Tomas Jr Kulig
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 41 Läs vad Tomas Jr Kulig

• Bengt K sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-03-12

Bymarken
    Sålt en villa på Bymarken i Jönköping. Byggd 1969, endast smärre renoveringar, tillbyggnader och reparationer, dvs nästan i 60-talsstatus.
    Blev trevligt bemött och med bra support vad gäller besiktning och energideklaration samt flexibilitet eftersom jag inte bor i närheten.
    Hade förväntningar på bra pris med tanke på läget, med avdrag för husets ålder. Blev uppfyllt.
    Bra support, alltid nåbar, bra skött. Läs mer
    2020-03-26 Tomas Jr svarar Bengt K
    Hej Bengt,

Tack för omdömet. Skönt att vi hittade en bra kund som var smidig med hela processen.
    Ha det så bra så syns vi på tillträdet. // Tomas Jr
  • Karin L sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-03-10

Taberg
    Vi har sålt en villa på 130 kvm med källare 100kvm.
    Vi har alltid blivit trevligt bemötta av Tomas. Lätt att få tag på och lätt att prata med.
    Vi hade förväntningar på att försäljningssumman till slut skulle vara högre! Det är svårt att säga vad det kan bero på förstås, men vi tycker vi lagt ner mycket jobb på att följa allt i På gång-upplägget, göra allt vi skulle inför både fotografering, besiktning och visning. Visst huset har sina renoveringsbehov men vi tycker priset ändå blev i lägsta laget, strax över det utgångspris vi la oss på.
    Vi behövde återkomma och påminna Tomas vid ett antal tillfällen under processen för han hade glömt eller blandat ihop saker.
    Men ett mycket trevligt och professionellt möte vid kontraktsskrivningen då vi mötte våra köpare för första gången. Där kändes allt väldigt bra. Läs mer
    2020-03-26 Tomas Jr svarar Karin L
    Hej Karin,

Tack för att ni tog er tid att skriva. Tråkigt att marknaden inte värderade ert hus högre i skrivande stund. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus och så ses vi på tillträdet .
  • Kristin S köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-02-10

Gräshagen
    Jag har köpt en bostadsrätt, blev väldigt bra bemött, han var påläst och hade koll på läget. Första gången jag varit i kontakt med en mäklare men det kändes väldigt bra och jag fick bra förståelse om vad jag som köpare behövde genomföra.
    Sammanfattningsvis så var hela köpesprocessen en väldigt trevlig och trygg upplevelse👍🏻 Läs mer
    2020-02-10 Tomas Jr svarar Kristin S
    Hej Kristin,

Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten. Önskar dig lycka till och skulle det vara något är det bara att höra av sig. // Tomas Jr
  • Ville L
    Ville L sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-02-01

Gräshagen
    Trevligt bemötande, bra kundkontakt och en smidig affär. Läs mer
    2020-02-10 Tomas Jr svarar Ville L
    Tack Ville för omdömet. Skönt att vi kunde lösa en köpare så snabbt. // Tomas Jr
  • Zdenko T köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-01-14

Bäckalyckan
    Köpte en 3:a via mäklaren och det har sköts väldigt bra. Han har varit väldigt bra på att återkoppla. Läs mer
    2020-02-10 Tomas Jr svarar Zdenko T
    Hej Zdenko,

Tack för omdömet. Hoppas du ska trivas i din nya bostad. // Tomas Jr
  • Jonny S sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-12-16

Huskvarna Norrängen
    Tillsammans med min mamma sålt hennes bostadsrättslägenhet. Tomas är social, lugn, noggrann. Han har varit mycket behjälplig, haft all tid för frågor, funderingar och information. Både haft möten hemma hos mamma och via telefon(samtal, sms). ingen fråga är för liten... Tomas rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sofia U sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-12-05

Jönköping Väster
    Sålt en lägenhet via Thomas. Bra och proffsigt bemöta.
    Vi fick det pris vi var villiga att sälja för och kontinuerligt återkoppling kring intresset av lägenheten. Läs mer
  • Mats K sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-11-14

Taberg
    Vi har sålt en villa.
    Tomas har varit oss behjälplig på alla sätt. Läs mer
    2019-11-22 Tomas Jr svarar Mats K
    Tack mats för det fina omdömet. Skönt att affären gick smidigt och vi kunde lösa tillträdet. // Tomas Jr
  • Karl F köpte sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-11-06

Bankeryd
    Ärlig, pålitlig, punktlig, noggrann och förestående. En utmärkt mäklare! Läs mer
    2019-11-07 Tomas Jr svarar Karl F
    Tack Karl för dom fina orden. Hoppas ni ska trivas i huset nu. //Tomas Jr
  • Maud L sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-11-03

Lekeryd
    Har sålt en villa, och är mycket nöjd med mäklarens arbete. Läs mer
    2019-11-07 Tomas Jr svarar Maud L
    Hej Maud,