Läs vad 107 Läs vad Pernilla Lans

• 2020-11-12
    Pernilla har sålt en fastighet åt oss. Vi upplevde Pernilla som mycket kompetent och trevlig. Hon fick fastigheten såld snabbt och bra.
    Anita H
    • 132.0 m²
    • Gränna
    sålde sitt hus med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tack! Fint att höra att Ni är nöjda med försäljningen.

• 2020-10-09
    Vi sålde vår lägenhet när den låg på läge plus.
    Vi rekommenderar Pernilla varmt.
    Hon jobbade hårt för att vi skulle bli nöjda.
    Hon svarade snabbt på mess, var tillgänglig hela tiden och väldigt tillmötesgående med våra krav och önskningar. Hon sade också vad hon tyckte och trodde vilket var jättebra.
    Pernilla levde mer än väl upp till våra förväntningar. Vill man ha en mäklare som på riktigt lever för sitt jobb ska man anlita Pernilla.
    Marina H
    • 101.0 m²
    • Jönköping Väster
    sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    TACK! Ni visste ju vad ni ville så vi hade ett bra samarbete oss emellan. Så gott o höra att ni är nöjda. Hoppas ni kommer att trivas i er nya boende.

• 2020-09-11
    Sålt bostadsrätt.
    Höll mig informerad.
    Mycket bra att samarbeta med.
    Lyssnade på mig och mina åsikter.
    Vänligt bemötande.
    Gunvor J
    • 81.0 m²
    • Rosenlund
    Tack för ditt omdöme. Roligt att höra att du kände dig nöjd med allt. O tack för ett bra samarbete!

• 2020-07-02
    Köpte en lägenhet och sålde samma lägenhet. Jag tyckte mäklaren var duktig i att kunna se kunden behov, svarade eller skickade sms när vi hade frågor. Hon gav rätt information om bostaden och hjälpte oss med de olika pappersarbeten. Hon var professionell i sitt bemötande mot kunden.
    Maryam G
    • 1:a
    • 47.0 m²
    Tack för förtroendet och de fina orden.

• 2020-06-30
    Vi har köpt ett radhus och sålt vår lägenhet med hjälp av Pernilla Lans. Pernilla är en trevlig, lugn och hjälpsam person som verkligen brydde sig om sina kunder man kände aldrig någon stress utan hon tog sig tid att diskutera och förklara. Vi är supernöjda .
    Pernilla G
    • 175.0 m²
    • Vättersnäs
    köpte sitt hus med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tack för ert fina omdöme o för förtroende att få vara er mäklare. Hoppas ni trivs i ert nya boende.

• 2020-06-10
    Köpt bostadsrätt.
    Professionell, återkommer snabbt vid frågor, noggrann.
    Emelie W
    • 57.5 m²
    • Liljeholmen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tack för det! Hoppas du trivs i ditt nya boende.

• 2020-05-22
    Vänlig-hjälpsam.drivande. kunnigt. pålitligt.
    Faramarz A
    • 54.0 m²
    • Jönköping Väster
    sålde sitt hus med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tack för ditt fina omdöme! Kul att ni är nöjda.

• 2020-04-16
    Sålt en lägenhet
    Jag sökte upp Pernilla ringde upp omgående .
    Lennart F
    • 65.5 m²
    • Huskvarna
  • 2020-02-11
    Hon var enkelt att ha och göra med. Fick den infon jag önskade. Och alltid aktiv genom samtal och meddelande gällande frågor och information. Tack mvh Alice
    Alice E
    • 70.0 m²
    • Haga
    Tack! Härligt att du är nöjd Alice!

• 2019-12-14
    Vi har köpt en lägenhet och Pernilla var bra och objektiv under hela processen.
    Johan B
    • 58.0 m²
    • Haga

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte