Mäklare Norrbotten Kalix Fastighetsbyrån Kalix Anna-Kristina Lidström Karlsson
Anna-Kristina Lidström Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Förutom alla härliga människor man möter varje dag, är det nog den där känslan av att ha fört samman säljare och köpare i en lyckad affär. Det skapar den största känslan av tillfredsställelse. Jag älskar mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en ärlig, lyhörd och professionell mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar allt med havet - båtliv på sommaren och skoter eller pimpelfiske på vintern. Jag älskar även utförsåkning, det är något jag och familjen alltid försöker hinna med varje vinter. Läs mer

Läs vad 69 Läs vad Anna-Kristina Lidström Karlsson

• Tom J köpte sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-05-22

Båtskärsnäs
    Vi kommer fra Norge og kjøpte bolig til fritidsbruk. Vi ble møtt av en hyggelig og imøtekommende megler. Språkforskjellen var ingen problem. Hun var oppriktig interessert i vårt behov og dyktig til å formidle våre ønsker overfor selger. En profesjonell og vel gjennomført handel. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Jan-Olov H köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-04-29

Centrum
    Jag köpte en bostadsrätt som förmedlades via Anna-Kristina.
    Utmärkt bemötande med rak och tydlig information.
    Skulle med stort förtroende kunna rekommendera henne för andra köpare/säljare. Läs mer
    2019-04-29 Anna-Kristina L svarar Jan-Olov H
    Tack för de fina orden, hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad!
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Christina N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-02-21

Centrum
    Inget att klaga på, blivit bra bemött. Hade inga förväntningar eftersom jag haft henne som mäklare vid ett tidigare tillfälle (då sålde hon sommarstugan åt oss)
    Skulle aldrig tagit kontakt med henne igen om jag varit missnöjd med henne på nåt sätt.
    Nu sålde hon åt mig min lgh.
    Informerat mig på bästa sätt under hela processen. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Nelly Margareta L sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-02-14

Nyborg - Ytterbyn
    Sålt en jordbruksfastighet i lantmiljö. Fastigheten var speciell då den dominerar området och "sticker ut". I slutänden enbart lokala intressenter som hade kunnat locka hemvändare i de bästa av världar. Dock stort engagemang och många visningar både i grupp och enskilt. Bra kontakter vad avser styling och olika typer av deklarationer och besiktningar. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Lars H sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-02-12

Näsbyn
    Sålt villa,mycket bra bemötande,förväntningar uppfyllda. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Anders B sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-02-12

Vitvattnet - Björkvattnet
    Anna-Kristina har varit professionellt engagerad i att värdera och försälja en av mina skogsfastigheter. Med sin lokalkännedom och kontakter med skogsvärderare mfl har Anna-Kristina på ett ytterst berömvärt sätt löst alla uppkomna situationer.
    Jag kan med stort förtroende rekommendera henne och hennes kollegor till andra klienter. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Elisabet S köpte sin bostad med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-01-21

Jag har köpt bostadsrätt i Kalix.
    Blev mycket bra bemött affären blev snabbt avklarad och fick bra information.
    Mycket nöjd. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Matti J köpte sin bostad med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-12-31

Köpt en villa i övertoneå. Bemötandet var mycket bra. bRA OCH SNABB SERVICE , UTAN PROBLEM. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Robert N sålde sin bostad med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-12-19

Sålt villa.
    Mycket bra bemötande.
    Hade höga förväntningar som hon levde upp till.
    En mäklare som var mycket lätt att samarbeta med. Läs mer
    2018-12-21 Anna-Kristina L svarar Robert N
    Tack för ett fint samarbete :)
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Lisa N sålde sin bostad med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-11-23

Anna-Kristina hjälpte oss med försäljningen av vårt hus. Vi kommer absolut vända oss till henne igen om det blir aktuellt i framtiden. Fint och bra bemötande, rekommenderas! Läs mer
    2018-12-21 Anna-Kristina L svarar Lisa N
    Tack för det fina omdömet - ni är alltid välkomna åter ;)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalix

Anna-Kristina Lidström Karlsson