Alla kategorier Mäklare Norrbotten Kalix Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kalix Anna-Kristina Lidström Karlsson

Anna-Kristina Lidström Karlsson
en del av Fastighetsbyrån Kalix

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Förutom alla härliga människor man möter varje dag, är det nog den där känslan av att ha fört samman säljare och köpare i en lyckad affär. Det skapar den största känslan av tillfredsställelse. Jag älskar mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en ärlig, lyhörd och professionell mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar allt med havet - båtliv på sommaren och skoter eller pimpelfiske på vintern. Jag älskar även utförsåkning, det är något jag och familjen alltid försöker hinna med varje vinter.
Strandgatan 15
952 22 Kalix — Visa karta

Vad tror Anna-Kristina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 59 kunder tycker om Anna-Kristina Lidström Karlsson

• Eva L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    En villa som vi ville ha sålt fort. Allt har fungerat enligt förväntningar. Vi anlitade henne när vi sålde vårat förra hus också. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Tuija P skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag köpte en bostadsrätt. Mäklarens sätt och bemötande var mycket positivt!
    Tack! Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Anders W skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt sommarstuga.bra hjälp under köpet. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Sven Olof E skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Mycket proffesionell och bra.
    Sålt Villa. uppfyllde förväntningarna. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Helena T skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Fick ett bra bemötande av min mäklare. Priset på huset blev mindre än beräknat men har inget med mäklaren att göra. Är annars nöjd med försäljningen. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Stig N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Säljer en villa och har köpt en villa av denna mäklare nyligen

Bra bemötande verkar saklig och engagerad

Få sålt huset, återstår att se

Serviceinriktad och behjälplig, både när man är säljare eller köpare av ett hus Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Svante S skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt ett hus
    Bemötande : Trevlig, korrekt, vänlig
    Förväntningar : Bra bemötande. Bra återkontakt , bra redovisning vid budgivningen. Korrekt. Ej stressad vid kontakt . Raka besked

Sammanfattning : Rekommenderar mäklaren till andra köpare/säljer Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Ulrika L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Anna-Kristina har varit mycket behjälplig på alla sätt vid köp av vårt nya hus.
    Hon har vid var kontakt varit vänlig och professionell.
    Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare vid försäljning av en fastighet. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Stefan A skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Anna-Kristina var trevlig och hjälpsam så affären gick Snabbt och smidigt. Har fixat allt jag behövt. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Malin M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Bra och tydlig dialog. Snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Kompetent. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Jens L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Meget ryddig og hyggelig megler dame. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Ethel B skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag har sålt min villa/fastighet.

Jag blev mycket vänligt bemött av mäklaren

Jag fick de upplysningar jag behövde. Mäklaren gav mig råd på ett bra sätt vilket jag uppskattade mycket.

Anna-Kristina har verkligen levt upp till de förväntningar jag hade.

Jag har anlitat Anna-Kristina en gång till vid en annan försäljning.
    Kan verkligen rekommendera HENNE.
    MVH
    Ethel Björkman Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Margot E skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag har sålt mitt hus. Jag har blivit bemött på ett utmärkt sätt.
    Mäklaren uppfyllde mina förväntningar.
    Jag är mycket nöjd med min husförsäljningen.

/Margot Engström Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Karl-Erik L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Fin bra röst, pratar fakta, och tydlig när man ställer frågor, stora hela en bra mäklare, 10 poäng av 10 kan inte säga nåt annat. Jag är väldigt nöjd med affären. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Kenneth N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Bemötande och informativt i världsklass under hela processen vid vårt husköp. Kommer varmt rekommendera Fastighetsbyrån och i synnerhet Anna-Kristina Lindström Karlsson. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Daniel W skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    I samband med vårt villaköp fick vi bra hjälp av Anna-Kristina. Vi kände oss välinformerade under hela förloppet och Anna-Kristina var tillgänglig och lätt att kommunicera med vid funderingar. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Stefan W skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    sålt villa i övertorneå
    A-k utmärkt bollplank för att till slut få avslut i en svår bostadsmarknad. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Håkan Ö skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt fritidshus i Kalix och Anna-Kristina gjorde ett utmärkt jobb och vi är jätte nöjda med henne. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Stefan M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Har köpt en lägenhet där Anna kristna var mäklare, positiv och glad i bemötande, har också anlita samma mäklare att sälja vårat hus och att vi blir lika nöjda över det, bara positivt Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Maj-Lis G skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Än har jag inte köpt eller sålt ngt.

Mäklaren Anna- Kristina har varit suverän att samarbeta med. toppenbetyg.

Mina förväntningar var att till ett bra pris få sålt vårt fritidshus. Hon var behjälplig. med alla frågor.

Jag upplever detta mäklar företag mycket seriöst. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Bror M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Har fungerat jättebra vi är helnöjda Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Håkan S skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt en bostadsrätt.Bemötandet var trevligt, man fick känslan av att hon verkligen engagerade sig för mig som kund. Hon gav ett proffsigt intryck och kunnande. Förväntningarna var att hon levde upp allt vad som hon lovade att ta hand om, hennes ansvar. Den totala upplevelsen var att hon är trevlig, kunnig och proffsig i sitt ämbete. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Margrete F skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    kjøpt lite hus. A-K var positiv og gav god informasjon. Ble møtt på en god måte.
    Eneste negative vi kan si var at megler reiste på ferie midt i budrunden og vi fikk ingen beskjed. vi vurderte å trekke budet pga dette. Läs mer
    2018-06-07 Anna-Kristina L svarar Margrete F
    Tack för ert fina omdöme. Fast även enmäklare har rätt att vara ledig då o då. Vi jobbar som en enhet på mitt kontor - inget skall förändras eller försämras för att någon är borta.
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Christofer P skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Var helt perfekt, mycket nöjd. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Per-johan M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Super nöjd är vi med Anna-Kristina.
    Vi har använt oss av hennes tjänster vid 2 st försäljningar samt så har vi även köpt en fastighet via henne.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Birgitta M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Bra bemötande, men vi fick ta reda på saker själv. Lite krångel med att åka fram och tillbaka till Kalix för att skriva på pappren och senare hämta nyckeln. Hade varit smidigare om säljaren skrivit på först så vi hade kunnat göra klart affären på en gång.
    Men i stort sett är vi nöjda Läs mer
    2018-01-03 Anna-Kristina L svarar Birgitta M
    Hej Birgitta! Tack för det fina omdömet! Ville bara förtydliga att det i regel alltid är köparen som undertecknar handlingar först, när de som i detta fall skall skickas med post. :) Ha det gott!
  • Marcus S skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Bra bemötande och väldigt trevlig, hjälpsamma Läs mer
  • Verner S skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Proffsigt bemötande, tydliga besked om förutsättningar. Gav ett förtroendeingivande intryck. Läs mer
  • Gösta B skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Utan att ha träffats personligen kunde hon skapa en god relation och föra affären i hamn igenom ibland snåriga strapatser 😄😄 Läs mer
  • Katrina S skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Träffade aldig Anna- Kristina själv.
    Fick visning av en kille... mins inte namnet , men kanske Robban...
    Han var Trevlig och tillmötesgående.
    Katrina Läs mer
  • Karl Ingvar S skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Min pappa kan ej svara på frågorna ...men jag som dotter svarar. Jag upplevde att Anna-Kristina var en bra mäklare som lyssnade på kundens önskemål .Alltid lika glad och trevlig och var alltid tillgänglig om man skickade någon fundering. Svarade alltid på sms eller i telefonen. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Kalle Å skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Bra bemötenade dock några oklarheter/osäkerhet kring viss formalia drar ner betyget Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Tobias S skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Hon känns väldigt erfaren o duktig på det hon gör, hon kändes verkligen rätt Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Trevligt och glatt bemötande vid alla tillfällen som jag har påträffat Anna-Kristina. Jag har alltid känt mig sedd som kund och fått svar på alla frågor jag har haft på ett proffsigt sätt.
    Jag kan lämna ett toppbetyg på Anna-Kristina som mäklare och som hennes kollega Stig kanske kan lära sig något av när det gäller integritet vid ett bemötande med en kund. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Tomas L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Bra o proffsig bemötande. Snabb o effektiv. Läs mer
  • Carin P skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Proffsigt personligt snabbt bemötande när vi kontaktade henne. Sätter kundens behov i centrum. Bra personligt bemötande, kan bemöta olika människotyper. Skulle varmt rekommendera henne till annan person. Läs mer
  • Benno A skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Trevligt bemötande, bra service. Att få erbjudandet att sälja för utgångspriset direkt efter mäklarkontraktet skrevs kändes ej helt bra, med tanke på att jag strax innan hade avrådds från att sälja till ett så lågt pris. Problemet var antagligen att värdet på lägenheten var så lågt att mäklararvodet hade stannat på minimibeloppet även om den hade sålts för ett högre pris, så det fanns lite incitament att arbeta för det. Detta bara som parentes - över lag är jag nöjd med servicen, i synnerhet hjälpen med skattedeklarationen som jag fick efter affären. Läs mer
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Smidigt, proffsigt & ett mycket trevligt bemötande ! Läs mer
  • Eva F skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Mycket bra bemötande av alla på svensk fastighet i Kalix. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
    2018-03-16 Anna-Kristina L svarar Eva F
    Tack Eva! Fast det är Fastighetsbyrån vi jobbar för :)
  • Arnold N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Mycket vänligt bemötande. Hon såg mig/oss som en viktig kund. Jag kände mig mycket välkommen. Professionell! Tydlig! Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Elisabeth P skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Engagerad, positiv, alltid tillgänglig, stöttande ,kunnig. Jag var orolig för att mitt hus inte skulle bli sålt, att ingen skulle komma på visning , att mitt hus inte var attraktivt. Anna-Kristina lugnade mig, ingöt mod och fick mig att tro att allt var möjligt. Jag kunde kontakta henne när jag behövde och hon var alltid tillmötesgående och hade svar på mina funderingar. Anna-Kristina skötte sitt uppdrag proffsigt och respekterade mina önskemål. Bilderna som hon tog i mitt hem var fantastiska och har blivit ett värdefullt dokument för mig och mina barn. Jag kunde inte ha haft en bättre mäklare. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Pim J skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Anna-Kristina har skött mina två mäklaruppdrag på ett utmärkt sätt, alltid med ett trevligt, professionellt bemötande. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Jessika M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Vi har mött mäklare tidigare som känts stressade, opersonliga.. Anna-Kristina däremot fick jag och sambon en helt annan bild av. Hon var väldigt trevlig och kändes lugn och lätt att prata med. Vi kände oss allmänt trygga under husköpet. Har inget negativt att säga. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Samuel T skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Superhärlig säljare som är påläst och verkligt tillmötesgående. Gjort två affärer med lyckad utgång! Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Bengt K skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Hon var engagerad, jobbade hårt. utfallet blev bättre än förväntat.

Bengt & Inger Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Rigmor E skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Ho var høflig og veldig hjelpsom.
    Er veldig fornøyd med møte med ho. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Bj? M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Ny på orten sedan hösten. Jag fick bra service och råd och tips från Anna-Kristina kring olika lägenheters fördelar ur olika aspekter. Fick också bra råd och tips på var tex träningsanläggningar, mm finns på orten vilket jag uppskattade. Nöjd med hela affären från början till slut. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Björn B skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Hej! En professionell och duktig mäklare: bra hjälp med styling av bostadsrätt, tät och bra kommunikation via SMS och direkta samtal vad gällde budgivning etc. vid avslutning av affär/ träff köpare väldigt bra.
    Vi är väldigt nöjda med Anna-Kristina och det bemötande vi
    fick i samband med försäljning av vår bostadsrätt.
    God jul och gott nytt år på er. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Ulrika K skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag är väldigt nöjd med Fastighetesbyrån i Kalix. Med beröm godkänt. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Evelina W skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Trevlig och jordnära. Kändes som att hon förstod och lyssnade på oss, hade önskat att hon närvarat vid visningen annars så är vi helnöjd med Anna-Kristina som mäklare. Läs mer
    2017-12-21 Anna-Kristina L svarar Evelina W
    Ja, det var synd att jag inte kunde närvara vid visningen! Hoppas ni trivs i huset och jag tänker på er varje gång jag kör förbi :)
Anna-Kristina Lidström Karlsson
Robin Lindqvist