Mäklare Örebro Karlskoga Fastighetsbyrån Karlskoga Haidar Thamer
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 18 kunder tycker om Haidar Thamer

• Yvonne H sålde sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-02-18

1:a
    33m²
    Karlberg
    Kanon bra
    Rekomenderar varmt+++++ Läs mer
  • Impi M sålde sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-02-17

2:a
    47m²
    Karlberg
    Hade till försäljning en tvåa.
    Jag blev väldigt bra bemött av Haidar Thamer.
    Förväntningarna jag hade så han uppfyllde galant.
    Han sålde snabbt lägenheten så jag är mycket nöjd med han som mäklare.
    Så jag rekommendera honom. Läs mer
  • Lars P sålde sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-02-14

2:a
    62m²
    Centralt
    Fick kontakt med Thamer genom att jag ville sälja min bostadsrätt i Karlskoga och sen sökte jag också en ny lgh .fick hjälp av honom och Amanda och jag har mycket bra information om att sälja och köpa av dom är tryg i min omgivning. Läs mer
  • Jihan D köpte sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-02-14

6:a
    192m²
    Centralt
    Vi köpte ett hus och jag är tacksam och nöjd för att jag har gjort en bra affär med Fastighetsbyrån Karlskoga med hjälp av Haidar . 👍
    Jihan Daood Läs mer
  • Sina Majed M köpte sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-01-26

4:a
    94m²
    Bossåsen
    Jag har ett hus som liggar i Bossossvägen 6.
    Det var jätte bra bemött av mäklaren.
    Ja! Mäklaren levde upp till dem.
    Det var jättebra upplevelse med en underbart mäklaren 👌😊 Läs mer
  • Ture Peter Gerhard J sålde sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-01-25

6:a
    193m²
    Ramshöjden
    Mäklaren gjorde ett utmärkt arbete, snabbt och effektivt, och informerade bra under tiden. Mycket väl genomförd försäljning!

Med vänlig hälsning
    Gerhard Jansson Läs mer
  • Sjöwildas AnneLie B
    Sjöwildas AnneLie B sålde sin bostad med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-12-03

Haidar hjälpte oss att sälja våran villa. Han var super rekommenderas varmt. AnneLie & Tobias Läs mer
  • Michael T köpte sin bostad med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-11-21

Han var perfekt som mäklare. Inga konstigheter alls, fanns alltid där för mig som hjälp. Läs mer
  • William A köpte sin bostad med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-11-21

Köpt en villa, mäklaren visade direkt intresse och var väldigt tillmötesgående under hela processen. Läs mer
  • Fredrik N sålde sin bostad med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-11-19

Haidar är en mäklare som gör det extra.Väldigt Professionell, Jag är grymt nöjd med mitt val av mäklare.När jag säljer nästa gång väljer jag Haidar :D Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskoga

Ann Skoglund