Amar Dzin
en del av Fastighetsbyrån Kalmar

Storgatan 25
392 32 Kalmar — Visa karta

Vad tror Amar att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 7 kunder tycker om Amar Dzin

• Susanna H skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Allt har varit till belåtenhet! Läs mer
  • Sanna E skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Sålt en bostadsrätt i Kalmar kommun, 3a i Ljusstaden.
    Amar var trevlig och gav ett gott intryck.
    Han levde upp till de förväntningar vi hade. Var enkel att få tag i och snabb med att återkoppla. Vi är mycket nöjda med försäljningen och de kontakter vi hade med Amar, som vi upplevde gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    lars j ..torsås..ringde fastighetsbyråns kontor 22/8..Talade 10 min med Amar...om ett 1.a besök inför husförsäljning.Kom överens att träffas på fastigheten torsd.30/8 kl.10.00. Vi (säljarna) väntade till kl 11.på avtalad dag men ingen mäklare kom!? jag ringer kontoret ,som söker upp honom..Kl 11.11 ringer amar o säger att det blivit ett missförstånd.?säger vidare att han aldrig talat med mig eller vet vem jag är ?????kränkande !!! Läs mer
    2018-10-05 Amar D svarar Camilla H
    Hej Lars! Som chef för kontoret var det mig och inte Amar du träffade vid huset den 4/9, så jag väljer att svara på ditt inlägg. Det känns så klart inte bra att du fortfarande är besviken på oss 26 dagar efter att du och jag träffats. Min kollega har bett om ursäkt för att det blev fel med dag och tid för mötet och att han inte mindes ert samtal. Du fick även en ursäkt från mig när vi träffades och vi var överens om att det är mänskligt att göra misstag. I mitt uppföljningssamtal till dig efter vårt besök har jag uppfattat att du var nöjd, men något verkar fortfarande inte kännas bra eftersom du skriver till oss. Jag skulle uppskatta om du vill kontakta mig direkt så får vi reda ut ev frågor som kvarstår.
    Med vänliga hälsningar Rickard Öberg 0480-151 51
  • Emina S skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Jag har sålt min lägenhet via amar. Väldig bra. Mina förväntningar var få lägenheten såld snabbt och eftersom jag bor utomlands så förstod amar och hjälpte mig en stor del med allt kring kontrakt och alla pappersarbete och han leverearade allt i tid och i ordning precis som jag ville ha det. Det var skönt och ha honom för han förstod och kunde vara till stor hjälp i min situation och man kunde lita på han och utfärda sitt jobb på bästa sätt för mig till mina förväntningar. Läs mer
    2018-10-05 Amar D svarar Emina S
    Stort tack för din fina rekommendation Emina. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende! Mvh Amar Dzin
  • Laine S skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Jag har sålt min sommarstuga.
    Amar har varit en väldigt bra mäklare som uppfyllde alla mina förväntningar.
    Mvh Laine Läs mer
    2018-10-05 Amar D svarar Laine S
    Hej Laine! Härligt att ni känner er nöjda de glädjer mig :)
  • Märit B
    Märit B skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Jag sålde en bostädsrätt. Jag blev väl bemött, och Amir levde upp till alla förväntningar jag hade kring tydlighet och effektivitet. Trevlig och mycket vänlig!
    Dock tycker jag det är väldigt obehagligt att hela tiden bli "niad" av en mäklare. Jag förstår att det är av respekt och artighet, men det känns väldigt förlegat och skapar en distans mellan oss... Läs mer
    2018-10-05 Amar D svarar Märit B
    Tack så mycket för bra Feedback och fina ord :)
  • Lennart J
    Lennart J skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Jag har köpt en fastighet, och blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Jag har haft med Fastighetsbyrån att göra tidigare och alltid blivit väl bemött, så jag förvantade mig inget annat. Amar gjorde ingen besviken.

Amar ha rutföt ett mycket professionelltt arbete. Läs mer
    2018-10-05 Amar D svarar Lennart J
    Hej Lennart,
    tack för dem fina orden, hoppas ni kommer trivas i ert nya boende :)
Tony Lindh
Andreas Jonasson