Emelie Björndahl Svensson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 30 Läs vad Emelie Björndahl Svensson

• Joakim R köpte sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-04-06

Agen
    Köpte en bostad med Emelie som mäklare. Otroligt bra service och hon stöttade hela vägen och hade svar på alla våra frågor. Trevlig mäklare som var påläst och fanns där hela vägen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Eva Ingrid Marianne J sålde sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-30

Skranta
    Har sålt ett hus och fått väldigt god hjälp av Emelie hon är väldigt mån om att allt ska gå rätt tillväga och jag har känt mej trygg med hennes kunskaper. Ewa Johansson Läs mer
    2020-03-31 Emelie B svarar Eva Ingrid Marianne J
    Tack Eva! Mitt mål är alltid att ni kunder ska känna er trygga och nöjda genom hela affären så det värmer att höra dessa ord från dig. Nu kämpar vi på fram till mål och håller tummar och tår att allt går smidigt med Andréas försäljning.
    Emelie B gillar detta
  • Lars P sålde sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-02-27

Agen
    Emelie fullföljde sitt uppdrag på ett proffesionellt och aktivt sätt.Min förväntning var att få Amanda som mäklare , men fick istället Emelie, vilket visade sig vara en fullgod ersättare till den annars helt utmärkta Amanda. jag är mycket nöjd med genomförandet av försäljningen av min villa och priset som uppnåddes. Läs mer
    2020-03-02 Emelie B svarar Lars P
    Tack för fina ord Lars, denna gången hamnade Amandas inplanerade semester precis när du blev redo att sälja huset, men jag tycker att du och jag samarbetade bra och jag hoppas att vi får möjligheten att göra det i framtiden igen!
    Amanda M, Emelie B gillar detta
  • Ida I köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-02-21

Sandviken
    Trevlig och hjälpsam mäklare :) Läs mer
    2020-03-02 Emelie B svarar Ida I
    Tack Ida, jag hoppas att du kommer trivas bra i lägenheten :)
    Emelie B gillar detta
  • Jessica E köpte sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-11-04

Svartå
    Köpt en villa i Svartå, mycket bra bemött och fick stor hjälp med saker som dök upp efter vägen. Levde helt klart upp till mina förväntningar. Mycket bra allting. Läs mer
    2020-03-02 Emelie B svarar Jessica E
    Vad kul att höra att ni blev nöjda, jag hoppas att ni har kommit tillrätta i huset och trivs bra!
    Emelie B gillar detta
  • Anneli P köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-11-04

Sandviken
    Köpt en bostadsrätt, har blivit väl bemött av Emelie. Läs mer
  • Christoffer S sålde sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-10-02

Duvedalen
    Sålt hus.
    bra bemötanden.
    bra drivkraft.
    bra återkoppling. Läs mer
  • Åsa E köpte en tomt med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-09-30

Strömtorp
    Köpte en fastighet och Emelie var både påläst och duktig, hon gjorde ett väldigt bra intryck och skapade en lugn och trevlig atmosfär som är en förutsättning för en bra känsla vid en affär. / Åsa Läs mer
  • Mirja H sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-09-19

Karls-Åby
    Jag har sålt min lägenhet.
    Emelie är saklig, lätt att prata med, trevlig, kunnig.
    Jag kan varmt rekommendera henne till både säljare och köpare. Önskar henne all lycka till framtiden. Läs mer
  • Monica R köpte sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-09-02

Emelie har haft ett professionellt bemötande under hela processen. Vi köpte en sommarstuga och allt har fungerat väl, från visning till avslut/affär. God och snabb info längs vägen.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskoga

Ann Skoglund