Mäklare Norrbotten Kalix Fastighetsbyrån Kalix Robin Lindqvist
Robin Lindqvist
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 20 kunder tycker om Robin Lindqvist

• Johan D köpte sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-02-19

110m²
    Bra och trevligt bemötande. Läs mer
  • Samuel R sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-02-14

2:a
    63m²
    Näsbyn
    Sålt en lägenhet

Blev väl mött, verkade genuint intresserad och väl informerad.
    Blev mycket bra bemött samt att han ingav ett förtroende.
    Visste inte riktigt vad man skulle ha för förhoppning då det inte var i det populäraste området. Men Robin lyckades över förväntat då det inte ens tog två månader att få den såld inkl kontraktsskrivning och så vidare.

Det var toppen från första början. Läs mer
  • Åsa Frideborg H sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-02-12

3:a
    86.5m²
    Centrum
    Sålde en bostadsrätt och köpte en villa och mäklaren Robin gjorde ett fantastiskt jobb på alla sätt, bra bemötande, snabb återkoppling, ja finns inget att klaga på.
    En toppen trevlig mäklare som är proffsig på sitt jobb Läs mer
    Robin Lindqvist gillar detta
  • Åsa J sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-02-12

3:a
    77.5m²
    Centrum
    Sålde lägenhet med Robin Lindqvist som mäklare. Han var tydlig, bra på att informera och mycket trevlig. Jag är nöjd med affären. Läs mer
    Robin Lindqvist gillar detta
  • Tomas L köpte sin bostad med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-01-16

Bra bemötande. Snabba besked.
    Köpte ett hus. Läs mer
    Robin Lindqvist, Anna-Kristina L gillar detta
  • Friedhelm N köpte sin bostad med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-12-10

We bought a house at Överkalix through Robin Lindquist, who was very, very competent, helpful and efficient. He explained, prepared and arranged all the papers so that we have do the least as possible since we are non Swedish and we could not understand the language well. He even attended to our queries after Business hours.To sum it all, we are very satisfied to have him as our real estate agent. He met all our expectations as a real estate agent. We would surely consult him again and recommend him further to our friends. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Anna-Kristina L, Robin Lindqvist gillar detta
  • Mikael N köpte sin bostad med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-12-03

Har köpt bostadsrätt.
    Fick ett bra bemötande och mäklaren lyssnade in vårt behov och matchade ihop med rätt säljare.
    Hela processen gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
    Anna-Kristina L, Robin Lindqvist gillar detta
  • Anna Britt J sålde sin bostad med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-11-06

Fastighetsmäklare Robin Lindqvist är väl kvalificerad för sin
    uppgift dels kunskapsmässigt och dels med personliga egen-
    skaper och positiv utstrålning. Han visar stort intresse för sitt uppdrag och har ambitionen att nå bästa möjliga resultat för både köpare och säljare.
    Som delägare i samägd fastighet med därtill hörande problem är jag mycket nöjd med mäklaren Robin Lindqvist. Läs mer
    Robin Lindqvist, Anna-Kristina L gillar detta
  • Karl-Östen S sålde sin bostad med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-11-05

Jag/Vi har sålt en sommarstuga i Siknäs, Kalix kommun.
    Jag/Vi har bemötts på ett väldigt proffsigt och trevligt sätt av Mäklaren Robin Lindqvist.
    Våra förväntningar uppfylldes helt. Vi anser att Robin klarade av våra förväntningar med råge, och väldigt lätt att få kontakt med honom om man ville kolla av läget.
    Jag tyckte att Robin var väldigt kunnig som mäklare, trots sin relativt låga ålder.
    Jag kommer att rekommendera Fastighetsbyrån i Kalix, med Mäklaren Robin Lindkvist, om någon kontaktar mig vid ett eventuellt sälg/köp ärende. Läs mer
    Robin Lindqvist, Anna-Kristina L gillar detta
  • Stefan N köpte sin bostad med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2018-11-05

Ba bemötande vid stugköp. Även bra kontakt med säljarna och en bra överlämning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalix

Anna-Kristina Lidström Karlsson