Patrik Forsgren
Registrerad mäklare sedan 2009-06-29
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-30
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Friheten med jobbet och att få jobba med människor och det som kan vara deras livs största affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har alltid samma mål vid varje försäljning - att du som kund ska göra en riktigt bra affär och att jag som mäklare ska överträffa dina förväntningar.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
När jag förmedlar ett hem utgår jag alltid från vad som är viktigast för kunden då vårt hem i många fall är det mest personliga vi har. Varje affär är därför unik och kräver ett stort personligt engagemang, med noggranna förberedelser. Läs mer

Läs vad 142 Läs vad Patrik Forsgren

• Elsie S sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-07-17

Fritidshus sålt.

Mäklaren var utmärkt.

Ja han levde upp över förväntan.

Utmärkt. Läs mer
    2020-07-17 Patrik F svarar Elsie S
    Tack Elsie och Leif! Tack för ert fina omdöme. Det gläder mig att ni är nöjda!
  • Elinor S köpte sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-07-05

Berga
    Köpt villa i Berga.
    Patrik har vid varje visning varit väldigt tillmötesgående och kunnig om objektet han visar.
    Kännt mig väldigt trygg med honom som mäklare! Läs mer
    2020-07-05 Patrik F svarar Elinor S
    Stort tack Ellinor! Kändes kul att vi kunde göra en affär ihop till slut! :)
  • Anna D köpte sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-06-11

Köpt hus
    Mycket hjälpsam, noggrand och trevlig Läs mer
    2020-07-03 Patrik F svarar Anna D
    Tack så mycket Anna! Tror detta kommer bli riktigt bra för er. Hör av er när ni hunnit en bit på vägen i er renoveringsresa så kommer jag och hälsar på för att uppdatera värdet.
  • MARIA T skrev om Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-06-04

Patrik hjälpte mig och min bror med att sälja vår bortgångna mammas hus. Vi kände stort förtroende för honom redan vid första mötet genom hans lugna, trygga och hänsynsfulla bemötande.
    All hjälp vi fått av Patrik har varit utmärkt så vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2020-06-04 Patrik F svarar MARIA T
    Stort tack Mia för er rekommendation! Det värmer verkligen!
  • Nils-christian N köpte sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-05-01

Ängö
    Mycket kunnigt och trevligt bemötande från mäklaren . Hoppas att jag får göra fler affärer med Patrik Forsgren Läs mer
    2020-05-04 Patrik F svarar Nils-christian N
    Stort tack Christian! Kan bara instämma, hoppas vi får göra fler affärer tillsammans i framtiden!
  • Lars-erik P sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-04-29

Getingen
    Sålt villa, Patrik sälj coach. Patrik hjälpte också till att få till kontakter för en annan bostadsaffär inom familjen
    Trevlig och lättsam, återkopplar snabbt
    Levde väl upp till de förväntningarna som jag uppfattade inledningsvis i våra kontakter
    Patrik är strukturerad, lättsam, tydlig, påläst och trevlig Läs mer
    2020-04-30 Patrik F svarar Lars-erik P
    Ett lyckat samarbete går åt båda håll och det känns som att vi haft en lyckad kommunikation hela vägen. Tack Lars-Erik och Agneta så hörs vi snart igen!
  • Ulf E sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-04-29

Ängö
    Vi har nyttjat Patrik som mäklare vid flera fastighetsförsäljningar och värderingar till stor belåtenhet.
    Han är en lugn och trygg person som vi har förtroende för.
    Vi får alltid ett omgående och bra bemötande.
    Kan tycka att han begärde lite väl mycket i provision vid sista försäljningen i förhållande till försäljningspriset. Läs mer
    2020-04-30 Patrik F svarar Ulf E
    Tack Ulf för gott samarbete ännu en gång och skönt att ni är nöjda! Förhoppningsvis får vi chansen att jobba ihop snart igen. Ta hand om er!
  • Lina M sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-03-18

Lindsdal
    Patrik skötte vår försäljning toppenbra!
    Han känns lugn och trygg. Läs mer
    2020-04-14 Patrik F svarar Lina M
    Stort tack för rekommendationen Lina! Hoppas ni får en skön vår så hörs vi av under sommaren inför tillträdet!
  • Joakim B sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-03-09

Lindsdal
    Jag har sålt mitt hus via Patrik. Jag har blivit väldigt trevligt bemött och han visar stor kunnighet och man känner sig trygg.
    Affären gick fort och levde verkligen upp till mina förväntningar med råge.
    Jag är mycket nöjd med Patrik och rekommenderar honom med gott samvete. Läs mer
    2020-03-09 Patrik F svarar Joakim B
    Jättestort tack Joakim! Ett samarbete som jag också tycker har funkat väldigt bra. Vi hörs snart igen!
  • Lotta L
    Lotta L sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-02-19

Halltorp
    Vi har sålt vårat hus och har blivit väldigt bra bemötta under hela processen. Patrik var lyhörd för våra önskemål samt att vi hela tiden hade en smidig kommunikation. Högsta betyg😀 Läs mer
    2020-02-20 Patrik F svarar Lotta L
    Stort tack Lotta för högsta betyg! Jag hoppas nu att det löser sig med nytt boende för er på ett smidigt sätt! Vi hörs snart igen! :)
    Lotta L gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar