Michael Sjöstedt
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 90 Läs vad Michael Sjöstedt

• Max A köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-12-09

Köpte via Michael. Mycket duktig. Läs mer
  • Linda M sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-12-08

Lindsdal
    Michael sålde min villa i Lindsdal och har varit rakt igenom toppenbra!
    Vi har haft en lättsam och öppen kontakt under hela processen. En process som även varit öppen för alla förändringar mellan att bostaden var på gång, att jag sökte annan bostad och fick stöttning i det och att vi sen slutligen körde på med försäljningen av bostaden.
    Michael känns genuin och öppensinnad som person, och jag tror det tillsammans med hans lugn är en stor del i varför han inger så mycket förtroende till både köpare och säljare. Läs mer
  • Robin J köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-11-19

Berga
    Väldigt trevligt bemötande och professionellt bemötande, allt var bra. Läs mer
  • Sverre V sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-10-23

Gräsgärde
    Proffisonell men ändå alldaglig med relevanta åsikter! Glad och trevlig, hör alltid av sig. Läs mer
  • Maja B köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-10-14

Rockneby
    Köpte vår första villa. Bara bra upplevelser och så nöjd man kan vara med mäklaren Läs mer
  • Lisa G sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-10-03

Stensö
    Mycket trevlig och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Kristian G sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-10-02

Stensö
    Vi haft mycket god erfarenhet av Michael. Som altid är tillgänglig och ger ett tillitsfullt intryck Läs mer
  • Bernt R sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-09-09

Lindsdal
    Villaförsäljning.
    Trevligt och sakligt bemött. Han har tagit våra synpunkter på allvar. Just nu är vi mycket nöjda. Läs mer
  • Andreas N köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-08-23

Kolboda
    Allt funkade som vi ville.
    Inget att anmärka på. Läs mer
  • Richard S sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-07-27

Kolboda
    Snabb och smidig försäljning av min fastighet där allt ingår. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Andreas Jonasson