Pernilla Lans
Registrerad mäklare sedan 1998
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 90 Läs vad Pernilla Lans

• Britt-Marie J sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-05-09

Jönköping Öster
    Vi är mycket nöjda med det samarbete som vi har haft med Pernilla Lans, hon skötte denna försäljningen av en bostadsrätt med stor energi och stort engagemang. Läs mer
  • Johan K sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-03-17

Torpa
    Som säljare av min lägenhet tycker jag att jag fick ett proffsigt och engagerat bemötande, bra säljmaterial och affären gick smidigt. Läs mer
  • Yacoub M köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-03-07

Ekhagen
    Väldigt duktig kvinna som redogör allt rätt! Köpt en bostad utav henne och blev bemött superbra! Var väldigt nöjd med Pernilla som mäklare Läs mer
  • Per Ulf P
    Per Ulf P köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-03-06

Bankeryd
    Jag har fått ett professionellt bemötande av Pernilla Lans och allt har fungerat bra i samband med mitt köp av en bostadsrättslägenhet i Bankeryd. Läs mer
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-03-05

Bankeryd
    Är jättenöjd med mäklaren! Toppbetyg i bemötande. Proffsig och kunnig men samtidigt empatisk. Det enda jag möjligen kunde önskat som potentiell köpare i budgivningen var något mer kommunikation då det dröjde innan den andra budgivaren la sitt bud. Då de ville avvakta över en helg hade det varit fint att få veta detta och slippa undra flera dagar om budgivningen var över eller inte. I övrigt enbart positivt genom hela processen! Läs mer
  • Per G köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-03-05

Tokarp
    Trevligt och professionellt uppträdande. Alltid tillgänglig via telefon. Det blev en lyckad affär. Läs mer
  • Anders F sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-17

Kålgården
    Först o främst är betyget utmärkt .vi har sålt poppelgränd 8 trots stillastående marknad har mäklaren haft en positiv känsla och stort tålamod och förståelse för vår situation vid förhandling och försäljning.
    Kan absolut rekommendera Pernilla Lans till kommande kunder. Mvh Anders Fridell Läs mer
  • Christian Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-14

Kungsängen
    Tydlig, och mycket proffesionellt bemötande. Köpte en bostadsrätt i Jönköping på Kungängsleden. Läs mer
  • Marie O sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-14

Gräshagen
    Jag har sålt min bostad. Pernilla är seriös och trevlig och det har känts ok att fråga om det jag undrat över. Jag skulle absolut anlita henne igen. Läs mer
  • John F sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-10

Huskvarna
    Jag har sålt en lägenhet i Huskvarna. Trevligt bemötande. Jag hade räknat med olika scenarior på vad jag skulle få vid en försäljning. Jag fick det vi hade räknat på i bästa fall. Pernilla gjorde ett bra jobb och jag är helnöjd!
    😀😀 Läs mer
    2019-02-14 Pernilla L svarar John F