Mäklare Kalmar Kalmar Fastighetsbyrån Kalmar Andreas Jonasson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 129 kunder tycker om Andreas Jonasson

• Shaho A köpte sin bostad med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    - Köpt en villa.
    - bemötandet från Andreas var mycket bra och professionellt.
    - Hade en mycket bra upplevelse med bra förklaringar och bemötande från mäklaren. En mäklare som rekommenderas! Läs mer
  • Elis W sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Det är andra villan vi sålt med Andreas. Han känns ärlig både mot säljare och köpare. Vi har köpt två hus av Andreas också.
    Som säljare nu senast så upplever vi att Andreas hade bra marknadskännedom och en bra "taktik" för en lyckad försäljning.
    Andreas agerar professionellt och tar sig tid. Läs mer
  • Ing-Britt A sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Sålt radhus. Andreas var väldigt trevlig, lyhörd och kompetent. Helt nöjd hittills. Läs mer
  • Kerstin P sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Andreas har besvarat frågor snabbt och varit tillgänglig i den utsträckningen som man kan förvänta sig.

Allt gick smidigt och lätt. Läs mer
    2018-11-29 Andreas J svarar Kerstin P
    Tack Kerstin! Vad roligt att du är nöjd. Hoppas på att flytten går bra och att du kommer trivas i den nya staden. På återhörande.

/Andreas
  • Dragana J köpte sin bostad med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Jag och min familj har köpt ett radhus i Smedby. Andreas var alltid väldigt snäll, nåbar och hjälpsam. Han hade en känsla om vad vi behövde, gav oss fina råd, var tålig även när vi blev tveksamma och osäkra. Han hade flera goda förslag, var kunnig och påläst.
    Han gjorde allt vi förväntade av en mäklare och även mer!
    Vi skulle söka honom igen om vi skulle vilja köpa eller sälja något! Läs mer
    2018-11-29 Andreas J svarar Dragana J
    Tack Dragana & Alex! Hoppas ni kommer trivas bra och att era planer går att utföra. Ni är mycket välkomna tillbaka i framtiden. Hälsningar Andreas
  • Börje O sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Sålt en fastighet, mäklaren utförde sitt uppdrag till belåtenhet. Läs mer
    2018-09-17 Andreas J svarar Börje O
    Tack själva för ett bra samarbete!
    På återseende😀
    Med vänlig hälsning, Andreas
  • Anders H sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Sålt vårt hus. Vi kände oss trygga med Andreas som mäklare. Frågor vi ställde fick vi svar på. Och alltid har vi blivit trevligt bemötta. Läs mer
    2018-09-17 Andreas J svarar Anders H
    Tack för ett fint betyg.
    Hoppas flytten flyter på bra, Vi ses senare i veckan!
    Med vänlig hälsning, Andreas
  • Linda W skrev om Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Vi önskade att sälja vårt radhus innan visning och det lyckades han med väldigt smidigt. Läs mer
  • Christian W skrev om Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Kan inte annat än rekomendera Kalmars bästa mäklare.
    Lyhörd, intresserad, hjälpsam och kompetent. Läs mer
    2018-09-10 Andreas J svarar Christian W
    Stort tack och lycka till med nya bostaden!
    Jag kommer gärna förbi och tittar när ni känner er redo.
    /Andreas
  • Olle H skrev om Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Allt igenom bra, hela tiden uppdaterad om vad som händer.
    Ett bra utgångspris på huset som lockade många att komma på visningarna och gav ett bra slutpris.
    Min bekantskap med Andreas och hans familj går långt tillbaka i tiden, så att han skulle vara vår mäklare var självskrivet och han levde upp till alla förväntningar.

Olle o Karin Läs mer
    2018-07-25 Andreas J svarar Olle H
    Tack Olle & Karin!
    Ha en skön sommar på Öland!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Tony Lindh