Christoffer Edh

Christoffer Edh

Christoffer Edh är mäklare på Fastighetsbyrån Kalmar

Christoffer Edh har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Christoffer Edh har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 197 omdömen med ett betyg på 4.9. Christoffer Edh har haft 89 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 197 Läs vad Christoffer Edh

• sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2022-07-28 Verifierad kund
    Supertrevlig! Allt gick smidigt och smärtfritt från start till mål. Christoffer var alltid tillgänglig för frågor. Kan verkligen rekommendera!
    • Berga Centrum
    2022-07-27 Verifierad kund
    Kontakten kändes jättebra. Lätt att nå, fick snabbt svar på frågor. Allt var förberett för övriga kontakter. Försäljningen gick smidigt, så allt kändes tryggt och avspänt.
    2022-07-26 Verifierad kund
    Han uppträder lugnt och sakligt under hela processen. Trots svår situation fick vi mer än utgångspriset!
    Han uppträder mycket proffesionellt!
    Vi är mycket nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2022-07-25 Verifierad kund
    Förklarade bra och tydligt när vi gick igenom och skrev kontraktet
    2022-07-24 Verifierad kund
    Tydlig och enkel vid information utav köp
    2022-07-23 Verifierad kund
    Väldigt trevligt, bra bemötande!
    2022-07-22 Verifierad kund
    En mycket kompetent fastighetsmäklare med en servicenivå som är en 10:a på en tiogradig skala.

Han har verkligen överträffat mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera honom.
    • Norrliden
    2022-07-02 Verifierad kund
    En otroligt bra mäklare. Alltid nåbar och är snabb på att ge feedback och återkoppling på vad som händer och sker.
    Allt har gått smidigt och man har känt stort förtroende för Christoffer ifrån dag 1.
    Han arbetar verkligen hårt för att sälja just din lägenhet och att säljaren ska bli nöjd.
    • Tegelviken
    2022-07-01 Verifierad kund
    Christoffer utstrålade ärlighet och trygghet , men hade innan hört det ryktesvägen

Förväntningar :ville ha lägenheten såld och när vi väl bestämt oss så snabb försäljning som möjligt
    Tyckte det gick snabbt ned tanke på oron för mycket just nu

Man anlitar mäklare för att fixa kund papper bank mötes träffar slippa visningar
    Jag fick det så enkelt det enda var städa lägenheten och skriv namnet på mig själv där det fanns ett kryss !
    denna mäklare ör toppen inte bara för han sålde lägenheten som jag sa ,
    det är oro just nu och han lyssnade och svarade lugnande värt så mycket
    Nu är lägenheten såld och vi är nöjda med allt
    Tack mvh Liselott och Lasse
    • Ljusstaden
    2022-06-23 Verifierad kund
    Christofer, är en mycket bra mäklare, beskriver bra, tar väl hand om sin kund. Tar alltid kontakt om det händer något speciellt.
    Är noggrann och hjälpsam. Vi kan verkligen rekommendera Christoffer. För vår del är det andra gången han hjälper oss med bostad.

Mona Andersson