Ann Skoglund

Ann Skoglund

Ann Skoglund är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskoga

Ann Skoglund har varit registrerad mäklare sedan 2006-02. Ann Skoglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 292 omdömen med ett betyg på 4.8. Ann Skoglund har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

292 omdömen om Ann Skoglund

Sedan starten hos Reco 2014
Helen L
Köpte sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Stråningstorp

Jag blev bra bemött. Var och kollade på objektet tre gånger och sista gången frågade den som var med hur länge vi känt varandra och kunde inte förstå att vi bara träffats två gånger. Det betyder ju att mäklaren försökte sitt bästa för att jag skulle veta vad som gällde. Gav mer info bra info än vad som behövdes tror jag. Jag hade inga förväntningar innan men har varit på fler visningar hos andra mäklare som haft mer utskrivet material som man fått med sig. De har känts mer exklusiva men för mig passar det om det inte är så exklusivt. Så än så länge har allt fungerat bra!

Johan W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Centralt

Efter att vi kontaktat Ann bokades ett möte. Ett mycket bra första möte där Ann kom hem till oss och förklarade hela försäljningsprocessen och svarade på våra frågor. Vi ville gå långsamt fram och därför föreslog Ann en första annonsering på fastighetsbyråns hemsida och vi fick information om Booli vilket vi då inte visste fanns. Ann har varit tydlig, haft ett lugnt, förtroendeingivande och professionellt sätt och varit lyhörd för våra önskemål.

Svar från Ann Skoglund

Tack Johan för den fina rekommendationen! Har varit en trivsam resa ihop med er och jag tycker att vi har haft ett bra flyt i vår kommunikation och hur vi har planerat att gå framåt. Nu har ni det roliga kvar ;-) att packa ihop och flytta ut. Vi ses lite längre fram för tillträdet. Ha det så bra! /Ann

Emil Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Centralt

Bra och kompetent bemötande, svarar tydligt och utvecklande på alla frågor som uppstår.

Svar från Ann Skoglund

Tack Emil! Så roligt att få hjälpa dig med köp av din nya bostadsrätt. Nu gör vi ett bra jobb även med att sälja din. Vi hörs av! Med vänliga hälsningar Ann

Christian R
Agen

Hon har varit toppen, snäll och trevlig på alla sätt. Fick i uppdrag att sälja min lgh snabbt och till ett så bra pris som möjligt, vilket hon lyckades över förväntan med. Förväntade mig det bästa, fick det bästa.

Svar från Ann Skoglund

Tack Christian! Blev en riktigt trevlig affär från vårt första möte hemma hos er (trots att vissa distraherade mig enormt :-) ) till att vi nu går mot tillträdet. Nu avslutar vi det på ett bra sätt också och syns om ett tag. Må gott och hälsa resten av familjen!' Med vänliga hälsningar Ann

Anette S
Rävåsen

Jag blev väldigt bra bemött.kände förtroende för Ann direkt. Det var första gången jag gjort en fastighetsaffär helt själv. . Bra genomgång av kontraktet. Kan verkligen rekommendera Ann Skoglund

Svar från Ann Skoglund

Tack Anette! Tycker att du har klarat av detta på ett utmärkt sätt och har man aldrig gjort ngt förut så är det alltid lite nervöst första gången och det finns inga dumma frågor!! Nu fixar vi det lilla sista och snart så är du inne i DIN nya bostad. Med vänliga hälsningar Ann

Björn P
Sålde sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Karlshagen

En kvinna som vet hur en slipsten ska dras. Inte för mycket utan jobbar i det fördolda. så ska en erfaren mäklare arbeta. Bäst när det gäller.

Svar från Ann Skoglund

Tack Björn, de orden värmer så här på det nya året. Känns som att det blev en bra affär och en mycket trevlig köpare. Känns trist att du lämnar Karlskoga men skulle du ångra dig så lovar jag att hjälpa till i ditt sökande efter en bostad här i stan igen. Lycka till nu med allt och vi syns på tillträdet. God fortsättning! Med vänliga hälsningar Ann

Wanna S
Agen

Bra bemötande. Personligt och proffsigt.

Svar från Ann Skoglund

Tack Wanna! Kul att du är nöjd med mitt arbete och ser fram emot att träffa dig igen på tillträdet. Ha det så bra tills dess! Med vänliga hälsningar Ann

Jalal R
Stora Valla

Hej. Hon hjälp mig som har koll på läget. Svensk Fastighetsförmedling har den kunskap, erfarenhet och omtanke som behövs för att göra en riktigt bra bostadsaffär

Samuel H
Centralt

Bra bemött, trevlig och bra förberedd för både visning och påskrivning. Allt gick smidigt och inget blev utdraget samtidigt som hon var tydlig och noga med att man förstog vad allt betydde.

Svar från Ann Skoglund

Hej Samuel! Kul att vi hittade ditt nästa boende. Tror att den här bostadsrätten kommer bli jättebra för dig. Sen får vi se om du bor lika länge som din säljare har gjort :-) Vi syns om ett tag på tillträdet. Ha det så bra tills dess! Med vänliga hälsningar Ann

Gunnar B
Centralt

Ann Skoglund känns ärlig och tydlig som Mäklare ! Blev också väldigt bra bemött ! Mvh/Gunnar Brodén.

Svar från Ann Skoglund

Tack Gunnar! Känns som att vi har haft ett bra flyt med vårt samarbete och så roligt att ni till slut fann ert hus och nu skall flytta ifrån din bostadsrätt. Hoppas att ni kommer trivas lika bra i huset som du/ni har gjort under de år som du bott i det du nu snart skall flytta ifrån. Blir lite längre till affären men du är ju duktig på att cykla så det skall nog gå lika bra. Ha det så bra och så syns vi om ca en månad och slutför det sista. Med vänliga hälsningar Ann