Christoffer Edh
Registrerad mäklare sedan 2007-06-29
Aktiv på Reco.se sedan 2018-02-12
2019-07 - 2020-06

Läs vad 95 Läs vad Christoffer Edh

• Adam I sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-07-02

Norrliden
    Proffsigt bemötande samt enkel och smidig kommunikation. Läs mer
  • Jean S sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-06-24

Berga
    Såld en lägenhet. Christoffer är trygg, lugn och professionell. Han gör allt för att se till att allt går smidigt. Fantastisk bra! Läs mer
  • Jonas M sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-06-12

Norrgård
    Fantastiskt kunnig och serviceinriktad! Läs mer
  • Bergkvist Set Olof B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-06-05

Bremerlyckan
    Försäljningen av min bostadsrätt genomfördes på ett
    helt perfekt och förtroendegivande sätt av Christoffer
    Edh, helt överensstämmande med min tidigare erfarenhet
    från Fastighetsbyrån i Kalmar. Han lotsade oss fram till
    ett avslut, trots ett kärvare läge under pandemitid.
    Jag som säljare blev ändå nöjd och jag uppfattade att
    även köparen blev helnöjd. Läs mer
  • Joel S sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-05-02

3:a
    Lindsdal
    Christoffer Edh gjorde allt jag förväntade mig av en mäklare. Till skillnad från vissa andra mäklare på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Madeleine S sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-05-01

Tallhagen
    Vi sålde vår bostadsrätt och blev väl bemötta och väl informerade om varje steg i processen. Han var flexibel, kunnig och tillmötesgående vad gäller tider för visningar, svarade snabbt i telefon och på mail. Vi har inget att klaga på. Allt gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • Sara H sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-04-04

Berga Centrum
    Kunde nog inte fått en bättre mäklare. Aldrig svår att få tag i. Svarar på alla frågor och skött min lägenhetsförsäljning på ett väldigt bra sätt! Väldigt nöjd över Christoffer som mäklare! Läs mer
  • Marie C sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-04-03

Tegelviken
    Jag har sålt en lägenhet på 4 rok i utkanten av Kalmar city. Jag blev mycket trevligt bemött och kände ett förtroende före mäklaren redan från första mötet. Jag fick regelbundet information och bra hjälp med praktiska saker som kontakt med städfirma (viktigt för mig) och nycklar etc. Försäljningen planerades och genomfördes på ett bra och effektivt sätt. Läs mer
  • Eric B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-03-26

Lindö
    Sålde vår bostadsrätt via Christoffer och vi kunde inte vara mer nöjda. Uppfyllde alla förväntningar och lite till. Läs mer
  • Elin J köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-03-22

Funkabo
    Köpt en bostadsrätt (1a). Mycket nöjd med Christoffer, väldigt trevlig, tillmötesgående, proffsig och lättsam. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Andreas Jonasson