Caroline Lindquist är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

och har varit registrerad mäklare sedan 2007. Caroline Lindquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 189 omdömen sedan 2014-11-26. Caroline Lindquist har haft 14 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 189 Läs vad Caroline Lindquist

• Hon var snäll. Hon hjälpte mig allt.
    Yucheng Z köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-10-19
    • 48.0 m²
    2020-10-19
  • Caroline hjälpte mig att sälja min lägenhet (2 rok) på Trossö. Kände ett stort förtroende för Caroline under hela processen. Kan absolut rekommendera! 👍🏼😄
    Emilia A
    Emilia A sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-10-15
    • 61.0 m²
    • Trossö
    2020-10-15
    Hej Emilia! Tack för din fina rekommendation! I en så stor affär i livet är det viktigt att känna förtroende så det är jag väldigt glad att du gjorde. Om inte förr så hörs och ses vi inför tillträdet till lägenheten. Ha det fint tills dess! Hälsningar Caroline

Visa svar
  • Caroline hjälpte mig sälja min lägenhet. Hon var med hela vägen och om man hade frågor/funderingar så va det vara att höra av sig. Väldigt utförlig var hon på första mötet och kollade så att man hängde med eller om man hade några frågor.
    Rebecka E sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-10-12
    • 35.0 m²
    2020-10-12
    Hej Rebecka! Roligt att höra att du är nöjd med försäljningen och att du kände att du fick bra information. Hoppas allt är bra med dig och lycka till ute i arbetslivet! Hälsningar Caroline

Visa svar
  • Jag har hört att hon är den bästa mäklaren i stan och det kan jag hålla med om. För jag upplever att hon ser till både köpare och säljares bästa. Supertrevlig, påläst, noggrann och jag kommer rekommendera henne som mäklare till alla jag känner.
    Therése Å köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-09-30
    • 4:a
    • 89.5 m²
    2020-09-30
    Hej Therese! Stort tack för din fina rekommendation, det var verkligen kul att höra! Hoppas att du kommer trivas bra i lägenheten på Långö! Ha det fint! Hälsningar Caroline

Visa svar
  • Vi har köpt och sålt lägenhet via Caroline och hon har i bägge fallen agerat professionellt och kommit med förslag på hur affärerna kan genomföras på bästa sätt.
    Gunnar B sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-09-29
    • 38.0 m²
    2020-09-29
    Hej Gunnar! Jättekul att att ni är nöjda med mitt arbete! Vi hörs och ses framöver. Hälsningar Caroline

Visa svar
  • Caroline hjälpte oss vid köpet av en lägenhet i Karlskrona i augusti 2020. Caroline hade ett professionellt och korrekt bemötande mot oss genom hela köpprocessen. Hon var lätt att få tag i och svarade alltid snabbt på våra frågor.
    Eva B köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-09-02
    • 26.5 m²
    2020-09-02
    Hej Eva! Roligt att ni är nöjda! Hoppas att sonen trivs bra både i lägenheten och i stan! Hälsningar Caroline

Visa svar
  • Bra bemötande, med bra information till säljare
    Peter M sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-09-01
    • 40.4 m²
    • Galgamarken
    2020-09-01
    Hej Peter, Tack för din rekommendation! Lycka till med allt framöver! Hälsningar Caroline

Visa svar
  • Caroline har varit toppen, när hon sålde vår 3-rumslägenhet. Hon gjorde allt på bästa sätt, med omtänksamhet och professionellt. Mycket bra information hela tiden. Ps mailet hittades skräpkorgen, därför har detta svar dröjt. Ds
    Inger N sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-08-30
    • 3:a
    • 73.0 m²
    • Trossö
    2020-08-30
    Hej Inger, Tack för din fina rekommendation! Det var bara roligt att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Vi ses snart igen! Hälsningar Caroline

Visa svar
  • Klar å tydlig. Gav snabba svar på frågor. Fanns tillgänglig trots partiell mammaledighet. Hade inte kontroll på att elavtal slöts av föreningen, inte av den enskilde lägenhetsinnehavaren.
    Elisabeth C köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-08-24
    • 35.0 m²
    2020-08-24
    Hej Elisabeth, Tack för ditt omdöme och roligt att ni på det stora hela verkar vara nöjda trots mitt misstag att jag vid tillträdet missade att informera om att föreningen har ett gemensamt elavtal. Jag ber verkligen om ursäkt för det. Hoppas att inflyttningen gick bra och att er dotter kommer att trivas både i lägenheten och i Karlskrona! Ha det fint! Hälsningar Caroline

Visa svar
  • Bara bra upplevelse. Bra info kring processen, tillgänglig mäklare lätt att få tag i. Väl bemötta! Goda råd :) snabb och smidig affär.
    Susann K sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-08-16
    • 5:a
    • 120.0 m²
    • Hasslö
    2020-08-16
    Hej Susann, Tack för din fina rekommendation! Skönt att det gick så snabbt och att ni är nöjda! Lycka till med nybygget så ses vi i december igen. 🙂 Hälsningar Caroline