Felix Öberg

Felix Öberg

Felix Öberg är mäklare på Fastighetsbyrån Nybro

Felix Öberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Felix Öberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 217 omdömen med ett betyg på 4.8. Felix Öberg har haft 60 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

217 omdömen om Felix Öberg

Sebastian D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Nybro
Lindås

Jag blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Allt gick snabbt och smidigt han gjorde det bekvämt för mig som köpare vid köpet av bostaden på villagatan 8B. Han levde även upp till dem förväntningar jag hade på en mäklare jag är jätte nöjd

Karl L
Köpte sitt hus med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Nybro
Emmaboda

Proffsig, hjälpsam och positiv.

Mats Johan Fredrik P
Sålde sitt hus med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Nybro

Vi har blivit bra bemötta hela tiden av Felix. Han har varit tillgänglig när vi behövt få svar på frågor och han har uppdaterat oss löpande, och det var det vi hade hoppats på. Det har fungerat smidigt hela vägen och våra synpunkter och ideér har Felix tagit till sig, vilket gjort att prospekt och beskrivning blivit till det bättre. Vi är mycket nöjda hitills och hoppas att det förbli så tills vi frånträder vårt hus.

Anton G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Nybro
Nybro Centralt

Felix är en väldigt duktig mäklare som alltid ställer upp. Jag har känt mig väl omhändertagen och allt har gått väldigt smidigt, från första mötet till försäljning. Rekommenderas varmt.

Richard Jan Hilding J
Eriksmåla

Väldigt professionell från första kontakt tills hela husaffären var klar. Har man haft frågor om nånting så har han alltid kunnat ger ett snabbt och ett bra svar. Kan varmt rekommendera Felix som mäklare.

Jenny Maria Kristin N
Lindås

Professionell, trevlig och ärlig. Alla tre egenskaper för att få såväl säljare som köpare att känna sig trygga. Kan varmt rekommendera Felix som mäklare!

Jessica B
Köpte sitt hus med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Nybro

En fantastiskt tillmötesgående och super trevlig mäklare!

Carl U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Nybro

Jätte nöjd med hur Felix skötte vå första bostadsaffär från början till slut! Kontakten sköttes galant hela tiden, Felix förklarade allting mycket väl och gjorde så att vi kände oss trygga under hela affärens gång. Kan varmt rekommendera Felix!

Madeleine L
Hanemåla

Professionellt bemötande.’bra kontakt och svar på frågor.

Jimmy L
Hanemåla

Så här långt har allt gått smidigt. Vi har inte avslutat samarbetet ännu, men ingenting att klaga på.