Mäklare Norrbotten Kalix Fastighetsbyrån Kalix Robin Lindqvist
Robin Lindqvist
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 15 kunder tycker om Robin Lindqvist

• Friedhelm N köpte sin bostad med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    We bought a house at Överkalix through Robin Lindquist, who was very, very competent, helpful and efficient. He explained, prepared and arranged all the papers so that we have do the least as possible since we are non Swedish and we could not understand the language well. He even attended to our queries after Business hours.To sum it all, we are very satisfied to have him as our real estate agent. He met all our expectations as a real estate agent. We would surely consult him again and recommend him further to our friends. Läs mer
    Anna-Kristina L, Robin Lindqvist gillar detta
  • Mikael N köpte sin bostad med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Har köpt bostadsrätt.
    Fick ett bra bemötande och mäklaren lyssnade in vårt behov och matchade ihop med rätt säljare.
    Hela processen gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
    Anna-Kristina L, Robin Lindqvist gillar detta
  • Anna Britt J sålde sin bostad med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Fastighetsmäklare Robin Lindqvist är väl kvalificerad för sin
    uppgift dels kunskapsmässigt och dels med personliga egen-
    skaper och positiv utstrålning. Han visar stort intresse för sitt uppdrag och har ambitionen att nå bästa möjliga resultat för både köpare och säljare.
    Som delägare i samägd fastighet med därtill hörande problem är jag mycket nöjd med mäklaren Robin Lindqvist. Läs mer
    Robin Lindqvist, Anna-Kristina L gillar detta
  • Karl-Östen S sålde sin bostad med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag/Vi har sålt en sommarstuga i Siknäs, Kalix kommun.
    Jag/Vi har bemötts på ett väldigt proffsigt och trevligt sätt av Mäklaren Robin Lindqvist.
    Våra förväntningar uppfylldes helt. Vi anser att Robin klarade av våra förväntningar med råge, och väldigt lätt att få kontakt med honom om man ville kolla av läget.
    Jag tyckte att Robin var väldigt kunnig som mäklare, trots sin relativt låga ålder.
    Jag kommer att rekommendera Fastighetsbyrån i Kalix, med Mäklaren Robin Lindkvist, om någon kontaktar mig vid ett eventuellt sälg/köp ärende. Läs mer
    Robin Lindqvist, Anna-Kristina L gillar detta
  • Stefan N köpte sin bostad med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Ba bemötande vid stugköp. Även bra kontakt med säljarna och en bra överlämning. Läs mer
    Robin Lindqvist, Anna-Kristina L gillar detta
  • André S köpte sin bostad med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt villa i Kalix.
    Mäklaren har varit oerhört hjälpsam och personlig. Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Nadja S
    Nadja S sålde sin bostad med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Robin överträffade alla mina förväntningar. Han kändes äkta, professionell, trevlig och fick mig som kund att känna mig väldigt trygg när jag sålde min villa.
    Jag skulle rekommendera Robin till alla som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
  • Jenny V
    Jenny V sålde sin bostad med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Vi sålde en mindre 11/2 plans hus från 50-talet och köpte en större 60-tals villa.
    Robin har varit öppen, trevlig, ärlig och hjälpsam. Han har ingett förtroende.
    Kan varmt rekommendera Robin, och har för övrigt redan gjort det! Läs mer
    Robin Lindqvist, Anna-Kristina L gillar detta
  • Eva F sålde sin bostad med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt o sålt lägenhet i Kalix. Blev väldigt bra bemött på ett professionellt sätt! Läs mer
    Robin Lindqvist, Anna-Kristina L gillar detta
  • Linda B köpte sin bostad med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt bostad, villa i Kalix. Blev bra bemött av mäklaren och helhetsupplevelsen var bra. Vi kan gärna kunnat avsluta affären snabbare - men det är upp till säljaren att styra detta givetvis.

Men bra och professionell hjälp. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalix

Anna-Kristina Lidström Karlsson