Anna-Kristina Lidström Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Förutom alla härliga människor man möter varje dag, är det nog den där känslan av att ha fört samman säljare och köpare i en lyckad affär. Det skapar den största känslan av tillfredsställelse. Jag älskar mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en ärlig, lyhörd och professionell mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar allt med havet - båtliv på sommaren och skoter eller pimpelfiske på vintern. Jag älskar även utförsåkning, det är något jag och familjen alltid försöker hinna med varje vinter. Läs mer

Läs vad 93 Läs vad Anna-Kristina Lidström Karlsson

• Staffan K sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-02-27

Näsbyn
    har sålt ett hus i kalix och mäklaren har skött det på ett utmärkt sätt , jag har blivit bra bemött och jag kan utan vidare rekomendera henne till andra Läs mer
  • Anton E köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-02-12

Supernöjd! Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Nils-petter R köpte sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-02-05

Risögrund
    Köpt ett hus, älvsbyhus byggt-78

Mycket bra bemötande och väldigt tillmötesgående och hjälpsam.

Vissa mäklare man mött har varit väldigt "försäljaraktiga" i sitt bemötande - alla vill ju sälja, men försök inte tuta i oss att ett kök helt i original från -69 är rena guldgruvan och inte behöver renoveras. Anna-kristina kändes dock väldigt ärlig och rak från första början, vilket uppskattades väldigt mycket.

Sammanfattningsvis, har vi fått ett gott bemötande, ärligt och rakt, och väldigt serviceminded och hjälpsam. Läs mer
    2020-02-05 Anna-Kristina L svarar Nils-petter R
    Det här är det bästa betyg man kan få, och jag är också så glad över att ni känner er nöjda och trygga med hela processen (vi har ju sett på några hus tillsammans). Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende!
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Philip J sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2020-01-07

Centrum
    Superduktig och trevlig mäklare! Bra bemötande, bra engagemang! Helt nöjd! Läs mer
    2020-02-05 Anna-Kristina L svarar Philip J
    Stort tack för ert fina omdöme! :)
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Janne S köpte sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-12-19

I stort nöjd.
    Är mer egna okunskapen som skapat lite förvirring ibland. Läs mer
    2019-12-25 Anna-Kristina L svarar Janne S
    Det är ju precis därför vi finns - för att stötta, svara och förklara :) Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende!
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Daniel T sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-11-20

Centrum
    Vi har sålt vårat hos. Anna-Kristina har varit mycket bra. Alltid tillgänglig och realistiskt i sina förväntningar. Mycket trevligt! Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Johanna T sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-11-20

Centrum
    Jättetrevlig, lätt att få kontakt med.

Rekommenderas! Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Richard J köpte sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-11-19

Centrum
    Sålde vårat hus genom fastighetsbyrån och Anna-Kristina skötte allt perfekt.
    Vi blev väldigt bra bemött.
    Förväntningar uppfylldes och allt gick smidigt så toppbetyg!
    /Richard och Anna Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Jonas J sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-11-13

Centrum
    Mäklaren uppfyllde alla ställda förväntningar mer än tillräckligt Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Lenita B sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-11-01

Centrum
    Sålde vår villa och hade blivit rekommenderad henne. Blev trevligt bemött. Hon gav oss all information löpande på ett professionellt och sakligt sätt. Vi har känt oss trygga i hela försäljningsprocessen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalix

Anna-Kristina Lidström Karlsson