Mäklare Kalmar Kalmar Fastighetsbyrån Kalmar Patrik Forsgren
Patrik Forsgren
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Friheten med jobbet och att få jobba med människor och det som kan vara deras livs största affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har alltid samma mål vid varje försäljning - att du som kund ska göra en riktigt bra affär och att jag som mäklare ska överträffa dina förväntningar.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
När jag förmedlar ett hem utgår jag alltid från vad som är viktigast för kunden då vårt hem i många fall är det mest personliga vi har. Varje affär är därför unik och kräver ett stort personligt engagemang, med noggranna förberedelser. Läs mer

Läs vad 126 Läs vad Patrik Forsgren

• Anita H sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-03-22

Centralt
    Patrik har hjälpt oss att sälja våran lägenhet i Fredrikskans
    och han har tålmodigt hjälpt oss att komma framåt i försäljningen.
    priset kom inte upp i det vi hade förväntat oss men det är inte lika lätt att sälja idag som tidigare så det har vi tagit med oss i beräkningen när vi skulle sälja lägenheten.
    Med vänlig hälsning, Anita Läs mer
  • Kristoffer L köpte sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-02-19

Rinkabyholm
    Patrik är en seriös mäklare som tar jobbet på allvar och vill göra kunden nöjd. Läs mer
    2019-02-19 Patrik F svarar Kristoffer L
    Tackar Kristoffer för fint omdöme! Ska bli spännande att följa ert bygge framöver. Vill banken ha några värderingar längs vägen så hör ni av er så löser jag självklart detta! Allt gott!
  • Karl A
    Karl A sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-02-16

Påryd
    Villa
    Han är bra på det han gör för kunden
    Han levde upp till mina förväntningar Läs mer
    2019-02-18 Patrik F svarar Karl A
    Stort tack Kalle! Hoppas ni landat i något nytt och börjat trivas i Västervik!
  • Shirwan A sålde en tomt med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

Dunö
    Jag är jätte nöjd med Patriks arbete som hjälpt mig nå det jag önskat. Han har varit proffsig, lyhörd och trevlig hela vägen och även efter. Lojal och pålitlig Läs mer
    2019-02-18 Patrik F svarar Shirwan A
    Tack Shirwan! Ett lyckat samarbete måste gå båda vägarna så jag skulle kunna säga detsamma!
  • Therese H sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

Trekanten
    Patrik hjälpte oss att sälja vår villa. Han är kunnig och duktig och bemötte oss professionellt. Återkopplade bra innan försäljning, under affären och även jättebra efter avslutad affär. Läs mer
    2019-02-18 Patrik F svarar Therese H
    Hej Therese! Stort tack för jättefint omdöme! Hoppas verkligen ni ska trivas i er nya lägenhet och det vet jag att ni redan gör. Vi ses på stan!
  • Maria O sålde sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

Trekanten
    Jag har fått hjälp med allt jag bett om. Han har bemött mig med respekt och lyhördhet. En mycket trevlig mäklare. Läs mer
    2019-02-18 Patrik F svarar Maria O
    Tack Maria! Nu ska vi ta det hela vägen så ni kan vara lika nöjda om några veckor! Vi hörs!
  • Carina N köpte sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-02-06

Halltorp
    Köpt värnaby361 nöjd och glad för det köpet Läs mer
    2019-02-07 Patrik F svarar Carina N
    Hej Carina och tack för din fina rekommendation! Jag är helt säker på att ni kommer trivas i huset, speciellt sommartid! Om inte så är ni självklart välkomna att ringa mig i framtiden. Ta hand om er!
  • John-Tomas L köpte sitt hus med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-02-04

Trekanten
    Jag fick ett trevligt bemötande och var snabb vid frågor som berörde husköpet. Läs mer
    2019-02-05 Patrik F svarar John-Tomas L
    Tack Tomas och hoppas verkligen allt var till belåtenhet när det gäller huset. Ta hand om er så hörs vi säkert i framtiden!
  • Cornelia H sålde sin bostad med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-01-17

Vi har sålt ett hus med hjälp av Patrik.
    Vi tyckte om hans tålamod, visad respekt, vänlighet och kunskap. Läs mer
    2019-01-18 Patrik F svarar Cornelia H
    Tack själv Cornelia för ett gott samarbete! Hoppas du och Robban kommer att trivas bra i Växjö och att våra vägar möts igen i framtiden!
  • Fanny B köpte sin bostad med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-01-02

Han hjälpte oss genomföra ett husköp, med mycket god kontakt och hjälp. Läs mer
    2019-01-02 Patrik F svarar Fanny B
    Stort tack Fanny! Hoppas verkligen alla renoveringar går bra för er så får ni gärna höra av er i framtiden så kanske vi kan göra en ny värderingen av huset. Ta hand om er!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Andreas Jonasson