Amanda Mether
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 77 Läs vad Amanda Mether

• Eija P sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-28

Karlberg
    Jag har blivit jättebra bemött hela vägen. Har fått berättat allt för mig på sätt så att jag har förstått allting bra. Förväntningarna har hon uppfyllt helt, så jag är jätte nöjd med mäklaren Amanda. Kan varmt rekommendera till andra. Läs mer
  • Leni S köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-11

Ekeby
    Lägenhet och jättebra hjälp av Amanda kan varmt rekommendera henne Läs mer
    Amanda M gillar detta
  • Harijs T sålde sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-05

Aggerud
    Vi sålde vår villa med hjälp av Amanda och hade inte kunnat vara nöjdare med hennes insats! Amanda var otroligt tillmötesgående från studen då vi mötte henne för första gången och endast skulle prata om potentiell försäljning. Hon förklarade allt noggrant och såg till att även vi som inte har svenska som modersmål förstod precis vad som gällde. Amanda är noggrann med kommunikation och såg till att vi var med på varje steg av processen och besvarade alltid alla frågor och funderingar vi hade. Hon är säker på sin sak och vi kände oss trygga på att allt hon gjorde var i vårat intresse. En stjärna till mäklare helt enkelt! Läs mer
    2020-03-26 Amanda M svarar Harijs T
    Tusen tack Harijs för rekommendationen, vad glad jag blir! :) Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Vi var ett bra team, ser fram emot att träffa er på tillträdet! Ta hand om er tills dess, /Många kramar Amanda
    Amanda M gillar detta
  • Gunhild Viola S sålde sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-04

Har sålt en fastighet med sjöutsikt. Blev trevligt och proffsigt bemött. Amanda hade kontinuerlig kontakt med oss vad som hände med uppdraget.
    Det var en svår uppgift att sälja denna speciella fastighet men det löste sig till slut tack vare Amandas envishet och energi att lösa uppgiften. Läs mer
    2020-03-06 Amanda M svarar Gunhild Viola S
    Tack snälla Gunhild att du tog dig tid att bedöma mitt arbete och för den fina rekommendationen. Jag upplever vårt samarbete precis som du beskrev det. Ibland tar det lite längre tid med en försäljning men tillslut hittade vi rätt köpare. Jag hoppas vi kommer samarbeta på något vis längre fram, trots att ni inte bor i "mina" områden. Ha nu en Trevlig resa så ses vi på tillträdet! /Amanda
    Amanda M gillar detta
  • Christer R köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-01

Rävåsen
    Väldigt kunnig och hjälpsam under hela affären Läs mer
    2020-03-26 Amanda M svarar Christer R
    Tack Christer för den fina rekommendationen. Stort lycka till med flytten om två veckor, så kul att vi hittade rätt lägenhet åt er! Kramar Amanda
    Amanda M gillar detta
  • Pasi Antero P sålde sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-02-25

Våtsjön
    Sålt fritidshus.
    Med en proffsig och tydlig bemötande.
    Förväntningarna var att sälja så snabbt och till så bra pris som möjligt.
    Och det gjordes!
    Nöjda och glada efter försäljningen😀 Läs mer
    2020-03-26 Amanda M svarar Pasi Antero P
    Tusen tack Pasi, det var ett nöje att få arbeta tillsammans med er. Skönt när affären gick ihop och att både ni som säljare och köpare är nöjda. Ser fram emot att hälsa på er i er nya sommarstuga! Kramar Amanda
    Amanda M gillar detta
  • Ebba L köpte sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-02-04

Jag och min sambo köpte en villa med Amanda som mäklare.
    Jag och min sambo har i alla lägen blivit väl bemötta av Amanda och hon har guidat oss genom affären på bästa möjliga sätt.
    Hon har varit tillgänglig vid alla tider och kunnat svara på all frågor samt gett bra tips och råd.

Vi är supernöjda med Amanda som mäklare! Läs mer
    2020-03-26 Amanda M svarar Ebba L
    Så roligt att få hjälpa er att hitta er bostad och att ni har tyckt om min hjälp/guidning under hela vägen! Blir så glad att läsa detta :) Stort lycka till med huset, ser fram emot att se vad som händer med huset när ni sätter er egen prägel på det. /Kramar Amanda
    Amanda M gillar detta
  • Maja G köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-01-24

Stora Valla
    Köpt 2a degerfors
    Amanda var både kunnig och hjälpsam i sitt bemötande. Lätt att få kontakt med och snabba svar.
    Är nöjd med allt! Läs mer
    2020-03-26 Amanda M svarar Maja G
    Tack Maja, det var fint skrivet och roligt att hör att du är nöjd med mitt jobb. Kul att höra att du snart är pågång att flytta in också, jag hoppas du ska trivas! Stort lycka till, Kramar Amanda
    Amanda M gillar detta
  • Marika W köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-12-25

Karlberg
    Jag blev bemött med respekt och upplevde att Amanda var kunnig och proffsig. Läs mer
    2020-01-03 Amanda M svarar Marika W
    Tusen tack Marika! Hoppas ni ska trivas i lägenheten och att det ska bli lättare att kunna hälsa på er mor. /Kramar Amanda
    Amanda M gillar detta
  • Mats W köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-12-25

Karlberg
    Köpt en liten etta för att ha som övernattningslägenhet.
    Amanda införlivade all förväntningar vi hade och de var högt ställda för vi har tidigare anlitat er och Ann Skoglund sålde mina föräldrars lägenhet.
    Vi är enbart nöjda med bemötande, professionalism etc... Läs mer
    2020-01-03 Amanda M svarar Mats W
    Tack för den fina rekommendationen Mats! Hoppas du har det bra på resan så hörs vi längre fram. /Kramar, Amanda

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskoga

Ann Skoglund