Isabelle Öberg

Isabelle Öberg

Isabelle Öberg är mäklare på Fastighetsbyrån Kalmar

Isabelle Öberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-11. Isabelle Öberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.7. Isabelle Öberg har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

31 omdömen om Isabelle Öberg

Ingrid Anna Britta D
Ljungbyholm

Jag blev alltid trevligt och korrekt bemött. Detta var min första försäljning och några speciella förväntningar hade jag inte, då jag inte visste alla rutiner runten försäljning. Derra rutiner blev jag lungt och tryggt lotsad igenom. Isabelle har varit en trygg samarbetspartner till min husförsäljning. Jag har kunnat ställa alla frågor och fått svar . Isabell har kunnat ge tips på vad som brukar fungera och vad som kan var bra att tänka på

Kerstin Elisabeth T
Sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar

Hej. Väldigt bra bemötande. Fick den hjälp jag behövde. Väldigt bra o hjälpsam. Bästa betyg. Mvh Elisabeth Thom.🤗

Miguel K
Rockneby

Mycket driven och målmedveten. Ställer upp för både säljare och köpare!

Svar från Isabelle Öberg

Tack så jättemycket för omdömet! Jag önskar er all lycka till i ert nya drömboende! Vänliga hälsningar Isabelle

Frida O
Kolboda

Vi fick ett positivt intryck av Isabelle från början och det höll i sig. Personlig, driven och engagerad. Lätt att nå och snabb med att kommunicera ut information. Vi är nöjda med allt. /Håkan och Frida

Svar från Isabelle Öberg

Tack Frida & Håkan för ert fina omdöme och för förtroendet! Jag är tacksam över att jag fick äran att förmedla er drömbostad och ser fram emot att följa er bostadsresa framöver, jag är övertygad om att ert nästa boende kommer bli minst lika bra som detta! Med vänliga hälsningar Isabelle

Emma J
Kolboda

Trevlig, enkel,tydlig, lugn, ingav förtroende och flexibel

Svar från Isabelle Öberg

Tack snälla Emma för dina fina ord! Det är med glädje jag kommer följa er resa i mysiga Kolboda och jag ser fram emot att hälsa på er framöver när ni kommit iordning och lärt känna området! Ni har mycket att se fram emot, ett hemtrevligt hus på en ljuvlig plats och med allt som önskas! Jag önskar er all lycka till! Med vänliga hälsningar Isabelle

Roger J
Kolboda

Enkel och tydlig kommunikation och isabell var också lyhörd

Svar från Isabelle Öberg

Tack Roger för ditt fina omdöme! Ni har en fantastisk plats och ett gemytligt hus att se fram emot samtidigt som ni har mycket fantastisk outforskad mark att ta del av i närområdet! Kolboda har många smultronställen att erbjuda och jag är övertygad om att ni kommer stormtrivas! Med vänliga hälsningar Isabelle

Johanna L
Kolboda

Isabelle är engagerad, positiv och driven. Vi kunde inte haft en bättre mäklare. Vår försäljning gick snabbt och smidigt tack vare Isabelle. //Johanna & Martin Lindvall

Svar från Isabelle Öberg

Tack snälla för era fina ord och för att vi tillsammans hittade den perfekta lösningen både gällande ny bostad och försäljningen av ert befintliga. Ni har varit fantastiska att samarbeta med från start till mål och jag är så glad för er skull! Nu väntar nya äventyr och jag är övertygad om att era fina köpare kommer stormtrivas i sitt nya paradis! Varma hälsningar Isabelle

Gabriel Ionel R
Lindsdal

En mäklare som var engagerad och tagit hänsyn till både säljaren och köparens önskemål. Hon har svarat på alla våra frågor och funderingar och hjälpt oss att ta ett bra beslut. Tack!

Svar från Isabelle Öberg

Tack för förtroendet och för att vi tillsammans kunde ta er till ert nya drömboende! Ni har ett fantastiskt hus som väntar på er och jag kommer med glädje följa er på resan och finnas tillgänglig framöver! Med varma hälsningar Isabelle

Ioana R
Lindsdal

Trevligt att få träffa en mäklare som tänker både på säljaren och köparen. Allt var tydligt och smidigt. Trevlig och tillgänglig, har svarat på alla våra frågor och funderingar. Tack!

Svar från Isabelle Öberg

Tack snälla Ioana för ditt fina ömdöme! Jag är så glad för att ni tillslut fick ert drömhus och att vi tillsammans gjorde resan steg för steg. Jag är övertygad om att ni kommer trivas minst lika bra som nuvarande ägare gjort och det ska bli härligt att följa er husresa! Med vänliga hälsningar Isabelle

Anna Marie Helen K
Krafslösa

Mycket trevlig mäklare, lätt att nå ifall man har några frågor

Svar från Isabelle Öberg

Jag är så glad för att vi gjorde denna resan tillsammans och för att ni valde mig som representant för er sälj och köpprocess. Med högt engagemang och en tydlig plan löser man allt! Det ska bli otroligt spännande att följa er på den nya resan och jag ser fram emot att besöka er när ni kommit iordning! Med vänliga hälsningar Isabelle