Mäklare Norrbotten Kalix Fastighetsbyrån Kalix Robin Lindqvist
Robin Lindqvist
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 40 Läs vad Robin Lindqvist

• Anne V sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-07-20

Centrum
    Sålt en bostadsrätt. Blev mycket bra bemött av mäklaren. Mkt serviceinriktad, trevlig och proffsig. Bra information och snabb respons och återkoppling under hela processen. Mycket positiv upplevelse sammantaget och skulle rekommendera Robin varmt, mkt proffsig mäklare! Läs mer
  • Lennart L sålde sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-07-19

Bodön-Sangis
    Xxxxxcccccccccccccbbbbbbbbbbbggggggggghhhhhhhhbbnnnbxxccvvvvvbbbbbbbbbbbbnnnnnnn Läs mer
  • Marita P köpte sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-07-15

Frevisören
    Köpte ett fritidshus. Fick ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande genom hela processen, från visning till kontraktsskrivning. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Maria W sålde sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-07-12

Djuptjärn
    Robin har sålt min villa i Djuptjärn.Jag är så nöjd och med hans hjälp har affären gått över förväntan och han gjort ett fantastiskt jobb.Kan varmt rekommendera Robin då han är väldigt engagerad och målinriktad! Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Mikael V sålde sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-07-08

Frevisören
    Försäljning stuga, Bra bemötande, kan sin sak, mycket duktig Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Sofia A sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-07-05

Centrum
    Enkelt och smidigt... har både sålt och köpt bostadsrätt. Mycket serviceminded, informativ och duktig mäklare. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Christina L sålde sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-06-28

Frevisören
    Jag har sålt mitt fritidshus.Robin var kunnig, informativ och seriös. Han gjorde en rimlig värdering, vilket jag även sett i andra annonser där han varit mäklare. Robin har levt upp till mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera honom.
    Christina LJ Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Per T sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-06-13

Centrum
    Jag ger honom högsta betyg. Han såg till att bostadsrätten såldes snabbt och utan problem. Det var ett bekvämt sätt för mig att sälja. Om jag bodde i Kalix skulle jag alla gånger ta hans tjänster i anspråk igen Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Sarah W köpte sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-05-20

Grytnäs
    Mycket trevlig och engagerad. Smidig och bra affär Läs mer
  • Britt-Mari L
    Britt-Mari L sålde sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix

2019-05-16

Väldigt duktig och kunnig på sin sak. Mån om både säljare och köpare ska vara nöjda med affären. Ger viktiga råd och tips för en smidig lösning som passar just kunders behov och säljarens önskemål. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalix

Anna-Kristina Lidström Karlsson