Pernilla Lans
Registrerad mäklare sedan 1998
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-07

Läs vad 94 Läs vad Pernilla Lans

• Torgil L köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-07-10

Huskvarna
    Pernilla Lans hjälpte mig att köpa lägenhet i Huskvarna. Allting sköttes väldigt professionellt och hon hade en bra kommunikation mellan mig, säljaren, och banken. Hon var väldigt hjälpsam när jag hade frågor. Jag är mycket nöjd med den service jag fått. Läs mer
    Pernilla L gillar detta
  • Jonatan J sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-30

Huskvarna
    Sålde med hjälp av Pernilla. Vi hade höga förväntningar som Pernilla motsvarade mycket bra. Rak, tydlig och effektiv i sin kommunikation och sitt arbete, vilket verkligen uppskattades. Smidigt från första träff till avtal med köpare. Stor fördel var Fastighetsbyråns samarbete med inredningskonsult, som bistod med hjälp vid styling. Läs mer
  • Monica S sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-24

Barnarp
    Sålt bostadsrätt/radhus är väldigt nöjd med hur det skötts av Pernilla trevligt bemötande o återkoppling hela tiden. Läs mer
  • Kerstin M sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-08

Bymarken
    Avser lägenhet på Sandbackegatan i Jönköping.
    Affären är ännu inte avslutad, men så här långt;
    Gott bemötande, ringt upp när jag sökt kontakt, lyssnade, några missar gällande fullmakt - men är tillrättat. Viss otydlighet kring depositionsavgiften - vilket kan beror på båda parter.
    Så här långt uppnått mina förväntningar.

Ser framemot en utvärdering till eter avslutad affär. Läs mer
  • Britt-Marie J sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-05-09

Jönköping Öster
    Vi är mycket nöjda med det samarbete som vi har haft med Pernilla Lans, hon skötte denna försäljningen av en bostadsrätt med stor energi och stort engagemang. Läs mer
  • Johan K sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-03-17

Torpa
    Som säljare av min lägenhet tycker jag att jag fick ett proffsigt och engagerat bemötande, bra säljmaterial och affären gick smidigt. Läs mer
  • Yacoub M köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-03-07

Ekhagen
    Väldigt duktig kvinna som redogör allt rätt! Köpt en bostad utav henne och blev bemött superbra! Var väldigt nöjd med Pernilla som mäklare Läs mer
  • Per Ulf P
    Per Ulf P köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-03-06

Bankeryd
    Jag har fått ett professionellt bemötande av Pernilla Lans och allt har fungerat bra i samband med mitt köp av en bostadsrättslägenhet i Bankeryd. Läs mer
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-03-05

Bankeryd
    Är jättenöjd med mäklaren! Toppbetyg i bemötande. Proffsig och kunnig men samtidigt empatisk. Det enda jag möjligen kunde önskat som potentiell köpare i budgivningen var något mer kommunikation då det dröjde innan den andra budgivaren la sitt bud. Då de ville avvakta över en helg hade det varit fint att få veta detta och slippa undra flera dagar om budgivningen var över eller inte. I övrigt enbart positivt genom hela processen! Läs mer
  • Per G köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-03-05

Tokarp
    Trevligt och professionellt uppträdande. Alltid tillgänglig via telefon. Det blev en lyckad affär. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher