Pernilla Lans är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Pernilla Lans har varit registrerad mäklare sedan 1998-09. Pernilla Lans har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 133 omdömen med ett betyg på 4.6. Pernilla Lans har haft 21 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 133 Läs vad Pernilla Lans

• sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Huskvarna - Brunstorp
    2022-05-07 Verifierad kund
    Pernilla är en fantastisk mäklare och person. Hon finns alltid där när man har frågor och behöver någon att bolla med gällande bostadsaffärer. Hon har ett proffesionellt bemötande och är en grym mäklare!

Vi har alltid höga förväntningar när vi anlitar en mäklare. Pernilla har levt upp till våra förväntningar och mer där till!

Hon har under hela samarbetet varit aktiv och förklarat tydligt hur marknaden ser ut gällande intresserade kunder mm.

Vi önskar att vi träffat Pernilla tidigare!!
    Tusen o åter tusen tack! 🤗
    O tack själva för ett gott samarbete.
    • Jönköping Öster
    2022-03-26 Verifierad kund
    Pernilla gav ett proffsigt intryck.Hon jobbade på effektivt och metodiskt med hela affären.
    Pernilla höll oss hela tiden uppdaterade och återkopplade alla händelser.
    Vi är helnöjda.
    Tack själva för ett gott samarbete! 👍
    • Torpa
    2022-02-25 Verifierad kund
    Hon gjorde allt som hon kunde för att få sin kund nöjd.
    Toppen på alla sätt och vis!
    Rekommenderas!
    Tack Mirjana! Lycka till i din nya hemstad o hoppas du kommer att trivas.

• Dalvik
    2021-11-25 Verifierad kund
    Bra vi tycker hon gjorde ett bra intryck
    • Dalvik
    2021-11-23 Verifierad kund
    Tydlighet, lätt att hålla kontakt, bra återkoppling
    Vi är jättenöjda!
    Tack så mycket! Lycka till i ert nya boende!
  • köpte sitt hus med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2021-11-15 Verifierad kund
    Rak och tydlig i sin kommunikation! Kan varmt rekommendera Pernilla Lans.
    Härligt! Tack för ett gott samarbete. Pernilla Lans
  • Mari F
    • Huskvarna Norrängen
    2021-11-09 Verifierad kund
    Pernilla är en utomordentlig Bra mäklare, jag visste detta eftersom jag köpt min lägenhet av henne för 12 år sedan.
    Hon är korrekt, duktigt påläst, låter mig känna att jag bestämmer o hon kommer med bra råd.
    Jag känner mig trygg med henne som mäklare .
    Hon är en lysande stjärna på mäklar himmeln 🌟
    Tusen tusen tack för det fina omdömet! Hoppas du kommer att trivas i ny stad och i nytt fint boende.
    lycka till
  • sålde sitt hus med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2021-10-28 Verifierad kund
    Pernilla är otroligt professionell i sitt arbete. Smidig - en mäklare man litar på. Otroligt kompetent, lätt att få kontakt med. Bra återkopplingar.
    Tusen tack för det fina omdömet!
    O tack själva för ett gott samarbete.
  • Anders P
    köpte sitt hus med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2021-10-22 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och upplevde att hon ärligt skötte kontakten mellan säljare och köpare.
    • Ekhagen
    2021-10-13 Verifierad kund
    Pernilla är perfekt som mäklare. Alltid blivit bemött med ett leende och är proffsig i sitt arbete.
    Tack Olle för det fina omdömet! Pernilla Lans