Amanda Mether är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskoga

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Amanda Mether har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 94 omdömen sedan 2017-11-07. Amanda Mether har haft 51 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 94 Läs vad Amanda Mether

• Jag är jättenöjd med Amanda i samband med mitt lägenhetsköp i Karlskoga. . Hon ingav förtroende med bostads letandet , var snabb med återkoppling och svar på frågor jag hade under tiden. Trevligt och tryggt bemötande.
    Pernilla A köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-10-08
    • 62.0 m²
    • Löten
    2020-10-08
    Tack snälla Pernilla för ditt omdöme och att du tog dig tid att besvara och bedöma mitt arbete, det uppskattar jag verkligen! Jag hoppas du ska trivas i din nya lägenhet, jag tror den passar dig perfekt! :) /Amanda

Visa svar
  • Köpt lägenhet och fått all tänkbar hjälp av Amanda hon är kanon bra på alla sätt, kan varmt rekommendera Amanda, Mvh Mats
    Mats O köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-10-02
    • 56.0 m²
    2020-10-02
    Tusen tack Mats, det var fint sagt! Kul att ni tillslut hittade den där lägenheten som ni har sökt efter ett tag :) Lycka till med renoveringen, så ser jag fram emot att komma och besöka er efter ett tag. /Amanda

Visa svar
  • Rak tydlig framåt informativ ett stort engagemang till att gör allt så bra som möjligt
    Sara H köpte sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-09-29
    • 148.0 m²
    2020-09-29
    Tack Sara, kul att ni är nöjda! Det har vart roligt att samarbeta med er. Stort lycka till med huset, hoppas jag får komma och se hur ni har det framöver :) /Amanda

Visa svar
  • Amanda var mäklare när vi köpte vårt hus. Kunde inte önskat oss en bättre mäklare till detta, hon hade full koll hela tiden och höll oss uppdaterade. Under hela processen var Amanda tillmötesgående och flexibel och gjorde affären så smidig som möjligt. Vi kommer definitivt tillbaka till henne om behov uppstår!
    Rickard G köpte sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-09-15
    • 146.0 m²
    • Knektåsen
    2020-09-15
    Tack för ert fina omdöme, det värmer att höra! Jag hoppas verkligen ni ska trivas hela familjen i ert nya hus! Jag hjälper er gärna med en värdering framöver, stort lycka till med renoveringen! /Amanda

Visa svar
  • Köpte en lägenhet. Jag fick så mycket mer hjälp än jag hade förväntat mig. Hon var alltid lätt att få tag på och hade bra kunskap om lägenheten jag skulle köpa. Väldig hjälpsam när man hade frågor. Rekommenderar henne skarpt.
    Jan A köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-09-14
    • 54.0 m²
    • Stora Valla
    2020-09-14
    Tack snälla för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att besvara/bedöma mitt arbete. Jag hoppas du ska trivas bra i din nya lägenhet! Vi löste situationen bra tycker jag tillsammans när du inte bodde i samma stad! Kramar Amanda

Visa svar
  • Amanda är en fantastiskt duktig mäklare som verkligen har funnits där för oss genom hela försäljningen trots att det blev många ändrade planer från våran del. Hon är så proffsig, kunnig och stöttande, precis vad jag behövde ha av min mäklare. Är otroligt nöjd!
    Isabella J sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-08-31
    • 62.0 m²
    • Löten
    2020-08-31
    Tack fina Isabella för ditt omdöme och att du tog dig tiden att svara! Jag önskar er stort lycka till med flytten till Örebro samt på det nya jobbet! :) Kramar Amanda

Visa svar
  • Amanda har varit solid som mäklare även under mycket ovanliga omständigheter. Jag bor i Spanien och fastigheten som skulle säljas var ett arv efter min mor i Sverige. Endast några veckor efter hennes bortgång drabbades världen av Corona och jag kunde inte resa till Sverige som planerat. Månaderna har gått och vi har alla varit tvungna att anpassa oss till en ny vardag, men så fort jag fick möjlighet reste jag till Sverige för att ordna med huset. Vi bestämde vising i början av augusti och det blev sålt. Med Amanda är det inga konstigheter, hon är rak och tydlig i sin dialog, ger snabba svar, är konkret och trevlig. Varm rekommendation från mig. / Mona
    Mona Ann Kristina W sålde sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-08-13
    • 146.0 m²
    • Knektåsen
    2020-08-13
  • Trevligt bemötande, noggrann med formalia, bra dokumentation.
    Thommy S köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-08-09
    • 70.8 m²
    • Centralt
    2020-08-09
    Tack Thommy för ditt fina omdöme! Jag hoppas ni ska trivas i lägenheten! /Amanda

Visa svar
  • Amanda hjälpte mig att sälja min bostadsrätt, i en tid då vi båda var beredda på att det skulle kunna ta tid. Men Amanda gjorde ett jättebra jobb och överträffade mina förväntningar! Jag är supernöjd på alla sätt och vis. Hon återkopplade efter alla steg och dessutom är hon en sån himla fin och härlig person! Jag är SÅ nöjd att jag valde henne!
    Emilia B sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-06-11
    • 50.0 m²
    • Karls-Åby
    2020-06-11
    Tack snälla Emilia, det värmer att höra! Det var ett nöje att hjälpa dig för försäljningen! Vi var ett bra Team! :) Lycka till med flytten till Örebro, vi ses på tillträdet! /Kramar Amanda

Visa svar
  • Har köpt ett parhus i Karlberg. Tillmötesgående och noggrann, vill att allt ska gå rätt till. Saknar erfarenhet när det gäller tekniska frågor men det tar ju tid innan man har stött på alla möjliga frågor som köpare har 😉 Vi känner som helhet att vi är väldigt nöjda med Amanda.
    Annelie J köpte sitt hus med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-05-19
    • 104.0 m²