en del av Fastighetsbyrån Karlshamn

Lars H skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    o så bra Christian som mäklare ja som kund ja 5 i betyg
  • Kristian L
    Kristian L skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Mycket trevlig och tillmötesgående, väldigt påläst och aldrig några problem, lätt att få tag i även utanför kontorstid.
    Oerhört bra att ha att göra med, kommer att vända mig till Christian nästa gång det är dags att köpa/sälja!
  • Maria N
    Maria N skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Christian Svensson är en mycket duktigt och nogrann mäklare, precis som vi förväntade oss.
  • Lena S
    Lena S skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Trevligt bemötande .Fick information med jämna mellanrum om budgivning och dyl.
    Christian skötte hela lägenhetsförsäljningen från början till slut på ett profsigt sätt.
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Vi hade en mycket lyckad försäljning med Christian som mäklare.
    Han är påläst, kunnig och ger ett trevligt bemötande för såväl säljare som köpare.
    Kan varmt rekommendera Christian och Fastighetsbyrån i Karlshamn!
  • Dan J
    Dan J skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Det vill han inte veta........
    Jobbar man inte kvällar eller helger som fastighetsmäklare så har man fel jobb.
    Näst intill omöjligt att få se lägenheten för mig. Jag jobbar i Malmö och köpte lägenhet i Karlshamn. Det är inte jag som kund som skall komma med förslag om hur jag skall få möjlighet att se lägenheten. Servicenivån usel.
    Gör man en profil på en Mäklare borde den visa en hög servicegrad vilket definitivt inte stämmde int på Christian.
    Skall inte sparka mer på en som rerdan ligger ner så jag håller här men min lägenhet säljar han inte.........
  • Claes M
    Claes M skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Christian är professionell, tydlig och förtroendeingivande, var lätt att nå och har ett ödmjukt och trevligt sätt. Om i framtiden behovet av en mäklare skulle uppstå ligger han högt på vår lista!
  • Thorbjörn H
    Thorbjörn H skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Tyckte Christian gjorde ett bra intryck då han var ärlig vad man skulle kunna förväntas gällande prisläge och anmärktningar från kunder.
    Känner att han gjorde vad han kunde för att nå fram till kunden och gällande övertyga kunden om att de gjorde ett bra köp.
    Problemmet i detta fall var att vi bara hade en spekulant.
    Där av svårigheten att påverka.
    Kan väl tillägga att min kollega använde Christian i sin husförsäljning strax efter.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Hej, jag har inte haft en mäklare innan men Christian skötte det som man egentligen förväntat sig. Felfritt (även om man förstår att saker kan gå snett).
  • Egil B
    Egil B skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Bemötande var tyvärr en lite sliten person eftersom det var fredag eftermiddag. Christian visade lägenheten och omgivningen men utan nån större entusiasm.
    Tyvärr informerade inte Christian om oss att budgivningen börjat utan detta upptäckte vi på hemsidan.
    Efter att vi budat och köpt lägenheten uppvisade Christian en mer proffesionellt arbetssätt. Han visste vad som behövdes och hjälpte till.

Summering: Började lite skralt men blev bra på slutet
  • Dan M
    Dan M skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Jag rekommenderar Christian som mäklare för att han är kunnig och ger ett professionellt intryck.
  • Sven K
    Sven K skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Christian Svensson är en utmärkt fastighetsförmedlare. Jag har dock bara erfarenhet av bostadsrätt inom ramen för hans förmedling
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Köpte en bostadsrätt. Hade inte så mycket frågor till Christian, men de jag hade fick jag svar på. Budgivningen sköttes bra. Likaså mötena vid underskrift av avtalet och möte på banken. Jag är överlag nöjd med Christians insats.
  • David Å
    David Å skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Jag sålde en villa i Karlshamn med Christians hjälp. Bemötandet var proffsigt, ödmjukt, kreativt och fackmannamässigt.
    Min upplevelse är att vi bemöttes korrekt och är mycket nöjda med resultatet. Tack
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Christian hjälpte oss att genomföra ett bra husköp.
  • Martin K
    Martin K skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Christian är professionell och ser till både köpare och säljares bästa.

Vi köpte vår villa via Christian och så fick han sälja två lägenheter åt oss.
  • Bi&vi A
    Bi&vi A skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Hej,
    Först vill jag säga att vi brukar aldrig svara på dessa typer av frågor, här gör vi ett undantag.

Vi upplever Christian som en kompetent ambitiös och väldigt kunnig mäklare, som vi har största förtroendet för, hoppas att kunna göra många fler affärer i framtiden med honom.
    Med vänlig hälsning.
  • Alicja D
    Alicja D skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Christian hade missat viktiga uppgifter vid mitt hus försäljnig. Tycker inte heller att taav skor när man är i tjänst pch har kunder vid bord. Det gjorde han tyvärr.
  • Brf Fritid 1
    Brf Fritid 1 skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Første møte gav et meget godt bilde av Christian. Blid, imøtekommende og meget behagelig. Salg av tre leiligheter. Salget gikk raskere en forventet. Priser som forventet. Vil fortsette og bruke Christian og anbefaler han og firmaet til andre.

BRF. Fritid 10.
    Torkjell
  • Bo G
    Bo G skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Christians bemötande och uppträdande var i alla delar gott.Han agerade professionellt i allt från första kontakt till kontraktskrivning och överlämnande.Hans områdesresearch kunde kanske varit något bättre,men vi var helt överens om utgångsbud och försäljningspris.
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Har bara gott att säga om Christian. Informerade mig löpande om vad som hände innan och under försäljningen, trevlig o pålitlig!
  • Peter N
    Peter N skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Hej
    Jag har köpt ett hus och sålt ett hus med Christian som mäklare.
    Har stort förtroende till honom som mäklare, seriös engarerad och tar tag i de frågor man som köpare eller säljare vill ha svar på/Peter
  • Rickard S
    Rickard S skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Allt har gått snabbt och smidigt då jag sålt fastigheter ( 2 stycken) och köpt fastighet (1stycken) genom Christian och fastighetsbyrån i Karlshamn.
    Även haft en stor tillgänglighet som jag sätter stort värde på.
    Bästa rekommendationer.

Med vänlig hälsning,
    Rickard Sethson
  • Madelene K
    Madelene K skrev om Christian Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Christian hjälpte oss med ett bra husklo.
Kristina Mathiasson
Anna Wickström fd Johansson