Felix Öberg

Felix Öberg

Felix Öberg är mäklare på Fastighetsbyrån Kalmar

Felix Öberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Felix Öberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 104 omdömen med ett betyg på 4.8. Felix Öberg har haft 2 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2021-09

Läs vad 104 Läs vad Felix Öberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    • Nybro Centralt
    2021-10-14
    Jag är mycket nöjd med Felix arbete med försäljningen av min lägenhet. Han var väldigt noga med att förklara och fanns tillgänglig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2021-10-14
    Vi blev bemötta på ett ytterst professionellt och trevligt sätt. Felix har varit en fantastisk mäklare på alla sätt. Med snabba beslut och detaljrikt informationsgivande har han levt upp till alla våra förväntningar och mer.
  • 2021-10-13
    Jag rekommenderar Felix starkt! Han är en lugn och glad person med mycket kunskap och kompetens. Han levde upp till alla våra förväntningar och vi fick en väldigt bra försäljning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2021-09-29
    Felix är en glad och väldigt trevlig mäklare, väldigt hjälpsam och bemötande
  • köpte sitt hus med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2021-09-27
    Väldigt trevlig och välkomnande på visningarna. Kunnig om fastigheten och tog snabbt reda på svaren till frågorna vi hade om huset. Lätt att prata med och lyssnade in det vi hade frågor om.
    Hade vi inte redan haft ett uppdrag utlagt på huset vi själva skulle sälja så hade vi gärna anlitat Felix som säljaren av vår fastighet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Centralt
    2021-07-20
    Felix lyckades sälja vår lägenhet genom att förhandla med köparen till ett pris som vi blev nöjda med, detta genom några risker och hårt arbete från honom.

Trots alla motgångar mitt i semestern lyckades vi till slut!
    • Åby
    2021-07-07
    Felix gav ett bra bemötande och kontaken var lätt och enkel utan krångel. Han gav snabba svar och var behjälplig med allt som rörde köpet. Jag är mycket nöjd och skulle rekommendera honom till andra som ska köpa/sälja.
    • Bosgården
    2021-06-17
    Jag blev bra bemött av mäklaren

Vi hade förväntningar om att vår mäklare skulle vara tillgänglig, tillmötesgående och tydlig med svar vid våra frågor.

Köpet gick ganska fort, mäklaren var hela tiden närvarande. Något hetsig upplevdes mäklaren då det ibland kändes som om jag inte fick andningsrum mellan vissa moment.
    • Stensjön
    2021-06-06
    Köpte via Felix, den dagen jag säljer kommer jag inte tveka att låta honom göra det. Trevlig, återkopplar och tillgänglig. 10 av 10!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Stensjön
    2021-06-04
    Felix tillsammans med oss hade en klar bild över hur upplägget skulle se ut. Alltid lättillgänglig!

Vi är väldigt nöjda med det jobb Felix gjort.