Patrik Forsgren
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Friheten med jobbet och att få jobba med människor och det som kan vara deras livs största affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har alltid samma mål vid varje försäljning - att du som kund ska göra en riktigt bra affär och att jag som mäklare ska överträffa dina förväntningar.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
När jag förmedlar ett hem utgår jag alltid från vad som är viktigast för kunden då vårt hem i många fall är det mest personliga vi har. Varje affär är därför unik och kräver ett stort personligt engagemang, med noggranna förberedelser. Läs mer

Läs vad 135 Läs vad Patrik Forsgren

• Lina M sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-03-18

Lindsdal
    Patrik skötte vår försäljning toppenbra!
    Han känns lugn och trygg. Läs mer
  • Joakim B sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-03-09

Lindsdal
    Jag har sålt mitt hus via Patrik. Jag har blivit väldigt trevligt bemött och han visar stor kunnighet och man känner sig trygg.
    Affären gick fort och levde verkligen upp till mina förväntningar med råge.
    Jag är mycket nöjd med Patrik och rekommenderar honom med gott samvete. Läs mer
    2020-03-09 Patrik F svarar Joakim B
    Jättestort tack Joakim! Ett samarbete som jag också tycker har funkat väldigt bra. Vi hörs snart igen!
  • Lotta L
    Lotta L sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-02-19

Halltorp
    Vi har sålt vårat hus och har blivit väldigt bra bemötta under hela processen. Patrik var lyhörd för våra önskemål samt att vi hela tiden hade en smidig kommunikation. Högsta betyg😀 Läs mer
    2020-02-20 Patrik F svarar Lotta L
    Stort tack Lotta för högsta betyg! Jag hoppas nu att det löser sig med nytt boende för er på ett smidigt sätt! Vi hörs snart igen! :)
    Lotta L gillar detta
  • Inga-britt T sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-02-15

Kattrumpan
    Mäklare Patrik Forsgren på Fastighetsbyrån Kalmar har ett
    POSITIVT bemötande och
    Har ett LUGNT förhållningssätt som
    Skapar TRYGGHET.
    Han är en god LYSSNARE : Mycket bra!
    Patrik inger FÖRTROENDE vid olika diskussioner.
    Förväntningarna UPPFYLLDES.

Jag är som kund vid försäljning av vårat hus, glad över
    att vi fick anlita Patrik Forsgren!
    MVH
    Inga-Britt Timander Läs mer
    2020-02-17 Patrik F svarar Inga-britt T
    Så roligt att läsa er rekommendation och fina omdöme! Jag är såklart väldigt glad över att vi fick kontakt med varandra för några år sedan och att vi nu snart är framme vid målet att ni ska flytta in i er nya lägenhet. Vi hörs av snart igen!
  • Rainer T sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-02-14

Kattrumpan
    Patrik är en mäklare som jag aldrig mött tidigare.
    Lyssnande, förklarande av hur försälningen går till. Tips på vad man bör och skall göra för att det skall bli bra för alla parter.
    Han redoggjorde för hur han bedömde värdet på fastigheten och hur utfallet blev. Patrik är trygg i sin roll som mäklare. Allt stämde och vi kunde känna oss trygga i processen.
    Sammanfattning: Om vi skall sälje en fastighet senare så vill jag även då ha Patrik som mäklare.
    Rainer Timander Läs mer
  • Kjell W sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-01-22

Lindsdal
    Patrik har hjälpt oss hitta en lägenhet och sålt vår villa med bra resultat. Patrik har ett mycket trevligt bemötande, är mycket nöjd med vår försäljning och köp av bostad. Kjell Wassmo Läs mer
  • Inga W sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-01-21

Lindsdal
    Patrik har sålt vår villa på Anisplan. Patrik alltid trevlig o professionell. Har också uppfyllt mina förväntningar. Mycket nöjd. Inga Läs mer
    2020-01-22 Patrik F svarar Inga W
    Stort tack Inga och Kjell! Hoppas verkligen ni ska trivas i lägenheten i många år framöver!
  • Torbjörn M sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-01-15

Smedby
    Allt funka bra.
    3visningar,sålde på tredje. För högt pris i början.
    Mäklaren var bra.
    Mäklaren går igenom allt och svara på alla frågor. Läs mer
    2020-01-17 Patrik F svarar Torbjörn M
    Tack Torbjörn! Försäljningsprocessen blev något längre än vad vi är vana vid men det känns väldigt skönt för mig att du är nöjd i slutändan!
  • Åsa K sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2020-01-13

Halltorp
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Patrik och är mycket nöjd med hans arbete. Jag fick genast förtroende för honom och han har skött allt proffsigt och på ett engagerat och trevligt sätt. Läs mer
    2020-01-13 Patrik F svarar Åsa K
    Tack Åsa för ditt fina omdöme! Skönt att det gick att lösa smidigt med försäljningen och att ni snart ska få flytta in till "stan" :) Vi hörs snart igen!
  • Anita H sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-03-22

Centralt
    Patrik har hjälpt oss att sälja våran lägenhet i Fredrikskans
    och han har tålmodigt hjälpt oss att komma framåt i försäljningen.
    priset kom inte upp i det vi hade förväntat oss men det är inte lika lätt att sälja idag som tidigare så det har vi tagit med oss i beräkningen när vi skulle sälja lägenheten.
    Med vänlig hälsning, Anita Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar