Pernilla Lans

Pernilla Lans

Pernilla Lans är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Pernilla Lans har varit registrerad mäklare sedan 1998-09. Pernilla Lans har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 144 omdömen med ett betyg på 4.6. Pernilla Lans har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

144 omdömen om Pernilla Lans

Sedan starten hos Reco 2014
Ulla H
Ljungarum

Ett proffsigt bemötande från Pernilla, vi kände oss trygga med henne som mäklare. Pernilla ringde oss regelbundet och informerade oss om läget .När det blev aktuellt med kontraktsskrivning blev vi kallade i god tid och allt var väl förberett. Vi kan väl rekommendera Pernilla som mäklare.

Elisabeth H
Köpte sitt hus med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Ljungarum

Pernilla var en mycket kunnig och professionell mäklare som tog sig tid att svara på alla frågor som dyker upp vid ett så viktigt tillfälle som ett husköp är.

Monica L
Tenhult

Pernilla är en lugn och erfaren mäklare. Hon gjorde mig lugn. Meddelade hela tiden var som hände.

Svar från Pernilla Lans

Tack så mycket för din omdöme! Jag är glad att höra att du kände dig nöjd med mig som mäklare. Det är alltid mitt mål att skapa en trygg och smidig upplevelse för mina kunder, och jag är tacksam för att du uppskattar min erfarenhet och mitt sätt att hålla dig informerad. Om du någonsin behöver hjälp igen i framtiden eller har ytterligare frågor, tveka inte att höra av dig.

Donald S
Mariebo

Hej! Pernilla har skött allt strålande! Proffsig i sitt arbete! Full pott!!

Svar från Pernilla Lans

Oh, tack för det fina omdömet! O tack för ett gott samarbete o för er gofika ni bjöd på🙂.

Diana B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Kungsängen

Mäklaren gjorde ett helt fantastiskt jobb! Hon va så involverad och gjorde sitt yttersta bästa. Hon uppfyllde alla våra förväntningar. Hon gjorde det lila extra vilket var så uppskattat. Hon var lätt att nå, svarade alltid snabbt på samtal och sms. Hon informerade oss stegvis hur allt såg ut under processen. Hon återkopplade hela tiden till oss när hon fick nyheter angående kunderna. Sammanfattningsvis väldigt nöjda! Vi kommer att rekommendera Pernilla vidare till alla de vi känner som ska sälja eller köpa.

Svar från Pernilla Lans

Tusen tusen tack för de fina orden!

Dennis A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Torpa

Min upplevelse av mäklaren har varit positiv. Från första mail kontakt fram till avtalsskrivningen. Finns inget negativt att framföra. Blev bra bemött och alla frågor jag hade besvarades detaljrikt och med kort varsel.

Svar från Pernilla Lans

Tack! Hoppas du ska trivas i ditt nya hem. Lycka till!

Monica C
Torpa

Kunnig / erfaren Bra bemötande

John-Erik H
Bankeryd

Pernilla är lugn och trygg! Hon är korrekt och saklig .Vi kände direkt att hon var rätt person från början att sälja det gamla barndomshemmet!

Svar från Pernilla Lans

Fantastiskt! Ett nöja att samarbeta med er. Tack!

Vågland A
Huskvarna

Proffsigt bemötande, har koll på dom parametrar som ingår i byråns arbete.

Svar från Pernilla Lans

Stort tack för förtroendet att sälja din bostad!

Mats H
Huskvarna

Snabb, effektiv, bra information, vänlig, tålmodig

Svar från Pernilla Lans

Härligt att du är nöjd! Tack för ett gott samarbete.