Alexander Parmhed

Alexander Parmhed

Alexander Parmhed är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskoga

Alexander Parmhed har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Alexander Parmhed har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 284 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Parmhed har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

284 omdömen om Alexander Parmhed

Sedan starten hos Reco 2020
Annica B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Bohult

Jag är mycket nöjd med det engagemang och erfarenhet som jag fick ta del av.

Svar från Alexander Parmhed

Stort tack för din reco! Det har varit mycket inspirerande att få jobba tillsammans med dig. J

Sebastian C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Ekeby

Alexander är en toppen mäklare. Han hjälpte mig smidigt och lättsamt till mitt nya boende. Rekommenderas varmt!

Svar från Alexander Parmhed

Stort tack för din reco! Alltid lika kul att få hjälpa till. J

Anders K
Karlberg

Seriös, korrekt, proffsig Snabb återkoppling på mina frågor även utanför normal arbetstid/kontorstid.

Svar från Alexander Parmhed

Tack Anders! Glädjande att du är nöjd med mitt arbete. Grabben kommer stortrivas i både lägenhet och stad! J

Yvonne E
Carls-Åby

Väldigt trevlig och proffsig! Bra återkoppling, Lätt att nå vid frågor, tillmötesgående! Mycket nöjd kund!

Svar från Alexander Parmhed

Vad roligt att du är så nöjd Yvonne. Grattis till ett fint köp och lycka till i nya boendet! J

Linda E
Karlberg

Trevligt och kunnigt personligt bemötande

Svar från Alexander Parmhed

Tack för recon, Linda! Ni var väldigt smidiga och trevliga att jobba ihop med också. Ha det bäst! J

Anders S
Rävåsen

Ett trevligt och proffsigt bemötande.En tungrodd process som i slurändan gav ett lyckat resultat.Sammanfattningsvis så är mitt omdöme av Alexander bara positivt och lovordade. Mvh.Anders

Svar från Alexander Parmhed

Stort tack för recon! En långkörare blev det, men skönt att vårt hårda arbete lönade sig till slut. Lycka till med sambolivet! J

Anton K
Centralt

Alexander är en driven och skicklig mäklare som har en bra och tydlig plan på hur han vill jobba. Super trevlig kille som vet vad han gör!

Svar från Alexander Parmhed

Varmt tack för recon! Det löste sig ju riktigt bra, med rätt betalt dessutom. Lycka till i södra delarna av landet! J

Yaowalak O
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Ramshöjden

Nöjd glad pålitlig , hårt arbetande även när det är lågkonjunktur

Tack för er reco! Vi har verkligen jobbat hårt, båda två. Vi hörs framåt! J

Mattias S
Karlshagen

Mycket trevlig och bra kille. Rekommenderar honom starkt.

Svar från Alexander Parmhed

Tack för recon! Lycka till med flyttandet, vi hörs framöver. J

Stefan R

Gillar Alexander Han är rak Ärlig Inger bra förtroende Jag är helnöjd med honom

Svar från Alexander Parmhed

Tack för din fina reco! Ni är riktigt smidiga att jobba med, så jag är helnöjd med er också! J