Mäklare Örebro Karlskoga Fastighetsbyrån Karlskoga Amanda Mether
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 37 Läs vad Amanda Mether

• Ronny Henning O sålde sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-05-14

Bråten
    Vi har sålt vår bostad och fick en bra hjälp, vi är riktigt nöjda. Läs mer
  • Albin A
    Albin A sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-05-13

Jag har sålt min bostadsrätt.
    Jag har blivit bemött väldigt vänligt & bra, levde verkligen upp till mina förväntningar! Läs mer
  • Gustav Bertil N sålde sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-05-09

Åtorp
    Jag har sålt min villa . Åtorp.
    Amanda fick uppdraget 3 juli 2018.Trots svårigheter att sälja
    har Amanda har skött uppdraget utmärkt.
    Jag har fullt förtroende för Amanda. Läs mer
  • Linda N köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-05-06

Karls-Åby
    Jag har köpt en lgh av Amanda och det fungerade utmärkt!! Jag hade mkt frågor och jag fick snabba svar på allt. Läs mer
    2019-05-06 Amanda M svarar Linda N
    Tack Linda för den fina rekommendationen! Jag ser fram emot och få se lägenheten när du har renoverat klart den!
  • Carl-Henry Mathias M
    Carl-Henry Mathias M sålde sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-04-23

Fisksjön
    Sålt mitt hus, har bara gott att säga om Amanda. Läs mer
    2019-05-06 Amanda M svarar Carl-Henry Mathias M
    Tack Mathias! Nu hoppas jag vi hittar något nytt till dig också. Vi ses på tillträdet!
  • Eva Maria M sålde sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-04-23

Fisksjön
    Snabb och smidig husförsäljning. Amanda var väldigt hjälpsam, kunnig och proffsig. Är jättenöjd! Läs mer
    2019-04-23 Amanda M svarar Eva Maria M
    Tack Eva för den fina rekommendationen! Vad roligt att höra att du är nöjd. Tack för ett fint samarbete! :)
  • Irèn B sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-04-01

Löten
    Min förhoppning var att min lägenhet skulle säljas så snabbt som möjligt. Tack vare Amandas hjälp blev min lägenhet såld snabbare än min förväntning. Amanda är som person mycket trevlig och proffsig i sitt jobb och har ett fint bemötande. Läs mer
    2019-05-06 Amanda M svarar Irèn B
    Tack Irén för den fina rekommendationen! Det var ett nöje för mig att både få sälja lägenheten till dig och sen att få hjälpa dig att sälja den vidare. Vi ses på tillträdet! Hoppas flytten har gått bra.
  • Sheila M sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-03-04

Sandviken
    sålde min lgh.för mig är det extra viktig att ha en mäklare som behandlar affären på ett proffsigt sätt och inte bara ha bråttom och därigenom stressa kunden,utan bemöta kunden med värme och vänlighet,förklara sakligt och klar.Det var inte första gången jag sålde/köpte en bostad.så jag har erfarenheter av olika mäklare.har haft bostäder både i Sverige och tomlands.
    Amanda får kunden att känna att man är i trygga händer under hela processen.ger goda råd inför försäljningen och engagerar sig i frågor runt det.
    Under avtals skrivningen förklarar allt på ett opatiskt och tydligt sätt för båda parter och svarar på frågor och ser till att alla hänger med och båda parter känner sig trygga.
    Jag beundrar hennes sätt att jobba,undrar hur hon har lärt sig detta fina sätt att jobba på,för hon är så ung.Jag gratulerar Swedbanks fastighetsbyrå för denne fantastiska mäklare.

vänligen
    sheila Läs mer
    2019-03-04 Amanda M svarar Sheila M
    Tusen tack Sheila för den rekommendationen! Det glädjer mig att du ser "merjobbet" i arbetet som vi tillsammans har lagt ner på försäljningen och att sen det fick resultat.
    Lycka till med flytten Sheila, hoppas vi ses längre fram!
  • Cristina T sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-02-19

Karlberg
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag kontaktade Amanda i ett tidigt skede för att försäljningen skulle kunna komma igång när det nya boendet hittats. I detta sammanhang tycker jag att Amanda bemötte mig bra då hon lät mig styra hur tät vår kontakt behövde vara då letandet efter nytt boende drog ut lite på tiden. Jag kände mig aldrig stressad utan visste att hon fanns för mig när jag var redo.

När det till slut var dags för försäljning fanns Amanda alltid tillgänglig med mycket snabb och effektiv återkoppling. Jag kände att jag kunde släppa många av mina funderingar och helt lämna det till henne.

Sammanfattningsvis har jag känt mig väldigt trygg men Amanda. Läs mer
    2019-02-19 Amanda M svarar Cristina T
    Skönt och höra att du har känt dig trygg och sedd under hela försäljningen. Att du hörde av dig i tid och vi hade en längre tid att arbeta på är något som gör hela försäljningen smidig och effektiv, när det väl är dags att man hittar sin nya bostad. Stort tack för den fina rekommendationen och hoppas ni ska trivas bra i nya huset!
  • Christina E sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-01-24

Stråningstorp
    Har sålt bostadsrätten Halmvägen 37 b 2 rum o kök.
    Mycket bra. Trevlig, vänlig och duktig.
    Förväntningarna var stora och hon får högsta betyg av mig.
    Jag är till 100% nöjd. Läs mer
    2019-02-05 Amanda M svarar Christina E
    Tack Christina! Vad roligt att höra att jag levde upp till dina förväntningar. Hoppas du ska trivas på Öland! Vi ses på tillträdet. /Amanda

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskoga

Ann Skoglund