Mäklare Kalmar Kalmar Fastighetsbyrån Kalmar Andreas Jonasson
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 134 kunder tycker om Andreas Jonasson

• Fredrik N
    Fredrik N sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-01-22

Försäljning av villa.

Lyhörd, driven och mycket flexibel mäklare. Letade aktivt upp tänkbara köpare på uppdrag från säljaren och såg till att det blev affär utan stora visningar. Bidrog till att stänga affären snabbt och effektivt. Läs mer
    2019-02-06 Andreas J svarar Fredrik N
    Tack! Vad roligt att ni är nöjda. Vi ses framöver när tillträde närmar sig. Med vänlig hälsning, Andreas
  • Karin R sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-12-28

4:a
    109m²
    Lindsdal
    Förstår våra behov.
    Lätt att få tag i.
    Trevlig Läs mer
    2019-01-04 Andreas J svarar Karin R
    Tack för fina ord och ett trevligt samarbete!
    /Andreas
  • Mattias R sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-12-28

Vi har varit väldigt nöjda med hela husaffären.... och anlitade Andreas efter rekommendation från andra som använt hans tjänster. Läs mer
    2019-01-04 Andreas J svarar Mattias R
    Tack så mycket för ett gott samarbete!
    /Andreas
  • Marie-Louise H sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-12-21

Tog försäljningen av vårt hus på fullaste allvar och med sin kunskap lyckades sälja huset. Läs mer
    2019-01-04 Andreas J svarar Marie-Louise H
    Tack för fina ord. Alltid trevligt att göra kunder nöjda.
  • Niclas H sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-12-19

Har sålt en villa.
    Han var väldigt engagerad,tydlig och hjälpsam.
    Hade Inga särskilda förväntningar.
    Sammanfattningsvis så var upplevelsen mycket bra. Fick hela tiden information om vad som hände och han var lätt att få tag i om man hade frågor. Läs mer
    2019-01-04 Andreas J svarar Niclas H
    Tack Niclas! Hoppas att ni kommer att trivas i hyresrätten.
    /Andreas
  • Shaho A köpte sin bostad med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-12-15

- Köpt en villa.
    - bemötandet från Andreas var mycket bra och professionellt.
    - Hade en mycket bra upplevelse med bra förklaringar och bemötande från mäklaren. En mäklare som rekommenderas! Läs mer
    2019-01-04 Andreas J svarar Shaho A
    Tack! Lycka till med huset och välkomna att höra av er om ni vill ha några tips på de planerade renoveringarna.
    /Andreas
  • Elis W sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-12-05

Det är andra villan vi sålt med Andreas. Han känns ärlig både mot säljare och köpare. Vi har köpt två hus av Andreas också.
    Som säljare nu senast så upplever vi att Andreas hade bra marknadskännedom och en bra "taktik" för en lyckad försäljning.
    Andreas agerar professionellt och tar sig tid. Läs mer
    2019-01-04 Andreas J svarar Elis W
    Tack Elis & Hanna!
    Hoppas på att få sälja ett tredje hus åt er i framtiden, så att ni flyttar tillbaka till Kalmar.
  • Ing-Britt A sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-12-05

Sålt radhus. Andreas var väldigt trevlig, lyhörd och kompetent. Helt nöjd hittills. Läs mer
    2019-01-04 Andreas J svarar Ing-Britt A
    Tack för att du svarat och för ett trevligt samarbete!
  • Kerstin P sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-11-23

Andreas har besvarat frågor snabbt och varit tillgänglig i den utsträckningen som man kan förvänta sig.

Allt gick smidigt och lätt. Läs mer
    2018-11-29 Andreas J svarar Kerstin P
    Tack Kerstin! Vad roligt att du är nöjd. Hoppas på att flytten går bra och att du kommer trivas i den nya staden. På återhörande.

/Andreas
  • Dragana J köpte sin bostad med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-11-09

Jag och min familj har köpt ett radhus i Smedby. Andreas var alltid väldigt snäll, nåbar och hjälpsam. Han hade en känsla om vad vi behövde, gav oss fina råd, var tålig även när vi blev tveksamma och osäkra. Han hade flera goda förslag, var kunnig och påläst.
    Han gjorde allt vi förväntade av en mäklare och även mer!
    Vi skulle söka honom igen om vi skulle vilja köpa eller sälja något! Läs mer
    2018-11-29 Andreas J svarar Dragana J
    Tack Dragana & Alex! Hoppas ni kommer trivas bra och att era planer går att utföra. Ni är mycket välkomna tillbaka i framtiden. Hälsningar Andreas

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Tony Lindh