Pernilla Lans
Registrerad mäklare sedan 1998-09-29
Aktiv på Reco.se sedan 2014-08-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 104 Läs vad Pernilla Lans

• Maryam G sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-07-02

Köpte en lägenhet och sålde samma lägenhet. Jag tyckte mäklaren var duktig i att kunna se kunden behov, svarade eller skickade sms när vi hade frågor. Hon gav rätt information om bostaden och hjälpte oss med de olika pappersarbeten. Hon var professionell i sitt bemötande mot kunden. Läs mer
    Pernilla L gillar detta
  • Pernilla G sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-06-30

Kålgården
    Vi har köpt ett radhus och sålt vår lägenhet med hjälp av Pernilla Lans. Pernilla är en trevlig, lugn och hjälpsam person som verkligen brydde sig om sina kunder man kände aldrig någon stress utan hon tog sig tid att diskutera och förklara. Vi är supernöjda . Läs mer
  • Emelie W köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-06-10

Liljeholmen
    Köpt bostadsrätt.
    Professionell, återkommer snabbt vid frågor, noggrann. Läs mer
    Pernilla L gillar detta
  • Faramarz A sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-05-22

Rosenlund
    Vänlig-hjälpsam.drivande. kunnigt. pålitligt. Läs mer
    Pernilla L gillar detta
  • Lennart F sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-04-16

Huskvarna
    Sålt en lägenhet
    Jag sökte upp Pernilla ringde upp omgående . Läs mer
    Pernilla L gillar detta
  • Alice E köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-02-11

Haga
    Hon var enkelt att ha och göra med. Fick den infon jag önskade. Och alltid aktiv genom samtal och meddelande gällande frågor och information. Tack mvh Alice Läs mer
    2020-03-02 Pernilla L svarar Alice E
    Tack! Härligt att du är nöjd Alice!
    Pernilla L gillar detta
  • Johan B köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-12-14

Haga
    Vi har köpt en lägenhet och Pernilla var bra och objektiv under hela processen. Läs mer
  • Evelina J sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-10-18

Barnarp
    Sålt bostadsrätt. Proffsigt och kunnigt bemötande. Läs mer
    Pernilla L gillar detta
  • Johan A sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-09-30

Huskvarna
    Vi sålde en bostadsrätt via Pernilla. Hon gjorde ett bra jobb (vi fick lgh såld) men vi upplevde henne som stressad, kortfattad och inte riktigt hade koll på läget alla gånger. Hon upplevdes inte som den lugna mäklaren som tar sig tid och i lugn o ro pratar med säljarna utan mer en som "kör sitt race och fort ska det gå" och sen blev det inte rätt alla gånger. Tveksamt om vi kommer anlita henne fler gånger tyvärr. Läs mer
  • Mats Å sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-09-11

Mariebo
    Mycket bra kommunikation och ett proffsigt bemötande! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher