Eveline Ottosson är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Eveline Ottosson har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Eveline Ottosson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 5.0. Eveline Ottosson har haft 15 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 27 Läs vad Eveline Ottosson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Eveline Ottosson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2022-03-03 Verifierad kund
    Eveline har ett professionellt förhållningssätt är korrekt, vänlig, trevlig och tillgänglig för det frågor som rör affären. Helt enkelt mycket engagerad och tillmötesgående. Ger henne de allra bästa rekommendationer.
    Tusen tack för ditt fina omdöme Rune, det värmer i hjärtat :). Önskar dig allt gott så ses vi på tillträdet! Eveline Ottosson
    • Hovslätt
    2022-02-18 Verifierad kund
    Ingav förtroende och kunnighet.
    Ser fram emot försäljningen av min nuvarande bostad och med samma kunskap och marknadsföring
    Tusen tack för ditt fina omdöme Maivor. Ser fram emot att hjälpa dig med försäljningen. Allt gott! Eveline Ottosson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Eveline Ottosson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Gamla Kålgården
    2022-02-10 Verifierad kund
    Proffsig, effektiv och lätt att nå.
    Tusen tack Martin för ditt fina omdöme. Vi ses på tillträdet. Allt gott! Eveline Ottosson
  • köpte sitt hus med hjälp av Eveline Ottosson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Vätterslund
    2022-01-01 Verifierad kund
    Eveline tog över förmedlingen på bästa möjliga sätt. Hon är professionell, lyhörd och vi fick på kort tid stort förtroende för henne. Hon är noggrann och återkopplar snabbt. Vi vill ge våra varmaste rekommendationer.
    Tusen tack för otroligt värmande ord Sara. Det blev så bra! Är övertygad om att ni kommer att trivas fantastiskt i huset, Allt gott! Eveline Eveline Ottosson
    2021-12-17 Verifierad kund
    Superduktig och engagerad. Var mycket tydlig i sin information och ringde vid flertalet tillfällen för statusuppdatering vilket uppskattas!
    Tusen tack Elin för att du tog dig tiden att lämna ett så fint omdöme. Det uppskattas verkligen!! Jag hoppas du kommer trivas jättebra i ditt nya boende. Vi ses på tillträdet :) Mvh Eveline Eveline Ottosson
  • sålde sitt hus med hjälp av Eveline Ottosson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Kaxholmen
    2021-12-16 Verifierad kund
    En helt fantastiskt underbar mäklare!
    Hon levde upp i alla plan, proffsig!
    Tusen hjärtligt tack för att du tog dig tiden att lämna ett så fantastiskt fint omdöme. Är så glad att jag fick hjälpa dig med försäljningen, och jag hoppas att vi ses snart igen! // Eveline Eveline Ottosson
    2021-12-16 Verifierad kund
    Eveline har ett ödmjukt och professionellt bemötande.
    Fullt betyg då hon var precis så informativ som vi som säljare förväntade oss.
    Tusen tack Jeff för att du tog dig tiden att lämna ett så fint omdöme. Jag är så glad att jag fick hjälpa er att förmedla erat fantastiska boende! Vi ses på tillträdet :) Eveline Ottosson
    • Huskvarna Söder
    2021-09-26 Verifierad kund
    Supertrevlig, proffsig och tillmötesgående. Är jättenöjd!
    Tusen tack för ditt fina omdöme Rebecca. Var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen! Hoppas att du trivs jättebra i din nya lägenhet :) /Eveline Eveline Ottosson
    • Kaxholmen
    2021-09-24 Verifierad kund
    Duktiga och lyssnad bra på våra önskemål
    Tack för ditt fina omdöme Marcus! Vi ses på tillträdet och bara att ringa för minsta lilla fråga i mellantiden. // Eveline Eveline Ottosson
    • Ekhagen
    2021-08-30 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och kunnig.
    Hade räknat med fler intessenter då många besökt vårt objekt på fastighetsbyrån. Det blev ett fåtal men det räckte för att göra mig nöjd rent prismässigt.
    Att få sms varje vecka hur många som besökt hemsidan är orelevant och skapar bara större förväntningar.
    Tusen tack Gert för ditt fina omdöme. Vi ses på tillträdet.
    Mvh Eveline