Mäklare Norrbotten Kalix Fastighetsbyrån Kalix Anna-Kristina Lidström Karlsson
Anna-Kristina Lidström Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2018-12
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Förutom alla härliga människor man möter varje dag, är det nog den där känslan av att ha fört samman säljare och köpare i en lyckad affär. Det skapar den största känslan av tillfredsställelse. Jag älskar mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en ärlig, lyhörd och professionell mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar allt med havet - båtliv på sommaren och skoter eller pimpelfiske på vintern. Jag älskar även utförsåkning, det är något jag och familjen alltid försöker hinna med varje vinter. Läs mer

Läs vad 62 kunder tycker om Anna-Kristina Lidström Karlsson

• Matti J köpte sin bostad med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-12-31

Köpt en villa i övertoneå. Bemötandet var mycket bra. bRA OCH SNABB SERVICE , UTAN PROBLEM. Läs mer
  • Robert N sålde sin bostad med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-12-19

Sålt villa.
    Mycket bra bemötande.
    Hade höga förväntningar som hon levde upp till.
    En mäklare som var mycket lätt att samarbeta med. Läs mer
    2018-12-21 Anna-Kristina L svarar Robert N
    Tack för ett fint samarbete :)
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Lisa N sålde sin bostad med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-11-23

Anna-Kristina hjälpte oss med försäljningen av vårt hus. Vi kommer absolut vända oss till henne igen om det blir aktuellt i framtiden. Fint och bra bemötande, rekommenderas! Läs mer
    2018-12-21 Anna-Kristina L svarar Lisa N
    Tack för det fina omdömet - ni är alltid välkomna åter ;)
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Eva L sålde sin bostad med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-11-19

En villa som vi ville ha sålt fort. Allt har fungerat enligt förväntningar. Vi anlitade henne när vi sålde vårat förra hus också. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Tuija P köpte sin bostad med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-11-18

Jag köpte en bostadsrätt. Mäklarens sätt och bemötande var mycket positivt!
    Tack! Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Anders W köpte sin bostad med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-11-12

Köpt sommarstuga.bra hjälp under köpet. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Sven Olof E sålde sin bostad med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-11-04

Mycket proffesionell och bra.
    Sålt Villa. uppfyllde förväntningarna. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Helena T sålde sin bostad med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-11-02

Fick ett bra bemötande av min mäklare. Priset på huset blev mindre än beräknat men har inget med mäklaren att göra. Är annars nöjd med försäljningen. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Stig N köpte sin bostad med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-11-01

Säljer en villa och har köpt en villa av denna mäklare nyligen

Bra bemötande verkar saklig och engagerad

Få sålt huset, återstår att se

Serviceinriktad och behjälplig, både när man är säljare eller köpare av ett hus Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Svante S sålde sin bostad med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-10-30

Sålt ett hus
    Bemötande : Trevlig, korrekt, vänlig
    Förväntningar : Bra bemötande. Bra återkontakt , bra redovisning vid budgivningen. Korrekt. Ej stressad vid kontakt . Raka besked

Sammanfattning : Rekommenderar mäklaren till andra köpare/säljer Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalix