Evelina Duned
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 28 Läs vad Evelina Duned

• Caroline S sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-04-01

Norrliden
    Sålt bostadsrätt. Min mäklare har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam under processen. Läs mer
  • Anette W sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-03-30

Oxhagen
    Evelina har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt. Hon agerar proffsigt och är på alla sätt väldigt lätt att prata med. Hon har varit angelägen om att tillvarata mina önskemål men också kommit med professionella råd och tips. Hon har varit lätt att komma i kontakt med och hela säljprocessen har fungerat mycket smidigt. Jag är väldigt nöjd med Evelina som min mäklare och jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Kerstin S köpte sitt hus med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-03-11

Hossmo
    Jag har sålt en bostadsrätt. Evelina gav bra information inför försäljningen. Hon har också varit lätt att kontakta vid frågor och har hon inte kunnat ta emot samtalet så har hon ringt upp senare . En jättetrevlig och jätteduktig mäklare som jag önskar allt gott och som jag säger ett stort Tack till . Läs mer
  • Jim B köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-01-18

Berga
    Väldigt proffsig och bra bemötande! Läs mer
  • Kulsum S sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-12-19

Ljusstaden
    Jag har både köpt och sålt bostad och har fått bästa och finaste bemötandet av mäklare Evelina Dunde. Jag kommer rekommendera henne som bästa,, trevligaste och respektfullaste person.
    Kommer fortsätta att kontakta henne i framtiden.
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Läs mer
  • Yngve B sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-12-05

Norrliden
    Trevligt och omtänksamt bemötande av Evelina vid försäljning av min pappas bostadsrätt. Arbetar seriöst och noggrant. Positiv och lugn. Vi kände ett stort förtroende direkt vid första kontakt.
    Tack Evelina! Läs mer
  • Amanda O sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-11-20

Södercentrum
    Vi har sålt vår bostadsrätt. Evelina har ett trevligt och professionellt bemötande! Lätt att få tag på oavsett tid på dygnet. Vi är mycket nöjda med Evelina som mäklare och hon har ingett trygghet genom hela processen! Läs mer
  • Johanna K sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-11-19

Djurängen
    Sålt en bostadsrätt. Bra bemötande av mäklaren. Lätt att få tag på och hjälper till. Läs mer
    2019-12-18 Evelina D svarar Johanna K
    Tack Johanna för ett trevligt samarbete :) Lycka till i Karlskrona! Mvh Evelina
  • Martin E
    Martin E köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-11-18

Funkabo
    Mina upplevelser med Evelina som mäklare var kanon. En trevlig och hjälpsam mäklare med god kunskap. Problemlösare som fixade privat visning åt mig om min sambo då jag har bortrest när ordinarie visning var, det är service. Skulle varmt rekommendera Evelina vidare till människor i min omgivning som behöver hjälp med försäljning eller letar efter en bostad. Tip top från början till slut.

Tack för hjälpen Evelina! Läs mer
    2019-12-18 Evelina D svarar Martin E
    Tack själv Martin för det värmande omdömet! Hoppas ni trivs bra i er fina lägenhet! Mvh Evelina
  • Ellen K
    Ellen K köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-10-09

Djurängen
    Köpte en 2a i Kalmar med Evelina som mäklare. Hon var professionell, glad och serviceinriktad igenom hela affären! Kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Andreas Jonasson