Läs vad 119 Läs vad Anna-Kristina Lidström Karlsson

• 2020-12-23
    Köpt en enplansvilla om 100 kvm med fristående garage. Bra bemötande av mäklaren, fått svar på de frågor jag haft och fått tillräcklig med information inför köpet.
    Filip J
    • 104.0 m²
    • Näsbyn
    köpte sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
  • 2020-12-06
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mäklarens bemötande var mycket professionellt och vi kände oss välinformerade under budgivningen. Trots att liknande lägenheter i området visat sig vara svåra att sälja lyckades mäklaren få lägenheten såld på mycket kort tid. Dessutom till ett pris som vida överträffade våra förväntningar.
    Leif S
    • 2:a
    • 55.5 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
  • 2020-11-27
    Sålt huset inom 4 dagar för mer än utgångspriset. Mycket trevlig mäklare.
    Conny B
    • 103.0 m²
    • Grytnäs
    sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
  • 2020-11-03
    Jag känner mig trygg med Fastighetsbyrån svaren på mina frågor är konkreta och enkla att förstå. Personalen känns kunnig inom sitt område och ger inte svar på saker som inte är deras sak utan hänvisar en vidare. Mina förväntningar har infriats vid köp av stuga och bostadsrätt samt vid hjälp av försäljning av ett hus.

Tack för ett trevligt och omtänksamt bemötande.
    Ann-katrin B
    • 3:a
    • 73.5 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
  • 2020-10-19
    Försäljning av hus/fritidshus
    Fantastiskt bemötande
    Fint prospekt med proffsiga bilder och text
    Bra återkoppling i hela försäljningsprocessen
    Tydlig och klar kommunikation
    Bästa rekommendationer!
    Eva L
    • 90.0 m²
    • Pålänge
  • 2020-09-30
    Mäklaren har på ett mycket proffsigt sätt hjälpt oss att sälja en fastighet. Hon är mycket engagerad, driven och kunnig. Jag skulle varmt rekommendera denna mäklare till andra.
    Jan Erik L
    • 104.0 m²
    • Näsbyn
  • 2020-09-24
    Vi är nöjda med hantering av försäljning av vår gård. Mäklaren var trevlig, tillmötesgående, effektiv och tillgänglig!

Som förstagångsförsäljare av egendom kunde det tydligare i ett tidigt skede informerats om att ev köpare kanske önskar besiktning av huset, då detta kunsde ha beställt tidigare och affären kunde avgjorts tidigare. Ingen info om handpenneing. Huset signerat från alla parter men köpare kan alltså dra sig ur när besiktning är gjord...
    Så lite tydligare info om hur försäljningen sker och vad som sker när.
    Anna W
    • 92.0 m²
    • Nyborg - Ytterbyn
  • 2020-08-30
    Vi har sålt vår näringsfastighet/gård. Hade förväntningar om att mäklaren skulle vara rimlig och realistisk med båda fötterna på jorden. Och det har hon verkligen varit! En exemplarisk mäklare, en mäklare som andra mäklare ska ha som förebild! Professionell, ett utmärkt bollplank, sakkunning och personlig! När någon jag söker behöver en mäklare är det henne jag kommer att rekommendera och fastighetsbyrån.
    Ingela F
    • 110.0 m²
    • Hömyfors - Moån
  • 2020-08-29
    Mycket bra bemötande och kunnig
    Jesper J
    • 110.0 m²
    • Hömyfors - Moån
  • 2020-08-15
    Har köpt ett hus med lite defekter, Blev grundligt upplyst om dessa och fick proffsig och bra hjälp i allt som gällde köp, bud och kontraktskrivande. Upplevde mig få den hjälp jag behövde.
    Har även sålt stuga med Anna-Kristinas hjälp. även denna affär förlöpte på bästa sätt. Känns tryggt att ha hjälp av Anna-Kristina.
    Lena G
    • 1:a