Marius Tunaru

Marius Tunaru

Marius Tunaru är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Marius Tunaru har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Marius Tunaru har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 75 omdömen med ett betyg på 4.8. Marius Tunaru har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

75 omdömen om Marius Tunaru

Erik P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marius Tunaru en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Torpa

Mycket trevlig och kompetent mäklare som går den extra milen för sina kunder.

Wendela S
Tenhult

Vi hade förmånen att både få sälja och köpa vårt nya hem genom Marius. Vi är så nöjda som man kan vara, allt har varit bra! Han är lyhörd, ödmjuk, effektiv och ärlig! Vi kunde inte ha fått en bättre upplevelse, vill du ha en mäklare i toppklass så kontakta Marius!

Emma M
Kättilstorp

Bra bemötande, lite övertydlig men väldigt hjälpsam

Vanessa Marjorie G
Bymarken

Väldig bra och trevlig. Lyssnade och tog tills ig det man ville ha hjälp med .

Gitte F
Sålde sitt hus med hjälp av Marius Tunaru en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Ekhagen

Jag är nöjd det gick enkelt och snabbt att få till en försäljning.

Marie B
Sålde sitt hus med hjälp av Marius Tunaru en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Trånghalla

Kunnig, påläst och drivande genom hela affären. Fanns alltid tillgänglig för frågor. Hade dock önskat oss ett bättre slutresultatet men är förövrigt nöjda

Axel E
Trånghalla

Bra bemötande samt bra kommunikation genom hela processen

Ebba E
Trånghalla

Trevlig, snabb respons, tryggt och proffsigt bemötande.

Tobias N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marius Tunaru en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Jönköping Öster

Väldigt smidig och trevlig. Tog tag i saker direkt 👍🏻

Andreas O
Söder

Alltid tillgänglig dygnet runt med snabb respons. Hjälpsam trots en svårare marknad för säljaren. Duktig på att komma ihåg och presentera fakta. Väldigt nöjd!