Mäklare Kalmar Kalmar Fastighetsbyrån Kalmar Michael Sjöstedt
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 73 kunder tycker om Michael Sjöstedt

• Liselott H
    Liselott H sålde sin bostad med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Sålt ett 1-planshus i Smedby.
    Michael har ett lugn och gör att man får förtroende för honom.
    Han gör ett proffsigt jobb utan att pressa kunderna. Köpte även huset av honom för ca 5 år sedan och det var därför det blev självklart att vända sig till honom vid försäljning då han även då gjorde ett bra jobb. Inte påstridig och det tyckte jag kändes bra som kund då.
    Mycket bra och trevlig mäklare :-) Läs mer
  • Jan J köpte sin bostad med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Hej
    Köpt villa ca 2,5 mil utanför Kalmar.
    Michael har vi mött vid några tidigare visningar så detta blev ett skarpt läge vilket ger en annan bild av mäklaren naturligtvis. Bemötandet har varit bra- betyg stark 3:a av 5. Vi saknar kunskap om huset,erf. papper o dokument samt att Michael är klart närmre säljaren än köparen i samband med husaffären. Ser man sammantaget är han väldigt lik alla andra unga mäklare med ett väldigt lågt kunskap om huset o en snabb affär med påstötande av ett snabbt avslut. Önskar att ngn visade/lärde dem tydligare vikten även mot köparen. Mvh Ann / Janne Läs mer
  • Jens H köpte sin bostad med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Bra & snabb kommunikation, transparant i försäljningen. Läs mer
  • Simon S skrev om Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Köpte hus av Michael. Lugn och bra, kommunikativ. Rekommenderas. Läs mer
  • Sabina K sålde sin bostad med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Fantastiskt väl utfört arbete ⭐️ Läs mer
  • Johan S köpte sin bostad med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Vi köpte en villa av Michael. Michael är förtroende ingivande och är påläst. Läs mer
  • Erik Ö sålde sin bostad med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Bra på att informera om vad som händer Läs mer
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Michael har på ett utmärkt sett skött försäljningen av min bostad. Uppskattar att det funnits en dialog minst en gång/vecka. Lätt att hatt göra med. Kunnig och mycket socialt kompetent.
    Blir det aktuellt med försäljning av min bostads rätt i Kalmar kommer jag utan tvekan kontakta Michael.

Gunilla granbom Läs mer
  • Katja L sålde sin bostad med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Min tredje bostad som Michael sålt. Proffsig, kunnig, lyhörd och hjälpsam.
    Mkt nöjd alla gångerna. Läs mer
  • Karl L skrev om Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Bra mäklare.

Köpt villa. Trevlig och väldigt tillmötesgående mäklare. Var väldigt bra att kontakta och hålla kontakt med. Fick fram bra lösning gällande kontrakt trotts vi bodde i annat län.

Det enda negativa är att han inte var så tekniskt påläst på villan (tex var fjärrvärmen var placerad). I övrigt bra mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Tony Lindh