Fastighetsbyrån Kalix

Fastighetsbyrån Kalix

• BadgeSevenYears
Ring 0923-165 50 Dela

Fastighetsbyrån Kalix har ett upptagningsområde som inkluderar både Överkalix och Kalix, vi är marknadsledande i båda kommunerna. Du hittar oss i Gallerian mitt i centrala Kalix och där du som kund får de allra bästa skyltmöjligheterna. Vi hjälper dig med bostadsaffären, oavsett vilken fas du befinner dig i. Om du anlitar oss...

338 omdömen om Fastighetsbyrån Kalix

Sedan starten hos Reco 2013

Peter P
Nyborgs skärgård

Bra handläggning trots att vi kommunicerade på distans. Allt har fungerat perfekt. Svarar snabbt på mail och feedback.

Kurt Allan L
Centrum

Fastighetsbyrån var mäklarföretaget jag ville ha. A-K kom för 4 år sedan för att diskutera en annan fastighetsaffär - jag kände till A-K sen förut. Hon ger ett gediget och ärligt intryck, mot såväl säljare som mot köpare = riktigt Hon kan hantverket, pappersexercisen, så känner att det blir juridiskt korrekt handlagt. A-K arbetar effektivt, ärendet går mål och dras inte i långbänk-. Hon har mitt fulla förtroende. Kunderna hos henne kan känna trygghet. / KaL

Åke L
Övertorneå

Helt ok. Men tog lång tid från uppdrag till försäljning, förmodligen pga marknadsläget och ort. Borde kanske ha aviserat visning oftare. Fick intrycket att mäklaren stressade en spekulant vid budgivningen. Lite snålt att inte bifoga frankerat kuvert för begärda underskrivna handlingar, köpekontrakt mm.

Helena Ö
Centrum

Mycket tillmötesgående och lyssnade in våra behov! Alltid trevligt bemötande. Kunnig och flexibel. Rekommenderar starkt!

Carolina H
Risögrund

Vi blev mött på ett väldigt bra sätt. Hon sträckte sig extra för och ta hand om försäljningen bland annat genom att ta hand om fotograferingen och vara på plats. Väldigt hjälpsam vänlig och lätt att ha att göra med. Vi är jätte nöjda!

Kristina L
Risögrund

Anna-Kristina är väldigt snäll, hjälpsam och svarade ärligt på alla våra frågor. Vi köper hus första gång och Anna-Kristina var väldigt hjälpsam, hon har gett oss bra tips och förklarade om varje steg som vi behöver göra.

Josefine P
Vånafjärden

Väldigt hjälpsam, trevligt bemötande och allmänt bra.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack för omdömet och jag är så glad över att jag fick vara den som hjälpte er köpa ert drömhus! :)

Siv N
Bredviken

Mycket bra bemötande och bra samarbete.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack för en fin affär och detsamma till er :)

Anna-Lisa U
Lappträsk

1. mycket fint bemötande 2 .mina förväntningar på AK är bara positiva 3 . hon har visat ett stort engagemang med visningar m.m. så att jag fick köpare på huset. Det är andra huset som är såld genom henne, toppenmäklare med andra ord .

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Så fantastiskt glad jag blir, det värmer verkligen Anna-Lisa! Stort tack!

Ove S
Djuptjärn

trevlig tog reda på fakta på frågor som man hade om fasigheten kunnig kunde sitt jobb

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Utan kunskap kommer man inte långt, tack för fint omdöme!

Emma S
Vallen-sandviken

Påläst och noggrann Uppfyller alla förväntningar Trevligt bemötande, tillmötesgående och snabb kommunikation

Håkan Å
Ekfors - Puostijärvi

Hon är cool, sansad och inte ”pushande”, vilket jag som säljare uppskattade mycket. Vidare är hon kunnig, förtroendeingivande och en bra lyssnare. Anna-Kristina får mina bästa rekommendationer.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack för fina ord! Glad for at jeg kunne være til hjælp :)

Margit T
Töre

Vi har haft kontakt med henne tidigare så det kändes tryggt med henne, bemötandet bara positivt. Raka besked på våra frågor och inga skönmålningar vilket vi är vana vid vi som kommer från malmfälten -"gruvsnack" med andra ord. Mvh Margit T o Bernt R

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack för så fint omdöme! Raka puckar är alltid bäst, varför skönmåla... en spade är ju en spade eller? :)

Jari L
Hedenäset

Allting har flytit på smärtfritt. Kanon bra mäklare.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Lätt som en plätt när allt är enkelt eller hur? ;)

Magnus Ö
Nyborg - Ytterbyn

Jag blev bra bemött de har gått bra jag har ingenting att klaga på

Tomas A
Gammelgården

Perfect 👍 Informations, very helpful and fantastic kindly. She loves her work and do a very good job. If you want to buy a house and trust someone, go to Anna-Kristina.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Vielen Dank für deine nette Bewertung, Tomas!

Karin Å
Centrum

Vi blev väldigt bra bemötta ..Allt klaffade från fotografering av bostaden och inlagt på hemnet samt visning av bostaden .Såld 2 dagar efter visning till ett pris långt över våra förväntningar. Tack Anna-Kristina. Hälsar Karin o Lars Åström

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Fint objekt, fina kunder - tiden går fort när man har roligt! :) Tack för ert förtroende!

Teija N
Risögrund

Mycket trevlig och kunnig mäklare.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack Teija! Det är även extra lätt när man har så fina kunder :)

Marie O
Pello

Hon har skött allting utmärkt och smidigt. Vi är mycket nöjda.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack för lämnat omdöme, det var mitt nöje!

Jens D
Stenbäcken

Otroligt kunnig mäklare! Proffsig och samtidigt avslappnad, i en perfekt blandning. Det känns som att man tagit ett steg längre för att kunderna ska känna sig både nöjd och trygg.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack för er feedback och fina ord ❤

Ida S
Stenbäcken

Oerhört kunnig, hjälpsam och trygg mäklare. Gav bra och tydlig information. Kunde inte ha haft en bättre mäklare 😊

Bästa betyg man kan få. Tack <3

Viola H
Turovaara

En engagerade och kunnig mäklare som gjorde att försäljningsuppdraget flöt smidigt. Trevlig som person dessutom.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack så mycket för ditt omdöme!

Linus J

Mycket bra och Mycket hjälpsam

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack för omdömet, det gör mig glad!

Lena W
Grytnäs

Anna-Kristina L K på Fastighetsbyrån Kalix är en mäklare vi varmt kan rekommendera. Förutom hennes kompetens så är hon en empatisk och lyhörd mäklare som gör att kunden känner sig väl omhändertagen.

Tack bästa ni för det fina omdömet. Det gör mig glad att ni känner så. <3

Viktoria W
Centrum

Anna-Kristina var väldigt flexibel i mina möjligheter att kunna få möjlighet att se objektet jag var intresserad av. Jag upplever henne som lyhörd, och känns genuint intresserad av mig som kund. Den trevligaste och mest kunniga mäklare jag har mött. Något som kan kännas väldigt stort för mig så som ett köp av bostad är - så lyckas hon skapa ett lugn inombords för jag blir trygg i allt.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tusen tack för de fina orden! Det betyder mycket fast man har jobbat så länge som jag... <3

Isak E
Centrum

Smidig affär rakt igenom. Vi kom överens om ett acceptabelt pris och hon löste det .

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack för omdömet, bra Teamwork :)

Frida J
Grytnäs

Bästa mäklaren som finns! Alltid tillmötesgående, svarar snabbt på frågor, hjälpsam och lyhörd. Levde upp till alla mina förväntningar och mer därtill.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack bästa du <3 Det är alltid ett nöje!

Ann-Marie H
Övertorneå

Mycket proffsigt vänligt varmt bemötande. Mycket nöjd. Tog många bra beslut och var mycket duktig och drivande i hela processen, såsom utgångspris, budgivning , att tala med budgivarna, med mera. Jag är mer än nöjd över hennes arbete med att sälja sjövägen åt oss.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack så mycket för ert fina omdöme! Alltid roligt att höra och tack själv för visat förtroende. :)

Anette V
Nyborg - Ytterbyn

Trevlig och hjälpsam mäklare. Haft bra kontakt under hela processen.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack ska ni ha, det har varit ett långt och fint samarbete och jag är så glad att fått hjälpa er på alla sätt :)

Inger K
Centrum

Min mäklare Anna-Kristina Lidström Karlsson har bemött mig på ett bra sätt. Hon har varit vänlig,trevlig och proffsig. Hon har skött uppdraget precis så som jag förväntade mig. Hon har alltid varit tillgänglig, gett goda råd och tips, samt hållit mig väl informerad om händelseförloppet. Jag är mycket nöjd och tacksam för det arbete som Hon har gjort. Vänligen Inger Kankanranta

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack så väldigt mycket för dina fina ord! Det gör mig jätteglad :)

Tuija H
Risögrund

Engagerad .Levde upp till våra förväntningar . Stor hjälp av Anna Kristina med personal. Lätt att få kontakt med Kunning

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tusen tack för omdömet! Det är så roligt att ni uppskattar vårt och mitt arbete.

Benny L
Grytnäs

Bra bemötande och snabb försäljning av fastigheten.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack ska ni ha för visat förtroende och mycket gott samarbete! :)

Emil F
Övertorneå

Bra mäklare som fixade och löste det mesta med affären

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack för ert fina omdöme & för ett gott samarbete! :)

Felix S
Töre

Väldigt bra bemötande, allt har gått snabbt och smidigt

Ida C
Näsbyn

Ett trevligt bemötande och proffsigt uppträdande.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Mitt nöje! Tack för ditt fina omdöme :)

Anette D
Svanstein

Hej! Jag hittade annonsen på internet när jag var i Italien. Anna-Kristina har jämt varit vänlig och professionel. Lycklig att ha kunnat köpa gården i Svanstein 239. Tack! Anette

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack! Vi hoppas att du ska trivas i Svanstein :)

Jyrki M
Centrum

Vi känner oss trygga med Anna-Kristina och hennes gäng. Hon har hjälpt oss taktiskt och praktiskt med försäljningen tidigare också. Rekommenderar varmt

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Vi tackar allra ödmjukast för ert förtroende, det har varit ett rent nöje! Varje gång!

Gertrud L
Centrum

Lätt att få kontakt med, tillmötesgående och glad person. Hört av sig när jag sökt henne. Bra genomgång av köpehandlingar innan betalning av handpenning.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Så fint sagt, det betyder mycket att få positiv respons och gensvar på att det vi förmedlar tas emot på ett bra sätt.

Lina B
Töre

Bra bemötande, hon levde upp till alla förväntningar vi hade. Vi hade en jättebra upplevelse!

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack snälla! Vilka fina ord, det stärker en.

Eva S
Köpte sitt hus med hjälp av

Bra informatör. Pigg och energisk, positiv. Vill verkligen hjälpa till så affären blir bra. Kunnig. Toppen helt enkelt

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

…och toppen tack för så fint omdöme! :)

Markku K
Köpte sitt hus med hjälp av

Vi blev bemött på ett trevligt sätt. Vi har haft en bra dialog. Bostadsköpet är ej klart ännu i skrivande stund pga min bank som jag anlitat.

Jari S
Risögrund

Fantastiskt mäklare med god kunskap. Bra bemötande med fantastiskt helhet. Rekommenderas det varmaste

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tusen tack för det, goda rekommendationer är det bästa man kan få!

Anders G
Frevisören

Bemötandet och hur mäklaren skötte köpet på nya stugan och försäljning av gamla stugan var excellent.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack så mycket, det var vänligt sagt. Hoppas ni ska trivas i nya stugan!

Anders N
Näsbyn

Bra bemötande och bra driv. Lyhörd och positiv.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack för det! Är glad för er skull och att ni är nöjda med affären.

Ida C
Näsbyn

Trevlig och bra att hålla kontakt. Bra info om huset på visningen. Topp betyg av oss.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Vilket fint omdöme :) tack! Jag vet att ni kommer att trivas i ert nya boende.

Håkan A
Centrum

Mycket duktig mäklare, klara besked, trevligt mottagande, det går inte göra hennes uppdrag på ett bättre sätt. 👏

Amanda M
Björknäs-Sklörbacken

Fick en historia om att ägaren av huset var en 90 nånting årig kärring som låtit katter pussa inne osv och inte klarade av att ta hand om sig själv. I själva verket så var det inte sant ens fick jag veta efter köpet gick igenom, huset ägdes av en bekant till mig och hans mamma som ingen av dom är i närheten av 90 år ens.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Hej Amanda! Ingen av oss har påstått att säljaren var nittio år? Däremot har säljarens katter förstört ytskikten inne i bostaden.

Jennie Ö
Centrum

Mycket nöjd med Anna-Kristinas jobb med försäljningen av min bostad. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare.

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Tack snälla, det betyder mycket att höra.

Anna A
Djuptjärn

Trevlig och seriös. Har kunnat svara på våra frågor.

Niina K
Sålde sitt hus med hjälp av

A-K har alltid varit tillgänglig, bara ett samtal eller sms bort. Det har varit smidigt att kommunicera och det har inte varit några otydligheter kring något alls. Hon har varit tillmötesgående och har ett trevligt och professionellt sätt. Min förväntning var att fort sälja min bostad, vilket A-K gjorde möjligt. Super!

Svar från Anna-Kristina Lidström Karlsson

Vilket fint omdöme, stort tack för det!