Tomas Jr Kulig
en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Hoppets Torg 4
553 21 Jönköping — Visa karta

Vad tror Tomas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 14 kunder tycker om Tomas Jr Kulig

• Mats H skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Lugn, hjälpsam och ärlig! Mycket bättre än vad vi som husköpare hade förväntat oss av en mäklare :) Läs mer
  • Mirca F skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Har hjälpt oss att sälja en sommarstuga och en lägenhet
    kunnig ,trevlig och hjäpsam kan varmt rekommendera honom om man behöver anlita en mäklare. Läs mer
    2018-09-20 Tomas Jr svarar Mirca F
    Tack Mirca för omdömet. Hälsa din mamma när du pratar med henna. // Tomas Jr
  • Kim Kalevi K skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Sålt hus.
    Super trevligt bemötande.
    Han levde upp till mina förväntningar och var lätt att prata med.

Kanon kille Läs mer
    2018-09-20 Tomas Jr svarar Kim Kalevi K
    Tack för att du tog dig tid att svara och tack för omdömet. // Tomas Jr.
  • Victor Ulf J skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Sålde hus samt köpte nytt med Thomas som mäklare. Enbart positiva erfarenheter av honom, mkt seriös och genuint intresserad av att båda parter ska vara nöjda. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-09-14 Tomas Jr svarar Victor Ulf J
    Hej Victor,

Tack för det fina omdömet. Det har varit ett sant nöje att ha dig som både köpare och säljare. // Tomas Jr.
  • Mari A
    Mari A skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    En mycket trevlig och kunnig mäklare. Försäljning av vårt hus gick snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda. Kan varmt rekommendera Tomas! Läs mer
    2018-07-23 Tomas Jr svarar Mari A
    Tack Mari för den fina rekommendationen. Hoppas ni trivs bra i er nya Lägenhet. Hälsa Johan, // Tomas Jr
  • Joachim G skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    excellent customer service. promptly replies to email queries. described process clearly.
    very happy with the over all service Läs mer
    2018-05-14 Tomas Jr svarar Joachim G
    Thank you for the kind words Joachim. Hope the trip went well home.

/Tomas Jr
  • Adnan P skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Köpt villa. Fantastisk bra bemötande av mäklaren Tomas.

Allt var bra, redan från första kontakten till den sista. Läs mer
    2018-04-10 Tomas Jr svarar Adnan P
    Tack Adnan för det fina omdömet
    Hoppas att ni trivs i ert nya boende.
    Hör av er om ni behöver hjälp med något i framtiden. / Tomas
  • Leif S skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Sålde huset innan visning, hjälpte mig med allt jag behövde, mycket proffsigt bemötande. Hade tidigare en mäklare i ett annat bolag som inte brydde sig. Kan rekommenderas!! Läs mer
    2018-04-10 Tomas Jr svarar Leif S
    Tack Leif för rekommendationen. Hoppas ni trivs bra med ert nya boende. / Tomas
  • Therese M
    Therese M skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi köpte vårt hus genom honom. Han var kunnig och mycket engagerad mäklare. Alltid tillgänglig och tillmötesgående. Vi ville att han även skulle ha hand om försäljningen av vår lägenhet, men tyvärr säljer han bara hus. Vi kan varmt rekommendera Tomas! Läs mer
    2018-04-10 Tomas Jr svarar Therese M
    Tack Therese för den fina rekommendation och omdömet. Hoppas att allt går bra med renoveringen. Ni får höra av er när ni är klara så man får se slutresultatet / Tomas Jr
  • Viktor T skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tomas var helt suverän och allt gick kanon, även om det blev lite strul på slutet så löste han det. 5/5 Läs mer
    2017-10-06 Tomas Jr svarar Viktor T
    Tack Viktor, Hoppas allt går bra med renoveringen och att du kommer trivas. Ska bli intressant att se hur det blir./ Tomas
  • Anders R skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag fick ett bra bemötande han informerade mig hela tiden vad som hände han skötte jobbet bra Läs mer
    2017-10-06 Tomas Jr svarar Anders R
    Tack för det fina omdömet. Önskar dig en trevlig helg / Tomas
  • Tobias I skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hej tycker att allt fungerade bra både första bemötande av fastigheten fram tills att allt blev klart med överlämnandet så är mycket nöjd Läs mer
    2017-10-05 Tomas Jr svarar Tobias I
    Hej Tobias och tack för det finna omdömet. Hoppas allt går bra med renoveringen. Ska bli intressant att få se det färdiga resultatet./Tomas Jr
  • Renate J skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tomas Jr Kulig är en mycket kunnig mäklare charmig dessutom. Hittade rätt köpare till vårt objekt omgående.
    Tack för oss.
    Renate Grigull Jaenson Läs mer
    2017-10-05 Tomas Jr svarar Renate J
    Så kul att ni är nöjda! Har varit ett sant nöje att hjälpa er med er försäljning. Är det något så är det bara att höra av sig till mig./Tomas Jr
  • Britt E skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tomas har vi upplevt som trygg och lugn i sin arbetsuppgift och aldrig har vi känt att han varit stressad. Vi har fått ett korrekt bemötande och resultatet av försäljningen är vi också nöjda med. Läs mer
    2017-10-05 Tomas Jr svarar Britt E
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med affären. Återkom gärna om det är något mer ni behöver hjälp med. /Tomas Jr
Daniel Gesher
Pernilla Lans