Läs vad 48 Läs vad Emelie Björndahl Svensson

• 2021-01-20
    Snabb, proffsig och hjälpsam.

Hjälpte mig att sälja en lägenhet i Karlberg på Dahlgrensvägen.
    Poul Palle P
    • 36.5 m²
    • Karlberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
  • 2021-01-14
    Köpte lägenhet i Karlskoga.
    Toppen mäklare (information, bra bemött, alltid tillgänglig , glad..
    .......)
    Omdöme om skalan är mellan 1-10 10+

Mvh. Seppo
    Seppo J
    • 40.0 m²
    • Rävåsen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
  • 2021-01-13
    Jag har köpt en insatslägenhet.
    Mäklaren var bra och fick svar på alla
    frågorna jag undra.
    Hon förklarade bra så man förstod.
    Det var första gången jag köpt nått
    Med en mäklare å det var ju bra.
    Christina K
    • 2:a
    • 57.0 m²
    • Agen
  • 2020-12-03
    Vi köpte en villa via Emelie och är supernöjd! Hon är väldigt kunnig, tar sig tid att möta alla frågor man som köpare har och känns som en trygg brygga mellan säljare och köpare. Toppen!
    Sandra E
    • 179.0 m²
    • Nedre Aggerud
    köpte sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
  • 2020-11-12
    En 1:a i Karlskoga på 40 kvm. Jag blev från start väldigt bra bemött av Emelie och har bara fått fina bemötande av henne sedan dess. Har kunnat ringa henne varje gång jag haft frågor eller undrat över något och då fått bra svar samt en glädje i att kunna hjälpa mig. Har bara bra upplevelser av henne och hela affären. Den har gått smidig och jag har inte behövt göra någonting alls knappt vilket har varit väldigt skönt!
    Annabel V
    • 40.0 m²
  • 2020-11-02
    Otroligt duktig i både bemötande och ansvarstagande

jag vill verkligen rekomendera Emelie

tack

mvh Olof Lundholm
    Karl Olof Leo L
    • 93.0 m²
    • Åtorp
    sålde sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
  • 2020-10-06
    Mycket trevlig och hjälpsam. Inget negativt att anmärka.
    Robin A
    • 137.0 m²
    • Övre Aggerud
  • 2020-09-03
    Köpt lägenhet.
    Allt var bra.
    Allt bra som man kan rekommenderar.
    Tack.
    Edgar O
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Centralt
  • 2020-08-20
    Försäljning av bostadsrätt, mycker bra bemötande och bra hjälp vid frågor.
    Kenneth L
    • 4:a
    • 84.0 m²
  • 2020-08-19
    Jag köpt ett hus .Jag var Jätte nöjd .
    Hon var riktig hjlpsam med oss. Så vi jag och min fru Tacksam åt henne .
    Karim M
    • 145.0 m²