Tomas Jr Kulig
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-09 - 2019-08

Läs vad 28 Läs vad Tomas Jr Kulig

• Alexander R köpte sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-09-06

Huskvarna Söder
    Tomas är en människa med ett lugn som många saknar, vilket är sjukt positivt! Vi är jätte nöjda med vårat hus och vet vilken mäklare vi ska ta kontakt med hädanefter ifall det blir aktuellt. 10/10 getingar 👌🏼 Läs mer
  • Mirjami A
    Mirjami A sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-08-08

Bankeryd
    Vi har sålt vår villa. Tomas har genomgående varit oerhört professionell och kunnig, sympatisk och varm, flexibel och lätt att kontakta och ha att göra med, samt har även visat prov på stor människokännedom och ödmjukhet. Den här vänliga jätten har överraskat oss med sitt otroliga mognad både vad gäller det professionella kunnandet men även i det mänskliga mötet mellan individer.

Vi kommer definitivt att anlita Tomas igen när det blir dags att köpa nästa bostad, och under tiden önskar vi honom ett stort lycka till med allt - och ett stort tack för allt! Läs mer
    2019-08-08 Tomas Jr svarar Mirjami A
    Tack Mirjami för er fina Reco!

Vill såklart och tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen.
    Skönt att jag kunde hjälpa er på ett bra sätt under alla omständigheter.

Vi ses vid tillträdet

// Tomas Jr
  • Johan Magnus F köpte sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-19

Huskvarna Norrängen
    Bra bemötande och hjälpsam. Tog sig tid och hjälpte oss med alla frågor vi hade kring vår husförsäljning. Läs mer
    2019-07-01 Tomas Jr svarar Johan Magnus F
    Hej Johan,

Tack för det finna omdömet. Hoppas ni kommer trivas med Vätterutsikten.
  • Anette O köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-12

Huskvarna
    Köpt bostadsrätt mycket bra bemötande Läs mer
    2019-07-01 Tomas Jr svarar Anette O
    Hej Anette,

Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. // Tomas Jr
  • Jonas Valdemar N sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-05-31

Bottnaryd
    Bra på sin sak. Pedagogisk,lätt att förstå när han förklarar upplägget av en försäljning. Läs mer
    2019-07-02 Tomas Jr svarar Jonas Valdemar N
    Tack för omdömet Jonas,
    Mvh Tomas Jr
  • Emelie P köpte sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-04-03

Bankeryd
    Köpt ett hus
    Bra återkoppling och trevligt bemötande
    Ovanstående Läs mer
    2019-07-02 Tomas Jr svarar Emelie P
    Hej Emelie,

Hoppas ni trivs i huset. Skulle det vara något är det bara att höra av sig // Tomad Jr
  • Josefin A sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-03-26

Huskvarna Söder
    Sålt bostad. Bra bemötande och supernöjd med Thomas! Proffsig, smidig och omtänksam genom hela affären! Har aldrig varit så nöjd med en bostadsaffärer som med denna! Läs mer
    2019-07-02 Tomas Jr svarar Josefin A
    Hej Josefin,

Tack för ert omdöme, och hoppas ni ska trivas i ert nya hem som ni flyttar till.
    // Tomas Jr
  • Oskar N köpte en tomt med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-27

Visingsö
    Jag har köpt en tomt. Tomas var proffsig och kändes ärlig. Jag är överlag mycket nöjd med hela processen. Läs mer
    2019-03-06 Tomas Jr svarar Oskar N
    Hej Oskar,

Vill tacka för omdömet och samtidigt passa på att önska dig och din bror lycka till med ert husprojekt på Visingsö. Säg till när allt är klart, skulle vara jättekul att få se det färdiga resultatet. // Tomas Jr
  • Ulla Berit Sofia S
    Ulla Berit Sofia S sålde en tomt med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-24

Visingsö
    Tomas Jr Kulig har varit mig behjälplig med försäljningen av Fastigheten Tunnerstad 3:33, Visingsö.
    Tomas har varit mycket tillmötesgående och jag har haft stort förtroende för honom.
    Utgångsläget för försäljningssumman var i mitt tycke i lägsta laget i början men justerades sedan upp och Tomas lyckades med försäljningen utöver förväntan. Det är jag mycket glad för.
    Jag kan varmt rekommendera Tomas Jr Kulig.
    Med vänlig hälsning
    Ulla Sjöberg Holmström Läs mer
    2019-03-06 Tomas Jr svarar Ulla Berit Sofia S
    Hej Ulla,

Tack för din rekommendation Ulla. Hoppas allt är bra med er. Skulle det var något är det bara att höra av sig.// Tomas Jr
  • Enes R köpte sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-11

Huskvarna
    Jag har köpt ett radhus.
    Det var inte så svårt att komma i kontakt med Tomas.Alla frågor besvarades i tid.
    Jättebra mäklare.Rekomanderas!!! Läs mer
    2019-03-06 Tomas Jr svarar Enes R
    Hej Enes,

Tack för det fina omdömet. Hoppas ni ska trivas i huset. skulle det vara något är det bara att höra av sig. // Tomas Jr

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher