Mäklare Blekinge Karlskrona Fastighetsbyrån Karlskrona Caroline Lindquist
Caroline Lindquist
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 169 kunder tycker om Caroline Lindquist

• Elin H sålde sitt hus med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-18

7:a
    157m²
    Hässlegården & Bastasjö
    Sålt huset.Vi blev väldigt väl bemötta och du Caroline gav ett väldigt bra intryck från första stund. Det har gått bra och vi är väldigt nöjda med allt.Mycket trevligt att ha och göra med en sådan duktig mäklare som du Caroline! Läs mer
    2019-02-19 Caroline L svarar Elin H
    Hej Elin!
    Jätteroligt att ni känner er nöjda!
    Jag tycker att det har varit väldigt roligt att hjälpa er med försäljningen av huset och det har varit mycket trevliga möten varje gång vi har träffats.
    Lycka till med nya lägenheten, jag hoppas ni ska trivas minst lika bra där som ni har gjort i huset!
    Vi hörs snart igen!
  • Sören H sålde sitt hus med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-18

7:a
    157m²
    Hässlegården & Bastasjö
    Sålt hus! Kunnig, lyssnande och tillmötesgående på alla sätt. Noga med att kunden blir välinformerad vad som gäller vid husförsäljning.
    Så vi känner oss helnöjda med Caroline och hennes kunnande.
    Var rädd om henne, en duktig Tjej. Läs mer
    2019-02-18 Caroline L svarar Sören H
    Hej Sören!
    Verkligen fina ord från dig, stort tack!
    Det har varit ett nöje från första stund att hjälpa er med försäljningen av huset.
    Vi har haft ett bra samarbete.
    Nu hoppas jag att ni ska trivas bra i nya lägenheten!
    Vi hörs snart igen!
  • Johan K sålde sitt hus med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-14

4:a
    90m²
    Tving
    Sålt en villa.
    Professionellt bemötande och tillmötesgående. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-02-18 Caroline L svarar Johan K
    Hej Johan!
    Tack för din rekommendation!
    Vi hade ett bra samarbete och jättekul att du är nöjd!
    Lycka till med husbygget framöver! :)
  • Benjamin K sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-13

1:a
    23.5m²
    Pantarholmen
    Caroline har varit väldigt hjälpsam under försäljningen.
    Hon har varit väldigt effektiv med att ge mig den relevanta informationen och hon har alltid varit tillgänglig för att svara på frågor. Läs mer
    2019-02-18 Caroline L svarar Benjamin K
    Hej Benjamin!
    Tack för din fina rekommendation! Roligt att du är nöjd!
    Lycka till framöver med dina nya utmaningar!
  • Lena A köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-12

2:a
    68.5m²
    Backabo
    Jag har köpt en lägenhet och håller på att sälja mitt hus. Caroline har varit till stor hjälp och man kan ringa henne när som för att kolla upp saker som man undrar over.

Eftersom det var av Caroline jag köpte lägenheten, så kändes det naturligt att hon även skulle sälja mitt hus.

Mina förväntningar var att mäklaren skulle vara service och hjälpinriktad och det tycker jag verkligen att Caroline är! Läs mer
    2019-02-18 Caroline L svarar Lena A
    Hej Lena!
    Jätteroligt att du är nöjd så här långt och att du känner att du kan ringa om du funderar på något.
    Det är precis så det ska vara!
    Vi har ju inte avslutat vårt samarbete riktigt än och jag hoppas att du kommer känna dig lika nöjd efter det!
  • Ewa S sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-12-21

Förtroendeingivande, kunnig och trevlig! Köpte lgh av henne och valet att gå till henne när det var dags att sälja var självklart. Läs mer
    2019-02-18 Caroline L svarar Ewa S
    Hej Ewa!
    Stort tack för dina fina ord!
    Jätteroligt att ni kom tillbaka till mig när ni bestämt er för att sälja lägenheten.
    Lycka till med nya jobbet och bostaden!
  • Bernt G sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-12-10

Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande av mäklaren.
    Ville få bostaden såld hyfsat snabbt och få till visningar så fort som möjligt.
    Mäklaren levde med råge upp till förväntningarna
    Allt gick snabbare än förväntat och mäklaren var tydlig med all infomation.
    Rekommenderar starkt denna mäklare och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2018-12-21 Caroline L svarar Bernt G
    Hej Helene!
    Roligt att ni är nöjda! Det var kul att jag fick hjälpa er med försäljningen av Bernts lägenhet.
    Önskar er alla och era familjer en riktigt god jul och ett gott nytt år!
    Vi ses!
    Caroline
  • Joanna A
    Joanna A köpte sin bostad med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-12-05

Vi köpte ett hus. Mäklaren skötte allting väldigt bra. Har inga som helst klagomål. Vi är nöjda. Läs mer
    2018-12-21 Caroline L svarar Joanna A
    Hej Joanna!
    Jättekul att ni är nöjda!
    Jag hoppas att du och familjen kommer trivas bra i ert nya hus och att renoveringen går bra!
    Önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år!
    Caroline
  • Helen O köpte sin bostad med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-10-24

Jag köpte en lägenhet,blev bra bemött men blev lite förvånad när jag övertog lägenheten, när möblerna va borta och väggen var skadad.Gick att fixa men syntes inte på visningen ,var dolt bakom en soffa. Men helheten var bra. Läs mer
  • Lars J sålde sin bostad med hjälp av Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-10-24

Caroline sålde en bostadsrätt åt mig, Hon uppträdde mycket. Proffsigt både mot mig som sålt många hus och lägenheter genom åren men även mot köparen som var en förstagångs köpare och lite osäker,
    Hon förklarade affären på ett mycket tydligt och bra sätt och ingav ett mycket stort förtroende.
    Jag hade stora förväntningar och Caroline levde upp till det.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med hur Caroline har agerat i denna affär. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson