Eveline Ottosson

Eveline Ottosson

Eveline Ottosson är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Eveline Ottosson har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Eveline Ottosson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.9. Eveline Ottosson har haft 20 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 18 Läs vad Eveline Ottosson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Eveline Ottosson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Ekhagen
    2021-08-30
    Mycket bra bemötande och kunnig.
    Hade räknat med fler intessenter då många besökt vårt objekt på fastighetsbyrån. Det blev ett fåtal men det räckte för att göra mig nöjd rent prismässigt.
    Att få sms varje vecka hur många som besökt hemsidan är orelevant och skapar bara större förväntningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Eveline Ottosson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Ekhagen
    2021-08-27
    Blev bemött personligt och professionellt. Kunde ha snabba och inte för formella konversationer via sms om frågor angående bostaden etc. Kunde förklara bra och konkret vad som gäller vid köpet av bostaden.
    Tusen tack för ditt fina omdömde Jacob. Är övertygad om att ni kommer att trivas fantastiskt bra i lägenheten. Önskar dig en fin dag! // Eveline Eveline Ottosson
  • sålde sitt hus med hjälp av Eveline Ottosson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Furusjö
    2021-08-25
    Tog över på oerhört kort varsel efter att vår andra mäklare fick förhinder. Gjorde det med bravur. En klippa!
    Tusen tack för ditt fina omdöme, så glad jag blir. Stort lycka till nu med husletandet. Allt gott! // Eveline Eveline Ottosson
    • Furusjö
    2021-08-24
    Fantastisk bra hjälp på alla sätt, tryggt och smidigt förfarande.
    Åhh tack Helena för ditt fina omdöme. Bara att ringa i mellantiden nu om det skulle vara något. Önskar hela familjen en fin vecka! Med vänliga hälsningar Eveline Eveline Ottosson
    • Bankeryd
    2021-08-23
    Eveline Ottorsson är en väldigt kompetent mäklare. väldigt omtänksam mot både köparen och den som säljer. vill verkligen att alla ska förstå vad det är man skriver på.
    Tusen hjärtligt tack Anki för ditt fina omdöme och trevliga bemötande. Bara höra av dig om minsta lilla fråga. Ta hand om dig! Allt gott // Eveline Eveline Ottosson
    • Bankeryd
    2021-08-23
    Vi har blivit bemötta på ett väldigt proffsigt sätt. Eveline är alltid väl påläst och har på ett väldigt pedagogiskt sätt förklarat för oss alla turen vid en försäljning.
    Eveline överträffade våra förväntningar med bred marginal.
    Hon är mycket trevlig och passar bra som mäklare.
    Tusen tack för ditt fina omdöme Öjvind. Jag tackar för förtroendet och de otroligt goda kakorna!! Vi ses på tillträdet och vid minsta lilla fråga under mellantiden är det bara att slå en signal //Eveline Eveline Ottosson
    • Bymarken
    2021-07-05
    Vi blev mycket trevligt bemötta.
    Eveline genomförde våra förslag och önskemål till 100 %.
    Vi är glada att vi valde Eveline som vår mäklare.

Ella-Britt och Kurt Carlsson
    Tusen tack för att ni ägnade tid åt att lämna ett så fint omdöme. Tack för förtroendet och vi ses på tillträdet. Önskar er en härlig sommar! Mvh Eveline Eveline Ottosson
  • köpte sitt hus med hjälp av Eveline Ottosson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Bymarken
    2021-07-02
    Eveline överträffade alla förväntningar i kontakten med oss!
    Tusen hjärtligt tack för ditt fina omdöme Nicole! Jag hoppas att ni kommer trivas jättebra i eran nya villa. Vi ses på tillträdet, önskar dig en härlig sommar. // Eveline Eveline Ottosson
    • Rosenlund
    2021-06-10
    Trevlig och kompetent, jag har inga klagomål.
    Tusen tack! Vi ses på tillträdet :) Eveline Ottosson
    • Lekeryd
    2021-06-04
    Snabbt och smidig affär med en trevlig och engagerad mäklare
    Tusen tack August för fint omdöme. Hoppas att ni kommer trivas jättebra i erat nya boende och vi ses på tillträdet :) Bästa hälsningar / Eveline Eveline Ottosson