Mäklare Kalmar Kalmar Fastighetsbyrån Kalmar Mia Alnerud
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 44 kunder tycker om Mia Alnerud

• Claes R sålde sin bostad med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Övertygande på ett subtilt manér. Trots försäljning vid en trög tid på året lyckades hon genomföra affären på ett snabbt och effektivt sätt. Läs mer
  • Cathrine A köpte sin bostad med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    *Köpt en 4:a i centrala Kalmar
    * Mycket trevlig, flexibel och kompetent mäklare
    * Bra bemötande samt tog sig tid
    * Mäklaren lever upp till våra förväntningar

Vi kan rekommendera Mia Alnerud som mäklare, anser att hon är så bra att vi självklart återkommer till henne vid behov framöver. Läs mer
  • Roland L sålde sin bostad med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    vi har sålt en bostadsrätt.
    Mkt positivt bemött och engagerad
    På kort tid överträffade hon våra förväntningar
    Jag kommer rekommendera Mia till vår vänner
    Med bästa h'älsningar
    Roland Lilja Läs mer
  • Christina G sålde sin bostad med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Det är en Bostadsrätt som jag har sålt.
    Proffsigt bemött. Läs mer
    2018-12-05 Mia A svarar Christina G
    Tusen tack för din rekommendation Christina! Jag ser fram emot att se när allt är klart i huset.
    Mia A gillar detta
  • Carina A
    Carina A sålde sin bostad med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Mia är en alla tiders mäklare. Oerhört kunnig och proffesionell. Dessutom mycket trevlig. Lätt att få tag på, har hon inte möjlighet att svara direkt så hör hon av sig så fort hon kan. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Mia som bästa mäklare. Läs mer
    2018-12-05 Mia A svarar Carina A
    Tack Carina för så fina ord! Jag ser fram emot att få hjälpa er med den andra lägenheten också.
    Mia A gillar detta
  • Christina L skrev om Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Har sålt en bostadsrätt pga sjukdom och dålig ekonomi. Mäklaren lovade att hjälpa till med att hitta en hyresrätt. Så blev det ju inte, det hade hon glömt!!
    Hon visade inte så stort intresse för mig och min lägenhet. Nu är lägenheten såld( till underpris) och jag sitter i en ny och dyr hyresrätt mitt ute i skogen. Jag ångrar så att jag inte anlitade Anders Gardefalk istället. Han sålde vår villa i Ljungbyholm och visade engagemang för uppdraget. Läs mer
    2018-12-05 Mia A svarar Christina L
    Jag beklagar din upplevelse. För mig är det viktigt att få höra mina kunders tankar, även de mindre positiva! Så synd bara att du inte ville ta upp hur du kände under vårt samarbete. Jag hoppas att allt löser sig för dig och att du så småningom hittar en bostad där du kan trivas och må bra i!
  • Jonatan B skrev om Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Köpte en 2a på 53 kvm.
    Hon var trevlig och tillmötesgående.
    Hon var bra på alla sätt. Läs mer
  • Magnus H sålde sin bostad med hjälp av Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Sålde min bostad, det gick smidigt och bra. Läs mer
  • Lars J skrev om Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Sålt lägenhet.
    Mycket Trevligt, intresserat bemötande. Visade full uppmärksamhet från början, uppdaterade snabbt när ngt hände.
    Visade sig vara mycket kompetent och kunnig.
    Mia uppfyllde mervän väl mina förväntningar både vad gäller bemötande, kompetens samt aktivitet. Läs mer
  • Elin skrev om Mia Alnerud en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Väldigt nöjd med både köp och försäljning. Smidigt, tillgänglig och lätt att ha att göra med. Förklarade saker bra då jag själv inte hade så mycket kunskap innan och fick mig att känna mig trygg genom allt. Kan varmt rekommendera. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Tony Lindh