Tomas Jr Kulig
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-05

Läs vad 26 Läs vad Tomas Jr Kulig

• Johan Magnus F köpte sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-19

Huskvarna Norrängen
    Bra bemötande och hjälpsam. Tog sig tid och hjälpte oss med alla frågor vi hade kring vår husförsäljning. Läs mer
  • Anette O köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-12

Huskvarna
    Köpt bostadsrätt mycket bra bemötande Läs mer
  • Jonas Valdemar N sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-05-31

Bottnaryd
    Bra på sin sak. Pedagogisk,lätt att förstå när han förklarar upplägget av en försäljning. Läs mer
  • Emelie P köpte sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-04-03

Bankeryd
    Köpt ett hus
    Bra återkoppling och trevligt bemötande
    Ovanstående Läs mer
  • Josefin A sålde sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-03-26

Huskvarna Söder
    Sålt bostad. Bra bemötande och supernöjd med Thomas! Proffsig, smidig och omtänksam genom hela affären! Har aldrig varit så nöjd med en bostadsaffärer som med denna! Läs mer
  • Oskar N köpte en tomt med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-27

Visingsö
    Jag har köpt en tomt. Tomas var proffsig och kändes ärlig. Jag är överlag mycket nöjd med hela processen. Läs mer
    2019-03-06 Tomas Jr svarar Oskar N
    Hej Oskar,

Vill tacka för omdömet och samtidigt passa på att önska dig och din bror lycka till med ert husprojekt på Visingsö. Säg till när allt är klart, skulle vara jättekul att få se det färdiga resultatet. // Tomas Jr
  • Ulla Berit Sofia S
    Ulla Berit Sofia S sålde en tomt med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-24

Visingsö
    Tomas Jr Kulig har varit mig behjälplig med försäljningen av Fastigheten Tunnerstad 3:33, Visingsö.
    Tomas har varit mycket tillmötesgående och jag har haft stort förtroende för honom.
    Utgångsläget för försäljningssumman var i mitt tycke i lägsta laget i början men justerades sedan upp och Tomas lyckades med försäljningen utöver förväntan. Det är jag mycket glad för.
    Jag kan varmt rekommendera Tomas Jr Kulig.
    Med vänlig hälsning
    Ulla Sjöberg Holmström Läs mer
    2019-03-06 Tomas Jr svarar Ulla Berit Sofia S
    Hej Ulla,

Tack för din rekommendation Ulla. Hoppas allt är bra med er. Skulle det var något är det bara att höra av sig.// Tomas Jr
  • Enes R köpte sitt hus med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-11

Huskvarna
    Jag har köpt ett radhus.
    Det var inte så svårt att komma i kontakt med Tomas.Alla frågor besvarades i tid.
    Jättebra mäklare.Rekomanderas!!! Läs mer
    2019-03-06 Tomas Jr svarar Enes R
    Hej Enes,

Tack för det fina omdömet. Hoppas ni ska trivas i huset. skulle det vara något är det bara att höra av sig. // Tomas Jr
  • Pascal H köpte sin bostad med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-01-27

Vi har köpt en bostad i Rommelsjö, Tenhult.
    Vi fick alltid trevligt bemötande och han var väldigt hjälpsam.
    Vi är överlag väldigt nöjda med affären, vi fick ett hus vi har velat ha och allt löpte på prickfritt. Läs mer
    2019-01-28 Tomas Jr svarar Pascal H
    Hej Pascal,

Hoppas ni ska trivas i det nya huset och lycka till med allt. Skulle det vara något är det bara att höra av sig. // Tomas Jr
  • Henrik H sålde sin bostad med hjälp av Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-01-26

Vi har nu sålt vårt hus där vi bott i nästan trettio år och vi är mycket nöjda med Tomas som mäklare. Han arbetar professionellt, är trevlig, korrekt, är lätt att nå och mycket informativ. Ett stort tack till dig Tomas! Läs mer
    2019-01-27 Tomas Jr svarar Henrik H
    Hej Henrik och Birgitta,

Tack för det fina omdömet. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er att sälja ert hus. //Tomas Jr

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher