Pernilla Lans

Pernilla Lans

Pernilla Lans är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Pernilla Lans har varit registrerad mäklare sedan 1998-09. Pernilla Lans har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 4.5. Pernilla Lans har haft 27 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 119 Läs vad Pernilla Lans

• köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Rosenlund
    2021-07-13
    Har blivit väl bemött av mäklaren som svarat på frågor och uppmuntrat till kontakt vid frågor.
  • sålde sitt hus med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Skärstad
    2021-07-10
    Bra.. Var engagerad och lyssnade . Tog sig an uppgiften påett bra sätt. Har ett trevligt bemötande både mot säljare o köpare o förklarar saker bra. Hjälpsam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Barnarp
    2021-07-08
    Smidig, flexibel och erfaren mäklare. Rekommenderas!
    • Barnarp
    2021-07-08
    Tack, det var mitt första hemköp, du var så fantastisk, jag rekommenderar alla till dig
    2021-06-11
    - Korrekt bemötande

- Vi fick besöka lägenheten innan den lades ut på nätet. Tyvärr var
    säljarna närvarande under hela besöket och till viss del kom det
    att påverka visningen negativt.

- I övrigt är vi mycket nöjda med mäklarens agerande.
    • Örserum
    2021-06-07
    Hon är bäst.👌 hon hjälpsam, snäll, och kunnande i alla området om sin jobb.
  • Fredde H
    • Jönköping Väster
    2021-03-26
    Vi köpte en tvåa på Torpa/ Söder. Pernilla gav oss ett trevligt och proffesionellt bemötande genom hela affären. Tack / Fredrik & Madeleine
    • Gräshagen
    2021-03-26
    Har sålt en lägenhet.
    Pernilla har ett trevligt bemötande och har varit lätt att få kontakt med.
    Pernilla har tidigare sålt fastigheter åt mig, vid eventuell ytterligare försäljning kommer jag att kontakta henne igen.
    • Huskvarna
    2021-03-21
    Köpt HSB Bostadsrätt

Mäklaren vara hela tiden proffsig i sitt agerande.

Mäklaren gav den hjälp vi behövde.

Ringde mäklaren på måndagen, bokade visning på tisdagen och gjorde affären klar på onsdagen.
    Tack! Hoppas Ni ska trivas i er nya fantastiska bostad! Pernilla Pernilla Lans
    • Huskvarna
    2021-02-26
    Köpt bostadsrätt.
    Pernilla Lans har skött sitt uppdrag bra.
    Det enda som störde oss var att vi fick vänta på tillträdet.
    Annars ok.
    Ha.
    Tack! Ja det var olyckligt att tillträdet drog ut på tiden. Jag hoppas Ni ska trivas i er nya bostadsrätt och hör av er när Ni har renoverat klart så kan vi göra en ny värdering. Lycka till! Pernilla Pernilla Lans