Anna-Kristina Lidström Karlsson

Anna-Kristina Lidström Karlsson

Anna-Kristina Lidström Karlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kalix

Anna-Kristina Lidström Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2011-02. Anna-Kristina Lidström Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 144 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna-Kristina Lidström Karlsson har haft 87 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Förutom alla härliga människor man möter varje dag, är det nog den där känslan av att ha fört samman säljare och köpare i en lyckad affär. Det skapar den största känslan av tillfredsställelse. Jag älskar mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en ärlig, lyhörd och professionell mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar allt med havet - båtliv på sommaren och skoter eller pimpelfiske på vintern. Jag älskar även utförsåkning, det är något jag och familjen alltid försöker hinna med varje vinter.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 144 Läs vad Anna-Kristina Lidström Karlsson

• sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    • Hedenäset
    2021-09-08
    Tycker att Hon skött hela ärendet riktigt proffsigt. Det är tydlig, rak och kontinuerlig kommunikation och Hon har fått mig att känna mig trygg i hennes ”händer”. Kan mycket väl tänka mig att rekommendera henne som mäklare till både mina vänner och bekanta.
    Av 10 möjliga poäng, får hon 15.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    • Risögrund
    2021-09-06
    Fant informasjon fra plakat utenfor Skogsvegen 3. Kontaktet mekleren og etter det gikk alt raskt og greit. Vi er veldig fornøyd
    • Bondersbyn-Marieberg-Forshaga
    2021-08-30
    Vi är mycket nöjda! Proffsig och kunnig mäklare!
    2021-08-20
    Hon var trevlig och svarade bra på frågor vi hade. Hjälpte oss så vi kunde skriva kontrakt nere i Lund på Fastighetsbyrån där. Allt kändes bra och smidigt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    2021-08-20
    Bra och proffsigt bemötande samt tillmötesgående.
    • Lappbäcken
    2021-08-09
    A-K er en real og dyktig megler som håndterte salg av vårt hus på en profesjonell måte. Hun har godt overblikk over lokalområdet.
    Er særdeles nøyde med A-K og innsatsen hun har gjort.
    2021-07-26
    Bra tillgänglighet, alltid god service och mycket bra återkoppling.
    • Kilnäset
    2021-07-26
    Saklig, kunnig och mycket sympatisk.
    • Nyborg - Ytterbyn
    2021-07-13
    Positivt bemötande. Allt har fungerat bra!
    • Nyborg - Ytterbyn
    2021-07-08
    På vilket sätt blev du bemött av mäklaren
    Helt korrekt! Hon svarade på alla frågor snabbt o säkert.

Vilka förväntningar hade ni och hur levde mäklaren upp till dem
    Jag hade inga förväntningar, då det inte är varje dag jag gör en fastighetsaffär. Mäklaren levde upp till min förvåning långt mer än jag trott ingick i deras jobb.

Sammanfatta gärna din upplevelse
    Svarar snabbt på frågor o informerar tågordningen i fastighetsaffären