Emelie Björndahl Svensson
Registrerad mäklare sedan 2015-09-01
Aktiv på Reco.se sedan 2017-07-01
2019-08 - 2020-07

Läs vad 38 Läs vad Emelie Björndahl Svensson

• Jonny Ture Gustav B sålde sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-06-01

Stackfallet
    Emelie har på vårt uppdrag sålt vår villa på ett alldeles perfekt sätt Hon kan rekommenderas på det bästa sätt. Läs mer
  • Helmi Maria B sålde sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-06-01

Stackfallet
    Vi har sålt vår villa genom Emelie. Vilket hon på bästa sätt genomförde. Läs mer
  • Helena P köpte sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-05-25

Bohult
    Vi har köpt ett hus genom Emelie.
    Bra och tydlig information för en sån som jag som inte är insatt i allt som har med husköp att göra.
    Mycket trevlig tjej. Läs mer
  • Thelma Jolanda V
    Thelma Jolanda V sålde sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-05-01

Vi är nu i processen att säljer en mindre gård. Pga av Corona och att vi jobbar i Nederländerna tog Emelie hand om allt.
    Ingen möjlighet att träffa, allting genom mail och telefon.
    Huset var snabbt reserverat till ett bra pris och nu gå vi genom kontraktsskrivandet.
    Men än så länge är vi jättenöjda 👍 Läs mer
  • Kerstin B sålde sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-04-21

Övre Aggerud
    Jag tycker att allt har fungerat jättebra. Emelie har varit lätt att samarbeta med o gjort ett bra jobb. Hon vägleder mig steg för steg vad jag ska göra o har hela tiden talat om vad hon gör. Läs mer
    2020-06-08 Emelie B svarar Kerstin B
    Tack så mycket Kerstin för den fina rekommendationen, har varit ett nöje att arbeta med dig. Vi ses på tillträdet!
    Emelie B gillar detta
  • Tina Eleanor O sålde sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Bohult
    Vi har sålt vår villa (I stort behov av renovering) och jag oroade mig för att den inte skulle bli såld på grund av skicket. Men Emelie tog våra speciella omständigheter i beaktande och lyssnade på våra önskemål, och drog nytta av sin expertis för att utforma annonsen och guida oss genom processen tills huset såldes med en vinst vi aldrig hade förväntat oss. Hon har varit extremt tillmötesgående och professionell och jag kunde inte vara nöjdare. Jag skulle rekommendera henne till alla jag känner som är i behov av en mäklare. Läs mer
    2020-06-08 Emelie B svarar Tina Eleanor O
    Tusen tack för de fina orden! Det har vart ett nöje att arbeta tillsammans med er, roligt att höra att ni är nöjda.
  • Jouni Heikki O
    Jouni Heikki O sålde sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Bohult
    Vid försäljning av villa så fick vi ett exceptionellt bemötande och professionellt hanterande av både preparation av försäljning samt exekverande av detsamma.

Vi hade en extremt komplicerad situation då vi i början av processen bodde i utlandet. Emelie löste allting galant med fullmakter och preparation så att våran egen involvering blev minimerad för att bespara oss onödiga kostnader och resor över kontinenten.

Vi är mycket nöjda med allt förarbete och exekvering, samt extremt snabb och lyckad försäljning tack vare hennes goda kunskaper om husmarknaden i regionen. Läs mer
    2020-06-08 Emelie B svarar Jouni Heikki O
    Emelie B gillar detta
  • Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

3:a
    Ekeby
    Lugn och saklig proffsig . Duktig tycker jag är super nöjd med henne Läs mer
    2020-06-08 Emelie B svarar Anna S
    Tack för fina ord! Jag hoppas att allt har gått bra med flytt och nya jobbet.
    Emelie B gillar detta
  • Joakim R köpte sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-04-06

Agen
    Köpte en bostad med Emelie som mäklare. Otroligt bra service och hon stöttade hela vägen och hade svar på alla våra frågor. Trevlig mäklare som var påläst och fanns där hela vägen. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-04-09 Emelie B svarar Joakim R
    Tack för era fina ord! Jag hoppas att du och Sofia kommer trivas bra i huset nu. Glad Påsk :)
    Emelie B gillar detta
  • Eva Ingrid Marianne J sålde sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-30

Skranta
    Har sålt ett hus och fått väldigt god hjälp av Emelie hon är väldigt mån om att allt ska gå rätt tillväga och jag har känt mej trygg med hennes kunskaper. Ewa Johansson Läs mer
    2020-03-31 Emelie B svarar Eva Ingrid Marianne J
    Tack Eva! Mitt mål är alltid att ni kunder ska känna er trygga och nöjda genom hela affären så det värmer att höra dessa ord från dig. Nu kämpar vi på fram till mål och håller tummar och tår att allt går smidigt med Andréas försäljning.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskoga

Ann Skoglund