Pernilla Lans
Registrerad mäklare sedan 1998
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 99 Läs vad Pernilla Lans

• Alice E köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-02-11

Haga
    Hon var enkelt att ha och göra med. Fick den infon jag önskade. Och alltid aktiv genom samtal och meddelande gällande frågor och information. Tack mvh Alice Läs mer
    2020-03-02 Pernilla L svarar Alice E
    Tack! Härligt att du är nöjd Alice!
  • Johan B köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-12-14

Haga
    Vi har köpt en lägenhet och Pernilla var bra och objektiv under hela processen. Läs mer
  • Evelina J sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-10-18

Barnarp
    Sålt bostadsrätt. Proffsigt och kunnigt bemötande. Läs mer
    Pernilla L gillar detta
  • Johan A sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-09-30

Huskvarna
    Vi sålde en bostadsrätt via Pernilla. Hon gjorde ett bra jobb (vi fick lgh såld) men vi upplevde henne som stressad, kortfattad och inte riktigt hade koll på läget alla gånger. Hon upplevdes inte som den lugna mäklaren som tar sig tid och i lugn o ro pratar med säljarna utan mer en som "kör sitt race och fort ska det gå" och sen blev det inte rätt alla gånger. Tveksamt om vi kommer anlita henne fler gånger tyvärr. Läs mer
  • Mats Å sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-09-11

Mariebo
    Mycket bra kommunikation och ett proffsigt bemötande! Läs mer
  • Torgil L köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-07-10

Huskvarna
    Pernilla Lans hjälpte mig att köpa lägenhet i Huskvarna. Allting sköttes väldigt professionellt och hon hade en bra kommunikation mellan mig, säljaren, och banken. Hon var väldigt hjälpsam när jag hade frågor. Jag är mycket nöjd med den service jag fått. Läs mer
    Pernilla L gillar detta
  • Jonatan J sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-30

Huskvarna
    Sålde med hjälp av Pernilla. Vi hade höga förväntningar som Pernilla motsvarade mycket bra. Rak, tydlig och effektiv i sin kommunikation och sitt arbete, vilket verkligen uppskattades. Smidigt från första träff till avtal med köpare. Stor fördel var Fastighetsbyråns samarbete med inredningskonsult, som bistod med hjälp vid styling. Läs mer
  • Monica S sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-24

Barnarp
    Sålt bostadsrätt/radhus är väldigt nöjd med hur det skötts av Pernilla trevligt bemötande o återkoppling hela tiden. Läs mer
  • Kerstin M sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-08

Bymarken
    Avser lägenhet på Sandbackegatan i Jönköping.
    Affären är ännu inte avslutad, men så här långt;
    Gott bemötande, ringt upp när jag sökt kontakt, lyssnade, några missar gällande fullmakt - men är tillrättat. Viss otydlighet kring depositionsavgiften - vilket kan beror på båda parter.
    Så här långt uppnått mina förväntningar.

Ser framemot en utvärdering till eter avslutad affär. Läs mer
  • Britt-Marie J sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-05-09

Jönköping Öster
    Vi är mycket nöjda med det samarbete som vi har haft med Pernilla Lans, hon skötte denna försäljningen av en bostadsrätt med stor energi och stort engagemang. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher