Michael Sjöstedt
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-30
2019-08 - 2020-07

Läs vad 101 Läs vad Michael Sjöstedt

• Cecilia H
    Cecilia H sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-07-16

Rinkabyholm
    Toppenmäklare! Kunnig, intresserad och full av goda råd inför försäljningen av mitt gamla föräldrahem. Jag har känt mig fullständigt trygg genom hela processen.
    Upplevelsen har varit mer en känsla av 'god vänskap' än en mäklare/klient-relation. Läs mer
  • Malin K köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-06-16

Halltorp
    Vi köpte en vill som Michael förmedlade. Helhetsintrycket av hans kompetens och servicekänsla var mycket bra. Om vi hade frågor så svarade han snabbt och han fixade snabbt kontakt med det lokala bankkontoret. Allting gick smidigt och vi är nöjda! Läs mer
  • Alexandra F sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-06-03

Smedby
    Bra med info och hjälpsam. Sålde radhus Läs mer
  • Monica M köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-05-24

Påryd
    Alles super mit dem Hauskauf abgewickelt 👍 Läs mer
  • Sara K sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-05-18

Lindsdal
    Med stort engagemang o intresse sålde Michael Sjöstedt vår enplansvilla åt oss. Han var lugn och lyssnade verkligen på hur vi hade tänkt. Under hela proccesen så blev vi informerade av händelseförloppet. Han är väldigt trevlig och proffsig, man märker att han gillar sitt jobb. Skulle jag sälja ett hus igen skulle jag anlita Michael. Läs mer
  • Peter K sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-05-18

Lindsdal
    Vi har sålt vårat radhus
    Mycket bra bemötande
    Vi e mycket nöjda med mäklaren
    Proffsigt och utmärkt jobb av mäklaren Läs mer
  • Kjell D sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-05-14

Hagby
    Har sålt et hus. Bör bemött på ett mycket positivt sätt. Mäklaren levde upp til dem och sammanfattat en mycket god upplevelse. Läs mer
  • Rumi D sålde en tomt med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-05-07

Kolboda
    Snabb, aktiv och väldigt enkel att jobba med! Läs mer
  • Nikoline F köpte sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-05-03

Lindsdal
    Sålde vårt radhus med hjälp av Michael för att sedan köpa ett enplanshus med källare av honom. Allt gick smidigt och vi upplevde honom som hjälpsam, trevlig och enkel. Läs mer
  • Elias G sålde sitt hus med hjälp av Michael Sjöstedt en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-04-29

Rinkabyholm
    Vi har haft kontakt med Michael innan när vi har värderat vårt hus, och vi har alltid tyckt att Michael har varit mycket trevlig och tillmötesgående. Michael har varit proffsig och tagit sig tid när vi har ringt sena kvällar och ställt frågor som har kommit upp.
    Jag och min sambo skulle starkt rekommendera Michael.
    Vi kommer att kontakta Michael när det blir dags för Husbygge och köp av tomt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Andreas Jonasson