Läs vad 71 Läs vad Mia Alnerud

• 2021-01-08
    Mia har med sin kunskap och lugn hanterat försäljningen på ett föredömligt sätt. En otroligt trevlig mäklare som gjort att man i egen takt kunnat gå från idé till handling.
    Thomas B
    • 63.0 m²
    • Kattrumpan
  • 2020-11-26
    Jag har köpt en lägenhet i Lindsdal, det gick snabbt och enkelt.
    Ulrika J
    • 72.0 m²
    • Lindsdal
  • 2020-11-23
    Säljade en lägenhet och köpte en hus mycket nöjd
    Mohamed J
    • 80.0 m²
    • Djurängen
  • 2020-11-07
    Hon har behandlat mig mycke bra!
    Veton H
    • 65.5 m²
    • Djurängen
  • 2020-11-06
    Strålande bemötande. Seriös. Lugn och metodisk. BRA JOBB!
    Katarina H
    • 100.0 m²
  • 2020-10-06
    Bra service samt bemötande. Lätt att få kontakt med.
    Annica W
    • 91.0 m²
    • Oxhagen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Tusen tack! Det känns alltid extra bra när både köpare och säljare är nöjda. Hör gärna av dig när du blir klar i lägenheten. Det hade varit spännande att få se resultatet :)

• 2020-09-28
    Jag har enligt fullmakt sålt lägenhet i Oxhagen åt min gamla faster.
    Mäklaren har verkligen varit jättebra och jag har fått ett mycket proffsigt bemötande. Mia har hela försäljningstiden uppdaterat mej vilket jag uppskattat då jag inte varit så aktiv i säljcoachen.
    Då jag inte har någon större erfarenhet av försäljning av bostad så hade jag egentligen inte några särskilda förväntningar mer än att allt skulle gå så snabbt som möjligt och givetvis till bästa pris vilket visade sig att Mia ordnade galant! Jag valde Fastighetsbyrån och just Mia Alnerud efter rekommendation av vänner som var mycket nöjda med Mias hantering av deras lägenhetsförsäljning.
    Mia Alnerud är:
    Maj-britt S
    • 91.0 m²
    • Oxhagen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Stort tack för din rekommendation. Det betyder mycket för mig att få så fin feedback! Det känns extra bra när både säljare och köpare är så nöjda.

• 2020-09-26
    Jag är helt nöjd med upplägget och hennes bemötande mot mig.
    Ulla G
    • 79.0 m²
    • Skälby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Tack Ulla! Jag är väldigt tacksam att både du och din son vill rekommendera mig efter era respektive försäljningar.

• 2020-09-22
    Grymt duktig på det hon gör.
    Alltid ett gott bemötande.
    Imponerade prestation, över förväntan. Försäljnings rekord i vårat område.
    Admir A
    • 84.5 m²
    • Berga
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Tusen tack för era fina ord. Det är alltid ett riktigt fint betyg med återkommande kunder. Ni har ju dessutom både varit köpare och säljare :)

• 2020-06-19
    Sålde en bostadsrätt. Mia är professionell, uppriktig och engagerad. Kan starkt rekommendera henne.
    Emil B
    • 75.0 m²
    • Norrliden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Tack för fina ord! Det är alltid roligt med återkommande kunder. Lycka till med villalivet.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte