Mäklare Örebro Karlskoga Fastighetsbyrån Karlskoga Emelie Björndahl Svensson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-03

Läs vad 7 Läs vad Emelie Björndahl Svensson

• Torbjörn W köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-04-21

Centralt
    Intresset och köpet blev en 2:a. då vi tyckte att lgh passade bra vid första kollen och ville granska den lite mer så ställde Emelie upp fantastiskt bra och visade den på helgen t.o.m. Läs mer
  • Lars Magnus Z sålde sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-02-15

Bregården
    Proffsigt hanterad husförsäljning från början till slut. Läs mer
    2019-02-25 Emelie B svarar Lars Magnus Z
    Tack så mycket Lars för den fina rekommendationen, har varit ett nöje att arbeta med er. Vi ses på tillträdet!
    Emelie B gillar detta
  • Alice E sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-02-14

Karlberg
    Hej
    Vi blev bra bemöta och hon var kunnig.
    Allt fungerade som vi hade tänkt oss. Läs mer
    2019-02-25 Emelie B svarar Alice E
    Tack så mycket för rekommendationen även om det så klart va ni som gjorde det största jobbet med att hitta eran köpare.
    Emelie B gillar detta
  • Anton F köpte sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-02-12

Högberg
    Hej jag köpte en villa och bemötande och kunskap om objektet var mycket bra.
    Jag fick mycket hjälp med frågor.
    Och att jag bor 100 mil norrut var inga problem och inte heller någon större fördröjning med pappers delen ,för allt gick mycket snabbt och smidigt.
    En mycket bra mäklare , rekommenderas starkt.

Mvh Läs mer
    2019-02-14 Emelie B svarar Anton F
    Tack så mycket Anton. Känns skönt att ni är nöjda och att ni känner att ni fått den hjälpen ni behöver. Vi ses om ett par veckor för nyckelöverlämning!
    Emelie B gillar detta
  • Kai Juhani H sålde sitt hus med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-02-12

Högberg
    Emelie sålde ett hus åt oss och skötte det otroligt bra, det gick snabbt och smidigt . Efter några möten så kändes Emelie som en kompis . Jag hade egentligen inte så mycket förväntningar då jag inte sålt något förut . Men sen så övertog vi ett hus efter min svärfar och fick då återigen hjälp av Emelie med alla papper . Det kändes väldigt tryggt . Så som sammanfattning kan jag bara rekommendera henne till alla som ska köpa eller sälja . Läs mer
    2019-02-14 Emelie B svarar Kai Juhani H
    Tack så mycket Kai och tack för förtroendet för att jag fick förmedla försäljningen av erat hus.
    Lycka till i nya huset!
    Emelie B gillar detta
  • Martin H sålde sin bostad med hjälp av Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-11-19

Anlitade Emelie för att sälja våran lägenhet. Gick snabbt och smidigt och gjorde det enkelt att förstå hela processen.
    Alltid enkel att få kontakt med och ett trevligt bemötande. Sen att vi fick mer för våran lägenhet än vad vi ”räknat” med är ju såklart ett plus :)
    Kommer vända mig till Emelie nästa gång det är dags och kan varmt rekommendera till andra som är på gång att sälja. Läs mer
    2018-11-20 Emelie B svarar Martin H
    Tusen tack Martin! Det har vart ett nöje att arbeta tillsammans med er, roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni ska trivas i huset :)
  • Barbro J skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2017-07-01

Trevlig tjej. bra bemötande och kunnig Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskoga

Ann Skoglund