Mäklare Kalmar Kalmar Fastighetsbyrån Kalmar Pål Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 128 kunder tycker om Pål Pettersson

• Björn D köpte sin bostad med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Kunnig, trevlig och lätt att nå Läs mer
    2018-11-27 Pål P svarar Björn D
    Tack för rekommendationen Björn! Lycka till med flytten och verksamheten. Mvh Pål
  • Eva-Lis S sålde sin bostad med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Pål ger ett lugnt och tryggt intryck, är mycket kunnig och noggrann i sitt jobb. Läs mer
    2018-11-20 Pål P svarar Eva-Lis S
    Tack för förtroendet Eva-Lis! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende som ni längtat så efter. Mvh Pål
  • Martin M
    Martin M sålde sin bostad med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Köpt och sålt villor. Pål hade från början ett professionellt bemötande. Hanterade allt på ett smidigt och enkelt sätt. Svarade på och ställde relevanta frågor. Kan inte vara annat än mycket nöjd. Bästa mäklaren hittills! Läs mer
    2018-11-20 Pål P svarar Martin M
    Tack för rekommendationen Martin! Mycket trevligt att göra affärer med er. Mvh Pål
  • Anders S
    Anders S sålde sin bostad med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Jag har sålt en villa i Lindsdal. Vi blev mycket bra bemötta av mäklaren. Visste redan innan att han är bra och trevlig och saklig som mäklare. Det var en mycket snabb och smidig affär för vi gör ett byte de vi köper av köper vårt hus. Är väldigt nöjd och belåten Läs mer
    2018-11-20 Pål P svarar Anders S
    Tack för rekommendationen Anders! Hoppas den spännande flytten går smidigt. Mvh Pål
  • Stephen Gerard G sålde sin bostad med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Det var ett nöje att göra affärer med Pål.
    Allt gick helt smidigt under transaktionen Läs mer
    2018-11-20 Pål P svarar Stephen Gerard G
    Tack för rekommendationen Stephen! Ha en fortsatt trevlig dag! Mvh Pål
  • Jan K sålde sin bostad med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Från början ingav han ett seriöst intryck! Gick att diskutera med och kom med konkreta förslag. Vi är mycket nöjda med hans agerande under försäljningen av vårt hus! Läs mer
    2018-10-15 Pål P svarar Jan K
    Tack Janne! Kul att få äran att hjälpa er och hoppas bygget av ert nya hus rullar på.
  • Robin S köpte sin bostad med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Jag köpte ett hus, som Pål Pettersson vad mäklare för. Vi blev trevligt bemötta från första mötet och varade under hela processen. Han var Väldigt proffesionell, rak och ärlig vilket vi uppsakattade.
    Summa sumarium så är det 10/10.

Mvh: Robin & Matea Läs mer
    2018-10-15 Pål P svarar Robin S
    Tack för rekommendationen Robin & Matea! Det bästa som finns är nöjda kunder.
  • Jonatan S köpte sin bostad med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Röstorp 220
    Bra bemötande, glad, öppen, positiv.
    Tillgänglig för frågor. Läs mer
    2018-10-15 Pål P svarar Jonatan S
    Tack för rekommendationen Jonatan! Hoppas ni kommer trivas i er idyll!
  • Linda A skrev om Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Vi köpte en fastighet (tomt) och allt gick perfekt!
    Mycket nöjda! Läs mer
    2018-10-15 Pål P svarar Linda A
    Tack för rekommendationen Linda! Lycka till med bygget och hör gärna av er när det börjar bli klart så tittar jag gärna förbi. Mvh Pål
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Köp av hus, Ängö. Pål låter köpare gå och titta påobjektet i lugn och ro. Han är väl påläst och om han inte har svar direkt återkommer han efter att ha kontrollerat med säljaren. Vi uppskattar när mäklaren kan lyssna av köparen och även förstå att denna affär är en av de större affärer en köpare oftast gör. Detta gör Pål och det uppskattar vi. Läs mer
    2018-10-15 Pål P svarar Fredrik G
    Tack för din rekommendation Fredrik! Hoppas ni trivs på underbara Ängö! Mvh Pål