Anna-Kristina Lidström Karlsson

Anna-Kristina Lidström Karlsson

Anna-Kristina Lidström Karlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kalix

Anna-Kristina Lidström Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2011-02. Anna-Kristina Lidström Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 179 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna-Kristina Lidström Karlsson har haft 52 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Förutom alla härliga människor man möter varje dag, är det nog den där känslan av att ha fört samman säljare och köpare i en lyckad affär. Det skapar den största känslan av tillfredsställelse. Jag älskar mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en ärlig, lyhörd och professionell mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar allt med havet - båtliv på sommaren och skoter eller pimpelfiske på vintern. Jag älskar även utförsåkning, det är något jag och familjen alltid försöker hinna med varje vinter.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 179 Läs vad Anna-Kristina Lidström Karlsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    • Centrum
    2022-09-13 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt med, tillmötesgående och glad person. Hört av sig när jag sökt henne.
    Bra genomgång av köpehandlingar innan betalning av handpenning.
    Så fint sagt, det betyder mycket att få positiv respons och gensvar på att det vi förmedlar tas emot på ett bra sätt. Anna-Kristina Lidström Karlsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    • Töre
    2022-09-08 Verifierad kund
    Bra bemötande, hon levde upp till alla förväntningar vi hade. Vi hade en jättebra upplevelse!
    Tack snälla! Vilka fina ord, det stärker en. Anna-Kristina Lidström Karlsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    2022-09-04 Verifierad kund
    Bra informatör. Pigg och energisk, positiv.
    Vill verkligen hjälpa till så affären blir bra.
    Kunnig. Toppen helt enkelt
    …och toppen tack för så fint omdöme! :) Anna-Kristina Lidström Karlsson
    2022-09-04 Verifierad kund
    Vi blev bemött på ett trevligt sätt. Vi har haft en bra dialog. Bostadsköpet är ej klart ännu i skrivande stund pga min bank som jag anlitat.
    • Risögrund
    2022-09-03 Verifierad kund
    Fantastiskt mäklare med god kunskap. Bra bemötande med fantastiskt helhet. Rekommenderas det varmaste
    Tusen tack för det, goda rekommendationer är det bästa man kan få! Anna-Kristina Lidström Karlsson
    • Frevisören
    2022-09-02 Verifierad kund
    Bemötandet och hur mäklaren skötte köpet på nya stugan och försäljning av gamla stugan var excellent.
    • Näsbyn
    2022-08-15 Verifierad kund
    Bra bemötande och bra driv. Lyhörd och positiv.
    Tack för det! Är glad för er skull och att ni är nöjda med affären. Anna-Kristina Lidström Karlsson
    • Näsbyn
    2022-08-13 Verifierad kund
    Trevlig och bra att hålla kontakt. Bra info om huset på visningen.
    Topp betyg av oss.
    Vilket fint omdöme :) tack! Jag vet att ni kommer att trivas i ert nya boende. Anna-Kristina Lidström Karlsson
    • Centrum
    2022-08-04 Verifierad kund
    Mycket duktig mäklare, klara besked, trevligt mottagande, det går inte göra hennes uppdrag på ett bättre sätt. 👏
    • Björknäs-Sklörbacken
    2022-07-22 Verifierad kund
    Fick en historia om att ägaren av huset var en 90 nånting årig kärring som låtit katter pussa inne osv och inte klarade av att ta hand om sig själv. I själva verket så var det inte sant ens fick jag veta efter köpet gick igenom, huset ägdes av en bekant till mig och hans mamma som ingen av dom är i närheten av 90 år ens.
    Hej Amanda! Ingen av oss har påstått att säljaren var nittio år? Däremot har säljarens katter förstört ytskikten inne i bostaden. Anna-Kristina Lidström Karlsson