Evelina Duned
Registrerad mäklare sedan 2018-09-12
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-23
2019-08 - 2020-07

Läs vad 36 Läs vad Evelina Duned

• Hanna W sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

Skälby
    Jag sålde min bostadsrätt, en etta i Kalmar. Evelina var mycket engagerad, gav bra och tydlig information och var lätt att samarbeta med. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Anna A sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

Norrliden
    Intresserad, engagerad och lösningsfocuserad. En superbra kontakt. Rekommenderas!!! Läs mer
  • Camilla F köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

Funkabo
    Som köpare var jag mycket nöjd fram till själva överlämnadet. Jag uttryckte hur viktigt det var för mig att lägenhet va flyttstädad vid inflytt (hur dålig erfarenhet jag hade av detta) Visserligen erbjöd hon mig att själv ha en dialog med säljaren ang detta innan överlämnadet men jag ansåg att detta inte låg på oss som köpare utan är mäklarens ansvar och hon försäkrade då att hon skulle uppfylla att lägenheten var flyttstädad. Vid själva överlämnadet hade vår mäklare semester så en kollega va med när betalningen gjordes men utgick självklart ifrån att mäklarfirman skulle uppfylla ta ansvar. Men när vi sedan hade fått nycklarna så var ju lägenheten knappt städad än mindre flyttstädad!! Så besviken hade varit väldigt tydlig med hur viktigt detta var för mig. Skräp stod kvar i förrådet skitigt och högar av damm. Ugnen äcklig och ej ens avtorkat vid fönsterkarmarna bakom kylskåpet och ugn orkade jag inte ens kolla det ända man såg va gjort va fönsterna. Hade inte tid och ork att ta detta med mäklarfirman för jag va så besviken och som sagt hon som lovat hade semester och stod med flyttlasset och skulle bära in möblerna. Att hela tiden( va andra saker som bostadsrättsföreningen hade hänvisat att säljaren skulle informera om när vi träffades vid betalningen som jag hade sagt till henne om som de inte kunde svara på) bli hänvisad att jag ska ta det med säljaren känns inte rätt varför ska jag kritiserar och informera säljaren om deras skyldigheter vad ska man då ha mäklaren till. Så nej tack och från mycket positivt till stor besvikelse Läs mer
  • Linn J sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-07-15

Berga Centrum
    Mycket nöjd med all kontakt och genomförande av visning och kontrakt skrivning, rekommenderas! Läs mer
  • Sahand R köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-07-03

Norrliden
    Riktigt bra och professionell mäklare, rekommenderas starkt!

Bra bemötande och alltid tillgänglig när man behövde ställa frågor. Gjorde affären väldigt lätt och smidig för mig som köpte bostad för första gången, tack! Läs mer
  • Mikael S sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-06-03

3:a
    Björkenäs
    Lättsam men ändå nogrann och kompetent. Hon är mkt förtroendeingivande och utför det hon ska precis som lovat Läs mer
  • Maria G sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-04-10

Skälby
    Evelina sålde min lilla lägenhet snabbt och utan krångel, precis som vi ville ha det! Hon var flexibel när förutsättningarna ändrades och bostaden snabbt skulle ut på marknaden. Hon är proffsig men också en trevlig som person som är ”på jorden”, vilket gjorde valet lätt av mäklare! Läs mer
  • Anne-maj G sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-04-08

sålt en bostadsrätt
    Evelina har ett väldigt trevligt sätt att bemöta både säljare och köpare. Läs mer
  • Caroline S sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-04-01

Norrliden
    Sålt bostadsrätt. Min mäklare har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam under processen. Läs mer
  • Anette W sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Duned en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-03-30

4:a
    Oxhagen
    Evelina har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt. Hon agerar proffsigt och är på alla sätt väldigt lätt att prata med. Hon har varit angelägen om att tillvarata mina önskemål men också kommit med professionella råd och tips. Hon har varit lätt att komma i kontakt med och hela säljprocessen har fungerat mycket smidigt. Jag är väldigt nöjd med Evelina som min mäklare och jag rekommenderar henne varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Andreas Jonasson