Anna-Kristina Lidström Karlsson

Anna-Kristina Lidström Karlsson

Anna-Kristina Lidström Karlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kalix

Anna-Kristina Lidström Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2011-02. Anna-Kristina Lidström Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 187 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna-Kristina Lidström Karlsson har haft 56 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Förutom alla härliga människor man möter varje dag, är det nog den där känslan av att ha fört samman säljare och köpare i en lyckad affär. Det skapar den största känslan av tillfredsställelse. Jag älskar mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en ärlig, lyhörd och professionell mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar allt med havet - båtliv på sommaren och skoter eller pimpelfiske på vintern. Jag älskar även utförsåkning, det är något jag och familjen alltid försöker hinna med varje vinter.

Försäljningar

2022-03 - 2023-02

187 omdömen om Anna-Kristina Lidström Karlsson

Sedan starten hos Reco 2017
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    2023-01-28 Verifierad kund
    Min mäklare Anna-Kristina Lidström Karlsson har bemött mig på ett bra sätt. Hon har varit vänlig,trevlig och proffsig. Hon har skött uppdraget precis så som jag förväntade mig. Hon har alltid varit tillgänglig, gett goda råd och tips, samt hållit mig väl informerad om händelseförloppet. Jag är mycket nöjd och tacksam för det arbete som Hon har gjort.
    Vänligen Inger Kankanranta
    Tack så väldigt mycket för dina fina ord! Det gör mig jätteglad :) Anna-Kristina Lidström Karlsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    • Risögrund
    2023-01-25 Verifierad kund
    Engagerad .Levde upp till våra förväntningar .
    Stor hjälp av Anna Kristina med personal.
    Lätt att få kontakt med
    Kunning
    Tusen tack för omdömet! Det är så roligt att ni uppskattar vårt och mitt arbete. Anna-Kristina Lidström Karlsson
    • Grytnäs
    2023-01-24 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb försäljning av fastigheten.
    • Övertorneå
    2023-01-24 Verifierad kund
    Bra mäklare som fixade och löste det mesta med affären
    Tack för ert fina omdöme & för ett gott samarbete! :) Anna-Kristina Lidström Karlsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    • Töre
    2022-11-12 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, allt har gått snabbt och smidigt
    • Näsbyn
    2022-10-12 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande och proffsigt uppträdande.
    • Svanstein
    2022-10-11 Verifierad kund
    Hej!

Jag hittade annonsen på internet när jag
    var i Italien.
    Anna-Kristina har jämt varit vänlig och professionel.
    Lycklig att ha kunnat köpa gården i
    Svanstein 239.

Tack!
    Anette
    2022-10-11 Verifierad kund
    Vi känner oss trygga med Anna-Kristina och hennes gäng. Hon har hjälpt oss taktiskt och praktiskt med försäljningen tidigare också. Rekommenderar varmt
    Vi tackar allra ödmjukast för ert förtroende, det har varit ett rent nöje! Varje gång! Anna-Kristina Lidström Karlsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    2022-09-13 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt med, tillmötesgående och glad person. Hört av sig när jag sökt henne.
    Bra genomgång av köpehandlingar innan betalning av handpenning.
    Så fint sagt, det betyder mycket att få positiv respons och gensvar på att det vi förmedlar tas emot på ett bra sätt. Anna-Kristina Lidström Karlsson
    • Töre
    2022-09-08 Verifierad kund
    Bra bemötande, hon levde upp till alla förväntningar vi hade. Vi hade en jättebra upplevelse!
    Tack snälla! Vilka fina ord, det stärker en. Anna-Kristina Lidström Karlsson