Mäklare Kalmar Kalmar Fastighetsbyrån Kalmar Patrik Forsgren
Patrik Forsgren
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Friheten med jobbet och att få jobba med människor och det som kan vara deras livs största affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har alltid samma mål vid varje försäljning - att du som kund ska göra en riktigt bra affär och att jag som mäklare ska överträffa dina förväntningar.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
När jag förmedlar ett hem utgår jag alltid från vad som är viktigast för kunden då vårt hem i många fall är det mest personliga vi har. Varje affär är därför unik och kräver ett stort personligt engagemang, med noggranna förberedelser. Läs mer

Läs vad 116 kunder tycker om Patrik Forsgren

• Michael O sålde sin bostad med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-11-18

Patrik ger ett mycket lugnt och förtroendeingivande intryck. Han var lyhörd för våra önskemål och på ett proffsigt sätt lotsade han oss genom försäljningen av vårt hus. Rekommenderas varmt!
    Monica o Micke Läs mer
    2018-11-19 Patrik F svarar Michael O
    Hej Monica och Mick och stort tack för ert fina betyg! Jag har en känsla av att vi ses snart igen ;)
  • Peter B köpte sin bostad med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-11-18

Bra bemötande och kände mig tryck i affären, då vi var köpare. Stod fast i vad som sagts och löste de frågor vi hade. Läs mer
    2018-11-19 Patrik F svarar Peter B
    Tack Peter! Ska bli spännande att följa ert framtida bygge. Om ni inte behöver min hjälp innan så hörs vi och planerar mer under nästa år!
  • Sabine B köpte sin bostad med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-09-17

Patrik var väldig hjälpsam, glad och trevlig kille. Man kändes sig trygg att samarbeta och jag skulle rekommendera Patrik till andra kunder. Läs mer
    2018-09-20 Patrik F svarar Sabine B
    Tack för er rekommendation Sabine! Hoppas ni trivs i huset så hörs vi av i framtiden när hunnit göra de förbättringar som ni planerade!
  • Love R köpte sin bostad med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-09-12

Hjälpsam och kompetent mäklare som ledde oss igen villaköpet på ett utmärkt sätt! Läs mer
    2018-09-12 Patrik F svarar Love R
    Härligt att ni är nöjda Love! Hoppas du och Therese kommer bo och trivas under många år framöver. Jag kommer återkoppla till er lite längre fram för att höra hur det går för er. Allt gott!
  • Isabella F köpte sin bostad med hjälp av Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-09-11

Köpte ett hus samt tillhörande mark till fastigheten. Duktig och med ett bra bemötande. Väldigt informativ och kunnig. Läs mer
    2018-09-11 Patrik F svarar Isabella F
    Stort tack Isabella! Hoppas verkligen ni kommer att trivas i ert nya hem! Jag kommer gärna och hälsar på er i framtiden för att se hur ni fått det. Hade gott!
  • Jacob B skrev om Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-06-16

Jättenöjda med försäljningen av vår lägenhet! Patrik är seriös, lugn och trevlig. Alltid ett bra bemötande och lyhörd för våra tankar. Kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2018-06-18 Patrik F svarar Jacob B
    Stort tack Jacob! Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet så ses vi framöver!
  • Oscar G
    Oscar G skrev om Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-04-11

Mycket trevlig och engagerad. Mycket kundfokuserad. Hör av sig som överenskommet och snabb på att få svar av. Läs mer
    2018-04-12 Patrik F svarar Oscar G
    Låter som en mäklare man önskar när man köper sitt första hus! Tack till er Oscar för ett trevligt bemötande genom hela processen. Nu ska det bli spännande att följa era renoveringar framöver och jag finns alltid här om ni har några funderingar.
  • Ari N skrev om Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-04-11

Patrik var mycket klar, realistisk och tydlig och gav ett pålitligt och seriös intryck. Genomprofessionell. Läs mer
    2018-04-11 Patrik F svarar Ari N
    Tack ska ni ha Ari för ett fint bemötande under våra diskussioner! Kul att vi tillslut kunde hitta ett hus åt er som ni förhoppningsvis ska trivas i under många år framöver!
  • Ylva F skrev om Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-04-09

Bra bemötande
    Väl fungerande kontakt Läs mer
    2018-04-11 Patrik F svarar Ylva F
    Tack Ylva! Ni har varit väldigt trevliga själva i vår kontakt så känslan är ömsesidig. Hoppas nu ni kommer att trivas som ölänningar på heltid!
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Patrik Forsgren en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-03-28

Seriös, trevligt och kunnig! Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-28 Patrik F svarar Daniel T
    Stort tack för fina ord! Nu ska vi bara se till så ni blir lika nöjda med lägenhetsförsäljningen också ;) Vi hörs snart igen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Tony Lindh