Fastighetsbyrån Karlskoga

Fastighetsbyrån Karlskoga

• BadgeEightYears
1 062
Ring 0586-333 02 Dela

Om du ska göra en bostadsaffär i Karlskoga eller Degerfors ska du vända dig till oss på Fastighetsbyrån. Vi här på kontoret har lång erfarenhet och vi alla är uppvuxna häromkring. Därför har vi en känsla för området och marknaden som är otroligt stark. Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja och du hittar vårt Karlskogakontor...

1062 omdömen om Fastighetsbyrån Karlskoga

Sedan starten hos Reco 2013

Conchiglia T
Karlberg

Väldigt trevlig och positiv. Hjälpsam och kunnig i sitt yrke. Lätt att prata med och få en bra kontakt med.

Mansour M
Karlberg

Försäljningen gick snabbt och enkelt.

Svar från Max Nilsson

Det gjorde den verkligen, blev en smidig affär!

Annica B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Bohult

Jag är mycket nöjd med det engagemang och erfarenhet som jag fick ta del av.

Svar från Alexander Parmhed

Stort tack för din reco! Det har varit mycket inspirerande att få jobba tillsammans med dig. J

David L
Bohult

Max har varit hjälpsam och vägledande i processen att köpa lägenhet vilket jag uppskattat mycket eftersom det är första gången jag köper lägenhet. Det har dessutom varit lätt att kontakta honom och han svarar mycket snabbt om jag har några frågor.

Svar från Max Nilsson

Stort tack David för dom fina orden, glad att kunna hjälpa dig vid ditt första bostadsköp!

Sebastian C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Ekeby

Alexander är en toppen mäklare. Han hjälpte mig smidigt och lättsamt till mitt nya boende. Rekommenderas varmt!

Svar från Alexander Parmhed

Stort tack för din reco! Alltid lika kul att få hjälpa till. J

Anders K
Karlberg

Seriös, korrekt, proffsig Snabb återkoppling på mina frågor även utanför normal arbetstid/kontorstid.

Svar från Alexander Parmhed

Tack Anders! Glädjande att du är nöjd med mitt arbete. Grabben kommer stortrivas i både lägenhet och stad! J

Yvonne E
Carls-Åby

Väldigt trevlig och proffsig! Bra återkoppling, Lätt att nå vid frågor, tillmötesgående! Mycket nöjd kund!

Svar från Alexander Parmhed

Vad roligt att du är så nöjd Yvonne. Grattis till ett fint köp och lycka till i nya boendet! J

Linda E
Karlberg

Trevligt och kunnigt personligt bemötande

Svar från Alexander Parmhed

Tack för recon, Linda! Ni var väldigt smidiga och trevliga att jobba ihop med också. Ha det bäst! J

Anders S
Rävåsen

Ett trevligt och proffsigt bemötande.En tungrodd process som i slurändan gav ett lyckat resultat.Sammanfattningsvis så är mitt omdöme av Alexander bara positivt och lovordade. Mvh.Anders

Svar från Alexander Parmhed

Stort tack för recon! En långkörare blev det, men skönt att vårt hårda arbete lönade sig till slut. Lycka till med sambolivet! J

Anton K
Centralt

Alexander är en driven och skicklig mäklare som har en bra och tydlig plan på hur han vill jobba. Super trevlig kille som vet vad han gör!

Svar från Alexander Parmhed

Varmt tack för recon! Det löste sig ju riktigt bra, med rätt betalt dessutom. Lycka till i södra delarna av landet! J

Linda B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Jansson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Centralt

Professionellt bemötande och mycket kunnig.

Svar från Andreas Jansson

Skam den som ger sig ;) Tack för ett smidigt och mycket trevligt samarbete!

Gun C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Jansson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Centralt

Han är ju oslagbar och påläst vad gäller försäljning av bostad. Tack Andreas.

Svar från Andreas Jansson

Tack Gun och Tommy för era vänliga ord! Det värmer :)

Alexander H
Stråningstorp

trevlig, hjälpsam och proffsig!

Svar från Max Nilsson

Tack Alex, glad att kunna hjälpa er hitta rätt hus. Nu laddar vi tillträde!

Ulrika W
Bruket

Han är professionell, trevlig och kunnig

Tack Ulrika! Ses på tillträdet /M

Aini Lempi K
Bruket

Mycket bra bemötande av mäklaren, förväntningar var mycket goda, mäklaren levde upp till dem. Mycket professionellt arbete av mäklaren, mycket bra Max ! Tack Med vänlig hälsning, Aini o Rikhard

Tack för dom fina orden. Blev en smidig affär! Vänligen Max

Julia R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Max är en mycket kompetent och duktig mäklare som vi är supernöjda med! Trevlig och lätt att samarbeta med! Kan varmt rekommendera! fam. Kolb/ Rendius

Agneta G
Stråningstorp

Max är inkännande och lyssnande och Inger förtroende. Han är dessutom trevlig och social. Vi hade förväntningar om hans yrkeskunskap som skulle kunna vägleda oss till för oss rätt beslut vilket vi tycker har infriats. Vi rekommenderar honom varmt.

Susanne F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Max är tillmötesgående, vänlig och professionell. Han anstränger sig det där lilla extra som gör stor skillnad. Det har varit en smidig och bra kontakt.

Svar från Max Nilsson

Tack Susanne och tack för ett trevligt bemötande. Lycka till med flytten, så ses vi på tillträdet!

Julia R
Skrev om Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Max är duktig, proffsig och mycket trevlig i kontakten med oss kunder! Han har varit tillgänglig och behjälplig vid hela försäljningsprocessen. Kan starkt rekommendera honom!

Svar från Max Nilsson

Tack för dom fina orden Julia, har varit roligt att hjälpa och jobba för er!

Alexander H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Max var väldigt tillgänglig och behjälplig vid frågor rörande vårt lägenhetsköp. Det märks att han värnar om både köpare och säljare för att få samtliga parter nöjda. Jag kan starkt rekommendera Max till andra!

Tack Alexander och tack för fint bemötande. Ses på tillträdet! /M

Amanda A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Med Max som mäklare blir du proffesionellt och kunnigt bemött och får snabbt svar på dina frågor och funderingar. Vi är otroligt nöjda med Max som mäklare vid köpet av vår bostad och känner oss trygga i vårt köp.

Svar från Max Nilsson

Stort tack för den fina Recon Amanda, övertygad om att ni kommer trivas utmärkt i bostaden!

Yaowalak O
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Ramshöjden

Nöjd glad pålitlig , hårt arbetande även när det är lågkonjunktur

Tack för er reco! Vi har verkligen jobbat hårt, båda två. Vi hörs framåt! J

Mattias S
Karlshagen

Mycket trevlig och bra kille. Rekommenderar honom starkt.

Svar från Alexander Parmhed

Tack för recon! Lycka till med flyttandet, vi hörs framöver. J

Juha K
Centralt

Kände på en gång att han var rätt mäklare för mig då jag var på en visning av annat boende. Tycker han gjort ett exemplariskt arbete med försäljningen av min lägenhet.

Svar från Andreas Jansson

Hej Juha! Stort tack för din Reco. Det blev en bra och smidig försäljning detta.. Allt gott!

Julia B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Alltid trevlig. Snabb att svara oavsett tid och dag. Mån om att vi skulle få lägenheten sålt snabbt och till ett pris vi var väldigt nöjda med.

Svar från Max Nilsson

Stort tack för den fina Recon! Varit ett nöje att få hjälpa er!

Helen L
Köpte sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Stråningstorp

Jag blev bra bemött. Var och kollade på objektet tre gånger och sista gången frågade den som var med hur länge vi känt varandra och kunde inte förstå att vi bara träffats två gånger. Det betyder ju att mäklaren försökte sitt bästa för att jag skulle veta vad som gällde. Gav mer info bra info än vad som behövdes tror jag. Jag hade inga förväntningar innan men har varit på fler visningar hos andra mäklare som haft mer utskrivet material som man fått med sig. De har känts mer exklusiva men för mig passar det om det inte är så exklusivt. Så än så länge har allt fungerat bra!

Johan W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Centralt

Efter att vi kontaktat Ann bokades ett möte. Ett mycket bra första möte där Ann kom hem till oss och förklarade hela försäljningsprocessen och svarade på våra frågor. Vi ville gå långsamt fram och därför föreslog Ann en första annonsering på fastighetsbyråns hemsida och vi fick information om Booli vilket vi då inte visste fanns. Ann har varit tydlig, haft ett lugnt, förtroendeingivande och professionellt sätt och varit lyhörd för våra önskemål.

Svar från Ann Skoglund

Tack Johan för den fina rekommendationen! Har varit en trivsam resa ihop med er och jag tycker att vi har haft ett bra flyt i vår kommunikation och hur vi har planerat att gå framåt. Nu har ni det roliga kvar ;-) att packa ihop och flytta ut. Vi ses lite längre fram för tillträdet. Ha det så bra! /Ann

Emil Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Centralt

Bra och kompetent bemötande, svarar tydligt och utvecklande på alla frågor som uppstår.

Svar från Ann Skoglund

Tack Emil! Så roligt att få hjälpa dig med köp av din nya bostadsrätt. Nu gör vi ett bra jobb även med att sälja din. Vi hörs av! Med vänliga hälsningar Ann

Marcus L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Trevligt och avslappnat bemötande med snabba återkopplingar under dagarna. Han var även ofta tillgänglig och effektiv när det kom till att boka visningar samt kontraktskrivning.

Svar från Max Nilsson

Tack Marcus! Varit kul att hjälpa er i både köp och säljprocessen!

Stefan R

Gillar Alexander Han är rak Ärlig Inger bra förtroende Jag är helnöjd med honom

Svar från Alexander Parmhed

Tack för din fina reco! Ni är riktigt smidiga att jobba med, så jag är helnöjd med er också! J

Martin A
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Riktigt bra/smidig att ha o göra med.

Svar från Alexander Parmhed

Tack för recon Martin! Grattis till fina huset, och lycka till med flyttandet. J

Linda B
Karlberg

Hej! Allt har funkat kanon med Max. I och med att vi inte bor på den orten där vi köpt bostad så har han löst det väldigt smidigt och bra för oss. Han har hört av sig när han sagt det och löst sådant som vi efterfrågat. Vi är helnöjda.

Svar från Max Nilsson

Tack för den fina reon Linda! Glad att ni är nöjda. Smidigt när vi finns på fler orter och kan samarbeta. Ses på tillträdet! / M

Christian R
Agen

Hon har varit toppen, snäll och trevlig på alla sätt. Fick i uppdrag att sälja min lgh snabbt och till ett så bra pris som möjligt, vilket hon lyckades över förväntan med. Förväntade mig det bästa, fick det bästa.

Svar från Ann Skoglund

Tack Christian! Blev en riktigt trevlig affär från vårt första möte hemma hos er (trots att vissa distraherade mig enormt :-) ) till att vi nu går mot tillträdet. Nu avslutar vi det på ett bra sätt också och syns om ett tag. Må gott och hälsa resten av familjen!' Med vänliga hälsningar Ann

Alexander Å
Strömtorp

Mycket bra sätt blev jag bemött av mäklaren. En suverän mäklare som verkligen skapade en trygghet för oss som säljare.

Svar från Andreas Jansson

Tack Alexander för din fina Reco! Med uthållighet och vilja kommer tillslut resultat, vilket vi alla tre i affären har haft. Kul att ni är nöjda! :)

Linus L
Karlberg

Tycker Andreas var strålande, bra bemötande när jag ringde om visning samt när jag var på visningen. Rak och inget krångel fram och tillbaka, fanns alltid tillgänglig på sms och telefon. När vi skrev kontraktet beskriv han allt super bra och förklara väldigt bra, så Andreas var en mycket bra mäklare skulle kunna lita på han i framtiden

Svar från Andreas Jansson

Tack Linus för din varma ord. Detsamma till dig, du var väldigt trevlig och smidig under den kontakt vi hade mellan visning och kontrakt. Lycka till i lägenheten!

Helén Elin V
Sålde sitt hus med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Trevlig och tillmötesgående mäklare. Förväntningarna var att mäklaren styr upp allt själv vilket han gjorde med bravur. Självklart i samråd med oss som säljare men också efter vi flyttat så kämpade han på med visningar och skapade intresse hos spekulanter.

Svar från Max Nilsson

Tack Elin för dom fina orden, ibland krävs det fler visningar och då får man lägga i en extra växel! /M

Salim Mohammed A
Strömtorp

Nyligen köpt ett hus av Alexander, Han har varit fantastiskt, hans professionalitet, vänlighet och trevliga bemötande har verkligen gjort hela processen smidig och positiv, alltid tillgänglig för att svara på frågor och guida genom varje steg.

Svar från Alexander Parmhed

Vilken fin reco, tack! Har varit väldigt kul att få hjälpa till i ditt bostadsletande, och extra kul att det blev ett så mysigt hus. Där kommer du att trivas! J

Madicken E
Köpte sitt hus med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Max var väldigt trevlig och var lätt att ha att göra med, ställde upp på extra visning på huset och vi fick skriva kontrakt på huset samma dag. Han hade bra bemötande och gav snabba svar via sms. Supernöjd!

Svar från Max Nilsson

Stort tack Madicken för den fina recon. Ibland behöver man titta två gånger. Har varit kul att hjälpa er hitta ett hus! Ses på tillträdet! /M

Sirpa T
Valåsen

Ett proffsigt och varmt bemötande. En man med glimten i ögat

Svar från Andreas Jansson

Tack för din fina Reco Sirpa! Mig går det alltid att skämta lite med ;)

Anita K
Ekeby

- mycket bra - kunnighet och opartiskhet Andreas har varit en utmärkt mäklare - kunnig och informerande - positiv och vägledande - varit på alerten hela tiden, trots att jag har dragit ut på tiden, ville ha "rätt lägenhet". Jag har varit totalt trygg med hans insatser! Rekommenderar honom å det varmaste till nya kunder! /Anita Karlsson

Svar från Andreas Jansson

Oj vad glad jag blir av dina fina ord Anita! Jag får tacka så mycket för förtroendet och din glädje genom hela försäljningen.

Eva F
Centralt

Andreas gav ett mycket proffsigt bemötande, bra förberedd inför visningen med kunnande om både föreningen och dess ekonomi. Med Vänliga Hälsningar Ingemar & Eva

Svar från Andreas Jansson

Tack så mycket för er Reco! Kul att ni kände er bra bemötta och att ni uppskattade min kunskap om föreningen! :)

Per Olof H
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jansson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Rävåsen

Mycket trevlig och lyhörd. Man får intrycket att han kan sitt jobb.🙂🙂🙂

Svar från Andreas Jansson

Stort tack för Recon! Lycka till i det anrika och fantastiska huset :)

Jan Olov S
Rävåsen

Bra bemötande pedagogisk lättfattlig info allt gick smidigt

Svar från Andreas Jansson

Stort tack för smidigt och bra samarbete. Kul att ni är nöjda med försäljningen!

Anneli J
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jansson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Bossåsen

Trevligt bemötande och kundvänlig!

Svar från Andreas Jansson

Hej Anneli! Tack så mycket för din Reco och lycka till i nya huset.

Evelina B
Karlberg

Kan varmt rekommendera Alexander. Vi hade en väldigt snabb affär men allt sköttes proffsigt & smidigt både för mig som köpare & för säljare. Kan varmt rekommendera Alexander till andra ☺️

Svar från Alexander Parmhed

Stort tack för din fina reco! Jättekul att du vill rekommendera mig vidare till andra. Lycka till med flytten! J

PATRICK H
Karlberg

Samarbetet med Alexander har funkat väldigt bra och jag är mycket nöjd med hur den här affären har skötts!

Stort tack för din reco, kul att du är nöjd! Lycka till i Stockholm. J

Sirpa T
Kanada

Mycket proffsigt bemötande. Avslappnat och ändå korrekt.

Svar från Alexander Parmhed

Varmt tack för din fina reco. Ha en fortsatt fin start på året! J

Melindha G
Kanada

Snabb på att svara i telefon/på sms.

Svar från Alexander Parmhed

Tack för din reco! Jag försöker alltid att vara så tillgänglig som möjligt, kul att det uppskattas. J

Feras S
Aggerud

En mäklare som man kan lita på .

Svar från Max Nilsson

Tack Feras, glad att jag kunde hjälpa er och lycka till i nya huset!

Andi A

10/10. Väldigt tryggt husköpet.

Stort tack för din reco! Vi ses på tillträdet. J