8 rekommendationer

Tomas Jr Kulig
en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Hoppets Torg 4
553 21 Jönköping — Visa karta

Vad tror Tomas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 8 kunder tycker om Tomas Jr Kulig

• Adnan P
    Adnan P skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Köpt villa. Fantastisk bra bemötande av mäklaren Tomas.

Allt var bra, redan från första kontakten till den sista. Läs mer
    2018-04-10 Tomas Jr svarar Adnan P
    Tack Adnan för det fina omdömet
    Hoppas att ni trivs i ert nya boende.
    Hör av er om ni behöver hjälp med något i framtiden. / Tomas
  • Leif S
    Leif S skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Sålde huset innan visning, hjälpte mig med allt jag behövde, mycket proffsigt bemötande. Hade tidigare en mäklare i ett annat bolag som inte brydde sig. Kan rekommenderas!! Läs mer
    2018-04-10 Tomas Jr svarar Leif S
    Tack Leif för rekommendationen. Hoppas ni trivs bra med ert nya boende. / Tomas
  • Therese M
    Therese M skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi köpte vårt hus genom honom. Han var kunnig och mycket engagerad mäklare. Alltid tillgänglig och tillmötesgående. Vi ville att han även skulle ha hand om försäljningen av vår lägenhet, men tyvärr säljer han bara hus. Vi kan varmt rekommendera Tomas! Läs mer
    2018-04-10 Tomas Jr svarar Therese M
    Tack Therese för den fina rekommendation och omdömet. Hoppas att allt går bra med renoveringen. Ni får höra av er när ni är klara så man får se slutresultatet / Tomas Jr
  • Viktor T
    Viktor T skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tomas var helt suverän och allt gick kanon, även om det blev lite strul på slutet så löste han det. 5/5 Läs mer
    2017-10-06 Tomas Jr svarar Viktor T
    Tack Viktor, Hoppas allt går bra med renoveringen och att du kommer trivas. Ska bli intressant att se hur det blir./ Tomas
  • Anders R
    Anders R skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag fick ett bra bemötande han informerade mig hela tiden vad som hände han skötte jobbet bra Läs mer
    2017-10-06 Tomas Jr svarar Anders R
    Tack för det fina omdömet. Önskar dig en trevlig helg / Tomas
  • Tobias I
    Tobias I skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hej tycker att allt fungerade bra både första bemötande av fastigheten fram tills att allt blev klart med överlämnandet så är mycket nöjd Läs mer
    2017-10-05 Tomas Jr svarar Tobias I
    Hej Tobias och tack för det finna omdömet. Hoppas allt går bra med renoveringen. Ska bli intressant att få se det färdiga resultatet./Tomas Jr
  • Renate J
    Renate J skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tomas Jr Kulig är en mycket kunnig mäklare charmig dessutom. Hittade rätt köpare till vårt objekt omgående.
    Tack för oss.
    Renate Grigull Jaenson Läs mer
    2017-10-05 Tomas Jr svarar Renate J
    Så kul att ni är nöjda! Har varit ett sant nöje att hjälpa er med er försäljning. Är det något så är det bara att höra av sig till mig./Tomas Jr
  • Britt E
    Britt E skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tomas har vi upplevt som trygg och lugn i sin arbetsuppgift och aldrig har vi känt att han varit stressad. Vi har fått ett korrekt bemötande och resultatet av försäljningen är vi också nöjda med. Läs mer
    2017-10-05 Tomas Jr svarar Britt E
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med affären. Återkom gärna om det är något mer ni behöver hjälp med. /Tomas Jr
Daniel Gesher
Pernilla Lans