Mia Alnerud
Registrerad mäklare sedan 2012-02-20
Aktiv på Reco.se sedan 2017-04-27
2019-08 - 2020-07

Läs vad 62 Läs vad Mia Alnerud

• Emil B sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-06-19

Norrliden
    Sålde en bostadsrätt. Mia är professionell, uppriktig och engagerad. Kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • Besfort B köpte sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-06-14

2:a
    Berga
    Bra mäklare, men saknade energi! Läs mer
  • Martin S sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-02-23

Södra området
    Sålt 1:a bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande, väldigt ambitiös. Läs mer
  • Linda R sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-12-21

Djurängen
    Jag har precis köpt en bostadsrätt som Mia visade. Jag blev väl bemött och Mia förklarade hela processen på ett bra sätt och det var inga problem när allt skulle gå snabbt, Jag är mycket nöjd över allt. Läs mer
  • Gustav E sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-12-09

Lindsdal
    Mia sålde min lägenhet och jag kan inte vara annat än supernöjda. Mycket proffsig och bra kontakt. Rekommenderas varmt till framtida försäljare/köpare. Läs mer
  • Agnes M sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-12-02

Ljusstaden
    Mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet! Läs mer
  • Yvonne H sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-11-12

Bremerlyckan
    Vi har sålt en bostadsrätt i Kalmar. Vi har upplevt Mia som mycket professionell, lyhörd ,noggrann och mycket trevlig.
    Hon motsvarade mer än väl de förväntningar vi hade på en mäklare. Läs mer
  • Rebecka H sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-11-11

2:a
    Södercentrum
    Har sålt bostad med hjälp av Mia. Mycket driven, ambitiös och noggrann. Har hört mycket gott om henne! Hennes bemötande och kompetens gjorde att hon överträffade förväntningarna som redan var höga. Tack vare Mia så blev försäljningen av min bostad väldigt snabb och smidig. Läs mer
  • Shirwan A köpte sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-11-07

Djurängen
    Fantastiskt mäklare som är proffsig, kunnig och enormt hjälpsam! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Mikael A sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-10-11

Varvsholmen
    jag har sålt en boostadsrätt med tre rum
    kontakterna med mäklaren har funkat bra.
    Hon är lugn o tydlig vid genomgång av försäljningsprocessen Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Andreas Jonasson