Moa Hollstedt
Registrerad mäklare sedan 2019-07-05
Aktiv på Reco.se sedan 2020-03-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 12 Läs vad Moa Hollstedt

• Helena K sålde sitt hus med hjälp av Moa Hollstedt en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-07-23

Väldigt engagerad och ställde upp på extravisningar med kort varsel. Vi kan varmt rekommendera Moa! Läs mer
    2020-07-24 Moa H svarar Helena K
    Tack för dom fina orden Helena! Det har varit ett nöje att hjälpa er med förmedlingen! :-) Trevlig helg!
  • Lars Robert Daniel L sålde sitt hus med hjälp av Moa Hollstedt en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-07-22

Jag sålde en villa med hjälp av Moa. Ett hus i behov av en hel del jobb.
    Under hela processen, som visade sig bli kort då Moa hittade köpare nästan omgående, så hanterade Moa allting. Hon förekom alla förväntningar och skötte hela ärendet exemplariskt. Läs mer
    2020-07-22 Moa H svarar Lars Robert Daniel L
    Tack så jättemycket för dom fina orden och att du tog dig tid till att bedöma mitt arbete! Nöjda kunder är något jag alltid strävar efter att ha och det var ju extra roligt att förmedlingen gick smidigt och snabbt! Ses på tillträdet!
  • PETRA S
    PETRA S skrev om Moa Hollstedt en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-07-21

Jordnära, trygg, proffesionellt bemötande i alla lägen. Vi är otroligt nöjd över hela affären från första samtalet till att vi skrev kontraktet! Tack! 🙏🏻 Läs mer
    2020-07-24 Moa H svarar PETRA S
    Tack så hjärtligt för dom fina orden Petra! Jag slår vad om att ni kommer skapa er ett riktigt fint hem och jag ser fram emot att få komma och kika när allt är klart! Ta hand om er så ses vi på tillträdet! :-)
  • ANNELIE P
    ANNELIE P skrev om Moa Hollstedt en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-07-15

Jag är mycket nöjd att ha haft Moa som min mäklare Läs mer
    2020-07-15 Moa H svarar ANNELIE P
    Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete Annelie, det är det bästa kvittot jag kan få! Vi ses på tillträdet! :-)
  • Rasmus K köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Hollstedt en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-07-07

Sandviken
    Köpte en lägenhet på 2rok och har blivit positivt bemött av mäklaren som har visat intresse under hela processen och get snabba svar när man haft frågor.
    Är överlag nöjd med hur processen har gått till. Läs mer
    2020-07-07 Moa H svarar Rasmus K
    Tack så jättemycket Rasmus för dom fina orden! Det glädjer mig att du är nöjd och jag tror du kommer trivas jättebra i ditt nya fina boende! Stort lycka till!
  • VIKTORIA N skrev om Moa Hollstedt en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-06-12

Professionellt bemötande. Funnits tillgänglig och svarat på alla våra frågor längs vägen. Rekommenderas varmt :) Läs mer
    2020-06-15 Moa H svarar VIKTORIA N
    Tack så mycket Viktoria för de fina orden! Det viktigaste för mig är att ni är nöjda! Jag önskar er stort lycka till i ert nya boende och jag tror ni kommer trivas väldigt bra där! Trevlig midsommar på er :-)
  • Erland C köpte sitt hus med hjälp av Moa Hollstedt en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-05-13

Köpte huset Högberg och kunde inte varit mer nöjd med mäklaren! Snabba svar och rak och ärlig 😃 Läs mer
    2020-05-13 Moa H svarar Erland C
    Tack Erland för din fina rekomendation! Det glädjer mig att du är nöjd, det är det viktigaste för mig som mäklare. Önskar er stort lycka till med bostaden!
  • Jerry N köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Hollstedt en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-05-12

Ekeby
    Jag har köpt en bostadsrätt. Bemötandet mycket bra . Förväntningarna mer än bra . Helt nöjd. Kan rekommenderas till fler. Läs mer
    2020-05-12 Moa H svarar Jerry N
    Tack så jättemycket för de fina orden! Det glädjer mig att du är nöjd! Jag hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad!
  • Martin W sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Hollstedt en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-04-29

2:a
    Jag har sålt en lägenhet. Jag blev bemött av en trevlig och lugn person som förklarade allt för mig på ett bra sätt. Mina förväntningar var att sälja lägenheten och att få hjälp med allt runtom så jag kunde fokusera på annat.
    Moa har varit fantastiskt bra och hållit mig uppdaterad och sett till att försäljningen har gått bra och smidigt. Jag är så nöjd jag kan vara! Läs mer
    2020-04-29 Moa H svarar Martin W
    Tack så jättemycket för dom fina orden Martin! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete, det är det viktigaste för mig! Jag önskar dig fortsatt lycka till med ditt nya boende, vi ses på tillträdet! :-)
  • CAMILLA W skrev om Moa Hollstedt en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-04-13

Har köpt en lägenhet med Moa som mäklare. Det har varit en smidig process från start och jag har känt mig avslappnad och trygg hela vägen. Moa är både professionell och lättsam, vilket jag uppskattat. Hon har varit tillmötesgående och har återkopplat snabbt på mina frågor och funderingar. En härlig tjej som jag starkt kan rekommendera.
    /Camilla Widå Läs mer
    2020-04-14 Moa H svarar CAMILLA W
    Tack så jättemycket för dom fina orden! Det glädjer mig att du är nöjd! Jag hoppas du kommer stortrivas i din nya bostad. Vi ses på tillträdet! :-)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskoga

Ann Skoglund