Michael Sjöstedt

Michael Sjöstedt

Michael Sjöstedt är mäklare på Fastighetsbyrån Kalmar

Michael Sjöstedt har varit registrerad mäklare sedan 2010-07. Michael Sjöstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.7. Michael Sjöstedt har haft 27 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 120 Läs vad Michael Sjöstedt

2021-09-13
    Bra och trevligt bemötande. Kändes mänsklig och jordnära. Förstår kundens behov och svarar på frågor.
    2021-09-11
    Tillgänglig och hjälpsam.
    Folklig och trevlig.
    2021-06-07
    Har köpt vårt första hus med hjälp av Michael och fått bra stöttning under hela resan. Han har under hela tiden varit snabb och svarat på alla frågor. Han är ödmjuk och trevlig.
  • Susanna M
    köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2021-06-07
    Har köpt ett kedjehus på 140 m2 i Lindsdal utanför Kalmar. Vi blev bra bemötta av mäklaren, fick tom en privat visning på kort varsel då vi inte kunde komma på den ordinarie visningen. Han påpekade på visningen att golven knarrade rätt mycket och förklarade att detta var pga husets "flytande grund". Det hade jag annars missat och säkert blivit besviken över när jag upptäckt det i efterhand. Men nu när vi vet orsaken och att det inte betyder ngt fel på huset känns det ju OK. Andra saker som var bra var att han inte pressade på budgivningen samt att han gick med på att ta bort annonsen direkt vi hade vunnit (säljaren var med på detta). Alltså 3 plus för oss som köpare och lite mer jobb för pengarna för hans egen del. För en gångs skull kändes det som att mäklaren jobbade för båda sidor, och inte bara för säljaren och sig själv.
    2021-05-21
    Denna mäklare sticker ut i mängden med sitt lugn och lösningsfokus.
    En sån trygghet känner man inte för vem som helst.

Världsklass.
    2021-05-20
    Har sålt mitt och exmannens hus. Michael är en mycket glad positiv trygg människa jag kände direkt kunna lita på. Inget att klaga på alls. Supergrym! Mina förväntningar var endast att kunna sälja min bostad och det skötte han galant!
    Första bemötandet var lugnt informativt och mkt professionellt.
    2021-05-04
    Bra bemötande.
    Snabb respons.
    Bra resultat.
    Lugn.
    Tack Jörgen, bra samarbete från start till mål. Michael Sjöstedt
    • Hagby
    2021-05-04
    Köpte ett hus via Michael precis. Proffsigt och ödmjukt bemötande. Ingenting att klaga på.
    Tack för de fina orden Elin och trevligt att få hjälpa till. Michael Sjöstedt
    • Trekanten
    2021-05-03
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av Harby 344 Det har har varit tryggt när han har lotsat oss genom försäljningen och besvarat alla våra frågor vi haft Med vänlig hälsning,Sven-Olof o Ingrid Johansson
    Ett privilegium att få jobba med er och ert fina hus. Väldigt fin affär med nöjda parter på alla håll. Michael Sjöstedt
    • Rockneby
    2021-04-04
    Michael var verkligen en jordnära och trevlig mäklare som helt klar upplevdes som professionell och kunnig.
    Vi köpte ett hus ett hus av honom och har innan dess varit på flera visningar som han hållit i. Vid samtliga möten har han han varit glad och väldigt tillmötesgående.
    Väldigt kul att få vara med er ända in i mål i ert husletande. Jag kommer gärna ut och värderar huset framöver! Michael Sjöstedt