Johan Sethberg
Registrerad mäklare sedan 1996
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 25 Läs vad Johan Sethberg

• Henning N sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-04-03

Bankeryd
    Känner johan privat. Och nu har vi jobbat ihop. Han är en hyvenskille både privat och inom sitt yrke såklart. Allt har gått bra med försäljningen och det har flytit på med allt. Läs mer
    2020-04-03 Johan S svarar Henning N
    Hej Henning

Tack för ditt positiva omdöme och tack för att jag fick ta hand om försäljningen av din fina lägenhet.
    Helt ömsesidigt det du skriver.
    Lycka till nu i det fantastiska huset, hälsa Carro.

Hälsningar Johan
  • Lizette K sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-02-18

Bankeryd
    Johan var en mycket trevlig mäklare . Tyvärr var fotografen inte speciellt kompetent när det gäller bilder som tagits inne i huset .Det var för få bilder att välja från och dom som togs höll inte . Läs mer
    2020-02-18 Johan S svarar Lizette K
    Hej Lizette
    Tack för dom fina orden.
    Beklagar att ni inte var nöjda med fotograferingen, jag tar med mig detta.
    Trots det kändes det bra att vi fick till en bra försäljning.

Med vänlig hälsning Johan
  • Helena E köpte sitt hus med hjälp av Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-12-08

Trevligt bemötande. Förtroendeingivande. Positivt Läs mer
    2020-02-18 Johan S svarar Helena E
    Hej Helena.

Tack för dom fina orden, är glad att ni är nöjda.
    Lycka till framöver.

• Susanne B
    Susanne B sålde sitt hus med hjälp av Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-11-26

Habo
    Vi har sålt ett hus i Habo med hjälp av Johan Sethberg på bästa sätt..proffsigt..trevligt bemötande & smidigt.
    Mycket bra träff med kunden & vi tillsammans på Fastighetsbyrån.
    Vi är mycket tacksamma att vi valde just Johan för försäljningen av huset! Läs mer
    2019-11-27 Johan S svarar Susanne B
    Hej Susanne.
    Tack för dom fina orden och tack själv för att jag fick förtroendet att förmedla ert fantastiska hus. Lycka till nu med nya huset.

Med vänlig hälsning Johan
  • Stephan J sålde sitt hus med hjälp av Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-10-24

Toppen! Det var en jättebra försäljning.
    Johan var mkt proffesionell. Läs mer
    2019-10-30 Johan S svarar Stephan J
    Hej Stephan.
    Tack för ditt fina omdöme, har varit en ära att få sälja ert fina hus, roligt att ni är nöjda.

• Lena S
    Lena S sålde sitt hus med hjälp av Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-10-22

Sålde vår villa med en unik livsstil utanför Jönköping #ettslagsskönareliv
    Johan Sethberg var noggrann och intresserad av rätt budskap och målgrupp.
    Affären blev klar och verkligen rätt köpare hittades.
    Vi är mer än nöjda med Johan! Läs mer
    2019-10-30 Johan S svarar Lena S
    Hej Lena

Bugar och bockar för dina fina ord. Tack för att jag fick förtroendet att sälja ert fantastiska hus.
    Lycka till nu med ert blivande boende, kommer att bli bra!

Med vänlig hälsning Johan
  • Mikael M sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-10-15

Torpa
    Försäljning av bostadsrätt. Johan Sethberg levde upp till alla förväntningar. Mycket proffsigt jobbat från start till mål. Läs mer
    2019-10-16 Johan S svarar Mikael M
    Hej Mikael
    Tack för dom fina orden, värmer ett "gammalt" mäklarhjärta. Roligt att du är nöjd med affären, då har jag nått mitt mål.

Med vänlig hälsning Johan
  • Roba B sålde sitt hus med hjälp av Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-10-11

Bankeryd
    Jag har sålt en fastighet och köpt en annan fastighet. Det var välplanerat och ordning och reda. Mäklaren levde upp till mina förväntning utan några problem.
    Jag blev välbemött. Läs mer
    2019-10-11 Johan S svarar Roba B
    Hej Roba.
    Tack för en trevlig affär tillsammans med er och tack för ett fint omdöme.
    Lycka till nu i det nya fina huset.

Med vänlig hälsning Johan
  • Fadi B sålde sitt hus med hjälp av Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-10-10

Bankeryd
    Tydlig , noggrann och engagerad. Får mig som kund att känna ett förtroende att han kommer göra allt han kan för att gynna mig på ett ärligt sätt. Läs mer
    2019-10-11 Johan S svarar Fadi B
    Hej

Tack Fadi för fina ord och roligt att ni är nöjda med affären. Lycka till nu i det nya huset, kommer gärna förbi på en kopp kaffe någon gång, nyfiken på hur ni fått det.

Med vänlig hälsning Johan
  • Emelie B köpte sitt hus med hjälp av Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-08-20

Grästorp
    Vi har köpt ett kedjehus och är inget annat än nöjda med Johan Sethberg. Han är trevlig, duktig och hjälpsam, vi fick tydlig information och allt gick smidigt till. Läs mer
    2019-09-06 Johan S svarar Emelie B
    Hej Emelie
    Tack för ditt fina svar, alltid lika roligt med nöjda kunder.
    Lycka till nu i ert fina hus, kommer att bli superbra.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher