Läs vad 199 Läs vad Andreas Jonasson

• 2021-01-16
    Köpt sommarstuga o affären gick snabbt o smidigt,bra telefon kontakt,,,,
    Anna Ö
    • 57.0 m²
    • Kåremo
  • 2021-01-13
    Vi sålde ett hus som Vi har hyrt ut och jordbruks mark
    Andreas har gjort ett bra jobb
    Han är lugn och saklig i sitt agerande
    Vi kan rekommendera Andreas
    Anneli N
    • Vassmolösa
  • 2021-01-08
    Andreas fick ett av de mest avancerade uppdraget av oss, vilket han har utfört på det allra bästa sättet.
    Vi hade 3 fastigheter som var ihop kopplade en jordbruksmark ett mindre hus som hyrdes ut samt vårt egna bostadshus.
    Andreas hittade en bra lösning på försäljningen vi sålde det lilla huset och marken och behåller bostadshuset.
    Andreas har lagt ner ett stort arbete med försäljningen vi kan rekommendera honom.
    skrev om Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
  • 2020-12-26
    Har sålt en villa. Har blivit mycket trevligt bemött ingivit trygghet kunnighet och bra stöd under försäljningen. Andreas alltid tillgänglig att svara på frågor kvällar som helgdagar. Jag är mycket nöjd. Anita
    Anita O
    • 99.0 m²
    • Berga
    sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Tack Anita & Dag! Alltid roligt att få hjälpa trevliga säljare. Nu hoppas vi flytten ska gå bra, när det väl bär av.

• 2020-12-23
    Andreas hjälpte oss med vårt husköp i Trekanten. Mycket trevlig och intresserad av både köpare och säljare önskemål och krav. Han levde upp till förväntningarna vi haft på honom och mer än det. Skulle varmt rekommendera Andreas och skulle själv om vi skulle sälja använda mig av honom. Ödmjuk och kunnig, det gillar jag.
    Sofi Ö
    • 135.0 m²
    • Trekanten
    köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Tack Sofi! Det värmde. Hoppas att ni kommer trivas bra i er nya fastighet. Fick en känsla av att ni var helt rätt familj för denna idylliska lilla gård.

• 2020-12-10
    Säljare Kalmarvägen 59

Andreas levererade ett slutpris vi bara kunde drömma om och har från dag 1 visat en enorm trygghet och gett oss bästa tänkbara servicen. Han överträffade alla våra förväntningar! En mäklare som jag varmt kan rekommendera
    Therese W
    • 175.0 m²
    • Lindsdal
    sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Tack! Mycket roligt att få arbeta med ert fina hus. Önskar er all lycka med nybygget!

• 2020-12-10
    Andreas hjälpte oss att sälja vårt hus i Lindsdal och har under hela processen varit väldigt proffsig, driven och lätt att ha att göra med. Vi är så nöjda med samarbetet!
    Martin T
    • 175.0 m²
    • Lindsdal
    sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Stort tack själv! På återseende!

• 2020-11-28
    Försäljning av torp.
    Blev bemött på bästa sätt i alla avseenden.
    Mina förväntningar var att få torpet sålt, vilket det blev väldigt fort tack vare mäklaren.
    En spännande och trevlig upplevelse.
    Lena S
    • 57.0 m²
    • Kåremo
    sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Tack Lena & Anders! Mycket trevlig att samarbeta med er. Hoppas det känns okej att lämna ert smultronställe trots att det var varm om hjärtat.

• 2020-11-24
    Köpt ett hus. Bra och tydlig information, lätt att nå och jag fick svar på mina frågor.
    Camilla I
    • 104.0 m²
    • Berga
    köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Hoppas ni kommer trivas i Berga, vilket jag inte tvekar på. Och välkomna tillbaka om ni har några frågor. /Andreas

• 2020-11-22
    Vi har sålt vårt hus. Vi upplever Andreas som väldigt trevlig, engagerad och proffesionell. Han skall ha en eloge för att han har förståelse för säljaren dvs att vi fick själva bestämma takten i försäljningsprocessen. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Margita och Thomas Ivholm
    Thomas I