Läs vad 53 Läs vad Evelina Duned

• 2020-10-31
    Evelina Duned är kompetent och säker i sin yrkesroll. Vi är helt nöjda med både bemötande och resultat vid försäljningen. Vi skulle utan tvekan vända oss till Evelina vid en framtida försäljning/köp.
    Christna och Daisy på Spsrregatan 13
    Christina O
    • 3:a
    • 86.0 m²
    • Ängö
  • 2020-10-28
    Köpt bostadsrätt, otroligt proffsig och trevlig mäklare. Kan starkt rekommendera!
    Johan M
    • 3:a
    • 101.8 m²
    • Kvarnholmen
  • 2020-10-24
    Evelina tänker på både säljarnas och köparnas behov och letar aktivt efter lägenheter även till köpare. Inledningsvis hade Evelina lite för bråttom att stänga försäljningen av den lgh som vi var intresserade av det fanns en orsak som vi förstår men jag blev lite stressad, besviken och irriterad för att vi höll på att förlora den och jag hade kanske inte visat tydligt att vi var så intresserade. Det kunde Evelina dock ta och vände på hela situationen och vi är nu två som fått bra försäljningspris och köparen av min lgh får den lgh hon vill ha. Dvs tre som nu är nöjda. Hon gav även bra rabatt om vi både köpte och sålde hos er och hon kunde sälja in att det var lika bra att gå med er som den firma som vi köpte vårt lilla parhus av (som först kändes tryggare för oss) och affären stängdes ju sen väldigt snabbt! Det kan vara stressigt att köpa och sälja och att kunna ta människor i stress är en mycket viktig egenskap...
    Eva A
    • 61.0 m²
    • Kalmarsundsparken
  • 2020-10-09
    Sålde en bostadsrätt med hjälp av Evelina. Grymt proffesionell och var över förväntan då hon svarade på sms och dylikt oavsett dag och tid på dygnet.
    Fredrik B
    Fredrik B
    • 63.5 m²
    • Norrliden
  • 2020-10-01
    Lägenhet.
    Alltid tillgänglig och trevlig! Kunnig! Engagerad!
    Victoria B
    • 4:a
    • 81.0 m²
    • Lindsdal
  • 2020-09-29
    Bostadsrätt, Hade inga förväntningar men väl bemött.
    Beatrice L
    • 68.0 m²
    • Berga
  • 2020-09-23
    Jag köpte en lägenhet med 2 rum och kök. Mäklaren hjälpte mig jättemycket!
    Grzegorz J
    • 63.0 m²
    • Berga Centrum
  • 2020-09-14
    jag har köp en bostadsrätt. en etta på 34,5 kvadratmeter. evelina var väldigt proffsig och hade bra bemötandet emot mig. det var mkn första bostadsköp och jag kände mig stödd av henne
    Johanna A
    • 1:a
    • 34.5 m²
    • Skälby
  • 2020-09-14
    Köpt bostadsrätt hade missat visningen men hon visade den dagen efter för mig bra bemötande
    Erik Ö
    • 65.0 m²
    • Djurängen
  • 2020-09-05
    Har sålt en tvåa i Berga. Evelina var duktig och väldigt trevlig. Hon hade bra kontakt med en och uppdaterade vad som hände med jämna mellanrum. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Julia C
    Julia C
    • 68.0 m²
    • Berga
    sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte