gott. Professionellt. Jag kan varmt rekommendera Christian till mina vänner och bekanta.
    2016-07-26 Christian Ö svarar Bengt H
    Hej Bengt, tack för dina fina ord, de värmer. Ha det gott och ta hand om er. Mvh Christian
  • Gheorghe P
    Gheorghe P skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Den bästa mäklaren . Brinner för sitt arbete,väldigt hjälpsam och cool
    2016-07-26 Christian Ö svarar Gheorghe P
    Gheorge P, vad grym du är. Stort tack för dina fina ord. Hoppas ni har det bra och hittar ett hus snart! Mvh Christian
  • Christian Ö
    Christian Ö skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag rekommendera Christian till alla jag kan! Toppen mäklare som går att lita på!
  • Inga-Lill R
    Inga-Lill R skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag kände genast, att Christian Österberg hade stor erfarenhet i sitt yrke och var mycket kunnig, noggrann samt ett trevlig bemötande. Christian har glimten i ögat
    och inger stort förtroende.
    Affären skötte han perfect. Hittade snabbt en köpare, som betalade mig vad jag begärt.
    Jag kan varmt rekommendera Christian .
  • Nadja S
    Nadja S skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket hjälpsam och kundinriktad. Jag skulle absolut rekommendera Christian till andra.
  • Catrin G
    Catrin G skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Christian var väldigt trevligt och bemötande. Allting gick enkelt och smidigt och vi skulle lätt anlita honom igen.
  • Önnemo Fastigheter Ab
    Önnemo Fastigheter Ab skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Allt mycket bra och kunde inte varit bättre
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra service! Kändes väldigt betryggande då det var mitt första bostadsköp
  • Pontus S
    Pontus S skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag skulle ge Christian en sexa om det gick. Det bemötande och på det lösningsorienterade sätt han jobbar kan inte annat än beskrivas som utmärkt och långt över mina förväntningar.
  • Lars-erik O
    Lars-erik O skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Proffsig, kan sin sak. Alltid tillgänglig och trevlig.
  • John A
    John A skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Christian skötte vår affär på ett mycket bra sätt. Proffsigt.
Andreas Stoor (fd.Franzén)
Nathan Efram