Mäklare Kalmar Kalmar Fastighetsbyrån Kalmar Andreas Jonasson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 154 Läs vad Andreas Jonasson

• Frida B köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-07-08

Bra bemötande. Kunnig och saklig. Läs mer
  • Birgitta A sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-06-26

Berga
    Har sålt en villa med god hjälp av Andreas J som har gjort ett
    mycket bra arbete med att arbeta fram försäljningen på ett skickligt sätt. Det gick fortare än vi förväntade oss, så det är vi mycket tacksamma för. Han har stått upp för de förväntningar vi hade. Läs mer
  • Åsa A köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-06-14

Bergavik
    Köpt radhus och är mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Mikael L köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-06-14

Bergavik
    Andreas har agerat mycket professionellt vid vår affär. Den har handlat om köp av radhus i Kalmar. Hela processen har fungerat bra och snabbt. Jag har inget att anmärka på - jag är mycket nöjd med dialogen och samarbetet med Andreas. Läs mer
  • Berit H sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-06-08

Smedby
    Sålt min villa.
    På ett proffsigt och mycket trevligt sätt.
    Att min villa blev såld, att du lyssnade på mina åsikter och värderingar och stödde mej i mitt beslut.
    Kände mej trygg med dej och att du hade ett vänligt sätt. Läs mer
    2019-06-12 Andreas J svarar Berit H
    Vad roligt att du är nöjd och att allt känns bra med tanke på att det var ett svårt beslut. Det glädjer mig.
    /Andreas
  • Karin B sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-05-27

Gamla Smedby
    Sålt litet hus.
    Fick mycket bra hjälp med allt.
    Mäklaren var mycket hjälpsam än vi någonsin hade tänkt oss.
    Stort PLUS till honom. Läs mer
    2019-06-12 Andreas J svarar Karin B
    Tack Karin & Bert!
    Tack själva för ett gott samarbete.
    Hoppas ni kommer trivas med ert nästa boende.
    /Andreas
  • Bert E sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-05-25

Gamla Smedby
    Mycket proffsigt utfört han visste vad som skulle visas o inte till visningen. Vi har sålt en villa i smedby och Andreas har skött det alldeles utmärkt. Läs mer
  • Pontus A sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-05-23

Läckeby
    Andreas är lyhörd för våra önskemål och anpassade hela försäljningsprocessen efter oss. När vi var redo så var Andreas beredd med intressenter och det gick fort till avslut. Läs mer
    2019-06-12 Andreas J svarar Pontus A
    Härligt att det blev ett gott slut med köpare som verkligen ville ha ert hus och som ni kände för.
    /Andreas
  • Petrus A sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-05-22

Läckeby
    professionell och saklig, inte massa säljsnack. Vi har sålt ett hus i Läckeby och Andreas hjälpte även min pappa tidigare att sälja sitt föräldrarhem.Mkt nöjda vid båda tillfällen. Läs mer
    2019-06-12 Andreas J svarar Petrus A
    Tack själva. Som jag sa till er så var jag mycket positiv överraskad när jag fick se ert hus för andra gången. Imponerande arbete ni utfört.
    /Andreas
  • Emma S köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-05-14

Lindsdal
    Köpt villa genom Andreas och Fastighetsbyrån. Oerhört bra bemötande, trevlig och professionell på en och samma gång. Mycket informativ då detta var första villaköpet för min del. Väldigt tydlig genom hela köpprocessen och skulle gärna anlita Andreas om det i framtiden blir aktuellt att sälja. Läs mer
    2019-06-12 Andreas J svarar Emma S
    Tack, vad roligt att ni känner er trygg med köpet.
    Alltid lite extra pirrigt när man tar klivet in och blir villaägare.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Andreas Jonasson