Mäklare Örebro Karlskoga Fastighetsbyrån Karlskoga Amanda Mether
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2018-12

Läs vad 27 kunder tycker om Amanda Mether

• Ruben H sålde sin bostad med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-01-21

Amanda utstrålar positiv energi och är en person som tar sitt jobb på allvar till 100%. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-01-21 Amanda M svarar Ruben H
    Det värmer i mitt hjärta att höra detta! Tusen tack, hoppas letande efter ny bostad går fint, vi ses till våren, vid tillträdet.
  • Nina Maria P sålde sin bostad med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-01-14

Bra bemötande, professionellt. Lätt att få tag på och höll kunden välinformerad. Läs mer
    2019-01-21 Amanda M svarar Nina Maria P
    Tack Nina, tack för ditt förtroende för att jag fick förmedla försäljningen av ditt hus.
    Lycka till i nya huset!
  • Mattias L köpte sin bostad med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-12-20

Jag köpte en bostad med Amanda som mäklare. Hela hennes sätt att bemöta och hjälpa till med frågor man hade gällande bostaden gjorde hon galant. Även om man hade de mest simpla frågor så stod hon ut och besvarade dom så att man fick svar.

Jag hade inga speciella förväntningar på hur mäklaren skulle vara, men hon är ett bra exempel på hur en mäklare ska vara.

Överlag så tycker jag att hela affären gick bra och hon bistod med allt man behövde veta. Läs mer
    2019-01-04 Amanda M svarar Mattias L
    Tack Mattias! Vad glad jag blir att du är nöjd och att jag har kunnat hjälpa till. Hoppas du ska trivas bra i lägenheten! /Amanda
  • Gun Yvonne J sålde sin bostad med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-12-05

Mycket nöjd med Amanda som sålde mitt hus snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-12-06 Amanda M svarar Gun Yvonne J
    Vad roligt att du är nöjd Yvonne! Det har vart roligt att arbeta tillsammans med dig! Lycka till med letande efter ny bostad. God Jul, önskar jag dig.
    /Amanda
  • Jessika A köpte sin bostad med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-12-04

Jag har köpt en lägenhet, 2 rum och kök.
    Amanda har varit fantastisk, hon har funnits där hela tiden när vi stött på problem, eller när jag haft frågor.

Jag kommer helt klart rekommendera Amanda till vänner och familj vid försäljning eller köp av bostad! Läs mer
    2018-12-04 Amanda M svarar Jessika A
    Vad glad jag blir! Tack för den fina rekommendationen Jessica. Jag hoppas du ska trivas bra i lägenheten! :)
  • Annika W köpte sin bostad med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-12-04

Jag är jättenöjd, och anlitar gärnas Amanda vid kommande försäljningar :) Läs mer
    2018-12-04 Amanda M svarar Annika W
    Kul att du är nöjd och hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad.
    Tack för att du tog dig tid att skriva detta, det värmer! :)
    Med Vänliga Hälsningar Amanda
  • Ann-Sofie B sålde sin bostad med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-11-20

Vi sökte en pålitlig mäklare för att sälja en bostadsrätt och Amanda hade fått bra rekommendationer sedan tidigare. Tiden att sälja bostad var inte den bästa, även med den bästa av mäklare. Men Amanda arbetade professionellt och ambitiöst från början till slut av säljprocessen. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2018-11-21 Amanda M svarar Ann-Sofie B
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas vi ses längre fram när ni kommer tillbaka till Karlskoga. Men fram tills dess, stort lycka till i Örebro och till den blivande familjen! :)
  • Ebba L
    Ebba L skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-10-09

Jag och min man är mycket nöjda med Amanda som våran mäklare, både vid husköp och försäljning av lägenhet. Hon har ett professionellt bemötande, som gjorde att man kände sig trygg. Mycket trevlig och duktig i sin sak! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-25 Amanda M svarar Ebba L
    Tusen tack Ebba! Det har vart ett nöje att arbeta tillsammans med er, roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni ska trivas i huset :)
  • Ing-Britt Virginia T sålde sin bostad med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-09-21

Sålde en villa, blev väldigt bra bemött, alla förväntningar uppfyllda på bästa sätt. Läs mer
    2018-09-23 Amanda M svarar Ing-Britt Virginia T
    Tack snälla Ing-Britt, hoppas du trivs och mår bra i din lägenhet!
  • Sofie F skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-09-20

Bra bemötande. Kunnig personal.
    Mycket bra service! Läs mer
    2018-10-11 Amanda M svarar Sofie F
    Tack Sofie för den fina Rekommendationen! Hoppas du ska trivas bra i Örebro! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskoga

Ann Skoglund