Christoffer Edh

Christoffer Edh

4.9 i betyg av 104 omdömen

Christoffer Edh är mäklare på Fastighetsbyrån Kalmar

och har varit registrerad mäklare sedan 2007. Christoffer Edh har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 104 omdömen sedan 2018-02-12. Christoffer Edh har haft 86 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 77% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 104 Läs vad Christoffer Edh

• Nogrann, duktig och trygg. Christoffer fick mig som köper bostad för första gången att känna mig trygg och säker i alla steg i processen. Christoffer fanns även tillgänglig och var alltid öppen att hjälpa till när det behövdes med frågor och funderingar.
    Adam T köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2020-10-19
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Berga
    2020-10-19
  • Sålt en etta i Berga/Norrliden Mycket trevlig, artig, noggrann, stödjande Hade hoppats på en snabb försäljning med budgivning, trots att det inte blev så gjord mäklaren sitt bästa för att det skulle ha blivit så.
    Kristina D sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2020-10-18
    • 1:a
    • 44.0 m²
    • Berga
    2020-10-18
  • Christoffer har varit lyhörd och engagerat sig i både vår försäljning och förvärv av ny bostad. Genom hela processen har han gett goda tips, varit förstående och öppen för våra idéer. Detta har gjort att vi känt oss respektfullt bemötta och trygga med att lämna över ansvaret med försäljningen av vår bostad till honom.
    David L sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2020-10-17
    • 4:a
    • 97.5 m²
    • Skälby
    2020-10-17
  • Vi sålde en lägenhet och hela upplevelsen var utmärkt! Vi är så glada och nöjda med hela processen och bemötandet från Christoffer. Allt gick supersmidigt från start till slut. Christoffer levde upp till alla våra förväntningar och mer! Rekommenderar starkt! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Frida N sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2020-09-28
    • 63.5 m²
    • Norrgård
    2020-09-28
  • Vi valde att sälja vår lägenhet med hjälp av Christoffer! Vi är nöjda och fick ett väldigt bra bemötande av honom.
    Therese F sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2020-09-21
    • 58.0 m²
    • Johannesborg
    2020-09-21
  • Tog efter sin semester tag i sitt uppdrag på ett bra sätt. innan dess hade han en kollega som var hårt ansatt! tillträdesdagen sköttes smidigt och bra. kanske borde dukat med kaffe innan. en trevlig person som passar för sitt jobb.
    Stefan W köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2020-09-07
    • 55.5 m²
    • Berga Centrum
    2020-09-07
  • Det märks att Christoffer är en erfaren mäklare. Mitt objekt, en lägenhet på 45 kvm fördelade på 1.5 rum, skiljer sig från andra storleksmässigt likvärdiga lägenheter i föreningen, vilket bland annat ledde till markant fler visningar än andra objekt genererat senaste tiden. Det ledde också till en budgivning med flera spekulanter. Totalt ledde det, som jag upplevde det, till många olika situationer att hantera. Med sitt lugn och sin kompetens hanterade han dessa på ett klanderfritt sätt, vilket i sin tur gjorde mig trygg. Vidare upplevde jag att han var lyhörd för mina tankar och idéer som säljare. Min upplevelse är också att han var mycket professionell i sin objektiva roll i förhållande till spekulant och säljare.
    Anders A sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2020-08-26
    • 45.0 m²
    • Skälby
    2020-08-26
  • vi har köpt en 1:a i Kalmar. ett väldigt proffsigt , vänligt och avspänt bemötande. hela köpet , från första telefonkontakt, mejl, sms, visning och träff på fastighetsbyrån för avslut/betalning har varit klockrent! stort tack till Christoffer!
    Carina G köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2020-08-24
    • 1:a
    • 41.0 m²
    • Södercentrum
    2020-08-24
  • Tillmötesgående, tillgänglig och lyhörd för kundernas önskemål.
    Fia M köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2020-08-16
    • 3:a
    • 102.0 m²
    • Svensknabben
    2020-08-16
  • Proffsigt bemötande samt enkel och smidig kommunikation.
    Adam I sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Edh en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2020-07-02
    • 4:a