Amanda Mether
en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Kilgatan 1
691 31 Karlskoga — Visa karta

Vad tror Amanda att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 16 kunder tycker om Amanda Mether

• Vahid M
    Vahid M skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevlig och professionell och bra kunskap om marknaden. Läs mer
    2018-09-14 Amanda M svarar Vahid M
    Tack Vadde! Roligt att höra, hoppas vi ses snart igen!
  • Anne B
    Anne B skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag tyckte hon var stressad och kändes inte äkta i sina kontakter. Hon lyssnade inte på våra frågor vilket gjorde affären krånglig. Tidigare mäklarkontakter i mitt liv har varit bättre och enklare. Jag skulle inte anlita henne för försäljning av bostad.
    Jag har köpt en bostadsrätt. Läs mer
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt bostadsrätt.
    Av positivitet och ett proffsigt sätt. Läs mer
    2018-09-11 Amanda M svarar Alexander L
    Tack Alexander, det var roligt att höra. Hoppas du ska trivas i lägenheten och att köket snart blir klart! :)
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Försäljning utav bostadsrätt.
    Jättetrevligt och professionellt bemötande. Öppen för förslag och anpassade försäljningen efter våra behov. Jag kan starkt rekommendera Amanda! 😊 Läs mer
    2018-07-03 Amanda M svarar Tobias S
    Tusen tack för din fina rekommendation. Jag hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet i Karlstad!
  • Britt-inger B
    Britt-inger B skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har sålt ett hus. Bemötandet från mäklaren var mycket bra och hon beskrev hela försäljningsförloppet på ett lätt begripligt sätt och vad hon kunde hjälper till med. Hon genomförde annonsering, visning, budgivning, kontrakt och kontraktskrivning mm på ett deltagande och informativt sätt.
    Hon gav ett tryggt och kunnigt intryck genom hela processen. Läs mer
    2018-03-22 Amanda M svarar Britt-inger B
    Tack för de fina orden från er och det var ett nöje att få arbeta tillsammans med er också!
  • Sara W
    Sara W skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jättebra, hjälpte mig med alla detaljer kring affären. Väldigt bra service med snabb återkoppling om det så var på kväll eller helg. Jag var tveksam till om priset skulle bli så högt från början men fick lov att lita på Amanda, vilket visa sig vara väldigt klokt. Läs mer
    2018-03-22 Amanda M svarar Sara W
    Tusen tack Sara, hoppas ni ska trivas bra i huset! :)
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag anlitade Amanda för att sälja min lägenhet på Gustavsgatan i Karlskoga. Jag hade kännedom av Amanda sedan tidigare och visste att hon levde upp till den professionalitet jag önskade i en mäklare. Vid första bemötandet var hon öppen, glad och extremt lätt att ha att göra med. Hon var förstående och förklarande i första processen och ville gärna få en bild av bostaden, grannskapet och allt runt omkring. Vi satte ett pris och därefter skötte hon allt väldigt smidigt med fotografering, visning, budgivning, kontraktskrivande och tillträde. Under dessa steg har hon hört av sig kontinuerligt och lägligt för att jag ska känna mig lugn och ha översikt på försäljningen. Även fast jag bott på annan ort har jag kunnat slappna av och haft mitt fulla förtroende för att Amanda skött försäljningen organiserat och säkert. Kommer anlita Amanda igen om jag får möjligheten och rekommenderar henne starkt till övriga potentiella köpare och säljare. Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hon var lugn, pratade sakligt och förståligt.hetsade inte oss att ta snabba beslut. Fick stort förtroende för Amanda direkt. En jordnära person som var bra påläst om vad som gäller vid fastighetsförsäljning. Flexibel med att hitta visningstider för intressenterna. Amanda är en trevlig person som vi kan rekommendera till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2018-03-13 Amanda M svarar Bo S
    Tusen tack Bosse! Mycket fina ord från dig, roligt att höra. Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet.
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    1 Bra bemötande
    2 Ja
    3 Kommer absolut att rekommendera henne.
    4 Fick ett bra förtroende med henne från första stund. Läs mer
    2018-03-22 Amanda M svarar Ingela B
    Vilken fin rekommendation, det värmer att höra! Jag önskar er ett stort lycka till i nya huset.
  • Anders H
    Anders H skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket trevlig och proffsig. Bra på att återkoppla och förklara. Läs mer
    2018-03-12 Amanda M svarar Anders H
    Roligt att höra Anders, tack! Jag hoppas du ska trivas mycket bra du nya lägenheten.
  • Ode A
    Ode A skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Amanda har väl uppfyllt vår förväntan på hur en mäklare skall agera. Läs mer
    2018-03-06 Amanda M svarar Ode A
    Tack Anders, hoppas ni ska trivas med ert nya boende i storstaden :)
  • Mattias O
    Mattias O skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Amanda på fastighetsbyrån i Karlskoga sköte försäljningen av min bostadsrätt på ett väldig trevligt och proffsigt sätt! Kan inte annat än att ge ett toppentbetyg 10/10👍 Läs mer
    2018-03-12 Amanda M svarar Mattias O
    Tusen tack Mattias för de fina orden! Det var ett nöje att arbeta tillsammans med dig också. Lycka till vidare nu.
  • Lundwall M
    Lundwall M skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Tyckte hon va duktig och proffsig! En väldigt glad och trevlig person som jag definitivt kommer anlita om ja ska sälja lägenhet. Kändes väldigt tryckt att hon förmedlade lägenheten till mig. Läs mer
    2018-03-06 Amanda M svarar Lundwall M
    Tack, vad roligt att höra. Det värmer gott.
  • Ghuzal A
    Ghuzal A skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Expert på sitt jobb. Social och hjälpsam. Läs mer
    2018-03-06 Amanda M svarar Ghuzal A
    Vad roligt att höra, tack så mycket!
  • Johan V
    Johan V skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Framåt, lösningsorienterad, lyckas med balansakten att hjälpa både köpare och säljare. Läs mer
    2018-03-06 Amanda M svarar Johan V
    Tack för rekommendationen, hoppas ni ska trivas bra i nya huset, nu närmar sig flytten med stormsteg! :)
  • Carina D
    Carina D skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har blivit bra bemött . En ung tjej med skinn på näsan som gör så gott hon kan. Jag tycker hon passar för sitt yrkesval. Läs mer
    2018-03-06 Amanda M svarar Carina D
    Tusen tack Carina. Hoppas du trivas bra i huset :)
Ann Skoglund
Amanda Mether