Pål Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2012-07-12
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-30
2019-08 - 2020-07

Läs vad 168 Läs vad Pål Pettersson

• Lina M köpte sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-07-14

Proffsigt bemötande. Köpet gick snabbt och enkelt. Läs mer
  • Suzan A köpte sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-07-06

Helt underbara mäklare 👍
    Jag är nöjd med. Läs mer
  • Jesper B sålde sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-06-20

Fjölebro
    Sålt villa. Positivt och bra generellt sett. Förväntningarna var att få huset sålt till ett bra marknadsmässigt pris relativt snabbt. Corona ställde till det. Lite väl många intressenter som var och tittade som inte hade ekonomiska förutsättningar att köpa till ett marknadsmässigt pris. Det är en förbättringspotential, att säkerställa/sålla. Pål jobbade på bra. Anpassade säljmetoder och upplägg efterhand utefter de knepiga förutsättningar som rådde denna period. Vi kom bra överens och kunde prata ihop oss om allt som behövdes tänkas på. Bra samarbete. Huset blev sålt till ett bra pris. Vi kan rekommendera Pål. En lyhörd, positiv o kompetent säljare. Läs mer
  • Alexander C sålde sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-05-24

Sålt kedjehus. Bra bemötande hela vägen. Litet minus då prissättningen blev lite fel från början. Läs mer
    2020-05-26 Pål P svarar Alexander C
    Tack för rekommendationen Alexander! Hoppas packningen går bra under sommaren och att ni kommer trivas på er nya adress. Mvh Pål
  • Helena O sålde sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-05-21

Lindsdal
    Kontaktade Pål och bad om värdering av vår villa, efter det flöt det bara på.
    Upplever Pål som hjälpsam, tillmötesgående och kunnig. Jag kan varmt rekommendera honom
    Det blev en mycket lyckad husförsäljning. Läs mer
    2020-05-26 Pål P svarar Helena O
    Tack Helena! Det var roligt att få hjälpa er och att alla inblandade blev nöjda. Ha en trevlig sommar! Mvh Pål
  • Anette D sålde sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-05-05

Trekanten
    Vi sålde vår villa på landet. Pål var både tydlig och vänlig i sin kontakt med oss. Vi fick snabbt svar på våra frågor under hela försäljningen. Vi har känt oss trygga och han har verkligen uppfyllt våra förväntningar. Läs mer
    2020-05-26 Pål P svarar Anette D
    Tack för din rekommendation Anette! Roligt att få hjälpa er och ert välskötta hus till nya ägare. Trevlig sommar! Mvh Pål
  • Magnus K sålde sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-04-16

Fjölebro
    Vi sålde vårt hus i Fjölebro. Vi fick en bra kontakt och ett väldigt bra bemötande från Pål. Vi kan inte annat än att vara helnöjda. Läs mer
    2020-05-26 Pål P svarar Magnus K
    Tack för din rekommendation Magnus! Ett mycket fint hus som får nöjda och glada köpare. Trevlig sommar! Mvh Pål
  • Therese A sålde sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-04-14

Fjölebro
    Sålt min bostad, och fått utmärkt hjälp information samt snabbt bemötande vid frågor osv.
    Är nöjd med Pål. och fastighetsbyrån Läs mer
    2020-05-26 Pål P svarar Therese A
    Tack för din rekommendation Therese! Ha nu en härlig sommar! Mvh Pål
  • Josefine H köpte sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-03-28

Smedby
    Vi har sålt en villa.

Vi blev bra bemötta. Fick direkt ett bra pris och fick reda på ungefär vilken summa vi kunde förvänta oss att få på huset. Bra guidning kring när huset skulle läggas ut osv.

Förväntningarna var att få huset sålt snabbt och till ett bra pris som vi är nöjda med. Vilket han levererade.

Väldigt bra upplevelse. Läs mer
    2020-05-26 Pål P svarar Josefine H
    Tack för din rekommendation Josefine! Roligt att få hjälpa er vidare och att alla blev nöjda. Trevlig sommar! Mvh Pål
  • Karl-erik R sålde sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-03-22

Lindsdal
    Vid första mötet med Pål fick jag intrycket av en seriös och aktiv mäklare som nu gavs ansvaret till försäljning av villan. Vi hade en bra dialog och var överens om att annonsera villan som "På gång"
    Efter ett halvår och under sporadisk kontakt med Pål köpte jag en bostadsrätt förmedlad av annan mäklare. I det skedet visade Pål villan för intresserade och föreslog en köpare som också blev den som köpte villan. Pål har levt upp till mina förväntningar, absolut. Läs mer
    2020-03-24 Pål P svarar Karl-erik R
    Tack för rekommendationen Kalle! Mycket trevligt att få hjälpa er. Hoppas renoveringen av lägenheten går bra och så ses vi till sommaren. Ha en trevlig vår! Mvh Pål

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Andreas Jonasson