Fastighetsbyrån Jönköping

Fastighetsbyrån Jönköping

• BadgeElevenYears
2 037

På Fastighetsbyrån i Jönköping arbetar vi på ett ärligt, engagerat sätt och sätter alltid våra kunders behov i fokus! Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Jönköping? Efter 50 år här i trakten har vi lärt oss en del om både bostadsmarknaden och människorna här, så låt oss hjälpa dig inför din bostadsaffär. Vill...

2037 omdömen om Fastighetsbyrån Jönköping

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 2037 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Gudrun B
Barnarp

Eveline är en kunnig, trevlig och smidig person som hanterar både säljare och köpare på ett professionellt men också välkomnande och bra sätt. Man känner sig trygg i processen och i affären som man ju inte gör så ofta i livet. Hon är tillgänglig och trygg i sin roll och med ett smittande positiv inställning. Kan varmt rekommenderas.

Måns L
Barnarp

Professionell, flexibel och lättillgänglig. Har ett lättsamt sätt som tilltalar både säljare och köpare.

Timmy J
Köpte sitt hus med hjälp av Eveline Ahx en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Barnarp

Tog sig tid för våra funderingar och frågor på visningen. Höll oss uppdaterade genom processen och gav ett samlat och professionellt intryck. Bra tips för både oss som köpa men även till säljaren. Rekommenderas!

Benny N
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Brandstorp

Utifrån en ganska speciell säljsituation med kronofogde involverad med uppdrag till mäklaren Anders att sälja ett ganska udda objekt och vi själva befunnit oss i Spanien hela tiden fram budgivningens slutförande. Anders mäklare har bemött oss på ett seriöst och välvilligt sätt, kanske lite oanträffbar ibland. Anders har utifrån en digital visning förmedlat fortsatt information under processens gång som vi har uppskattat och som i slutänden gjorde att vi vågade buda högst.

Svar från Anders Lagerquist

Tack för dessa ord. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus när ni gjort färdigt allt ni vill. Ha en bra dag!

Lina H
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Bunn

Rebecka är en person som tar hänsyn till våra behov som säljare. Hon har ett bra bemötande och det känns väldigt bra i kommunikationen!

Svar från Rebecka Emanuelsson

Tack snälla för dom fina orden! Tack igen för ert förtroende :) Vänligen, Rebecka

Ann-Kristin S
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Bunn

Fick mycket bra bemötande som levde upp till våra förväntningar .

Svar från Rebecka Emanuelsson

Tack för att du tog dig tiden och skriva ett så fint omdöme Anki, det värmer! Hoppas nu ni kommer trivas super i Bunn och i ert nya hus. Vänligen, Rebecka

Mattias J
Bunn

Rebecka har genom hela processen agerat på proffsigt sätt och bemött oss med respekt samt varit väldigt tillmötesgående. Kan inget annat säga än att jag är väldigt nöjd.

Svar från Rebecka Emanuelsson

Stort tack för omdömet Mattias! Gläder mig att du känner dig nöjd! Tack igen för att jag fick hjälpa er med förmedlingen :) Vänligen, Rebecka

Rifa R
Huskvarna Öxnehaga

Otroligt trevlig och kan sin sak.

Birgitha K
Sålde sitt hus med hjälp av Nathalie Saliba en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Taberg

Nathalie är en ängel! Jag, Birgitha Karlsson, är god man och fick, i mitt uppdrag att sälja ett mycket speciellt hus i Taberg. Nathalie har varit en klippa i detta mycket speciella, kom det igen, speciella ärende!! jag trodde det skulle ta mycket tid av både mej och henne och att det skulle ta lång tid. men det har gått över förväntan och idag är jag såå nöjd! jag ger henne en guldstjärna.

Svar från Nathalie Saliba

Tusen tack Birgitha för förtroendet och de fina orden, det uppskattas! Nu blickar vi framåt tillträdet! Kram Nathalie, Fastighetsbyrån

Erik P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marius Tunaru en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Torpa

Mycket trevlig och kompetent mäklare som går den extra milen för sina kunder.

Richard H
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Huskvarna Öxnehaga

Trevlig, framåt, erfaren mäklare med högt tempo och stort intresse av att både hjälpa säljarna och köparna att få till en bra affär.

Wendela S
Tenhult

Vi hade förmånen att både få sälja och köpa vårt nya hem genom Marius. Vi är så nöjda som man kan vara, allt har varit bra! Han är lyhörd, ödmjuk, effektiv och ärlig! Vi kunde inte ha fått en bättre upplevelse, vill du ha en mäklare i toppklass så kontakta Marius!

Bo A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Vänlig, noggrann, korrekt, ihärdig och realistisk. En mycket brs person!

Paul Andrew L
Landsjön

Eveline has been exceptional. She is professional yet friendly. We only speak a little Swedish but Eveline has been careful to describe in detail what each step of the sales process includes, in English, so we fully understand at all times what is happening. The process in Sweden is very different to the process in England so to have a friendly person who helps you at every step is useful and reassuring. Eveline has done that so we are very, very grateful for all of her help. Thank you very much Paul & Tracy

Svar från Eveline Ahx

Dear Paul & Tracy, Thank you for your wonderful feedback! I'm thrilled you found the process smooth and understandable. It was a pleasure assisting you. If you need anything in the future, feel free to reach out. Best regards, Eveline

Steven H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josephine Stern en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Ekhagen

Serviceinriktad och trevlig tillmötesgående.

Kristina V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Proffsig, trevlig och återkopplande

Svar från Daniel Gesher

Tack för goda betyg och fina ord. Att återkoppla och vara informativ är särskilt viktig i en utmanande marknad. Tack för förtroendet Kristina. Mvh Daniel

Anton J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Trevlig och hjälpsam. Bra på att förklara och löste allt galant! 10/10

Svar från Daniel Gesher

Tack för fina ord Anton, det var en trevlig upplevelse att göra affär med dig! mvh Daniel

Michael C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Hansen en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Bankeryd

Trevlig bemötande och precis lagom mängd engagemang.

Cecilia W
Bankeryd

Bemötandet var från början till slut varmt och proffsigt. Vi förväntade oss en dialog vilket vi också hade genom hela försäljningstiden. Vi upplevde att mäklarna var följsamma med vårt önskade försäljningspris som ändå låg i överkant av värderingen. De jobbade hårt för att hitta rätt intressenter till vår villa. Samarbete med besiktningsman, stylist och fotograf gick smidigt. Foldern var snyggt utformad. I dessa tider går det trögt att sälja fastigheter, så vi är nöjda med utfallet av vår försäljning. Vi fick det vi begärde...

Johan W
Norrahammar

Bra, lugnt och samlat intryck som inger förtroende. Bra löpande återkoppling. Lätt att få tag på. Saklig och relevant information.

Svar från Rebecka Emanuelsson

Tack för att du tog dig tiden och skickade in ett omdöme :) Nu hoppas vi alt rullar på bra så du snart får tillträda ditt fina hus :) Vänligen, Rebecka

Simon D
Sålde sitt hus med hjälp av Josephine Stern en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Grästorp

Professionell mäklare som gjorde husförsäljningen oerhört smidig och enkel trots en tuff marknad.

Gunilla D
Hovslätt

Positiv. Entusiastisk. Nästan lite för ivrig. Men bra!

Joel E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Bankeryd

Mycket trevlig. Lugn och metodisk och mycket professionell.

Svar från Rebecka Emanuelsson

Tack så jättemycket för omdömet! Jag hoppas ni trivs utmärkt i eran fina lägenhet :)

Boris V
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Professionell, tillmötesgående

Emma M
Kättilstorp

Bra bemötande, lite övertydlig men väldigt hjälpsam

Vanessa Marjorie G
Bymarken

Väldig bra och trevlig. Lyssnade och tog tills ig det man ville ha hjälp med .

Gitte F
Sålde sitt hus med hjälp av Marius Tunaru en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Ekhagen

Jag är nöjd det gick enkelt och snabbt att få till en försäljning.

Marie B
Sålde sitt hus med hjälp av Marius Tunaru en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Trånghalla

Kunnig, påläst och drivande genom hela affären. Fanns alltid tillgänglig för frågor. Hade dock önskat oss ett bättre slutresultatet men är förövrigt nöjda

Axel E
Trånghalla

Bra bemötande samt bra kommunikation genom hela processen

Ebba E
Trånghalla

Trevlig, snabb respons, tryggt och proffsigt bemötande.

Tobias N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marius Tunaru en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Väldigt smidig och trevlig. Tog tag i saker direkt 👍🏻

Elisabeth H
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Mullsjö

Samma omdömen som min make har skickat in

Svar från Anders Lagerquist

Tack och ha en bra dag! Vi ses igen när ni skall lämna över huset!

Andreas O
Söder

Alltid tillgänglig dygnet runt med snabb respons. Hjälpsam trots en svårare marknad för säljaren. Duktig på att komma ihåg och presentera fakta. Väldigt nöjd!

Robert M
Kättilstorp

Svårt att ge fem när jag inte har något att jämföra med, det var mitt första bostadsköp och har inte budat på något tidigare, men genomgående väldigt bra! Framförallt lätt att få tag på och var enkelt att få svar på alla frågor jag och min fru hade, vilket vi uppskattade väldigt mycket!

Fredrik A
Bymarken

Marius va bra och energisk även att marknaden överlag inte var med oss . Fick inte vad jag ville ha för lägenheten men känner mig ändå ok nöjd framförallt hur Marius skötte försäljningen.

Emil B
Ekhagen

Marius skötte sig bra i alla moment så här långt och höll vad han lovade

Bengt H
Mullsjö

En mäklare som har passat oss utmärkt - bra löpande info, ” jordnära ” och erfaren. Har gett oss en trygghet inför vårt livs affär genom sin kunnighet , känsla för marknaden idag och som sagt en lång erfarenhet.

Svar från Anders Lagerquist

Tack för dina tankar. Har varit ett rent nöje att hjälpa er med försäljningen av ert härliga hus! Ha en bra dag och hälsa hustrun!

Tobias H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Gräshagen

Mycket duktig mäklare som gjorde allt han kunde för att få oss att känna oss trygga i vår bostadsaffär!

Andreas P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Gräshagen

Kompetent, snabba ryck och väldigt trevlig (utan att det kändes fejkat). Mitt första bostadsköp och om det blir fler gånger kommer nästa mäklare ha en hög ribba att nå. Toppen rakt av.

Linn A
Gräshagen

Said arbetade stenhårt för att få våran lägenhet såld till bästa möjliga pris; tidig morgon, sen kväll, vardag som helg. Han är en varm och omtänksam person som vi har stort förtroende för. Han utstrålar professionalitet och har effektiva strategier för att hitta rätt köpare. Vi är supernöjda med att ha haft Said som vår mäklare och kan rekommendera honom varmt!

Leif N
Vättersnäs

Jag blev bra och trevligt bemött. Både mäklaren och jag som säljare hade ganska höga förväntningar på en bra affär. Sen blev marknaden som den blev. Huset visade sig svårsålt. Jag kan inte svara på vad mäklaren skulle gjort ytterligare. Jag har en positiv upplevelse av mäklarens arbete.

Svar från Rebecka Emanuelsson

Stort tack för omdömet. Det var en tuff marknad men tillslut lyckades vi. Tack ännu en gång för ert förtroende! Vänligen, Rebecka

Miki T
Huskvarna

Väldigt duktig och driven mäklare som vi haft både vid köp och försäljning av bostaden. Kan starkt rekommendera Jenny!

Johanna H
Sålde sitt hus med hjälp av Nathalie Saliba en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Taberg

Väldigt hjälpsam och serviceinriktad! Rekommenderas

Svar från Nathalie Saliba

Tusen tack! Nu blickar vi framåt tillträdet. :)

Maria A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Saliba en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Huskvarna

Hon har varit jättebra, kunnig, professionell. Tillgänglig och genuin

Svar från Nathalie Saliba

Tusen tack för förtroendet! Nu blickar vi framåt tillträdet. :)

Kerstin S
Bottnaryd

Jag har upplevt ett fint samarbete med Eveline och blivit mycket väl bemött. Hon är professionell, men vänlig. Jag hade en hel del frågor på vilka hon svarade snabbt och utförligt och visade sig väl insatt i allt som rörde min bostad. Jag kan varmt rekommendera henne. Tack Eveline! Mvh, Kerstin

Svar från Eveline Ahx

Tusen tack Kerstin för att du tog dig tiden att lämna ett så fint omdöme till mig. Det betyder väldigt mycket ska du veta! Tack själv för att vi fick förtroendet att förmedla din fina bostad. Önskar dig allt gott. Vi ses på tillträdet. Med vänliga hälsningar Eveline

Lisa W
Jönköping Öster

Lyhörd inför vår önskemål! Blev en snabb och smidig affär tack vare Marius.

Maria H
Jönköping Öster

Trevligt och proffsigt bemötande. Levde upp till mina förväntningar

Mùi N
Torpa

Marius är trevlig och flexibel . Han är en duktig person .

Valid H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Saliba en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Huskvarna

Hon var super trevligt och hjälpsam! Det var första gången jag köpte lägenhet och hade inga erfarenheter men med mäklarens rådgivning och hjälp kunde jag känna mig lite mindre stressad och hon är super proffesionell i sitt jobb ! Väldigt nöjd 👍🏼

Svar från Nathalie Saliba

Tack för de fina orden! Nu blickar vi framåt tillträdet! :)

Philip L
Torpa

Bra och tydlig kommunikation, ingav ett förstående som jag uppskattade. Under kontraktskrivningen var han tydlig och kommunikativ och gick igenom samtliga punkter. Uppskattas för en annan som inte är helt påläst om allt runt fastighetsaffärer.