Therese Ahlner

Therese Ahlner

Therese Ahlner är mäklare på Fastighetsbyrån Karlsborg

Therese Ahlner har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Therese Ahlner har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.9. Therese Ahlner har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

36 omdömen om Therese Ahlner

Sedan starten hos Reco 2017
Bent B
Brevik

Bästa mäklare jag träffat nån gång bara ++++++ för henne

Anita A
Brevik

Vi har sålt vårt hus , Therese gjorde ett bra jobb vi är nöjda..

Madelene L
Skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg

Vi har köpt 5 fastigheter och sålt tre av dem och varit i kontakt med många olika mäklare som varit bra, men ingen som Therese! Vilken fantastiskt trevlig, omtänksam och professionell mäklare med både stor kunskap och stort hjärta. Vi tvekar inte en sekund på att det är henne vi ska anlita om det behövs vid annat tillfälle!!

Anders F
Sålde en tomt med hjälp av Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Mullsjön

Har sålt en tomt, blivit utmärkt bemött och på ett professionellt sätt.

Eva C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Södra Skogen

Bra och kunnig mäklare. Inte för påstridig, lugn och behaglig att prata med.

Magnus J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Centrum

Sålde en etta. Hur bra som helst. Hade inga direkt förväntningar. Mäklaren skötte sig hur bra som helst. Informerade hela tiden vad som hände o läget.

Daniel W
Korsberga

Vi har köpt ett stationshus i korsberga. Bemötandet har varit bra och Therese har svarat eller tagit reda på svaren på våra frågor. Mina förväntningar är att mäklaren gör sitt jobb, har ett bra bemötande och svarar på mina frågor och det gjorde Therese.

Astrid G
Norra Skogen

Jag har sålt min villa i Karlsborg. Therese Ahlner var en mycket kunnig mäklare. Trevlig och mjuk till sättet. Rekommenderar henne varmt till andra kunder.

Robin R
Norra Skogen

Bara positivt. Bra kontakt. Villa

Gull-Britt L
Centrum

Therese är mycket trevlig och professionell. Tydlig vad som gällde under hela processen. Hjälpsam och det var tryggt att veta att hon skötte visningarna av huset.