Anna-Kristina Lidström Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2011-02-28
Aktiv på Reco.se sedan 2017-12-15
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Förutom alla härliga människor man möter varje dag, är det nog den där känslan av att ha fört samman säljare och köpare i en lyckad affär. Det skapar den största känslan av tillfredsställelse. Jag älskar mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en ärlig, lyhörd och professionell mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar allt med havet - båtliv på sommaren och skoter eller pimpelfiske på vintern. Jag älskar även utförsåkning, det är något jag och familjen alltid försöker hinna med varje vinter. Läs mer

Läs vad 109 Läs vad Anna-Kristina Lidström Karlsson

• Viola L sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-08-13

Östanfjärden
    Sålt ett fritidshus, hon är rätt person på rätt plats , glad, positiv, kunnig samt ärlig. Läs mer
    2020-08-13 Anna-Kristina L svarar Viola L
    Tack! Det är lätt att göra affärer när man talar samma språk :)
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Daniel M köpte sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-07-29

Sangis
    Jätte hjälpsam, super trevligt och sympatisk.
    Kan svara på alla frågor. Jätte kompet Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Annika S köpte sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-07-23

Kamlunge-Västanfors-Stora lappträsk
    har köpt ett fritidshus. Anna-Kristina har varit hjälpsam och serviceinriktad till oss som kund. Hon har bemött oss mkt väl. Allt har flutit på bra. Är mkt nöjd. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Olov E sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-07-19

Näsbyn
    Sålt villa bra bemötande trevlig bra med kontakter vid frågor 👌en toppen säljare Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Jonas S köpte sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-07-13

Kamlunge-Västanfors-Stora lappträsk
    Köpt sommarstuga. Haft en mycket bra dialog med mäklaren. Bra och snabb information. Bra hjälp med bank och övriga funderingar. Finns inget att anmärka på, betyg 5+ Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Simon P köpte sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-06-24

Bredviken
    Bra bemötande. Var på hugget när man hade frågor och skötte det bra. Läs mer
  • Britt-Marie J
    Britt-Marie J sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-06-24

Siknäs
    Jag sålde sommar stuga

Har bara positivt att säga hur Anna-Kristina bemött mig

Hon levererade, blev positivt överraskad.

Jag fick ett stort förtroende för Anna-Kristina hur hon har skött förmedlingen av min fastighet. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Hans N köpte sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-06-17

Har köpt sommarstuga. Fick proffsighet, ett toppen bemötande och fin återkoppling av Anna-Kristina under hela resan. 😃😃 Även mkt viktigt med transparans efter avslutad budgivning dvs budgivningslista när man till slut vann stugan genom budgivningen. Blev dyrt den här gången men vi fick iaf med ett Ute-dass..😜😜 Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Yngve L köpte sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-06-17

Frevisören
    Har varit på visning och sedan köpt en sommarstuga, trevligt och proffsigt bemötande, proffsigt handläggande av affären,
    Mycket nöjd och skulle definitivt rekommendera dom. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Vivi-ann L sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-06-03

Bondersbyn-Marieberg-Forshaga
    Vi har tidigare träffat AK och mötena har alltid varit bra. Hon är trevlig, glad, positiv, engagerad. Vi har köpt ett hus, och nu säljer vi vår stuga. AK är duktig i sin yrkesroll och informerar och förklarar vad som händer vid ett köp/försäljning. Hon levde upp till våra förväntningar. Jag och min man är hel nöjda Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalix

Anna-Kristina Lidström Karlsson