Tomas Jr Kulig
Registrerad mäklare sedan 2017-03-06
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 46 Läs vad Tomas Jr Kulig

• David Ivar P sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-08-03

Tomas är påläst och snabb på att ge respons när frågor dyker upp. Läs mer
  • Karin N köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-07-31

2:a
    Jag köpte min första bostadsrätt och Tomas har varit till stor hjälp genom hela processen. Han har varit anträffbar alla gånger vi behövt honom och kunnat besvara alla frågor och funderingar vi haft. Trevlig, noggrann och tydlig! Levde upp till alla förväntningar jag hade avseende bemötande, information kring lägenheten och anträffbarhet. Läs mer
    2020-08-03 Tomas Jr svarar Karin N
    Tack Karin för omdömet. Hoppas du ska trivas och att allt går bra. Är det något är det bara att höra av sig.
    // Tomas Jr
  • Dennis D sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-07-02

Tenhult
    Sålt vårt hus i Hundshult utanför Tenhult
    Mäklaren har varit förstående i en svår tid för oss, svarat upp snabbt på frågor vi haft
    Försäljningen har fungerat fint Läs mer
    2020-07-03 Tomas Jr svarar Dennis D
    Tack Dennis och Jenny för det finna omdömet.

Hoppas nu att ni ska trivas i den nya bostaden. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet

// Tomas Jr
  • Ann-grieth J sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-07-01

Tenhult
    Sålt mitt hus i Tenhult.
    Tomas är en trevlig och duktig mäklare.
    Väldigt hjälpsam och smidig att ha att göra med. Läs mer
    2020-07-03 Tomas Jr svarar Ann-grieth J
    Tack Ann-Grieth för omdömet. // Tomas Jr
  • AMIL U köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-04-15

3:a
    Vi är jättenöjda med Thomas Jr Kulig. Han är trevlig, inkännande och informativ. Vi kände oss trygga genom hela köpprocessen. Kan varmt rekommendera Thomas!

Tack Thomas och lycka till i fortsättningen.

/ Köpare Veragatan Jönköping Läs mer
    2020-04-16 Tomas Jr svarar AMIL U
    Tack Amil för att du och din fru tog er tid att svara. Hoppas allt går bra med renoveringen och lycka till i framtiden
    // Tomas Jr.
  • Bengt K sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-03-12

Bymarken
    Sålt en villa på Bymarken i Jönköping. Byggd 1969, endast smärre renoveringar, tillbyggnader och reparationer, dvs nästan i 60-talsstatus.
    Blev trevligt bemött och med bra support vad gäller besiktning och energideklaration samt flexibilitet eftersom jag inte bor i närheten.
    Hade förväntningar på bra pris med tanke på läget, med avdrag för husets ålder. Blev uppfyllt.
    Bra support, alltid nåbar, bra skött. Läs mer
    2020-03-26 Tomas Jr svarar Bengt K
    Hej Bengt,

Tack för omdömet. Skönt att vi hittade en bra kund som var smidig med hela processen.
    Ha det så bra så syns vi på tillträdet. // Tomas Jr
  • Karin L sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-03-10

Taberg
    Vi har sålt en villa på 130 kvm med källare 100kvm.
    Vi har alltid blivit trevligt bemötta av Tomas. Lätt att få tag på och lätt att prata med.
    Vi hade förväntningar på att försäljningssumman till slut skulle vara högre! Det är svårt att säga vad det kan bero på förstås, men vi tycker vi lagt ner mycket jobb på att följa allt i På gång-upplägget, göra allt vi skulle inför både fotografering, besiktning och visning. Visst huset har sina renoveringsbehov men vi tycker priset ändå blev i lägsta laget, strax över det utgångspris vi la oss på.
    Vi behövde återkomma och påminna Tomas vid ett antal tillfällen under processen för han hade glömt eller blandat ihop saker.
    Men ett mycket trevligt och professionellt möte vid kontraktsskrivningen då vi mötte våra köpare för första gången. Där kändes allt väldigt bra. Läs mer
    2020-03-26 Tomas Jr svarar Karin L
    Hej Karin,

Tack för att ni tog er tid att skriva. Tråkigt att marknaden inte värderade ert hus högre i skrivande stund. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus och så ses vi på tillträdet .
  • Kristin S köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-02-10

Gräshagen
    Jag har köpt en bostadsrätt, blev väldigt bra bemött, han var påläst och hade koll på läget. Första gången jag varit i kontakt med en mäklare men det kändes väldigt bra och jag fick bra förståelse om vad jag som köpare behövde genomföra.
    Sammanfattningsvis så var hela köpesprocessen en väldigt trevlig och trygg upplevelse👍🏻 Läs mer
    2020-02-10 Tomas Jr svarar Kristin S
    Hej Kristin,

Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten. Önskar dig lycka till och skulle det vara något är det bara att höra av sig. // Tomas Jr
  • Ville L
    Ville L sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-02-01

Gräshagen
    Trevligt bemötande, bra kundkontakt och en smidig affär. Läs mer
    2020-02-10 Tomas Jr svarar Ville L
    Tack Ville för omdömet. Skönt att vi kunde lösa en köpare så snabbt. // Tomas Jr
  • Zdenko T köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-01-14

3:a
    Bäckalyckan
    Köpte en 3:a via mäklaren och det har sköts väldigt bra. Han har varit väldigt bra på att återkoppla. Läs mer
    2020-02-10 Tomas Jr svarar Zdenko T
    Hej Zdenko,