Mäklare Blekinge Karlskrona Fastighetsbyrån Karlskrona Caroline Lindquist
Caroline Lindquist
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 164 kunder tycker om Caroline Lindquist

• Bernt G sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande av mäklaren.
    Ville få bostaden såld hyfsat snabbt och få till visningar så fort som möjligt.
    Mäklaren levde med råge upp till förväntningarna
    Allt gick snabbare än förväntat och mäklaren var tydlig med all infomation.
    Rekommenderar starkt denna mäklare och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Joanna A
    Joanna A köpte sin bostad med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi köpte ett hus. Mäklaren skötte allting väldigt bra. Har inga som helst klagomål. Vi är nöjda. Läs mer
  • Helen O köpte sin bostad med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag köpte en lägenhet,blev bra bemött men blev lite förvånad när jag övertog lägenheten, när möblerna va borta och väggen var skadad.Gick att fixa men syntes inte på visningen ,var dolt bakom en soffa. Men helheten var bra. Läs mer
  • Lars J sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Caroline sålde en bostadsrätt åt mig, Hon uppträdde mycket. Proffsigt både mot mig som sålt många hus och lägenheter genom åren men även mot köparen som var en förstagångs köpare och lite osäker,
    Hon förklarade affären på ett mycket tydligt och bra sätt och ingav ett mycket stort förtroende.
    Jag hade stora förväntningar och Caroline levde upp till det.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med hur Caroline har agerat i denna affär. Läs mer
  • Karin S sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Caroline har hjälpt till att sälja vår bostadsrätt. Vi har uppskatttat hennes tydlighet och rakhet. Hon ger raka besked och är väl insatt i sina frågor. Läs mer
    2018-10-19 Caroline L svarar Karin S
    Hej Karin!
    Roligt att ni är nöjda!
    Hoppas att flytten till nya huset går bra och att ni ska trivas!
    Vi ses vid tillträdet i november.
    Trevlig helg!
  • Ann-Charlotte S sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Är vår dotter Karin Sågerås som haft kontakt med mäklaren Men den kontakt vi haft är vi nöjda Läs mer
  • Kajsa K skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har sålt min bostadsrätt och det var självklart för mig att välja Caroline. Allt gick mycket snabbt och smidigt att värdera och göra i ordning prospekt och Caroline uppdaterade mig ständigt om vad som hände.
    Försäljningen gick lite trögt då det var semestertider men Caroline var lugn hela tiden och så att allt skulle lösa sig - vilket det gjorde.

Jag är mycket nöjd med Caroline och jag skulle anlitat henne direkt om jag skulle ha behov! Läs mer
    2018-10-19 Caroline L svarar Kajsa K
    Hej Kajsa!
    Tack för din fina rekommendation! Jätteroligt att du är nöjd!
    Stort lycka till med nya huset! Vi ses!
  • Rasmus V köpte sin bostad med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Enkel att ha med att göra. Raka svar. Läs mer
  • Jennifer F köpte sin bostad med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Väldigt trevligt bemötande, bra service! Läs mer
  • Logesh Babu S skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Very helpful and clear communication. Appreciated!!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona