Mäklare Kalmar Kalmar Fastighetsbyrån Kalmar Mia Alnerud
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-02

Läs vad 48 Läs vad Mia Alnerud

• Carina W sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-03-23

Vimpeltorpet
    Sålt bostadsrätt, bara positivt från första möte.
    Mycket bra återkoppling till säljare med information
    under hela säljuppdraget.
    Återkommer gärna vid nytt uppdrag! Läs mer
  • Nils-Olof N
    Nils-Olof N köpte sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-02-25

Djurängen
    Köpt bostadsrätt. Mini minimal kontakt beroende på utlandsresa, sjukdom m.m. Läs mer
  • May W sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-02-14

Bergavik
    Mia är en mycket trevlig och kompetent yrkeskvinna! Supernöjd! Läs mer
  • Hanna C sålde sin bostad med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-01-16

Mia hjälpte mig att sälja min lägenhet. Fick intrycket av att Mia bryr sig om sina kunder och återkopplade direkt efter vårt först möte vilket jag uppskattade. Då tänkte jag att hon också ta hand om potentiella köpare på ett bra sätt. Försäljningen gick snabbt och enkelt. Läs mer
  • Claes R sålde sin bostad med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-12-16

Övertygande på ett subtilt manér. Trots försäljning vid en trög tid på året lyckades hon genomföra affären på ett snabbt och effektivt sätt. Läs mer
  • Cathrine A köpte sin bostad med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-12-10

*Köpt en 4:a i centrala Kalmar
    * Mycket trevlig, flexibel och kompetent mäklare
    * Bra bemötande samt tog sig tid
    * Mäklaren lever upp till våra förväntningar

Vi kan rekommendera Mia Alnerud som mäklare, anser att hon är så bra att vi självklart återkommer till henne vid behov framöver. Läs mer
  • Roland L sålde sin bostad med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-12-09

vi har sålt en bostadsrätt.
    Mkt positivt bemött och engagerad
    På kort tid överträffade hon våra förväntningar
    Jag kommer rekommendera Mia till vår vänner
    Med bästa h'älsningar
    Roland Lilja Läs mer
  • Christina G sålde sin bostad med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-11-16

Det är en Bostadsrätt som jag har sålt.
    Proffsigt bemött. Läs mer
    2018-12-05 Mia A svarar Christina G
    Tusen tack för din rekommendation Christina! Jag ser fram emot att se när allt är klart i huset.
    Mia A gillar detta
  • Carina A
    Carina A sålde sin bostad med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-11-16

Mia är en alla tiders mäklare. Oerhört kunnig och proffesionell. Dessutom mycket trevlig. Lätt att få tag på, har hon inte möjlighet att svara direkt så hör hon av sig så fort hon kan. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Mia som bästa mäklare. Läs mer
    2018-12-05 Mia A svarar Carina A
    Tack Carina för så fina ord! Jag ser fram emot att få hjälpa er med den andra lägenheten också.
    Mia A gillar detta
  • Christina L skrev om Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-11-11

Har sålt en bostadsrätt pga sjukdom och dålig ekonomi. Mäklaren lovade att hjälpa till med att hitta en hyresrätt. Så blev det ju inte, det hade hon glömt!!
    Hon visade inte så stort intresse för mig och min lägenhet. Nu är lägenheten såld( till underpris) och jag sitter i en ny och dyr hyresrätt mitt ute i skogen. Jag ångrar så att jag inte anlitade Anders Gardefalk istället. Han sålde vår villa i Ljungbyholm och visade engagemang för uppdraget. Läs mer
    2018-12-05 Mia A svarar Christina L
    Jag beklagar din upplevelse. För mig är det viktigt att få höra mina kunders tankar, även de mindre positiva! Så synd bara att du inte ville ta upp hur du kände under vårt samarbete. Jag hoppas att allt löser sig för dig och att du så småningom hittar en bostad där du kan trivas och må bra i!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Andreas Jonasson