Läs vad 56 Läs vad Tomas Jr Kulig

• 2021-01-10
    Hej!

Jag har köpt en bostadsrätt. Blev bra och trevligt bemött av mäklaren. Det var mitt första bostadsköp, så jag inte riktigt vad jag hade för förväntningar. Mycket var nytt för mig, men jag fick snabb och bra återkoppling när jag hade frågor. Jag hade definitivt rekommenderat Tomas.

mvh
    William
    William H
    • 57.5 m²
    • Gräshagen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
  • 2020-12-23
    Jag sålde en ärvd, medelstor villa, ca 50 år gammal. Blev bemött på bästa sätt och fastigheten såldes snabbt och till förväntat pris. Bra hjälp med försäkring mot oväntade händelser och i övrigt bra hjälp.
    Återstår nu beskattningen, men även där har jag fått bra hjälp.
    Bengt B
    • 177.0 m²
    • Bymarken
    sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tack Bengt för dom fina orden. Vi hörs här i januari med skatten. // Tomas Jr

• 2020-10-28
    Köpt bostadsrätt och mäklaren skötte sig bra
    Jan R
    • 96.5 m²
    Tack Janne för omdömet. Hoppas renoveringen går bra. // Tomas

• 2020-10-26
    Jag fick mäklaren Tomas hjälp med att sälja min fina tvårumslägenhet och är mycket nöjd. Mitt första intryck av en lugn och jordnära mäklare har hållt i sig och det har varit skönt att ha att göra med en mäklare som jag upplever mer som ”en vanlig människa” än bara som en säljare (vilket en del mäklare framstår som). Mäklaren hade stort tålamod med alla mina inspel om texten kring bostaden och har bemött mig trevligt och hjälpsamt alla de gånger vi haft kontakt. Bra betalt för lägenheten blev det också!
    Kristina P
    • 71.0 m²
    • Gräshagen
    Tack Kristina för dom vänliga orden. Kul att du tyckte att jag inte var den typiska mäklaren :) Som jag sagt tidigare tycker jag det är superkul med engagerad säljare som vänder och vrider på texterna. // Tomas Jr

• 2020-09-27
    Tomas hjälpte mig att sälja min lägenhet på ett mycket proffesionellt sätt. Kunnig, hjälpsam och med en mycket god fingertoppskänsla fick han ut min lägenhet på marknaden.
    Annbritt S
    • 71.0 m²
    • Gräshagen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
  • 2020-09-22
    Vi har köpt ett hus. Allt var toppen!
    Jannike H
    • 147.0 m²
    • Tenhult
    köpte sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hej Jannike, Hoppas ni ska trivas i huset. Är det något så är det bara att höra av sig. // Tomas Jr.

• 2020-09-16
    Tomas hjälpte mig vid försäljningen av två bostäder. Han var väldigt proffessionell,trevlig och korrekt.hans arbete resulterade i två bra försäljningar.Kan varmt rekommendera Tomas som maklare!!!
    Nedjeljka B
    • 45.0 m²
    • Kålgården
    Tack Neda för dom varma orden och rekommendationen. // Tomas Jr.

• 2020-09-15
    Hjälp med att sälja en lägenhet. Proffsig,trevlig och hjälpsam. Vi är jättenöjda!
    Elsa K
    • 57.5 m²
    • Gräshagen
    Tack Elsa för att du tog dig tid att svara och för det fina omdömet. //Tomas Jr.

• 2020-09-13
    Sålt lägenhet.
    Tydlig info under processen, både i förberedelserna samt under försäljning. Klara besked. Rimliga förväntningar på utgångsbud. Väldigt nöjd med mäklarinsats!
    Catarina A
    • 66.6 m²
    • Ekhagen
    Hej Catarina, Tack för det fina omdömet, hoppas tiden går fort och ni äntligen får flytta in i ert nybyggda hus. // Tomas Jr

• 2020-09-12
    Tomas inger ett bra förtroende som han även förvaltar väl. Tydlig i sin dialog med både säljare och köpare.
    Joel A
    • 66.6 m²
    • Ekhagen
    Hej Joel, Tack för förtroendet och för att du tog dig tid att svara. // Tomas Jr

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte