Mäklare Örebro Karlskoga Fastighetsbyrån Karlskoga Haidar Thamer
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 32 Läs vad Haidar Thamer

• Maria T sålde sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-07-16

Strömtorp
    Sålde min fastighet med hjälp av er mäklare utmärkt på alla plan Läs mer
  • Jimmy V sålde sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-07-03

Ekeby
    Köpte en 1:a av Haidar i Karlskoga, som han vid senare tillfälle även sålde!

Haidar har alltid varit proffsig i sitt bemötande och väldigt lätt att ha att göra med.
    Mina förväntningar på min mäklare va att kunna svara på diverse frågor som jag hade, då detta va mitt första köp och även första försäljning så dyker det upp ganska många frågor. Han har alltid vart anträffbar när jag har haft funderingar.

Överlag skulle jag definitivt rekommendera Haidar till andra, skulle även kontakta honom igen om en lägenhetsaffär skulle bli aktuell! Läs mer
  • Joakim J sålde sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-06-10

Löten
    sålt en lägenhet.
    väldigt bra bemött. Läs mer
  • Lena A köpte sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-06-09

Karls-Åby
    Jag har köpt en bostadsrätt. Blev väldigt bra bemött av mäklaren. Han tog hand om allt runt mitt köp. Väldigt nöjd men Haidar Thamer . Läs mer
  • Nils L
    Nils L sålde sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-05-24

Stackfallet
    Haidar har hjälpt mig att sälja Uppsättarevägen 1.
    Och har även varit mäklare vid mitt köp av Faktorivägen 12B.
    Blev bemött på ett bra sätt. Väldigt "rak på sak" direkt.
    Jag hade förväntning att han skulle fixa en snabb affär och det gjorde han.

För att sammanfatta så är han överlag väldigt bra,
    Men för vissa människor kan han nog va lite för "framfusig".
    Men för mig passade Haidar perfekt Läs mer
  • Katarina N sålde sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-05-24

Bostadsrätt
    Trevligt bemötande
    Hade hoppats på snabbare försäljnings- process, men jag tror inte Haidar hade kunnat påverka så mycket mer.
    Priset kunde blivit högre men i samråd med H beslutade vi att gå till avslut. Läs mer
  • Madina S sålde sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-05-04

Flottnäset
    Sålde en villa via Haidar. En mycket trevlig och hjälpsam mäklare. Kan varmt rekommendera honom till er som har objekt att sälja. Läs mer
  • Lillemor H köpte sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-04-02

Centralt
    Jag har köpt lägenhet, mäklarens bemötande var bra.
    Mina förväntningar var att jag skulle få så mycket information som möjligt och det fick jag. Sammanfattning var att han gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Börge R köpte sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-04-02

Centralt
    Han är ju säljare å agerar som sådan för övrigt fick han mig att lägga ett högre bud än va jag troligtvis inte behövt göra Läs mer
  • Jennifer A sålde sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-03-28

Toppklass! Läs mer