Amanda Mether
Registrerad mäklare sedan 2017-05-22
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 88 Läs vad Amanda Mether

• Emilia B sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-06-11

2:a
    Karls-Åby
    Amanda hjälpte mig att sälja min bostadsrätt, i en tid då vi båda var beredda på att det skulle kunna ta tid. Men Amanda gjorde ett jättebra jobb och överträffade mina förväntningar! Jag är supernöjd på alla sätt och vis. Hon återkopplade efter alla steg och dessutom är hon en sån himla fin och härlig person! Jag är SÅ nöjd att jag valde henne! Läs mer
  • Annelie J köpte sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-05-19

Karlberg
    Har köpt ett parhus i Karlberg. Tillmötesgående och noggrann, vill att allt ska gå rätt till. Saknar erfarenhet när det gäller tekniska frågor men det tar ju tid innan man har stött på alla möjliga frågor som köpare har 😉 Vi känner som helhet att vi är väldigt nöjda med Amanda. Läs mer
  • Ezzat C
    Ezzat C sålde sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-05-11

Karlberg
    Mycket bra proffsigt bemötande hela vägen Läs mer
    2020-05-14 Amanda M svarar Ezzat C
    Tack Ezzat för dina fina ord, det värmer att höra! Kramar Amanda
  • Camilla W
    Camilla W sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-05-08

3:a
    Rosendal
    Efter mängder av husvisningar blev det bara svårare och svårare för oss att hitta drömhuset. Vad som inte var så svårt var att välja mäklare inför vår egen försäljning. Redan på vår första visning med Amanda hade vi bestämt oss för att anlita henne när det var dags. Vilket bra val! Vi valde en mäklare med passion för sitt yrke, en mäklare som ville göra både köpare och säljare nöjda och, framför allt, en mäklare som trodde på objektet.
    Trots att vi hade önskemål om en snabb och smidig försäljning lyckades hon överraska oss med att sälja snabbare och smidigare än vad vi hade kunnat förvänta oss.
    Amanda gör verkligen allt för att hitta RÄTT köpare och hon gör allt för att säljaren ska känna sig trygg med affären, hon lyssnar och hon anpassar sig. Högsta betyg från oss! Vi var särskilt nöjda med hennes snabba, informativa återkopplingar - både när vi var spekulanter på andra hus och nu som säljare. Om vi någonsin skulle sälja hus igen, vare sig det är i Karlskoga eller Haparanda, så skulle Amanda vara vårat förstahandsval alla dagar i veckan.
    Tack Amanda! Läs mer
    2020-05-14 Amanda M svarar Camilla W
    Tack snälla Camilla, blir helt rörd! Så glad att ni uppskattar mitt arbete och det har vart så roligt att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Stort lycka till med att bli husägare, det kommer ni fixa galant! vi ses på tillträdet. Kramar Amanda
  • Eric W sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-05-08

3:a
    Rosendal
    Sålt bostadsrätt med Amanda som mäklare. Processen har gått smidigt där mäklaren har varit lyhörd, professionell och anpassat tillvägagångssätt efter våra önskemål. Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-14 Amanda M svarar Eric W
    Tack Eric för att du tog dig tid att utvärdera mitt arbete. Det viktigaste för mig är att ni är nöjda! :) stort lycka till med huset och flytten! /Amanda
  • Andreas N köpte sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-04-27

Våtsjön
    Proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
    2020-04-30 Amanda M svarar Andreas N
    Tack Andreas att du tog dig tiden att värdera mitt arbete. Det viktigaste för mig är att ni är nöjda, så det är väldigt roligt att höra. :) Ser fram emot att hälsa på er längre fram och se hur ni har det! Kramar Amanda
    Amanda M gillar detta
  • Simon J köpte sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-04-27

Våtsjön
    Köpte ett fritidshus och tycker att Amanda har skött processen på ett proffsigt och trevligt sätt. Hon har varit väldigt tillmötesgående och tydlig, något som varit tacksamt vid köp av ens första fritidshus :-) Läs mer
    2020-04-30 Amanda M svarar Simon J
    Tack Simon för den fina rekommendationen! Jag är så glad för er skull, hoppas ni får en underbar sommar i stugan. Kramar Amanda
    Amanda M gillar detta
  • Per J sålde sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-04-20

Bråten
    Vi har sålt vårat hus med hjälp av Amanda. Hon har på ett proffsigt och personligt sätt lett oss genom denna resa. Kombinationen av dessa två egenskaperna gör att vi känt oss trygga! Läs mer
    2020-04-22 Amanda M svarar Per J
    Tack Marie för dina fina ord! Och Tack för ett fint samarbete tillsammans med er. Jag önskar er en fin sommar i huset innan er nya resa börjar till hösten! /Kramar Amanda
    Amanda M gillar detta
  • Emma K köpte sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-04-11

Aggerud
    Vi har köpt Hjortronvägen 14 i Karlskoga med Amanda Mether som mäklare och vi är supernöjda! Hon tar sig tiden till allt och förklarar många gånger (till oss speciellt som köpt hus för första gången) och man känner sig trygg hela vägen.
    Amanda möter en som en kompis eller jämlik mer än att det bara är arbete för henne.
    En av våra favoritmäklare! Läs mer
    2020-04-17 Amanda M svarar Emma K
    Tack för den fina rekommendationen och att ni tog er tid att skriva till mig! Jag hoppas ni ska trivas bra i huset och jag hoppas få komma och se hur ni bor framöver! Kramar Amanda

2020-04-08

Bråten
    Vi har sålt ett hus i Karlskoga. Amanda har varit tydlig, närvarande, enkel att jobba med och bra på ett kommunicera. Hon har hjälpt oss med alla typer av frågor vi haft och vi har svarat på alla hennes och även genom henne köparens frågor. Hon har till 100% levt upp till våra redan från början högt ställda förväntningar.

Sammanfattningsvis: MVG (Utmärkt) Läs mer
    2020-04-17 Amanda M svarar Per J
    Tack snälla Per, det värmer att höra! Det har vart en ära att få jobba tillsammans med er! Vi hörs säkert innan tillträdet, annars önskar jag er en fin Sommar och vår! :) /Amanda

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskoga

Ann Skoglund