Pål Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 160 Läs vad Pål Pettersson

• Josefine H sålde sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-03-28

Smedby
    Vi har sålt en villa.

Vi blev bra bemötta. Fick direkt ett bra pris och fick reda på ungefär vilken summa vi kunde förvänta oss att få på huset. Bra guidning kring när huset skulle läggas ut osv.

Förväntningarna var att få huset sålt snabbt och till ett bra pris som vi är nöjda med. Vilket han levererade.

Väldigt bra upplevelse. Läs mer
  • Karl-erik R sålde sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-03-22

Lindsdal
    Vid första mötet med Pål fick jag intrycket av en seriös och aktiv mäklare som nu gavs ansvaret till försäljning av villan. Vi hade en bra dialog och var överens om att annonsera villan som "På gång"
    Efter ett halvår och under sporadisk kontakt med Pål köpte jag en bostadsrätt förmedlad av annan mäklare. I det skedet visade Pål villan för intresserade och föreslog en köpare som också blev den som köpte villan. Pål har levt upp till mina förväntningar, absolut. Läs mer
    2020-03-24 Pål P svarar Karl-erik R
    Tack för rekommendationen Kalle! Mycket trevligt att få hjälpa er. Hoppas renoveringen av lägenheten går bra och så ses vi till sommaren. Ha en trevlig vår! Mvh Pål
  • Ulrika H sålde sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-03-21

Lindsdal
    Vi har sålt en villa. Pål har varit lugn och trygg och svarat rakt och sakligt på våra frågor. Vi har känt oss väl omhändertagna. Vi kan varmt rekommendera Pål. Läs mer
    2020-03-24 Pål P svarar Ulrika H
    Tack för rekommendationen Ulrika! Kul att få hjälpa er och nu kvarstår bara att hitta något nytt trevligt till er. Vi hörs framöver. Mvh Pål
  • Susann N sålde sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-03-09

Berga
    Vi har sålt en villa i berga. Fick ett väldigt bra bemötande av Pål. Lugn och lyssnade på våra önskemål.
    Hade bra kontakt under hela försäljningen och svar på allt vi undrade över.
    Rekommenderar jag gärna till vänner och släkt om det skulle bli aktuellt med mer försäljning.
    Hälsningar/ Susanne Läs mer
    2020-03-24 Pål P svarar Susann N
    Tack så mycket för rekommendationen Susann! Roligt att höra att ni är nöjda och jag tror även de nya ägarna är väldigt förväntansfulla. Ha en trevlig vår! Mvh Pål
  • Joakim N
    Joakim N sålde sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-03-08

Berga
    Vi har sålt en villa,med hjälp av Pål han var väldigt tillmötesgående,trevlig,lugn och uppdaterade med info om vad som händer. Skulle absolut anlita Pål igen bara positivt att säga.

Jocke och Susanne Läs mer
    2020-03-24 Pål P svarar Joakim N
    Tack för rekommendationen Jocke! Mycket roligt och trevligt att få hjälpa er med försäljningen. Vi får ta en kaffe i nya huset när det blir dags för deklarationen. Ha en härlig vår! Mvh Pål
  • Sanna F sålde sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-02-21

Lindsdal
    Har köpt och sålt genom Pål 3 gånger. Vi har förtroende för Pål och det känns tryggt att ha honom som mäklare. Läs mer
    2020-03-24 Pål P svarar Sanna F
    Tack för rekommendationen Sanna! Vi ses om inte tidigare när jag skall hjälpa er med deklarationen. Ha en fortsatt härlig vår. Mvh Pål
  • Eric F
    Eric F sålde sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-02-19

Lindsdal
    Vi har både köpt och sålt genom Pål och varit nöjd alla 3 gångerna. Vi upplever honom kunnig och har alltid haft ett svar på de frågor och funderingar som funnits. Läs mer
    2020-03-24 Pål P svarar Eric F
    Tack för rekommendationen Eric! Vi får se om det blir någon 4:e gång framöver. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende och att ni får en trevlig vår! Mvh Pål
  • Tommy S sålde sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-02-12

Smedby
    Vi har sålt vår villa och Pål har hjälpt oss på ett mycket föredömligt sätt under hela processen. Kunnig och med ett mycket förtroendeingivande och trevligt sätt har han lotsat såväl oss som köparna igenom affären. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-02-18 Pål P svarar Tommy S
    Tack för rekommendationen Tommy! Tråkigt att vi förlorar er till den andra kusten men hoppas ni besöker Kalmar många somrar framöver så får vi mötas upp för en golfrunda. Ha en fortsatt trevlig vår! Mvh Pål
  • Sten T sålde sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-01-13

Sålt ett radhus i egen takt med god hjälp av Påls erfarenhet och kompetens.
    Allt fungerande mycket bra efter våra högt ställda förväntningar på Pål och Fastighetsbyrån Kalmar. Läs mer
    2020-02-18 Pål P svarar Sten T
    Tack för rekommendationen Johan och Sten! Ett mycket trevligt hus som nu kommer få nya glada ägare. Ha en fortsatt trevlig vår så ses vi snart igen. Mvh Pål
  • Lars O köpte sitt hus med hjälp av Pål Pettersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-12-06

Getingen
    Köpt villa. Trevligt bemötande, men okunnig på fastigheter. Men det är ju å andra sidan de flesta mäklare. Smutsigt smygande ohederlighet vid budgivningen. Bry sig inte alls att det ska bli bra för köparen. Så varning varning är mitt omdöme om Fastigetsbyrån och denna mäklare. Läs mer
    2019-12-09 Pål P svarar Lars O
    Hej Lars, det var tråkigt att du känner så. Vid budgivningar så ser jag det som min huvuduppgift att allt skall vara så transparent som möjligt och att alla får en ärlig chans. Att det var fler som var intresserade kan inte ha varit överraskande. Ni har köpt en härlig villa som flera gärna hade önskat att få bo i. Jag hoppas att ni kommer trivas med ert nya boende. Mvh Pål

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Andreas Jonasson