Caroline Lindquist
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 174 Läs vad Caroline Lindquist

• Vegard M köpte sitt hus med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-04-05

Tving
    Tyckte budgivningsprocessen kunde varit mer uppstyrd med ramar och tidfrister. Jag är inte van med ”helgledighet” i budgivningar..

Visning och mäklarbemötande var bra, - för privatvisning jnnan. Läs mer
  • Mats C köpte sitt hus med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-04-03

Lyckeby
    Ett mycket trevligt bemötande från Caroline Lindquist! Läs mer
  • Kerstin L
    Kerstin L sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-04-01

Trossö
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Caroline som vi tidigare haft som mäklare vid bostadsaffärer. Vi valde henne då det var hon vi ville sälja genom. Allt gick snabbt och smidigt. Lätt att hålla dialog med henne och vi som säljare känner oss hela tiden välinformerade. Som vanligt levde Caroline upp till våra förväntningar. Tack! Läs mer
    2019-04-03 Caroline L svarar Kerstin L
    Hej Kerstin!
    Så roligt att ni är nöjda!
    Jättekul att jag fick chansen att hjälpa er igen, det är alltid lika roligt att träffa och samarbeta med er!
    Ha det fint så hörs vi framöver!
  • Tina W
    Tina W sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-03-30

Trossö
    Det känns skönt att ha en proffsig mäklare vid sin sida när man ska sälja sin lägenhet och för oss var valet självklart! Det var Caroline som var mäklare när vi köpte den för några år sedan och nu när det blev dags att sälja igen så hade vi inte en tanke på att välja någon annan. Trevlig, kunnig, effektiv och lyhörd !
    Caroline och Fastigetsbyrån, Karlskrona = superproffs! Läs mer
    2019-04-03 Caroline L svarar Tina W
    Hej Tina!
    Verkligen fina ord som jag tackar ödmjukast för!
    Jättekul att ni kom tillbaka till mig och att jag fick hjälpa er med försäljningen :)
    Det är alltid lika trevligt och smidigt att göra affärer med er!
    Vi ses!
    Caroline
  • Dennis R sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-03-27

Trossö
    Caroline Lindquist levererar ett varmt bemötande där man känner sig trygg från start till mål.

Hon har en stor kompetens och håller kunden uppdaterad genom hela flödet.

Jag rekommenderar henne! Läs mer
    2019-03-29 Caroline L svarar Dennis R
    Hej Dennis!
    Stort tack för din fina rekommendation!
    Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet.
    Ha det fint så hörs vi!
    Caroline
  • Elin H sålde sitt hus med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-18

Hässlegården & Bastasjö
    Sålt huset.Vi blev väldigt väl bemötta och du Caroline gav ett väldigt bra intryck från första stund. Det har gått bra och vi är väldigt nöjda med allt.Mycket trevligt att ha och göra med en sådan duktig mäklare som du Caroline! Läs mer
    2019-02-19 Caroline L svarar Elin H
    Hej Elin!
    Jätteroligt att ni känner er nöjda!
    Jag tycker att det har varit väldigt roligt att hjälpa er med försäljningen av huset och det har varit mycket trevliga möten varje gång vi har träffats.
    Lycka till med nya lägenheten, jag hoppas ni ska trivas minst lika bra där som ni har gjort i huset!
    Vi hörs snart igen!
  • Sören H sålde sitt hus med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-18

Hässlegården & Bastasjö
    Sålt hus! Kunnig, lyssnande och tillmötesgående på alla sätt. Noga med att kunden blir välinformerad vad som gäller vid husförsäljning.
    Så vi känner oss helnöjda med Caroline och hennes kunnande.
    Var rädd om henne, en duktig Tjej. Läs mer
    2019-02-18 Caroline L svarar Sören H
    Hej Sören!
    Verkligen fina ord från dig, stort tack!
    Det har varit ett nöje från första stund att hjälpa er med försäljningen av huset.
    Vi har haft ett bra samarbete.
    Nu hoppas jag att ni ska trivas bra i nya lägenheten!
    Vi hörs snart igen!
  • Johan K sålde sitt hus med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-14

Tving
    Sålt en villa.
    Professionellt bemötande och tillmötesgående. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-02-18 Caroline L svarar Johan K
    Hej Johan!
    Tack för din rekommendation!
    Vi hade ett bra samarbete och jättekul att du är nöjd!
    Lycka till med husbygget framöver! :)
  • Benjamin K sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-13

Pantarholmen
    Caroline har varit väldigt hjälpsam under försäljningen.
    Hon har varit väldigt effektiv med att ge mig den relevanta informationen och hon har alltid varit tillgänglig för att svara på frågor. Läs mer
    2019-02-18 Caroline L svarar Benjamin K
    Hej Benjamin!
    Tack för din fina rekommendation! Roligt att du är nöjd!
    Lycka till framöver med dina nya utmaningar!
  • Lena A sålde sitt hus med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-12

Lyckeby
    Jag har köpt en lägenhet och håller på att sälja mitt hus. Caroline har varit till stor hjälp och man kan ringa henne när som för att kolla upp saker som man undrar over.

Eftersom det var av Caroline jag köpte lägenheten, så kändes det naturligt att hon även skulle sälja mitt hus.

Mina förväntningar var att mäklaren skulle vara service och hjälpinriktad och det tycker jag verkligen att Caroline är! Läs mer
    2019-02-18 Caroline L svarar Lena A
    Hej Lena!
    Jätteroligt att du är nöjd så här långt och att du känner att du kan ringa om du funderar på något.
    Det är precis så det ska vara!
    Vi har ju inte avslutat vårt samarbete riktigt än och jag hoppas att du kommer känna dig lika nöjd efter det!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson