Christoffer Edh

Christoffer Edh

Christoffer Edh är mäklare på Fastighetsbyrån Kalmar

Christoffer Edh har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Christoffer Edh har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.9. Christoffer Edh har haft 78 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 74% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 138 Läs vad Christoffer Edh

• köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    • Lindsdal
    2021-07-19
    Christoffer var väldigt saklig och kunnig, han kunde svara på allt vi ville veta om lägenheten och området runt om. Så vi kan verkligen rekommendera honom för andra som ska köpa eller sälja.
    Mattias Söderberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    • Bergavik
    2021-07-19
    Christoffer kom in i slutfasen av marknadsföringenav vår lägenhet. Han satte sig snabbt in i läget och fullföljde uppdraget på ett snabbt och skickligt sätt.
    Vi är både imponerade och nöjda med det sätt varpå han slutförde försäljningen av objektet.
    • Getingen
    2021-07-08
    Vi blev bemötta bra av Christoffer och han gav en väldigt bra service.
    • Berga Centrum
    2021-06-22
    bra bemötande,professionell och lyhörd, lugn och förtroendeingivande.
    • Berga Centrum
    2021-06-21
    Detta var den andra lägenhetsaffär, som jag genomfört med Christoffer som mäklare. Jag har därför stort förtroende för honom. Han kan sitt jobb, är lugn och man får den hjälp man behöver.
    Det är ju oftast en stor sak i livet att genomföra bostadsaffärer och man behöver mycket stöd. För mig som är äldre och änkeman, har Christoffer varit ett ovärderligt stöd.
    • Norrgård
    2021-06-21
    Gott bemötande och väldigt förtroendeingivande.
    Behjälplig under hela processen, inga konstigheter alls. Vi är supernöjda!
    • Norrgård
    2021-06-20
    Allt var bra och på ett professionellt sätt
    • Funkabo
    2021-06-19
    Lättsam och professionell med en fin förmåga att bara ”blanda sig i” när det verkligen behövdes. Jag och säljaren fick stort utrymme att prata och mötas, men med Christoffers stöd som trygg inramning.
    • Centralt
    2021-06-17
    Snabb och tydlig kommunikation. Trovärdig och trevlig.
    • Skälby
    2021-06-17
    Har blivet väldigt trevligt bemött, C är en sympatisk man med humor, den bästa av dom bästa