Läs vad 154 Läs vad Patrik Forsgren

• 2020-12-04
    Vi har sålt ett hus på 83 kvm och har nu köpt ett hus på 117kvm plus 117 kvm.
    Patrik Forsgren har varit en väldigt bra mäklare och han hittade vårat nya hus innan det va till salu eller på ”på gång”.
    Vi hade förväntningar på att mäklare skulle hitta ett hus med våra önskemål och det gjorde han verkligen. Han lyssnade på vad vi hade för tankar m.m.
    Vi kommer absolut rekommendera Patrik och Fastighetsbyrån till våra vänner och bekanta!
    Jessica E
    • 83.0 m²
    • Äspelund
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Stort tack Jessica för en fint skriven recension! Hoppas verkligen ni får en riktigt God Jul om vi inte hörs innan! :)

• 2020-11-26
    Köpt en 1-plansvilla i Lindsdal. Mäklaren ingav förtroende. Fick den hjälp vi behövde.
    Pia B
    • 105.0 m²
    • Lindsdal
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Tack Pia! Om vi inte hörs snart igen så hoppas jag verkligen att ni är nöjda med huset och att ni kommer att trivas!

• 2020-11-22
    Köpt hus via Patrik Forsgren, bra och trevligt bemötande!
    Therese F
    • 94.5 m²
    • Vassmolösa
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Tack Therese och Gustav! Hoppas ni nu ska trivas i många år i Kulltorp!

• 2020-11-06
    Köpare av Resedavägen 8
    Vi är helt nöjda med Patriks arbete och bemötande. Allt har gått smidigt. Vi kan utan tvekan rekommendera Patrik till framtida köpare/säljare som vi träffar på.
    Christina Olsson
    Christina O
    • 115.0 m²
    • Bergavik
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Tack snälla Christina och Daisy! Hoppas verkligen att ni nu ska trivas i Bergavik i många år framöver. Vi ses! :)

• 2020-11-03
    Patrik har gjort ett bra jobb med vår försäljning. /NoB
    Niclas O
    • 138.0 m²
    • Drag
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Tackar Odéns! Bra jobbat själva! Vi ses ute på bostadsmarknaden! ;)

• 2020-10-09
    Försäljning av fastighet. Mycket bra service och återkoppling från mäklaren under hela processen. Vi är väldigt nöjda.
    Annelie Kristina E
    • 115.0 m²
    • Bergavik
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Tack Annelie och Torbjörn för en smidig affär! Kanske osannolikt men hoppas att vi kan få göra affärer fler gånger i framtiden. Ta hand om er!

• 2020-10-04
    Patrik hjälpte oss att sälja vår villa. Han är lugn och trygg och har ett trevligt bemötande och professionell.
    Med en god kommunikation genom hela vår försäljning så är vi mycket nöjda.
    Anita P
    • 117.0 m²
    • Smedby
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Tack snälla Anita! Skönt att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer bli minst lika nöjda med ert nya boende!

• 2020-10-02
    Ett rakt igenom proffsigt bemötande!
    Henrik H
    • 131.0 m²
    • Rinkabyholm
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Tack och grymt bra jobbat under hela processen Henke! Precis som du förutspådde så gick allt snabbt när du väl bestämde dig. Nu ska vi bara lösa sista pusselbiten med ett nytt hus åt er. Hörs snart igen!

• 2020-09-27
    Långsiktigt, proffsigt och passionerat
    Björn M
    • 143.0 m²
    • Johannesborg
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Stort tack för ett fint omdöme och ett trevligt samarbete Björn! Vi håller kontakten!

• 2020-09-27
    Sålt hus med hjälp av Patrik. Han är en bra mäklare, kompetent, lyhörd och lugn.
    Marie J
    • 105.0 m²
    • Lindsdal
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Tack Marie för fint betyg! Ta hand om familjen så hörs vi snart av igen!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte