Andreas Jonasson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 170 Läs vad Andreas Jonasson

• Mari S sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-03-06

Smedby
    Andreas har varit mäklare för min husförsäljning. Andreas inge förtroende, är sympatiskt, lyhörd samt proffsig i kundkontakt.
    Mäklaren har under försäljningsprocessen varit informativ och gjord bra bedömningar. Andreas har uppfyllt alla förväntningar på ett föredömligt sätt. Läs mer
  • Marie K köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-02-03

Vassmolösa
    Mkt god erfarenhet. Bra bemötande. Kunnig. Har köpt en mindre gård. Läs mer
    2020-03-06 Andreas J svarar Marie K
    Hej & tack Marie! Nu har ni en härlig tid framför er på gården. Hoppas ni trivs på landet. Hälsningar Andreas
  • Per T köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-02-03

Vassmolösa
    Vi köpte en villa genom Fastighetsbyrån med Andreas som mäklare och vi är enormt tacksamma för detta. Andreas var oerhört trevlig och hjälpsam för att inte tala om tydlig genom hela affären. Det blev inte sämre av att han vid problem med överlämning av bostaden fanns tillgänglig genom hela processen för rådgivning, samt att han agerade medlare mellan oss och säljaren för att göra det enkelt för oss som köpare. Han kontaktade oss till och med dagarna efter inflytt för att höra om allt var bra. Detta var den första bostaden jag köpte men jag förstår nu vikten av en bra mäklare och därför kommer jag rekommendera Andreas för både säljare och köpare runt Kalmar. Läs mer
    2020-03-06 Andreas J svarar Per T
    Tack Per & Jenny!
    Vad roligt att ni är nöjda. Välkomna att återkomma vid fler frågor eller om ni behöver hjälp framöver.
    Hälsningar Andreas
  • Lillemor E sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-01-27

Sandvik
    Har sålt mitt fritidshus. Efter tips anlitade jag Andreas Jonasson.
    Mycket trevlig och duktig mäklare. Lätt att samarbeta med. Så mina förväntningar av mäklare tycker jag verkligen han levde upp till.
    Skulle absolut rekommendera Andreas
    Jonasson till vänner o bekanta som kanske går i tankar att sälja sitt hus. Läs mer
    2020-03-06 Andreas J svarar Lillemor E
    Tack Lillemor. Hoppas flytten går bra och att du kommer trivas.
    Vi ses om en månad vid tillträdet.
    Hälsningar Andreas
  • Emma J köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-11-24

Björkudden
    Sålt och köpt av samma mäklare, mycket positivt intryck, proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Läs mer
    2019-12-11 Andreas J svarar Emma J
    Tack Emma!
    Trevligt att arbeta tillsammans. Önskar er all lycka med nya bostaden.
    /Andreas
  • Fredrik J sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-11-21

Trekanten
    Jordnära, trevlig och med båda fötterna på jorden. Läs mer
    2019-12-11 Andreas J svarar Fredrik J
    Tack för fina ord! Hoppas ni kommer att trivas bra med er gård.
    /Andreas
  • Marcus A köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-11-08

Lindsdal
    Köpt villa

Han levde upp till det som vanligtvis ställs på en mäklare

Fullgott Bemötande Läs mer
    2019-12-11 Andreas J svarar Marcus A
    Tack!
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i Rinkabyholm.
    /Andreas
  • Jenny J sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-11-04

Rinkabyholm
    Bra, lätt att samarbeta med, täta kontakter, tydlig information. Lyssnar in både köpare och säljare, har varit i båda situationerna med Andreas. Toppenmäklare! Läs mer
    2019-12-11 Andreas J svarar Jenny J
    Tack J & D!
    Ska bli spännande att följa ert nästa kapitel.
    /Andreas
  • Anders M sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-10-30

Smedby
    Vi har sålt en villa.
    Andreas ger ett seriöst och välkomnade intryck. Är verkligen kundorienterad och vi fick och har stort förtroende och tillit för Andreas. Vi skulle utan att tveka anlita Andreas vid nästa husförsäljning.
    Andreas har mer än väl överträffat våra förväntningar.
    Helt enkelt en bra upplevelse för oss. Läs mer
    2019-12-11 Andreas J svarar Anders M
    Härligt att höra att ni är nöjda. Tack så mycket för för de värmande orden.
    /Andreas
  • Anette P sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jonasson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-10-20

Björkudden
    Hjälp med försäljning av vår bostad, allt gick bra snabbt o smidigt👍👍👍 Läs mer
    2019-10-27 Andreas J svarar Anette P
    Tack, spännande tid framöver med nytt område, kommun och hus😀

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Andreas Jonasson