Amanda Mether

Amanda Mether

Amanda Mether är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskoga

Amanda Mether har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Amanda Mether har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 103 omdömen med ett betyg på 4.8. Amanda Mether har haft 24 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 103 Läs vad Amanda Mether

• köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Centralt
    2021-02-28
    Mycket trevlig och kunnig mäklare.
    • Bohult
    2021-01-13
    Köpte villa som Amanda förmedlade. Superproffs med snabb återkoppling och stort engagemang!
    • Bråten
    2021-01-10
    Vi hade Amanda som mäklare när vi köpte vårat hus och var och är väldigt nöjda med all kontakt med henne.

Snabb återkoppling, hjälpsam och väldigt trevlig!
    • Bohult
    2021-01-07
    Köpt villa. Tydlig och kommunikativ mäklare. Vi är mycket nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-12-21
    Sålt lägenhet. Har blivit bemött på bästa sätt. Trevlig, noggrann effektiv. Hon har levt upp till förväntningarna. Jag rekommenderar henne till alla. /Annica Parling
    • Sandviken
    2020-11-21
    Mycket kunnig och service inriktad, snabb i alla kontakter och visar stor hänsyn till både säljare och köpare. Tack vare Amanda blev det en smidig lägenhets försäljning. Rekommenderas varmt!
    Tack snälla Maria för dina fina ord! Stort lycka till med flytt och hus, vi ses på tillträdet. Tack för förtroendet för att jag fick hjälpa dig med din bostadsaffär! /Amanda Amanda Mether
    2020-11-20
    Vi har sålt både lgh och villa
    Amandas bemötande och yrkeskunskap är +++++.
    Hon har levererat långt över våra förväntningar.

Kan bara gratulera både fastighetsbyrån i Karlskoga samt Amandas nya och befintliga kunder.
    2020-11-19
    Vi har sålt en lägenhet och ett hus.
    Vi har blivit jättebra bemötta från första stund och hon har hjälpt till med alla frågor osv som vi haft.
    Jätte proffsig och trevlig och jag skulle absolut rekommendera henne till andra.
    Vad glad jag blir, tack snälla! Det var en ära att få samarbeta med er. Ha en nu fin jul så ses vi igen nästa år på tillträdet och vid deklarationen :) Kramar, Amanda Amanda Mether
  • sålde sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Brickegården
    2020-11-05
    Vi har sålt vårat hus som Amanda tagit sig an att sälja.
    Amanda har från första kontakten varit väldigt hjälpsam, snabb och noggrann med att allt blir rätt inför försäljningen och skött kontakten med oss mycket bra med all info om försäljning osv.
    Vi hade höga förväntningar på husförsäljningen och detta levererade Amanda helt klart och vi är mycket nöjda med försäljningen.
    Kan med all säkerhet rekommendera Amanda och Fastighetsbyrån.
    Tack snälla , det värmer att höra! Det är alltid roligt när man får förtroendet att förmedla en bostad två gånger, från att ni har vart mina köpare, till att ses vid en uppdatering av ett värde men nu också att sälja bostaden. Jag önskar er båda lycka till med era nya bostäder. Vi ses på tillträdet och deklarationen framöver. Kramar Amanda. Amanda Mether
    • Löten
    2020-10-08
    Jag är jättenöjd med Amanda i samband med mitt lägenhetsköp i Karlskoga. . Hon ingav förtroende med bostads letandet , var snabb med återkoppling och svar på frågor jag hade under tiden.
    Trevligt och tryggt bemötande.
    Tack snälla Pernilla för ditt omdöme och att du tog dig tid att besvara och bedöma mitt arbete, det uppskattar jag verkligen! Jag hoppas du ska trivas i din nya lägenhet, jag tror den passar dig perfekt! :) /Amanda Amanda Mether